Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse en haluaisi tilittää kun battlelogiin en voi kirjautua, mutta onko teillä muita neuvoja, kun pelata MP:tä jota kokeilin jo, mutta ei toiminut? Voiko PSN sähköpostin vaihtaminen aiheuttaa sen? Tuolla ea:n nettisivuilla näkyy vanhan tunnuksen nimi, eikä tätä uutta.

Ja onko siitä Battlelogista hyötyä?

Voiko tämä tosiaan olla niin vaikeaa? :D Itse ku ensimmäisen kerran menin BF3, menin Battlefeed päävalikossa ja aktivoin sen ja se jälkeen loggasin battlelogiin.

Sinun PSN-tilisi pitää olla linkattuna EA tilisi kanssa, että voit aktivoida Battlelogin. Kun omistat EA-tilin, niin sinun pitää linkata PSN-tilisi sieltä jostain EA-tilin asetuksista (en osaa kertoa mistä, koska olen sen tehnyt aikoja sitten) kun olet tämän tehnyt, menet Battlefield 3 peliin ja avaat battlefeedin alkuvalikossa, josta aktivoit Battlelogin ja tämän jälkeen menet koneella Battlelogin sivuille, jossa kirjaudut sisään EA-tilin tunnuksilla, jossa siis tämä sinun PSN-tili on aktivoitu, varmista ettei PSN-tilisi ole jo aktivoitu toisiin EA-tileihin, tämä saattaa vaikuttaa siihen ettei se pakosti toimi niinkuin pitäs.

Battlelogista näät kavereidi BF3 suorituksia ja omasi tietenkin, tämä toimii myös pc pelaajille päävalikkona jossa he voivat aloittaa pelin.

Ei pidä paikkaansa.

" Back to Karkand is in this way completely integrated into the base game, including the ability to have a map rotation mixing base game maps with Back to Karkand maps."
Lähde:Battlefield Blog

Kyllä niille taitaa vaan tulla omat serverit, mutta siel sit kiertää ne alkuperäsetkin mapit. Eihän siinä ois mitään järkee jos ne tulis normaali mappikiertoon, sillo ne joilla ei b2k ole joko lentäisisivät ulos servulta tai pääsisivät ilmatteeks pelaamaan. Ja lueppas lainaamaas lausetta edeltävät lauseet nii ymmärrät.

Eilen illalla tuli selväks, et suomiporukalla pelaamisessa alkaa olemaan jo yks aika rasittava puoli. Nimittäin publalla pelatessa ei taho löytyä tarpeeks hyviä vastustajia jotta matseista tulis tasaväkisiä ja oikeesti mukavia pelata. Onhan se välillä mukava raiskata vihollinen, mutta itestä ainakin ne tiukat matsit on ihan parhaita jossa joutuu jo oikeesti tekemään jotain sen voiton eteen.

Taisin löytää ratkaisun, mutta mun pitää pelata vanhalla käyttäjällä.

Tämä ei ollenkaa liity tähän, mutta voiko käyttäjiä poistaa PSN:stä lopullisesti, että silloin se vaihtuis uudeksi käyttäjäkseni?

edit: nyt sain toimimaan sen oikeella käyttäjälläni, mutta en itsekkään tiedä mitä tein. :D Vika oli varmaan siinä että ea ei tiennyt että vaihdoin psn e-mailia. Nyt vaan vaihtamaan easta PSN ID.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse en haluaisi tilittää kun battlelogiin en voi kirjautua, mutta onko teillä muita neuvoja, kun pelata MP:tä jota kokeilin jo, mutta ei toiminut? Voiko PSN sähköpostin vaihtaminen aiheuttaa sen? Tuolla ea:n nettisivuilla näkyy vanhan tunnuksen nimi, eikä tätä uutta.

Voi aiheuttaa, tai ainakin itselläni juuri tuo oli ongelma eli olin joskus kauan sitten (olisikohan ollut jonkin vuosituhannen vaihteen Maddenin takia?) tehnyt ea-tunnarin eri spostitunnarilla mikä nyt on PSN:ssä käytössä. Oletko kokeillut logata sisään tuolla vanhalla tunnarilla? Se toimi ainakin minulla, ainoa vaikutus lopulta oli että minulla on nyt eri niminen käyttäjätunnari PSN:ssä ja Battlelogissa, mutta hyvin linkittävät yhteen.

Ja onko siitä Battlelogista hyötyä?

Riippuu siitä onko tuollaisesta "tappajien facebookista" itselle hyötyä. Itselle suurin hyöty on ollut reaaliajassa päivittyvät tilastot joista on matsien välissä helppo katsoa että mitä unlockeja olisi lähiaikoina saatavilla eri aseille ja luokille. Samoin yhteydenpito samassa platoonissa oleviin pelikavereihin on hieman helpompaa.

Kyllä niille taitaa vaan tulla omat serverit, mutta siel sit kiertää ne alkuperäsetkin mapit. Eihän siinä ois mitään järkee jos ne tulis normaali mappikiertoon, sillo ne joilla ei b2k ole joko lentäisisivät ulos servulta tai pääsisivät ilmatteeks pelaamaan. Ja lueppas lainaamaas lausetta edeltävät lauseet nii ymmärrät.

Eilen illalla tuli selväks, et suomiporukalla pelaamisessa alkaa olemaan jo yks aika rasittava puoli. Nimittäin publalla pelatessa ei taho löytyä tarpeeks hyviä vastustajia jotta matseista tulis tasaväkisiä ja oikeesti mukavia pelata. Onhan se välillä mukava raiskata vihollinen, mutta itestä ainakin ne tiukat matsit on ihan parhaita jossa joutuu jo oikeesti tekemään jotain sen voiton eteen.

Kun vastaan tälläisiä matseja tulee puolet KonsoliFINistä vois mennä vastustajan puolelle. Eilen tulin Seine Crossing matsiin mukaan mutta jouduin sinne teitä vastaan - ei siitä mitään tullut kun vastassa oli Colonel janttereita noin puolet, joten lähdin pois servulta ja menin toiseen servuun missä oli vain pelkkä squadi KFINiläisiä ja homma oli tasaisempaa. Täten myös nautittavampaa.

En ennakkotilannut, joten ei ole Back To Karkand. Noh, katsokaa itse ja päättäkää mikä lipuke tämä sitten on.

Tattista vaan EA:lle ja sille henkilölle, joka lipukkeen on pelini sisään sujauttanut. En pane ollenkaan pahakseni. =)

Tuolla lipukkeella pitäisi saada ladattua Battlefield 1943 ilmaiseksi. En kyllä tiedä, onnistuuko edes, sillä kaikkien pleikkariversion ostajien piti saada kys. peli ilmaiseksi.

Tuli kokeiltua tätä BF3:sta.
Kokemuksia hieman:

1. Näppäimet. Siis mitäh? Bumberit ovat tähtäys ja laukaisua varten...? Miksei nuo liipasimet ole valittavissa..?
Onko tämä PS3 tyylinen ohjainmalli, itse olen aina pelannut X0 ja napit ovat iskostuneet selkäytimeen..

2. Grafiikka, käytössä 1080p.. Jotenkin epätarkkaa,aika räsöistä, ei ole lähellekkään niin smoothia, mitä boksilla oli BC2:ssa.. Onko pelimoottori vain tällainen "todentuntuinen"..?

En ennakkotilannut, joten ei ole Back To Karkand. Noh, katsokaa itse ja päättäkää mikä lipuke tämä sitten on.

Tattista vaan EA:lle ja sille henkilölle, joka lipukkeen on pelini sisään sujauttanut. En pane ollenkaan pahakseni. =)

Aika jännä että sait tuon Battlefield 3 pelin mukana. Eikä sitä pitänyt alun perin edes tulla BF3:n mukana, ehkä johonkin erään oli pistetty yllätys, tiedä sitten :D Noh, kuitenkin tuon sai myös Battlefield Bad company 2 Ultimate edition mukana, ja itse sain ton 1943 pelin siitä, niin en olisi tarvinnutkaan. :p

Edit: Miten saan Battlefield 1943 veteran statuksen näkymään mun Battlelogissa? Oon pelannu sitä peliä, mut se status ei vaan tuu sinne? :p

Tuli kokeiltua tätä BF3:sta.
Kokemuksia hieman:

1. Näppäimet. Siis mitäh? Bumberit ovat tähtäys ja laukaisua varten...? Miksei nuo liipasimet ole valittavissa..?
Onko tämä PS3 tyylinen ohjainmalli, itse olen aina pelannut X0 ja napit ovat iskostuneet selkäytimeen..

2. Grafiikka, käytössä 1080p.. Jotenkin epätarkkaa,aika räsöistä, ei ole lähellekkään niin smoothia, mitä boksilla oli BC2:ssa.. Onko pelimoottori vain tällainen "todentuntuinen"..?
1. Öh, kyllä L1=tähtäys ja R1=laukaus pitäisi olla defaulttina.

2. BF3 on natiivi 720p. Pelien force scalettaminen 1080p:hen pleikkarilla tekee grafiikoista liian rumannäköistä, joten ei ihmekään, ettei 1080p:llä ole smoothia. Boxilla on kuulema parempi skaalaustekniikka.

Aika jännä että sait tuon Battlefield 3 pelin mukana. Eikä sitä pitänyt alun perin edes tulla BF3:n mukana, ehkä johonkin erään oli pistetty yllätys, tiedä sitten :D
Kyllä BF1943 piti tulla BF3:n mukana, mutta seuraavan quoten mukaan PS3:laiset saavat vastineeksi DLC:t aikaisemmin kuin muut:

In response to people taking to Twitter and saying "uh, where's Battlefield 1943", EA has said "In lieu of 1943 being available on disk for PS3 customers, EA has made all BF3 expansions available early to PS3 customers." So no BF1943 for you, then.

1. Öh, kyllä L1=tähtäys ja R1=laukaus pitäisi olla defaulttina.

2. BF3 on natiivi 720p. Pelien force scalettaminen 1080p:hen pleikkarilla tekee grafiikoista liian rumannäköistä, joten ei ihmekään, ettei 1080p:llä ole smoothia. Boxilla on kuulema parempi skaalaustekniikka.

Ah, kiitos infosta koskien tuota skaalausta. Miten nyt pitäisi toimia, kun aloitussetupissa valitsin 1080p:n?

No pärse noiden nappien suhteen.. Liipasimet oli niin todentuntuiset tuohon ampumiseen..

Laita 720p
Mulla vaihtaa automaagisesti 1080p -> 720p kun pelin käynnistää.

Battlelogissa oli puhetta aiheesta AA-asemien tuhoaminen.
Lähtee telkkuohjuksella sekä kuudella seenelkulla tykkitorni huitsin nevadaan. Vikkivinkki Kharagissa rushia pelaaville.

Huomasitteko krediiteissä ryhmät "dice babies" ja "important looking pirates" =)

Eilen saatiin huippupelejä aikaiseksi, kun osa suomiporukoista vaihtoi puolta ja näin tasaväkisemmät joukkueet. Firestormissa koettiin useita battlefield-momentseja talon sorruttua ympäriltä tai kun kovassa lähitaistelussa selviää kerta toisensa perään. Edes sanoja ei siihen paljoa tuhlailtu, spottauksien ja joukkuetovereiden auttamisen ollessa itsestään selvyyksiä. Upeita hetkiä.

Vaihdoin pelkästään 720p ja kuva oli smoothia. Kuinka sen saisi automaattisesti vaihtamaan 1080p—> 720p?

Pleikan omista asetuksista määrittelee maksimiresoluutioksi 720p?

Onko tämä peli pätkinyt muilla viimeaikoina?

Nyt on muutamana päivänä pelatessa tullut ihmeellistä lagia tms. Tuntuu kuolevansa ennen kuin ketään näkee ja aina on myöhässä jne jne.
Tänään koitettuani tuli joltain jo haukku lagimisesta vaikka pelissä en sen kummempaa viivettä huomannut. Muuta kuin ajoittaista salamakuolemista.

Onko muut huomanneet samaa vai onko vika nettiyhteydessä?
Nopeudesta sen ei pitäisi olla kiinni 110/5 welho mutta jos joku IP-flood tms asetus tuota haittais?

Täällä samaa vikaa, 2 päivää epätoivoisesti yrittänyt ja on suoranainen ihme jos jonkun saa hengiltä vaikka pääsisi yllättämäänkin :mad:
Lippaan saa suruttu tyhjentää vaikka vihulaisen selkään ja silti kerkee listimään mut.
yhteys soneran 24/1 ja toimi ainakin aikaisemmin ihan kunnolla.

Nyt on alkaa olemaan sen verran tunteja takana, että voi vähän rustailla hajatelmia pelistä.Yksinpeli on vieläkin kesken, joten siihen en ota vielä kantaa sen enempää.
Moninpeli
+ Grafiikat: Partikkeleita riittää, valaistusefektit loistavia, piirtoetäisyys erinomainen.
+ Äänet: Voiko näitä edes tarpeeksi hehkuttaa? Jetin ylilento varsinkin kuulostaa mahtavalta, lähes yhtä hienolta kuin IRL. Vaatii tosin kunnon Hifit tai kuulokkeet, että pääsee oikeuksiin.
+Balanssi: Ei uskoisi DICEn peliksi. Erinomaisessa kuosissa niin vanillan kuin HC:n puolella. Automaagihaulikot med frag ammo ja IRNV tähtäin ehkä hieman OP
+ Hahmoanimaatiot
+++ Gameplay: Tärkein on kunnossa. Kun tiimi pelaa yhteen, ympärillä räjähtelee, pommi on viritetty ja oma heko tekee jihadit purkajan päälle on fiilis katossa.
+ Mapit: löytyy joka lähtöön. Isot kartat omia suosikkeja, pienistä myös bazaar uppoaa kympillä. Seinen ja Noshar Analin conquest versiot inhokkeja.
+ Syvyyttä löytyy. Avattavaa riittää ja omaa suosikkitussaria saa vielä hakea.
+ BF fiilis

- Grafiikka: Tekstuurit välillä törkeän suttuisia, sahalaitoja löytyy. Grafiikkahorottajia varten nämäkin on kunnossa PC versiossa
- Äänet: Välillä häviää kaikki äänet pl. omat juoksuaskeleet. Squad voice chat pätkii välillä.
- Partyt: Ei pääse liittymään peliin ja jos pääsee niin tod näköisesti olette eri squadeissa tai eri tiimeissä.
- Disconnet probleemat. Tämä voi tosin johtua omasta netistä, ja kun kyseessä on Elisa, asia on vieläkin todennäköisempi :D
- Urpot tiimikaverit
- Boostaajat
-Team balance: miten voi olla, että tämä ei toimi vieläkään. Parhaimmillaan ollut 9 vs 12 pelissä, jossa 9 joukossa oli itseni lisäksi lvl 3-12 janttereita ja vihun puolelta löytyi 5 kotkaa.
- Destruction: menty huonompaan suuntaan BC2. Toivottavasti B2K korjaa tilanteen.
- Commorose puuttuu?? Selectiä saa välillä hakata kuin tulpatonta mopoa eikä oma hahmo huutele mitään...
- CODimaisuudet: jatkuvalla syötöllä ruudulle pomppiva sälä, pisteiden jakaminen "turhasta" mm. Killstreak ended, comeback yms..

Parannusehdotuksia:
- Omassa basessa tapahtuvasta TK:sta insta kick servulta. Loppuis HC:ssa se ajoneuvojen takia tappaminen sekä päättömästi jeepeillä ja tankilla suhaaminen.
- Tiimikaverin tekemästä damagesta ei repair pojoja: Loppuu buustaaminen.
- AA: pitäisi pystyä tuhoamaan. ( joku jo sanoikin, että onnistuu. Itse en ole vielä saanut tuhottua :P)
- Singon splash damage "väärin" käytettäessä pienemmäksi ( juokseva vihu 10m päässä -> varma tappo) ja suuremmaksi "oikein" käytettäessä. ( Seinän takana kyykkivä sniipperi -> sinko seinään -> hitmarkkeri.)
- Rushiin spawneihin pääsyn esto vihulaisille.
- Pakollinen tutoriaali jossa opetetaan mm. spottaaminen, heal/ammo jakaminen, objectiven suorittaminen ja härveleillä liikkuminen. Ennen suorittamista ei pääsisi pelaamaan. Americas Armysta mallia!
- Konsolijonneja varten: Jos joku huutaa ammoa/healttia, huutajan päälle oranssineliö, suuntaa näyttämään nuoli ja isolla teksti " PRESS X FOR SOMETHING AWESOME TO HAPPEND"

All in all: loistavaa mättöä 9+/10. Bugien liiskauksen jälkeen lähellä kymppiä. Nousee omilla listoilla sinne COD: UO, COD4, AA, BF1942 kategoriaan.

Mulla on myös sen verran pelitunteja takana, että voin sanoa että hienoa on pelata. Ainoa asia mikä häiritsee onse, että häviän lähes kaikki "kaksintaistelut" vaikka useimmiten aloitan ampumisen ennen vihua. Ja kuolen todella helposti vaikka healthiä olisi 100%. Näin jossain vaiheessa täällä juttua, että pitäisi jotain asetuksia tarkastaa,mutta en muista mitä....

Pystyykö kukaan auttamaan asiassa. Kiitos!

Spawn beacon on toki hyödyllinen, mutta koska se tuhoutuu aina kun sen asettaja palaa peliin, sitä on vaivalloista käyttää tehokkaasti.

Eikö se muka jää sinne? Omasta mielestäni olen kyllä pelannut reconilla yhden elämän ajan ainoastaan sen takia, että saa radion hyvään jemmaan. Ja kuolemasta classin vaihto, ja radio pysyy ennekuin sen joku tuhoaa / ryysissä hyökkääjänä saadaan molemmat mcomit räjäytettyä.

Ylös Bottom