Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Äskönen matsi Battlereporttina

Tulikohan nuo pisteet ja tapot mun tilille? Nimittäin oli tulossa justiinsa uudet tappoennätykset (edellinen ennätys 43) ja arvatkaa vaan, tottakai peli jääty justiinsa, kun oli 43 tappoa ja peliaikaa tais olla vielä ainakin muutama minuutti eli helposti olisin ylittänyt 50:n rajan. Voi tätä vitutusta. Ja ihanat pisteetki meni kaikki sinne kankkulan kaivoon. Näyttää tuo matsi ainakin näkyvän tuolla Battlelogissa, mutta mitenkä on, tuliko pisteet ja tapot tililleni? :/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos joku reconilla pelaileva kokeillut tätä ns. ''vanhaa'' pelityyliä?


Jos tarkoitat, että rautatähtäimillä pelaa, niin en, mutta reconilla suurinosa tapoista on tehty 4x tai holo/red dot -tähtäimillä. Ei tuo mäkien päällä makaaminen oikeen maistu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä tuolta välillä löytyy tiimejä/squadeja vastapuolelta jotka pelaavat niin kovaa, että on haastetta ihan riittämiin.

Äsken pelattiin xKonnan, Slidun ja Primerin kanssa Conquestia Metrossa. Turpaan tuli, vaikka ainakin itse yritin kyllä kaikkeni että olisi voitettu. Taisi olla niin, että vihuille jäi yksi tiketti, kun taas meiltä loppui kesken.

Tässä raportti pelistä, joka tosin puskee jotain erroria ainakin mulle:
Battlelog / Sign in
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites, onnistuuko tuolla kasuaalin puolella vielä rakettijeeppien rakentelu? Kasa telluja, c4:ää jne. jne.
kokeiltiin eilen aika laihalla tuloksella, jeepin alla tais olla 12miinaa & räjäytettiin kranulla. Jeeppi lens ehkä parimetrii korkeutta ja muutaman sivuun.. pitää vielä tyyppiä jokukerta isommalla määrällä miinoja & C4
Onkos joku reconilla pelaileva kokeillut tätä ns. ''vanhaa'' pelityyliä?
Tuleehan tuota harrastettua, hauskempaa pelata rautatähtäimellä :p
Eikös tuon Flakin pitäs vähä heikentää saamaa damagea juurikin räjähteistä?
kyllä, Flackjacket vähentää räjähteiden damagea.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos joku reconilla pelaileva kokeillut tätä ns. ''vanhaa'' pelityyliä?

[video=youtube;AG4boGMgT-M]http://www.youtube.com/watch?v=AG4boGMgT-M&hd=1[/video]

Niin pelkällä rautatähtäimellä vai ?
ite oon välillä king of the wookiehill ja välillä taas tommonen "assault sniper" mutta tosin 8xkiikarin kanssa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites, onnistuuko tuolla kasuaalin puolella vielä rakettijeeppien rakentelu? Kasa telluja, c4:ää jne. jne.

Jeepeistä en tiedä, mutta parit raketti-torsot on tullut laukaistua. Molemmat samanlaisesta tilanteesta. Näen kaiffarin asentavan C4:jää. Ammun rpg:llä kohti ja C4 räjähtää mukana. Jollekkin muulle menee tappopisteet ja minä saan assistit, mutta torso ottaa kunnon vauhdit suoraan ylöspäin. Vauhti on niin kova, että lentävä torso katoaa näköpiiristä sekunneissa.

Mä alan päästä vauhtiin näissä räjähdehommissa. Keksin jopa pirullisen tavan nirhata amtrac. Ja Gimble ei sitten paljasta, että mten. Muuten menee hermot jokaiselta amtrac kuskilta, mutta kerrotaan sen verta, että tiedän miten pääsee vihollisen amtracin sisälle hitsipilli kädessä. Ja tuo on vaan se bugisempi versio amtracin tuhoamisesta ala JänisMASHER. Se laillisempi versio on kuitenkin yhtä pirullinen, joten en kehtaa mainostaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos joku reconilla pelaileva kokeillut tätä ns. ''vanhaa'' pelityyliä?
Nyt kun availen recon luokan kamoja niin mitään muuta tapaa pelaamiseen ei olekaan.
Kyllähän toi "pystykorva" tyylin pelaaminen sopii ainakin mulle ihan hyvin. En voisi edes kuvitella että jäisin johonkin taustalle makoilemaan kiikarien kanssa.
Onhan se välillä melko halpamaista pistää aim assitin avulla sakkia ketoon mutta so not, kunhan peli kulkee.
Toisaalta välillä tulee niitäkin jotka eivät putoa edes kahden osuman jälkeen vaan spreijjaavat menemään niin helvetisti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäköhä öljyä?.. tänään joku pisti mun tankin matalaks yhdellä(1) RPG:n ohjuksella edestäpäin. :S
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä alan päästä vauhtiin näissä räjähdehommissa. Keksin jopa pirullisen tavan nirhata amtrac. Ja Gimble ei sitten paljasta, että mten. Muuten menee hermot jokaiselta amtrac kuskilta, mutta kerrotaan sen verta, että tiedän miten pääsee vihollisen amtracin sisälle hitsipilli kädessä. Ja tuo on vaan se bugisempi versio amtracin tuhoamisesta ala JänisMASHER. Se laillisempi versio on kuitenkin yhtä pirullinen, joten en kehtaa mainostaa.

Kuulostaa joltakin glitchiltä, kannattaa varmaan reportoida se DICElle päin, eikä toisiaankaan täällä mainostaa.

Ja mitä tulee tollaiseen bugien yms. hyväksikäyttöön; se on todella idioottimaista. Sellaiset ihmiset jotka käyttävät noita kaikenmaailman huijauksia peleissä, ovat usein myös oikeassa elämässä säälittäviä pellejä. Kun ei taidot riitä oikeaan pelaamiseen, pitää etsiä kaikki maailman porsaanreiät. Toivottavasti ei konsoliFIN-tageilla varustettua glitchaajia näy peleissä, ei ole kovin hyvää mainosta.

Tulee mieleen BC2 ja eräs Ranskalainen klaani, jotka aina buustasivat vain K/D-ratioitaan pelaamalla Isla inocentesia. Pelasivat hyökkääjänä ja luonnollisesti ottivat aina blackhawkin. No, eihän tässä vielä mitään, tämähän on aivan sallittua toimintaa. Mutta: jos joku muu kuin näiden klaaniin kuuluva yritti juosta kopterille, niin sehän ammuttiin heti singolla paskaksi ja jäätiin spawniin odottelemaan uutta kopua. Sama homma aina myös Oasiksessa.

Kebabmiestähän tällainen toiminta suututtaa, joten monesti tulikin aina pelisession alussa liityttyä näiden tyyppien Isla inocentes-karkeloihin (yksi niistä oli kaverilistallani), tosin tietenkin vastapuolelle. Siinä ne sitten iloisesti tippuivat nuo patonkipoikien kultaiset blackhawkit. Oi niitä aikoja AT4...

Vaikka tämä onkin vain peli ja meillä kaikilla on omat mielipiteemme, niin muistakaapa kunnoittaa sekä vastustajaa että tiimikavereita! Minäkinhän olen kusipää jätkä, mutta silti yritän parhaani mukaan pelata reilusti, samoin kuin kaikki muutkin YKM-miehet.

Kebab.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäköhä öljyä?.. tänään joku pisti mun tankin matalaks yhdellä(1) RPG:n ohjuksella edestäpäin. :S

Sattui varmaan semmonen tilanne, että ajoit miinaan ja rpg:hen samaan aikaan, tai useampi rpg tuli, mutta näit vaan yhden.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä oon aika ajoin, tai itse asiassa aika useinkin vasikoinu noita stat paddaajia tuolta Battlelogista. Nyt oli tullu mailiin tämmönen:

Hello,

We would like you to know that we received your petition and are currently investigating it. Due to our Privacy Policy, we cannot contact you concerning the outcome of the investigation, but please rest assured that we will take appropriate action.

You can read the Terms of Service for Electronic Arts Online by going to the following web address:

hxxp://www.ea.com/global/legal/tos.jsp

Sincerely,
Customer Support
Electronic Arts, Inc.


EA.com Customer Relations


Petition history: On 11-11-2011 you asked Battlefield3 support:
Bad content in profile

Vähän ihmetyttää toi Bad content in profile kohta, koska en mä oo mistään semmosta itkenyt ikinä? No, aika sama, kunhan boostaajille tulee resettia/bannia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Je, onneksi boostaajat on helppo seuloa, kun tappoja on 100 ja repairipisteitä se 10 000 000. Toivottavasti saadaan nuo urpot pois pilaamasta HC-servereitä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minusta noi rand pasaar ja seine krossing mapit olisivat parempia ilman ajoneuvoja.
Minua alkaa ärsyttää noi ajo neuvot noissa mapeissa kun ne on liian "pieniä" tankeille ja muille ajoneuvoille.
Puhun nyt konkka pelimuodosta.


Yks kaveri sano "edellisessä mapissa(rand pasaar)tapahtu enne kuin sä tulit. vihut sai kaikki ajoneuvot haltuunsa kun molemilla oli noi 15 tikettiä jäljellä ja meillä kaikki liput ja siitä voi päätellä et miten toi sitten päätty".ja minä sanoin "työ hävisitte" ja kaveri "khllä".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

jos et tykkää ajoneuvoista löytyy pelistä myös infantry only pelimuoto
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kampanja vihdoin läpi ja oli kyllä ihan mahtava. Komeita kohtauksia oli paljon ja muutama vähän kinkkisempikin paikka. Se Night Shiftin kuuluisa puukotus kohtaus meni jopa 7. kerralla läpi. Juoni aika tyypillinen ja melko arvattava mut on noita huonompiakin tullut nähtyä. Suosittelen lämpimästi vaikka jotakin PSN katkoa täyttämään.

Nyt voikin sit keräillä coopista kaikki aseet ja jatkaa mahtavaa monipeliä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli tuossa nähtyä boosteria ekaa kertaa (en oo pelannu hc:ta ennemmin)

noh kokeilimpa pistää niille viestiä että "Reported "

Toinen vastas "Suck my dick "
Ja toinen "Lick my balls" (jotaki hinaajia vissiin ?)
kolmas jätkä yritti olla viisas "Why"

no itehän rupesivat homoilemaan niin kävin sitten tosissani Ea:ta informoimassa :D
 
Ylös Bottom