Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tasaisia pelejä ei myöskään edesauttanut kolmen squadilaisen oleskelu korkessa tornissa ampuen ahkerasti miinoja, jihad jeeppejä ja vihollisia, osumatta. Samalla heidän piti varoa muutaman vihollisen pommitusta vastustajan helikopterista ja hilujen viemistä - jihad jeteistä puhumattakaan. :D

Ei aina jaksa juosta pelivehkeet huurus lipulta lipulle :D Muutenkin taistelu väsy päällä ja nuo korkeat tönöt on kivoja paikkoja lepuuttaa väsyneitä luita :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kävin itekki eile tsekkaamassa ton WJn servun kun sen täältä bongasin, nii eihä sielä muita ollukkaa ku täältä "tuttuja" nimiä =D Taso oli hiukan liikaa meikäläiselle, kauaa kerenny hengissä pysyä ku oltiiki jo taas spawnscreenis.. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;jTe-3v0qZRU]http://www.youtube.com/watch?v=jTe-3v0qZRU&feature=player_embedded[/video]

Lumimappeja vihdoin!

Edit: Ilmeisesti uusia camojakin tulossa, sillä 1:18 M-TAR'ssa näkyy lumimappeihin sopiva camo.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voehan vittulainen, että näyttää hyvältä, varsinkin tuo lumimappi!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aijai että on nätin näköstä! Just tuollaista korpea olen halunnut ihan alusta saakka enemmän. Kyllä hypekerroin nousi tästä, siihen toiseen puoliaavikkokarttaan verrattuna.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kävin itekki eile tsekkaamassa ton WJn servun kun sen täältä bongasin, nii eihä sielä muita ollukkaa ku täältä "tuttuja" nimiä =D Taso oli hiukan liikaa meikäläiselle, kauaa kerenny hengissä pysyä ku oltiiki jo taas spawnscreenis.. :D

Taidettiin yksi rundi (Oman) pelata samassa squadissa, en tosin tajunnut suomalaiseksi :)

Armored Kill -trailer:
Näyttää todella hyvältä! Itse pidän muutenkin enemmin noista hiukka laajemmista, ajoneuvollisista kartoista joten tämä on kyllä odotuslistan kärjessä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sainpahan muuten minä myös Seinessä itse Jackon vaunun gunneriksi. Jatkuvan lokkien ammuskelun lisäksi kaverilla oli kohtuu ärsyttävä tyyli hokea "hooop-hop-hop-hop-hop-hop.... hoooop-hop-hop-hop-hop-hop-hop" matkan edetessä :confused:
Se oli varmaan pajautellu ennen pelejä. :) Onko muillakin peli ollut viime aikoina ihan tun tahmanenlaginen paska?
 
Pelin arvo ja ikä nousi jälleen asteen ylemmäksi!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muillakin peli ollut viime aikoina ihan tun tahmanenlaginen paska?

On. Eilen kun samalla servulla oltiin tuntui että joka kentässä ruudunpäivitys oli noin 2 fps ja lagia oli vielä tavallistakin enemmän. Ei ole ennen Seinessä ruudunpäivitys tökkinyt, mutta ilmeisesti se aiheuttaa nykyään jäätymisiäkin melko usein. Taisi BF3:sta tulla BF4:n betaversio; jos saisivat perusjutut kuntoon seuraavaan yritykseen. :rolleyes:

Armored Kill näytti silti tosi hyvältä. Loistavaa että vihdoin saadaan vähän vaihtelua maisemiin. Näyttää Gunship olevan useammassakin kentässä, ja raketinheitinajoneuvojen ansiosta tankilla sniputtavista noobeista saattaa olla ihan oikeaa hyötyäkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se oli varmaan pajautellu ennen pelejä. :) Onko muillakin peli ollut viime aikoina ihan tun tahmanenlaginen paska?

Niin nyt kun sanoit niin se kyllä piti pienen tauon siinä välissä :D

Lagit on mulla olleet ihan entisenlaisella tasolla; jonkun verran muttei niin että haittaisi.

Ei ole ennen Seinessä ruudunpäivitys tökkinyt, mutta ilmeisesti se aiheuttaa nykyään jäätymisiäkin melko usein.

Tämän allekirjoitan; eilen vai oliko toissapäivänä yritin pelata servulla jossa pyöritettiin mm. Seineä 200% tiketeillä enkä saanut yhtään rundia loppuun ilman jäätymistä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

tuo armored kill alkaa jo näyttää battlefieldiltä!! sais tulla jo..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hieno trailerihan tuo on kun on kerran PC kuvaa. Haluaisin nähdä miltä näyttää konsoleilla 24 pelaajalla ;) Noh eiköhän sentään noita vehkeitä löydy joka jampalle niin ei tarvi ainakaan itkeä inffinä, kun ei ole mitään tekemistä (kuten esim. Caspianissa).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Melkein meni housut vaihtoon trailerin jälkeen 8)

M270 MLRS:ää, AC-130:ä, talvikenttää, hemmetin hyvältä näyttää, vielä ku saavat konsolille muokattua järkeväksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hieno trailerihan tuo on kun on kerran PC kuvaa. Haluaisin nähdä miltä näyttää konsoleilla 24 pelaajalla ;) Noh eiköhän sentään noita vehkeitä löydy joka jampalle niin ei tarvi ainakaan itkeä inffinä, kun ei ole mitään tekemistä (kuten esim. Caspianissa).

Kyllä kait mulla on Caspianiassa yleensä tekemistä riittänyt inffinäkin. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä kait mulla on Caspianiassa yleensä tekemistä riittänyt inffinäkin. :)

+1

Nämä ovat joo pitkälle mieltymyskysymyksiä - toiset tykkäävät vähän muhkummasta, toiset sitten eivät. Kuten tuli tuossa jo mainittua niin itse pidän vähän isommista kartoista joissa on erilaisia ympäristöjä sekä selkeämpi siirtymä seuraavaan kärhämään (Oman on tästä hyvä esimerkki!). Matkan varrella voi tapahtua sitten mitä vaan hassunhauskaa. Sellainen tasaisen jatkuva hektinen mäiske ei niinkään itseä innosta, esim. CQ-mapit eivät juurikaan ole meikäläisen ruudulla pyörineet. Toki poikkeuksiakin on; Seine on IMO aivan loistava kartta joten ymmärrän kyllä hyvin niitäkin mielipiteitä jotka liputtavat action-kenttien puolesta :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kerrassaan upea traileri! Toi heti mieleen vanhemmat bäfät ja lumikentän puolesta Bad Companyn. Toisaalta taas 24 pelaajaa ja Caspian Borderia suuremmat mapit pistävät hiukka epäilyttämään. Toimii rushissa kun toiminta keskittyy pienelle alueelle, mutta jo conquestissa taitaa mennä kilvanajoksi lipulta toiselle.

Jokatapauksessa erittäin odotettu lisäpaketti ja räjähtävän upea aloitus syksyn peleille. Todennäköisesti elokuussa jo pelattavana Gamescomissa.
 
Ylös Bottom