Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko nuo UK-serverit(region: UK) rajoitettu vain Brittiläisten käyttöön? Erroria pukkaa jos tuollaselle yrittää. Niitä on aika iso prosentti tuolla "käytössä" olevista. Esim. tällä hetkellä kun conquestia yritän niin melkein kaikki missä on peliä käynnissä on noita. Sitte on tietysti tyhjiä servereitä mutta siellä joutuu oottaa eikä tahdo tulla pelaajia.

Sama homma, ei päästä näille UK servuille,
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taitaa olla rajotettu. Sittehän sais olla mahdollisuus privaservuihin(tai maakohtasiin) muillakin.

Mikshän tuo jonotusjuttu ei aina toimi. Jos tulee vaikka kutsu kaverilta peliin niin, käytännössä kovin helpotsi pääse samaan peliin jos serveri täynnä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itsehän olen sitä mieltä, että hekolla se peli ratkaistaan.

Oma kokemukseni perustuu aika pitkälti sellaisiin peleihin jotka on joko voitettu vaikka ilman hekoja tai hävitty vaikka olisi varastettu vihunkin heko. Tietenkin tasaväkisissä matseissa ilmavehkeilläkin alkaa olla merkitystä. Ja jollen vallan väärin muista, taisi olla juuri Fintec joka eräässä Firestorm-rushissa piti meidän tankit Froghootilla niin tehokkaasti kurissa ettemme päässeet juuri omaa basea pidemmälle. Se taisi olla kuitenkin ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen kerta kun olen erän hävinnyt pelkästään lentohärveleiden takia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itsehän olen sitä mieltä, että hekolla se peli ratkaistaan. ( mikäli jettikuskit ja tiimit on edes about tasavertaiset) Hyvä hekokuski + ampuja pystyy tuhoamaan sen 10-15 tankkia erässä + pari jettiä ja jeeppiä. Valtaamaan siinä sivussa lippuja ja puolustamaan niitä ja. Ainoastaan jos vastapuolella on ilmaherruus niin jetit saa kopukat alas suht helposti, muuten ne ei sieltä tipu. Jo pelkästään se, että hekolla saa tankit pidettyä basessa kääntää pelin helposti omalle tiimille.

Harvoin helikopteri ratkaisee mitään, ellei sitten satu kohdalle osaava lentäjä, jonka gunnerilla sattuu olemaan myös flaret ja vielä pystyvät kommunikoimaan näiden käytön. Itse harvemmin pysyy ilmassa montaa minuuttia, kun gunneriksi tulevat randomit eivät osaa käyttää tai eivät ole avanneet edes flareja. Ja iglat/stingerit omaavat niin pitkän kantaman, niin piipitystä on siitä hetkestä eteenpäin, kun helikopteriin pääsee. Suorastaan ärsyttävää lentää tämän takia, kun piipitys jää vielä soimaan pään sisällä pelaamisen jälkeenkin. En mä kyllä silti olis sentään dicen päässä tommosta ratkaisua tehnyt, vaan vähentänyt noiden kantamaa ja pidentänyt lukitusaikaa.

Hyvä jettipilotti taas auttaa paljon. Jetillä ei tarvitse edes flareja, kun pystyy ilman niitäkin välttämään osuman. Tossa joku päivä tuli just törmättyä tällaiseen, oli vielä samalla puolella. Taisi vetää 20-0 statsit. Meitsi vielä ihan täpinöissä auttoi spottailulla, kun pääsi kerrankin hyvään tiimiin. Hienoa, kun vihut eivät oikein uskaltaneet enää käyttää edes ajoneuvoja. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei johdu siitä että pitäis pohjassa vaan tuossa puukotuksessa on oikeasti jotain ongelmaa.. välillä tekee kunnon CoD:in commando puukkoja (3metrin syöksy uhrin kimppuun) ja välillä kun oot miltei selässä kiinni niin sivaltaa vain.
pyrin puukottamaan aina kun mahdollista, ja tuo puukotus bugaa about kerran viidestä.. yleensä niin että oon 'liian kaukana' vaikka välillä se tosiaan tekee näitä kolmen metrin loikkia uhrin perään

Itellä tulee ongelmia useasti silloin kun yritän puukottaa montaa pelaajaa peräkkäin. Samanlainen tapaus oli tämä, jossa Raineruf pelastui ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä tulee ongelmia useasti silloin kun yritän puukottaa montaa pelaajaa peräkkäin. Samanlainen tapaus oli tämä, jossa Raineruf pelastui ;)

jep noissa tilanteissa varsinkin se puukko bugaa ja huolella, tuntuu ikäänkuin siinä olisi joku latausaika :S


Onko muuten mahdollista vertailla platoonien tilastoja Keskenään tai maailmanlaajuisesti?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taitaa olla rajotettu. Sittehän sais olla mahdollisuus privaservuihin(tai maakohtasiin) muillakin.

Mikshän tuo jonotusjuttu ei aina toimi. Jos tulee vaikka kutsu kaverilta peliin niin, käytännössä kovin helpotsi pääse samaan peliin jos serveri täynnä.

Joihinkin servuihin voi jonottaa, joihinkin ei.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tämmönen kun on makuuasennossa ja ampuu vihulaista sarjalla, se ampuu takas niin oma äijä pomppaa itsestään pystyyn suoraan luotien tielle, tapahtunu monta kertaa ??
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tämmönen kun on makuuasennossa ja ampuu vihulaista sarjalla, se ampuu takas niin oma äijä pomppaa itsestään pystyyn suoraan luotien tielle, tapahtunu monta kertaa ??

Tuntia vajaa 80h peliä takana ja kertaakaan ei ole ilman omaa räpeltämistä jantteri noussut pystyyn. Vahva epäilys, että painat tattia huomaamattasi jolloin solttu nousee joko polviasentoon tai seisomaan. (eikä irroitella lausetta asiayhteydestä :) )
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tämmönen kun on makuuasennossa ja ampuu vihulaista sarjalla, se ampuu takas niin oma äijä pomppaa itsestään pystyyn suoraan luotien tielle, tapahtunu monta kertaa ??

Älä mene makuuasentoon. Se on aina BOOM-HEADSHOT kun niitä pötköttäjiä ampuu.
Tuli oma henk.koht. ennätys tänään pääosumassa, 429 metriä. Tankilla.

Ihastuttava nähdä että niin moni suomalainen on myös keksinyt tuon hitsipilillä pelaamisen. Useampikin insinööri ollut pariin otteeseen tukikohdassa korjaamassa hajonnutta välinettä.
TeamKill raikaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tunti vajaa 80h peliä takana ja kertaakaan ei ole ilman omaa räpeltämistä jantteri noussut pystyyn. Vahva epäilys, että painat tattia huomaamattasi jolloin solttu nousee joko polviasentoon tai seisomaan. (eikä irroitella lausetta asiayhteydestä :) )

Nii en tiiä tai jos se liittyy jotenkin siihen COVR lisäjuttuun
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään mennyt matsit asteen huonommin. Toivottavasti tuo patch korjaa tuon että ei voi spawnautua vihollisen eteen, tänäänkin spawnauduin tankin eteen. Metrossakin tiimihenki oli hieman mennyttä kun vihollinen pääsi jo sniputtelemaan kerrostaloihin. Highway oli jo huomattavamin kovempi meno tosin tuli bugi että kaikki mapit yms ei näkynyt, viholliseen ei osunut jne.
Katsellaan illemmalla jos olisi hieman parempaa suuntaan matsit.

Sen verran pitää vielä mainita että nuo supportit kenellä on raskaampiaseistus on välilä mahdottomia pari kertaa tullut vastaan välillä supportti pistää vaan R1 pohjaan ja sitten vasta tähtää :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko mitään PRO-vinkkejä, kun oma KDR alkaa laskea, kun leveli nousee, koska on pahempii tyyppei vastassa, tai itse huononen.

Miten pystyn muokkaamaan venäläisten aseita, muuten kuin nettipelin aikana?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko mitään PRO-vinkkejä, kun oma KDR alkaa laskea, kun leveli nousee, koska on pahempii tyyppei vastassa, tai itse huononen.

Miten pystyn muokkaamaan venäläisten aseita, muuten kuin nettipelin aikana?

Pelaa enemmä Kfinin porukan kanssa?
Taktiokoi mutta älä helvetissä ota Campperin linjaa !
Ei se k/d tärkeä ole vaikka oma on 2.30 (no pakkohan se oli mainita ;) )
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täältä poimit nimiä ylös ja alat lisäillä kaveriksi. Sitten vaan yrität liittyä niihin servereihin mihin mahdollisimman moni kaveri on pakkautunut.


Oli kyllä melko tiukat matsit äskön suomiporukalla. Siellä oli melko tasaisesti jakaantunut porukkaa molemmille puolille ja siinä monta peliä, missä muutama tiketti ratkaisi. Siellä Rooroon kanssa härnättiin tankkeja ja koptereita SOFLAM + Javelin-yhdistelmällä ja hauskaa oli.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko mitään PRO-vinkkejä, kun oma KDR alkaa laskea, kun leveli nousee, koska on pahempii tyyppei vastassa, tai itse huononen.

Minulla on 0.59 K/D mutta sellainen neuvo että liiku tiimissä/squadissa ja jaat resursseja ja autat. Tiimissä pelatessa tulee usein mahdollisuuksia kohottaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko mitään PRO-vinkkejä, kun oma KDR alkaa laskea, kun leveli nousee, koska on pahempii tyyppei vastassa, tai itse huononen.

Miten pystyn muokkaamaan venäläisten aseita, muuten kuin nettipelin aikana?
tässä sulle 'PRO' Vinkki.. unohda koko KD!, Nauti pelistä & pidä hauskaa..
Oli kyllä melko tiukat matsit äskön suomiporukalla. Siellä oli melko tasaisesti jakaantunut porukkaa molemmille puolille ja siinä monta peliä, missä muutama tiketti ratkaisi. Siellä Rooroon kanssa härnättiin tankkeja ja koptereita SOFLAM + Javelin-yhdistelmällä ja hauskaa oli.
Oli kyllä ehdottomasti parhaat pelit tähänmennessä.. Tasaista & Tiukkaa vääntöä Alusta loppuun, ehdottomasti mukavia pelejä ja näitä lisää..

Kharg island:in vääntö oli kyllä yksi mieleenpainuvimmista, Oltiin pahasti häviöllä mutta saatiin liput viimehetkillä haltuun ajelemalla tuhatta&sataa jeepillä lipulta toiselle
Battle report
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko mitään PRO-vinkkejä, kun oma KDR alkaa laskea, kun leveli nousee, koska on pahempii tyyppei vastassa, tai itse huononen.

Miten pystyn muokkaamaan venäläisten aseita, muuten kuin nettipelin aikana?

1. Älä kuole
2. Unohda se K/D
3. Kts. kohta 1 ja 2

Ainoa mitä kannattaa tuijottaa mun mielestä on SPM. Se kertoo teetkö pelissä niitä asioita jotka auttaa tiimiä ja joukkuetta voittamaan.

Eikös nuo aseiden modaukset muutu molempien puolien aseisiin jos ne päävalikossa teet :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten pystyn muokkaamaan venäläisten aseita, muuten kuin nettipelin aikana?
Pystyt muuttamaan niitä vain silloin kun pelaat veli venäläisenä, kunnes saat luokalle x ensimmäisen service starin (kaikki unlockit), jolloin voit käyttää sen luokan venäläisiä aseita jenkkinä ja toisinpäin.
 
Ylös Bottom