Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rupee pikkuhiljaa kyrsimään noi lentävät vehkeet. Ehdin olla jonku minuutin ilmassa, kun joku jo lukittee raketit muhun ja se on sit menoa. Millä ihmeellä pystyn avaamaan noi IR-Flaresit jos en ehdi saamaan yhtään pisteitä :mad:
Pekreleen pekrele

Anteeksi avautuminen:eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rupee pikkuhiljaa kyrsimään noi lentävät vehkeet. Ehdin olla jonku minuutin ilmassa, kun joku jo lukittee raketit muhun ja se on sit menoa. Millä ihmeellä pystyn avaamaan noi IR-Flaresit jos en ehdi saamaan yhtään pisteitä :mad:
Pekreleen pekrele

Anteeksi avautuminen:eek:
käy miinottaa joku oleellinen paikka, jos joku kuolee miinoihis samalla kun lennät saat pisteet jettiin ja näin helppo eka unlokki.. tämänjälkeen helpottuu!

loppuun vielä tunnelmankevennys :)
[video=youtube;WDB01CR8aOs]http://www.youtube.com/watch?v=WDB01CR8aOs[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rupee pikkuhiljaa kyrsimään noi lentävät vehkeet. Ehdin olla jonku minuutin ilmassa, kun joku jo lukittee raketit muhun ja se on sit menoa. Millä ihmeellä pystyn avaamaan noi IR-Flaresit jos en ehdi saamaan yhtään pisteitä :mad:
Pekreleen pekrele

Anteeksi avautuminen:eek:

Sama täällä. Olen 20:n minuutin lentämisellä ansainnut noin 60 pistettä jeteille eli aika lujaa menee. Koptereilla vielä vähemmän pisteitä. Onneksi jettejä parannetaan seuraavassa päivityksessä. Minun puolestani vaikka heat seekerit saisivat tulla vakiokamaksi, koska ei konetykeillä tee yhtään mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sama täällä. Olen 20:n minuutin lentämisellä ansainnut noin 60 pistettä jeteille eli aika lujaa menee. Koptereilla vielä vähemmän pisteitä. Onneksi jettejä parannetaan seuraavassa päivityksessä. Minun puolestani vaikka heat seekerit saisivat tulla vakiokamaksi, koska ei konetykeillä tee yhtään mitään.

Konetykeillä ei tee yhtään mitään? Mulla n. 90% jettipisteistä (pari service staria) tullut konetykillä, heat seekereitä en käyttänyt kuin ehkä yhdessä erässä. Normaalisti konetykillä saa jetit/koneet alas nopeammmin kuin heat seekereillä... kannattaa vaan ensin sitä lentämistä harjoitella ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllähän Recon on todella tärkeä luokka oikein käytettynä. Omaa basea puolustaessa tai hyökätessä viritetyn MCONin suojelussa on hyvä sniperi todella tärkeä osa teamia.
Ehkä välillä näyttää että kaverit vain makoilee....no, niitäkin on, ikävä kyllä....mutta asiaan. Itse esimerkiksi seuraan Reconina teamiä ja muun teamin mennessä esimerkiksi virittämään MCONia itse voin olla kauempana, jolloin näen suuremman alueen kerralla, voin kertoa mistä vihut tulee ja samalla napsia niitä pois mahdollisuuksien mukaan.
Pelaan itse suurimman osan ajasta Engineer / Recon ja välillä vaihtelen Assault / Supporttiin tilanteiden mukaan.
Koskaan en ole oppinut Snipulla kämppäämään, eikä se edes kannatakkaan, vaan kokoajan pitää olla pienessä liikkeessä paikkaa vaihdellen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onks kellään muulla alkanut olee vaikeuksia pärjätä helikoptereilla? Flaret ei vaan enää toimi, lukitukset tulee jo älyttömän kaukaa yms. En ymmärrä, alko vasta pari päivää sit tälleen. Nousen ilmaan ja 5 sekunnissa oon jo tippunut. Ite en siis ainakaan noin kaukaa edes saa lukitusta insinöörien vekottimilla tai heat seakereilla. Ja en varsinkaan saa lukitusta takas niin nopeesti kuin silloin, kun flaret sattuu toimimaan.

Ja kyseessä siis ei ole soflam + javelin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sama täällä. Olen 20:n minuutin lentämisellä ansainnut noin 60 pistettä jeteille eli aika lujaa menee. Koptereilla vielä vähemmän pisteitä. Onneksi jettejä parannetaan seuraavassa päivityksessä. Minun puolestani vaikka heat seekerit saisivat tulla vakiokamaksi, koska ei konetykeillä tee yhtään mitään.

Mulla on jeteillä takana 40min ja 0 pistettä :D
Onneks oon ruvennu ton helikopterilla lentämisen oppimaan niin siihen on sentää vähä tullu pisteitä.
Mun mielestä tos pitäis olla sellane et flaret on heti auki millä vehkeellä vaan, koska ei siellä ilmassa muuten paria minuuttia kauempaa pysy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sama täällä. Olen 20:n minuutin lentämisellä ansainnut noin 60 pistettä jeteille eli aika lujaa menee. Koptereilla vielä vähemmän pisteitä. Onneksi jettejä parannetaan seuraavassa päivityksessä. Minun puolestani vaikka heat seekerit saisivat tulla vakiokamaksi, koska ei konetykeillä tee yhtään mitään.
miten muka parannetaan? (kuulostaa pelottavalta) sillä huonompikin jettipilotti on hemmetin vaarallinen kuhan joku sille spottailee maasta kulkuneuvoja yms. heatseekkereillä saa ehkä välillä yhden linnun tiputettua alas muttei niillä saa läheskään yhtäpaljoa aikaan kuin mitä esim rocket poods:eilla
Onks kellään muulla alkanut olee vaikeuksia pärjätä helikoptereilla? Flaret ei vaan enää toimi, lukitukset tulee jo älyttömän kaukaa yms. En ymmärrä, alko vasta pari päivää sit tälleen. Nousen ilmaan ja 5 sekunnissa oon jo tippunut. Ite en siis ainakaan noin kaukaa edes saa lukitusta insinöörien vekottimilla tai heat seakereilla. Ja en varsinkaan saa lukitusta takas niin nopeesti kuin silloin, kun flaret sattuu toimimaan.

Ja kyseessä siis ei ole soflam + javelin.
tankin 3:s paikka hoitaa saman homman kuin soflam. Jos kyseessä on hyökkäyskopteri niin hyvä gunneri ei ole pahitteeksi, voitte nimittäin käyttää vuorotellen flaret jolla lähes varmistatte ohjusten osumattomuuden
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos kyseessä on hyökkäyskopteri niin hyvä gunneri ei ole pahitteeksi, voitte nimittäin käyttää vuorotellen flaret jolla lähes varmistatte ohjusten osumattomuuden

Gunnerilla on mielestäni hyödyllisempi Thermal vision, saa aika pahaa jälkeä jalkaväkeä vastaan, siis jos on jo avattuna. Hyvä pilottihan tajuaa lähteä karkuun soihtuja lataamaan, tosin publalla tuntuu olevan hyvät pilotit erittäin harvassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Konetykeillä ei tee yhtään mitään? Mulla n. 90% jettipisteistä (pari service staria) tullut konetykillä, heat seekereitä en käyttänyt kuin ehkä yhdessä erässä. Normaalisti konetykillä saa jetit/koneet alas nopeammmin kuin heat seekereillä... kannattaa vaan ensin sitä lentämistä harjoitella ;)

Totta. Itsellä on vain heatseekerit siltä varalta, että voisin tuhlata viholliskoneen flaret, jolloin kaverini voi hoidella kyseisen koneen stingerillä maasta. Muuten tankbustailen vaan sielä, kun ei siinä mene kuin n. 4 sekuntia kk'lla ja tankki on tuhoutunut ja ihanat 300-500 pojoo ilmestyy ruutuun. Sitten vaan u-käännös ja seuraavan tankin kimppuun ja sama homma jälleen. Näin siis Frogfootilla ja Thunderboltilla. Hornetit ja Flankerit ovat täysin hyödyttömii ja niit sais buffata imo. Kokeilin ampua kk'lla alas tankkia niillä, niin se vaati muutaman käännöksen, että siihen tulisi edes vehicle disabled.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos lähdetään tekemään realista pelimaailmaa...

...niin valittaisiin alustaksi joku muu kuin muinaisteknologiaa edustavat konsolit..
Kyllähän tuo teknisesti on vallan vaikuttavaa jälkeä, tuo määrä tuhoutuvaa roinaa sun muuta dynamiikka
ja vielä moninpelissä.. noilla tehoilla mitä on käytössä pakko hattua nostaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

_Kukaan_ ei osta Battlefield-peliä yksinpelin takia tai sitten kyseessä on joku outo poikkeusyksilö, joka ei tiedä Battlefieldeistä mitään. Ilman yksinpeliä tämä olisi yhtä hyvä/huono peli kuin yksinpelin kera. Veikkaan että moni ei edes vaivaudu testaamaan koko kuraa yksinpeliä.

Yksinpeliä olen pelannut noin 30min...ja silti pelkän moninpelin takia täydet pisteet pelille. Eilen koin jotain maata mullistavaa ku pelailin sotatantereella ekaa kertaa kuulokkeiden kanssa, käsittämättömän hyvä äänimaailma, huh. Ei tuohon yksinpeliin ole vaan yksinkertaisesti malttanut syventyä. Moninpelissä kaikki toiminut moitteettomasti ja itselle tuo 24 pelaajaa juuri sopiva määrä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Gunnerilla on mielestäni hyödyllisempi Thermal vision, saa aika pahaa jälkeä jalkaväkeä vastaan, siis jos on jo avattuna. Hyvä pilottihan tajuaa lähteä karkuun soihtuja lataamaan, tosin publalla tuntuu olevan hyvät pilotit erittäin harvassa.
Juu.. kyllähän se gunneri voi itselleen tappoja sillä haalia mutta BF'ssä ei tapot ratkaise vaan yhteisen hyvän edistäminen. Eli tuetaan squadia & Joukkoetta parhaansa mukaan.
tässä tapauksessa Gunnerin on paljon hyödyllisempää käyttää flareja koska molemmat siitä hyötyvät eikä se Kopteri tipu vaikka kuinka yrittävät ampua alas, Eikä teillä myöskään tuhlaannu aikaa siihen että kokoajan joutuu lähtemään karkuun tai korjaamaan
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin pitäis tänään tai viimeistään huomenna tulla bäfä3 ahvenanmaalta. Voiko enään tässä vaiheessa tulla leikkiin mukaan vai onko peli menetetty? :) Tuntuu oudolta kun BC2:sessa aloitin ensimmäiseltä viikolta niin kaikki pelaajat oli samalla viivalla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin pitäis tänään tai viimeistään huomenna tulla bäfä3 ahvenanmaalta. Voiko enään tässä vaiheessa tulla leikkiin mukaan vai onko peli menetetty? Tuntuu oudolta kun B2:sessa aloitin ensimmäiseltä viikolta niin kaikki pelaajat oli samalla viivalla.

Hyvin pääsee vielä mukaan. Hiukan enempi työtä vaatii, mutta muutama päivä ahkerointia niin alkaa luistaa. Itse aloitin viikon myöhässä niin tuli mukavasti köniin ekan vuorokauden aikana :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onks kellään muulla alkanut olee vaikeuksia pärjätä helikoptereilla? Flaret ei vaan enää toimi, lukitukset tulee jo älyttömän kaukaa yms. En ymmärrä, alko vasta pari päivää sit tälleen. Nousen ilmaan ja 5 sekunnissa oon jo tippunut. Ite en siis ainakaan noin kaukaa edes saa lukitusta insinöörien vekottimilla tai heat seakereilla. Ja en varsinkaan saa lukitusta takas niin nopeesti kuin silloin, kun flaret sattuu toimimaan.

Ja kyseessä siis ei ole soflam + javelin.
No kun nää on just niitä patonkeja jotka osaa lentää sen verran että ne nousee oman basen päälle leijumaan ja laukoo sieltä niitä heat seakereita. Ei sellaisessa pelissä kannata koittaa tehdä kopuilla mitään "järkevää"
Nappaa vaan se igla ja mene pudottamaan se tyyppi.
Firestorm on huono mappi lennellä kun se on niin avonainen, toisaalta siellä on paljon rakennuksia ja rakenteita joihin voi koittaa blokkailla niitä raketteja. Muutenkin kopuilla kannattaa vetää niin että jalakset raapii asfalttia.

Ajattelin tänään kokeilla yhtä vaihtoehtoista lähestymistapaa tohon hs kämppimiseen, laitan raporttia kun empiiriset tutkimukset on suoritettu :D

Noniin pitäis tänään tai viimeistään huomenna tulla bäfä3 ahvenanmaalta. Voiko enään tässä vaiheessa tulla leikkiin mukaan vai onko peli menetetty? :) Tuntuu oudolta kun BC2:sessa aloitin ensimmäiseltä viikolta niin kaikki pelaajat oli samalla viivalla.

Itsehän ostin BC2:n silloin kun sen sai platinumina hintaan 19.95 ja mitään ongelmaa ei ollut päästä mukaan karkeloihin.
Tää on ollut ulkoma muutaman viikon. Helposti vielä ehtii.
Ja kun ostat nyt olet valmis kun Christmas Noobsit saapuvat
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Alkaa pikkuhiljaa jo onnistumaan tuo kopuillakin lentely. Vieläkin tulee niitä tarpeettomia maahansyöksyjä, mutta nekin yleensä ohjuksen osuman jälkeen, kun kopu hieman lähtee hanskasta. Jetit ovat sitten taas asia erikseen, kun jostain syystä en osu niillä mihinkään. Ehkä ne eivät ole mua varten ollenkaan.

K0nnan kanssa oli hyvät pelit tuossa aamusella, vaikka vähän lyhyeksi jäivätkin tuon juniorin kiukuttelun takia :D Dominoitiin aika hienosti caspian borderin ilmatilaa, vaikka jetit ja niiden heat seekerit tekivätkin välil hommasta haastavaa. K0nna puikoissa ja mä gunnerina.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/6439004/4/175576596/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin pitäis tänään tai viimeistään huomenna tulla bäfä3 ahvenanmaalta. Voiko enään tässä vaiheessa tulla leikkiin mukaan vai onko peli menetetty? :) Tuntuu oudolta kun BC2:sessa aloitin ensimmäiseltä viikolta niin kaikki pelaajat oli samalla viivalla.

Korjailet vaan bottia niin kyllä se siitä. ;)

Ei vaiskaan, eiköhän teillä Battlefield-veteraaneilla tuo BF3:seen siirtyminen suju kuitenkin suht helposti.

Itse hyppäsin BF3:een suoraan Call of Duty -sarjasta (WaW, MW1&2) ilman että olin pelannut ensimmäistäkään BF-peliä. Onneksi tuli pelattua sitä BF3 Betaa, joten ei tullut NIIN pahasti turpaan tätä varsinaista versiota aloittaessa, vaikka aika pahasti tulikin ja tulee välillä vieläkin. :D

Eilen illalla tuli jokin mystinen EA-bugi. Kesken kopteripilotin hommia tuli ilmoitus, että "connection to EA lost". Nettiyhteydelle ei kyllä muuten tapahtunut mitään. Battlelogin mukaan muut KFIN:läiset olivat kuitenkin pelanneet ko. matsin onnistuneesti loppuun, joten tuskin selviää mistä tuossa oli kyse.
 
Ylös Bottom