Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos sallit, niin annan hiukan omaa mielipidettä. Mitä kävin väijymässä sun tilastoja, niin keskity tuohon tarkkuuteen hiukan. Vihut putoilee nopeammin mitä enemmän niihin saa pumpattua luotia. Eli ei se millä ammut, vaan miten. Sekä kannattaa heittää kaikenmaailman X-kertaa suurentavat tähtäimet roskiin ja työntää menemään punapisteellä tai HOLO:lla. Paitsi jos kämpit snipuna kentän reunalla.

Eihän se tarkkuus prosentti määrä sitä oikeata omaa tarkkuutta kerro koska esim. minä aina joskus ammuskelen ympäriinsä puihin, seiniin ym. testailen aseita ja niitten ääniä ja tämmöstä. :p Muuten tänään tapahtui outto juttu kun pelasi normi conquestia Damavand peakissa. Ajoin tankilla siellä tunnelissa ja aijoin palavan rekan viereen. Sitten rupesin yhtäkkiä menettämään healttia siitä palavasta rekasta eli siis minun ukkolta tippui prosentit mutta tankki pysyi kuitenkin ehjänä. Koitin hädissäni lähteä pois sen palavan rekan vierestä mutta en kerennyt ja kuolin sitten niihin liekkeihin mutta tankki näytti 100% healtti. Outoa...:eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jännän kuvion oon huomannu, suomalaiset pelaajat Battlefieldissä on yleensä parempia pelaamaan kun muut (ainaki jos siitä jonku keskiarvon vois laskea), mutta suomalaiset pelaajat MW3ssa on todella noloja kämppereitä. Enkä puhu mistään k/d ratiosta vaan tiimin puolesta pelaamisesta. Jännä juttu. =D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jännän kuvion oon huomannu, suomalaiset pelaajat Battlefieldissä on yleensä parempia pelaamaan kun muut (ainaki jos siitä jonku keskiarvon vois laskea), mutta suomalaiset pelaajat MW3ssa on todella noloja kämppereitä. Enkä puhu mistään k/d ratiosta vaan tiimin puolesta pelaamisesta. Jännä juttu. =D

Jos me halutaan näyttää ruotsalaisille että me suomaliset ollaan parempia heidän pelissään kuin mitä itse ovat. ;) En mää tiiä. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko millon tulossa päivitystä peliin, jossa Squadin on helpompi etsiä peliä, kun se nykyinen listasta etsiminen?
Meet katsomaan listaan, että kuinka paljon on vapaita pelipaikkoja, näyttää 8:aa, hyppäät peliin, niin onkin jo täys, stte vaa tunti etitää vapaita pelejä, eikä löydy... MENEE HERMOT!!! :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän se tarkkuus prosentti määrä sitä oikeata omaa tarkkuutta kerro koska esim. minä aina joskus ammuskelen ympäriinsä puihin, seiniin ym. testailen aseita ja niitten ääniä ja tämmöstä. :p

Juu, okei. Mutta jos nyt kävisi sellainen tilanne, että joku oikeasti sotapelissä kohdistaisi piippunsa vihollista päin, niin sitten..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Juu, okei. Mutta jos nyt kävisi sellainen tilanne, että joku oikeasti sotapelissä kohdistaisi piippunsa vihollista päin, niin sitten..

no joo... eipä tuo näyttäny olevan ku aseesta kiinni.. tai siis järeämmästä aseesta :) M249 kahvalla ja laserilla nii johan alko peli kulkeen :)
ensimmäinen häviäjä trophy tipahti heti :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään mikit toimi todella hyvin (suuren osan ajasta). Hyviä ja haastavia matseja, joissa KFIN-squadeja oli molemmissa tiimeissä.

Tuhrattiin aika pirusti aikaa matsin alottamisessa tänään, koska ei meinannut löytyä tyhjiä servereitä. Onko jollain hyviä vinkkejä siihen miten server browserista saa esille tyhjiä eurooppalaisia normi-servereitä? Tänään ei meinannut millään löytyä, vaikka kahlattiin historyt läpi yms. Lopulta suht tyhjä serveri löytyi searchista, kun sinne löi jonkun randomin numeron ja hyppäsi ko. serverille. Miksi halvatussa se server browser ei näytä noita tyhjiä servuja ihan sen "browse"-valikon alta, vaikka filtterit on käytössä eikä se edes itke liian suuresta hakutulosten määrästä?

Olisi hienoa kun saisi hyökättyä jonnekin tyhjälle serverille niin että kaikki tai leijonanosa porukasta olisi KFIN-tagillisia. Nuo on aina parhaita matseja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään mikit toimi todella hyvin (suuren osan ajasta). Hyviä ja haastavia matseja, joissa KFIN-squadeja oli molemmissa tiimeissä.

Tuhrattiin aika pirusti aikaa matsin alottamisessa tänään, koska ei meinannut löytyä tyhjiä servereitä. Onko jollain hyviä vinkkejä siihen miten server browserista saa esille tyhjiä eurooppalaisia normi-servereitä? Tänään ei meinannut millään löytyä, vaikka kahlattiin historyt läpi yms. Lopulta suht tyhjä serveri löytyi searchista, kun sinne löi jonkun randomin numeron ja hyppäsi ko. serverille. Miksi halvatussa se server browser ei näytä noita tyhjiä servuja ihan sen "browse"-valikon alta, vaikka filtterit on käytössä eikä se edes itke liian suuresta hakutulosten määrästä?

Olisi hienoa kun saisi hyökättyä jonnekin tyhjälle serverille niin että kaikki tai leijonanosa porukasta olisi KFIN-tagillisia. Nuo on aina parhaita matseja.

Kannattaa varmaan vaan laittaa joku 3-5 serveriä favoriteiksi, jolloin niille on helppo liittyä. Oma randomisti valittu hc-serveri on ainakin ison ajan päivästä tyhjänä. Huomasin myös, että sen waiting for players-tekstin aikana pystyy liikkumaan ainakin Amtrakilla eteenpäin, vaikka mitään ei voi periaatteessa tehdäkään. Kääntelee sitä vaunua edestakaisin, niin se ryömii metri kerrallaan eteenpäin :p Teheran Highwayssa pääsi siihen ekaan risteykseen hyökkääjillä, mäkeä ei jaksanu enää jurruttaa ylös...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Millonkas se patchi on mahdollisesti konsoleille tulossa? :o Taitaa olla Mikkisoftan ja Sonyn hyväksynnässä? :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Millonkas se patchi on mahdollisesti konsoleille tulossa? :o Taitaa olla Mikkisoftan ja Sonyn hyväksynnässä? :p
Konsoliversioiden päivitys todellakin on konsolivalmistajien omassa sertifioinnissa, mutta tarkkaa julkaisupäivää ei tiedä edes EA itse.

We’ll share release timing on the console patches as soon as we are clear on the timing, these take a bit longer due to console certification process.

Lähde: EA
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen katselin erään ruotsalaisen PC-pelaajan BF3-streamia, ja ihmettelin, kun kaveri hyppii juostessaan. Kysyin chatissa, että mitä h*ttoa tuo pomppiminen tarkoittaa. Kuulema pomppiessa joka toisen askeleen ukko liikkuu hivenen nopeammin kuin juostessa. (Jotkut saattaa muistaa CS:n bunny hopin, tosin tässä ei sama tekniikka.) Aika funkyltahan toi näyttää, mutta voi olla hyödyllinen esim. rundin alussa, jos tulee tiukka juoksuskaba tankeista ja kopuista. YouTube-video aiheesta.

Toinen asia: Battlelog ei enää "muista" minua, vaikka kirjautumistiedot on talletettu Firefoxiin eikä cookiesseja ole poistettu. Onko muilla sama ongelma?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän se tarkkuus prosentti määrä sitä oikeata omaa tarkkuutta kerro...

Juurikin näin. Varsinkaan kun pelissä on vihdoin saatu käyttöön sellainenkin kiva juttu kuin suojatuli (supressive fire). Itsekin räiskin usein kvkk:lla menemään vihujen suuntaan ihan vaan pitääkseni niiden päät alhaalla ja näkökentän sumeana; voi sitten joku muu edetä/hoitaa sen vihun viimeistelyn sen suojassa.

Omasta mielestä statseistä jauhaminen tällä foorumilla on täysin turhaa kun ne eivät kerro absoluuttisina lukuina juurikaan mitään. Tai sitten voisi ainakin rajoittaa niistä jauhamisen omaan "BF stats -ketjuunsa".

Tilastot aiheuttavat vaan sen, että jengi jää tuijottamaan niitä ja unohtaa pääasian: hauskanpidon. Eri pelityylejä on rajattomasti riippuen esimerkiksi käytetystä hahmoluokasta, omasta pelikaveripiiristä, mikin käytöstä/kielitaidosta, pelikokemuksen määrästä, omasta sosiaalisuudesta, omista mieltymyksistä jne. Sama se mikä kenenkin K/D, W/L, SPM, mitalitilasto, dog tag kokoelma, yms on kunhan saa itse tyydytystä siitä pelityylistä millä pelaa (ja muistaa yleiset käytössäännöt eikä häiriköi muita pelikentällä!).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Omasta mielestä statseistä jauhaminen tällä foorumilla on täysin turhaa kun ne eivät kerro absoluuttisina lukuina juurikaan mitään. Tai sitten voisi ainakin rajoittaa niistä jauhamisen omaan "BF stats -ketjuunsa".

Oon tähän täysin ulkopuolinen, mutta ei tässä kukaan varsinaisesti statseista oo puhunu. Mielestäni vaan kaveri kertoi että ei oikein meinaa onnistua ja Rooroo oli kaverin STATseista (kyllä STATseista) katsonut osumatarkkuuden olevan huonon ja ehdottanut kaverille että jos jos vähän kiinnittäisi huomiota tarkkuuteen niin vois auttaa. Muuten, täytyy mainita että oma k/d on 178.790 ja spm 3900... =D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Anteeksi häiriö, mutta jos viitit lukaista muutaman aiemmankin sivun, eikä pelkästään edellistä sivua puolivälistä alaspäin niin meinaa noita elämänkertoja numeroin ilmaistuna olla vähän turhan paljon tyrkyllä...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Muuten, täytyy mainita että oma k/d on 178.790 ja spm 3900... =D
Ja selittäisitkö vielä miten pelaamalla olet saavuttanut moiset luvut? ;)
Eilen katselin erään ruotsalaisen PC-pelaajan BF3-streamia, ja ihmettelin, kun kaveri hyppii juostessaan. Kysyin chatissa, että mitä h*ttoa tuo pomppiminen tarkoittaa. Kuulema pomppiessa joka toisen askeleen ukko liikkuu hivenen nopeammin kuin juostessa. (Jotkut saattaa muistaa CS:n bunny hopin, tosin tässä ei sama tekniikka.) Aika funkyltahan toi näyttää, mutta voi olla hyödyllinen esim. rundin alussa, jos tulee tiukka juoksuskaba tankeista ja kopuista.
Juu, itekin tullut nähtyä näitä hyppelijöitä. Kai se on hyödyllinen esim. jossain Operation Métro konkan alun juoksukilpailussa B'lle, mutta se näyttää niin typerältä ettei ole mun juttu. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja selittäisitkö vielä miten pelaamalla olet saavuttanut moiset luvut? ;)

En olekkaan mutta oli pakko vaan pönkittää itsetuntoa =D

Mielipide kysymys, mutta minun mielestä on noloa hehkuttaa jotain lukuja vaikka ois kuinka hyvä. Moni hyvä taistelutarinaki tällä foorumilla muuttuu heti noloksi ku luvut otetaan esiin lopuksi. Ei nuo minua häiritte suoranaisesti mutta enemmän kunnioitan täälä fiksuja ja perusteltuja mielipiteitä ja hyviä taistelutarinoita ja kavereiden kehumisia ja kiittelyitä, en lukuja ja yleistä oma kehua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

....

Tilastot aiheuttavat vaan sen, että jengi jää tuijottamaan niitä ja unohtaa pääasian: hauskanpidon. Eri pelityylejä on rajattomasti riippuen esimerkiksi käytetystä hahmoluokasta, omasta pelikaveripiiristä, mikin käytöstä/kielitaidosta, pelikokemuksen määrästä, omasta sosiaalisuudesta, omista mieltymyksistä jne. Sama se mikä kenenkin K/D, W/L, SPM, mitalitilasto, dog tag kokoelma, yms on kunhan saa itse tyydytystä siitä pelityylistä millä pelaa (ja muistaa yleiset käytössäännöt eikä häiriköi muita pelikentällä!).

Allekirjoitan koko viestin, vaikka vain lopun koppasinkin tähän.

En tosiaankaan tarkoittanut, että pitää sitä K/D/ muutakaan statsia ruveta orjallisesti seuraamaan tai vaalimaan, vaan yritin pohtia ja ohjeistaa etsimään vinkkejä mistä kysyjän ihmettelemä kehno K/D suhde/ pelimenestys saattaisi johtua.

Sitten tultiin ihmettelemään, että mitä merkitystä tarkkuudella on, jos puoli peliä testailee aseiden ääniä ja kokeilee saako puukolla katkottua puita. Ei tässä tapauksessa olekaan... Mutta itselle tarkkuudella on väliä, koska yritän pelissä ampua vihollista (oli se sitten suojatulta tai ihan tähdättyjä headshotteja) ja mitä tarkemmin niihin osun, sen nopeammin ne kuolee ja mitä enemmän tapan vihulaisia näin toimien, niin sen helpompaa on muilla joukkueen jäsenillä. Pakko myöntää, että arjen sankarit jotka jäävät keegoilemaan kotibaseen, ihan vain testimielessä, joka jumalan kerta kun lippuja pitäisi valloittaa, laittaa aavistuksen ärsyttämään. Ei henkilökohtaista ketään kohtaan ja en muista pelanneeni kommentin antajan kanssa.

Suojatulen antaminen, lentely, tankkijyräys, naattispämmi, snipuilu, ramboilu puukon kanssa tai eturintamariehunta ovat totta hemmetissä toivottavia asioita, koska nämä auttavat joukkuetta. Ja jos joukkue pärjää, on kaikilla sitä toivottua hauskanpitoa pelin parissa! Ainakin omasta mielestä. Joku sitten pitää hauskana istua basen IT-tykissä ja odottaa, että siihen hoodeille sattuisi vihun hulikopteri jota pääsisi kaksi kertaa ampumaan. En tiedä pitääkö loppujoukkue tätä enää kovin hauskana..

Mielipide kysymys, mutta minun mielestä on noloa hehkuttaa jotain lukuja vaikka ois kuinka hyvä. Moni hyvä taistelutarinaki tällä foorumilla muuttuu heti noloksi ku luvut otetaan esiin lopuksi. Ei nuo minua häiritte suoranaisesti mutta enemmän kunnioitan täälä fiksuja ja perusteltuja mielipiteitä ja hyviä taistelutarinoita ja kavereiden kehumisia ja kiittelyitä, en lukuja ja yleistä oma kehua.

Mielestäni riippuu esitetyistä luvuista. Itse kyllä kiinnostaa, jos on ollut tiukkoja matseja jossa vastapuolelle on jäänyt vain 1-10 tikettiä tai jos joku on vetänyt aivan über pisteet jollain vaikealla kentällä, tai vaikka 45-0 tapposuhteen. Näitä sitten itselle laittaa benchmarkiksi ja yrittää epätoivoisesti päästä pro-pelaajien tasolle :) Mut se on vaan minä..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oon tähän täysin ulkopuolinen, mutta ei tässä kukaan varsinaisesti statseista oo puhunu. Mielestäni vaan kaveri kertoi että ei oikein meinaa onnistua ja Rooroo oli kaverin STATseista (kyllä STATseista) katsonut osumatarkkuuden olevan huonon ja ehdottanut kaverille että jos jos vähän kiinnittäisi huomiota tarkkuuteen niin vois auttaa. Muuten, täytyy mainita että oma k/d on 178.790 ja spm 3900... =D

No nytkö tästä joku väittely saatiin aikaseksi?

mulle on ihan yks hailee osumatarkkuudelle ja kuolemille.. kunhan on ees hauskaa pelata. toi oli vain alkuun turhauttavaa ku hernepyssyllä ei saanu mitään aikaseksi ku kaikki vastustajat pommittaa isommilla aseilla missä kaikki avut mukana. mut ihan sama.. nyt kun sen verran saanu auki et on tulivoimaa itselläkin niin alko tulemaan jo vähän paremmin tulosta.

ja jokseenkin näyttää et support on mun aselaji.

eli lopetetaan nyt tää turhanpäivänen lässyttäminen ja muistetaan nauttia pelaamisesta! ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mielestäni riippuu esitetyistä luvuista. Itse kyllä kiinnostaa, jos on ollut tiukkoja matseja jossa vastapuolelle on jäänyt vain 1-10 tikettiä tai jos joku on vetänyt aivan über pisteet jollain vaikealla kentällä, tai vaikka 45-0 tapposuhteen. Näitä sitten itselle laittaa benchmarkiksi ja yrittää epätoivoisesti päästä pro-pelaajien tasolle :) Mut se on vaan minä..

Battlelogista/bf3statsista/statsversestä niitä kovia jätkiä on huomattavasti helpompi seurata kuin satunnaisista foorumiavautumisista?

Ettei karkaa ihan lässytyslinjalle niin pistetäänpä yksi sotamuisto joka nauratti pitkän tovin:

Seinellä normirushissa talon, joka on konkassa C-lipun vieressä, 2-kerroksessa käytiin 1vs1-kamppailu, hävisin sen koripalloluokan pistein 100-78. Killcamista sain seurata kuinka voittaja hyppää ikkunasta ja "murtaa koipensa", suicide. Mulle Assist-pojoja 78kpl. Avunanto virtuaali-itsemurhaan?
 
Ylös Bottom