Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla laskee aika useastikin fps, mutta ei ihan noin alas.

Toi nyt oli arvio siitä pahimmasta puurosta, mutta väittäisin osuvani aika lähelle.
Mut kolmisen matsia putkeen ja jatkuvasti oli framet hukassa. Tekis kyllä mieli vielä pelata, mutta se into lakkaa nopeasti jos ei saa edes pommeja purittua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Suht sujuvasti mulla ainakin pyörii ja multista ei oikeastaan ole mitään valittamista pieniä squard ongelmia joskus, mutta vuoden ehdotonta kärki kastia :D Score per minutekin on vähän päälle 400 (enimmäkseen pelaan concuestia ja rushia)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Suht sujuvasti mulla ainakin pyörii ja multista ei oikeastaan ole mitään valittamista pieniä squard ongelmia joskus, mutta vuoden ehdotonta kärki kastia :D Score per minutekin on vähän päälle 400 (enimmäkseen pelaan concuestia ja rushia)

Kyllä mullakin on tähän asti toiminut ihan ok (paitsi voipit), mutta nyt kyllä jauho masiina tyhjää.
No perkules, pakko sitä on vielä yhet matsit käydä vääntääs, tulipa se itku sitten tai ei.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toi metro on muutenkin sysipaska mappi joka on konkassa rakenteeltaan US puolta suosiva.
En ole koskaan voittanut sitä ruskeila.

Todellakin pelin surkein kartta. US puolellahan tuo on todellakin helpompaa, koska synnytään sinne tunneliin ja B-lipun voi valloittaa kätevästi sen seinän takana suojassa. Sitten ei tarvitsekaan tehdä enää muuta kuin kämppiä siinä erän loppuun asti. Ei tuo kuitenkaan ole mahdotonta venäläisilläkään voittaa, kunhan on hyvä joukkue. Kun kartta on tuollaista kuraa jo 24:llä pelaajalla, voin kuvitella millaista paskaa se on 64:lla pelaajalla.

Onko tuo bottia korjaamalla boostaaminen yleistäkin PS3:lla? Ainakin täällä siitä on paljon valitusta, mutta boxilla en ole tuollaiseen törmännyt kertaakaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toi nyt oli arvio siitä pahimmasta puurosta, mutta väittäisin osuvani aika lähelle.
Mut kolmisen matsia putkeen ja jatkuvasti oli framet hukassa. Tekis kyllä mieli vielä pelata, mutta se into lakkaa nopeasti jos ei saa edes pommeja purittua.

Mulla laskee melkein aina OP Firestormissa, Noshahr Canalsissa ja Caspian Borderissa melko huonoksi ja peli-ilo lähtee samantien.

Onko tuo bottia korjaamalla boostaaminen yleistäkin PS3:lla? Ainakin täällä siitä on paljon valitusta, mutta boxilla en ole tuollaiseen törmännyt kertaakaan.

Itekkään en onneksi ole vielä törmännyt siihen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä muuten saa savut käyttöön? Millä luokalla pitää pelata?

Tarkkailuluokalla.
:D

Itekkään en onneksi ole vielä törmännyt siihen.

Jos pelaat corea et törmääkkään.

Mahtaakohan EA tehdä jotain dramaattista ennen BTK paketin julkaisua. EN yhtään ihmettelisi jos vaikka jonkin näköinen bannivasara tai tilastonollaus heiluisi noiden expakusettajien leirissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Varattu pelkästään 10-tason veteraanien rastafari - classille. Eiku, assaultin M320 - heittimen viimeinen unlocki.

Paljon parjatulla mortarilla voi myös ampua savunaatteja. Ei mielestäni niin käytännöllinen kuin noobituubin savut, kun ei nää livenä tilannetta.

Tänään tarttui mukaan ensimmäinen Colonel-dogtag. Puukottamiseen en oo kyllä täysin tyytyväinen, varsinkin parin vierekkäisen kaverin puukottaminen menee usein sohlaamiseksi ja puukko kädessä seisoskeluksi. Kerran sohin sillä headshotin, mutta koska ei ollut animoitu tappo, ei herunut laattojakaan.

Peli myös jäätyi toisen kerran kesken pelin / 65h pelaamista. Ei tietenkään ideaalia että kaatuu ollenkaan, mutta paljon harvinaisempaa kuitenkin kuin BC1 tai 2.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Paljon parjatulla mortarilla voi myös ampua savunaatteja. Ei mielestäni niin käytännöllinen kuin noobituubin savut, kun ei nää livenä tilannetta.

Mitenkäs mortarille saa savut käyttöön? Olen kyllä nähnyt niitä käytettävän, mutta ainakaan kymmenellä tapolla ei mortarille mielestäni auennut mitään uutta. Nuo savut ovat kyllä erittäin hyödyllisiä, meidänkin vakio-squadissa on rushissa hyökätessä aina vähintään yhdellä savut M320:ssa. Ja muissakin pelimuodoissa ovat hyviä, esimerkiksi oman toiminnan suojaamiseen (mitenkäs SA opettaa? :)) kun elvyttää tiimikavereita.

Voin myös onnellisena ilmoittaa, että olen viimein oppinut lentämään hekoilla :)
 
Mitenkäs mortarille saa savut käyttöön? Olen kyllä nähnyt niitä käytettävän, mutta ainakaan kymmenellä tapolla ei mortarille mielestäni auennut mitään uutta. Nuo savut ovat kyllä erittäin hyödyllisiä, meidänkin vakio-squadissa on rushissa hyökätessä aina vähintään yhdellä savut M320:ssa.
Nuolta oikealle, niin vaihtaa savuihin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos pelaat corea et törmääkkään.

Mahtaakohan EA tehdä jotain dramaattista ennen BTK paketin julkaisua. EN yhtään ihmettelisi jos vaikka jonkin näköinen bannivasara tai tilastonollaus heiluisi noiden expakusettajien leirissä.
Joo HC-puolella melkein joka conquest matsissa on ollut näitä boostaajia. Serveristä riippumatta varsinkin tänä iltana. Itseppähän valitsin HC-puolella pysymisen, mutta onhan tuo jo naurettavaa tuhansia bannejä saavat antaa jos antavat, jotenka en usko moiseen vaikka toivonkin. Sellaisillakin pelaajilla oli jo rank +40 juuri ja juuri 300 tappoa ja yli tuhat kuolemaa ja repairseja useita tuhansia. Oisin saanut joka matsista tehdä Dicelle raportetteja useista pelaajista niin etten olisi itsekkään kerennyt juuri liipasimeen koskea. Senkin jo huomasi kesken rundin vain katsommalla selectistä scoreboardilta, kun pisteet ropisivat "botin korjauksen" tahtia. Oman puolen boostaajia oli helppo käydä härnäämässä, kun sen näki tekstuureista missä nurkassa botin runkkaamista harrastivat.

Jottei menisi ihan valitukseksi niin eilen tai toissapäivänä sattui kivakin bugi, kun Caspian border konkassa HC-puolella hävisi itseltäni kaikki tekstuurit ja selectistä ja start nappulasta ei tapahtunut mitään.:) Hitmarkkiakaan ei näkynyt mutta pystyin kuitenkin ampumaan ja muuten toimimaan normaalisti, lipuista tiesi kenen hallussa paikka oli yksinkertaisesta katsomalla salkoon kenen lippu siellä liehui. Se jos mikä oli todellista HC.ta ja mukava lisä näin boostaajien aikakaudella. Itse tykkäsin kun menin ihan sokkona ja munat turpeessa. En kuollut kertaakaan, mutta eipä tullut montaa tappoakaan, kun ei tiennyt varmasti sanoa kuoliko vihollinen sinne 20-30 metrin päähän pusikkoon kun ei uskaltanut mennä katsomaan. Rundin jälkeen tilastot tulivat näkyviin ja seuraavassa matsissa oli kaikki palautunut jo normaaliksi.

Minulle maistuisi moinen HC, kun BC2 HC:ta on jo vähän ikäväkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voin myös onnellisena ilmoittaa, että olen viimein oppinut lentämään hekoilla :)

Itse voin myös allekirjoittaa tämän. Olen itseasiassa jo jonkun aikaa osannut. Kyllä se sieltä tuli, eikä se edes lopulta vaikeaa ollut. Toki aluksi tuli maahanlaskuja, mutta paljon vähemmän mitä odotin ja turhaan niitä pelkäsinkin. Eli kaikki vain kokeilemaan. Etenkin jos sattuu osaava lentäjä+gunneri yhdistelmä niin ah miten ihanaa :eek:

Itselle ei vain ole vielä tuommoista pelissä osunut, ainoastaan konnan kyydissä olin hetken pari kertaa, mutta jostain kumman syystä hypin koko ajan pois sieltä. Sitten pitäs saada jotenkin paremmin osuttua noilla lentäjän ammuksilla, tuntuu, että tulee vain sivuosumia koko ajan ja porukka ei kuole. Mikä avuksi?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onpas Vit*u ehkä rasittavin bugi koskaan campaignissa!!!
Night Shift tehtävässä kun
pitäisi puukottaa talossa sisällä yksi tyyppi niin A) mun äijä kuolee itsekseen ilman vihollisen spottausta tai B) vihollinen huomaa mut jollakin stnan villieläimen hyperkuulolla vaikka miten ryömis etanavauhtia

15 kuolemaa ja alkaa riittää! :mad:


EDIT:
parhaimmillaan ukko vaan kuolee vaikka vihuun on 5m matkaa ja ryömii. Tosi hienoa... Tais kamppis jäädä siihen...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään oli kyllä mahtavaa menoa kesti kyllä monta tuntia lämmetä mutta sitten kun lämmettiin niin sitten mentiin! Niin ja hei Rattari tulen vielä kostamaan :D Niinkuin moni aikaisemmin on sanonut niin edelleen saisivat tehdä jotain mikkien pätkimisille ja viiveelle. Monta kertaa meni suurinpiirtein näin: Vihu tulee selästä blam blam sitten kun on jo killcamikin loppu tulee kuulokkeista varo BZZZZBRÄSTSZZSZ takana. Niin.. tosiaan..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onpas Vit*u ehkä rasittavin bugi koskaan campaignissa!!!
Night Shift tehtävässä kun
pitäisi puukottaa talossa sisällä yksi tyyppi niin A) mun äijä kuolee itsekseen ilman vihollisen spottausta tai B) vihollinen huomaa mut jollakin stnan villieläimen hyperkuulolla vaikka miten ryömis etanavauhtia

15 kuolemaa ja alkaa riittää! :mad:


EDIT:
parhaimmillaan ukko vaan kuolee vaikka vihuun on 5m matkaa ja ryömii. Tosi hienoa... Tais kamppis jäädä siihen...

Itekki kuolin tossa kohtaa pari kertaa. Älä ryömi tai kulje kyykyssä ja koita puukottaa jostain parin metrin päästä, pitäisi toimia
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onpas Vit*u ehkä rasittavin bugi koskaan campaignissa!!!
Night Shift tehtävässä kun
pitäisi puukottaa talossa sisällä yksi tyyppi niin A) mun äijä kuolee itsekseen ilman vihollisen spottausta tai B) vihollinen huomaa mut jollakin stnan villieläimen hyperkuulolla vaikka miten ryömis etanavauhtia

15 kuolemaa ja alkaa riittää! :mad:


EDIT:
parhaimmillaan ukko vaan kuolee vaikka vihuun on 5m matkaa ja ryömii. Tosi hienoa... Tais kamppis jäädä siihen...

Lopeta se ryömiminen, ammu päähän ja jatka kampanjaa:)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei siinä kohtaa pysty ampuu, mut sain sen lopulta läpi. Lopetin hiippailemisen ja juoksin sen kimppuun.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja taas pohjoolaalaasia sorsitaan.. :(

Battlefield 3 - Says Thanks Sweepstakes

Battlefield 3 “Says Thanks” Sweepstakes (the “Promotion”) is open only to legal residents of Canada (excluding Quebec) France, Germany, United Kingdom, and United States (excluding Florida and New York and including the District of Columbia)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt tuli sitten löydettyä terroristien katalin juoni... PRKL! Pelasin eilen illalla yhden euroopan parhaimmistoon kuuluvan pelaajan kanssa co-oppia. Pääsimme leikiten viimeiseen tehtävään, jossa se tapahtui.

Oliko se pommi? Ei. Kemiallisia aseita? Ei. Ydinase?!?! Ei. Kyseessa oli huone, jonne mennessä ovet sulkeutuivat takana, eikä mistään ovesta pääsyt ulos!!! Viitisen minuuttia siinä etsittiin ulospääsyä ja ovien aktivointi-ikoneita. Pistettiin sitten aula uusiksi vattuuntuneina näin katalasta juonesta ja rage quitattiin.

Ei löydy terroristien juonille päihittäjää, ei.

Sama tapahtui myös mulle ja kaverilleni. Se ovi aktivointi-ikoni ei aina ilmesty siihen, joten pitää itse tajuta mennä oikealle ovelle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse olen todella noviisi BF3 ja tuli mieleen, etä millä jotku voi vetää rushissa tai CQ kd 25-0 ja 8000 pojoo?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

EOD Botilla varmasti pystyy, mutta ei muuten pysty tavallisesti vain kävellessä ollessa poimimaan vihujen miinoja. Tai sitten tein jotain väärin. Mitään valintatekstiä ei tullut ruutuun, neliöstä ei tapahtunut mitään ja koitin sekä kyykyssä että makuultaan ja seisaaltaankin. Miksi täällä syötetään valheellista informaatiota? :<
Engineer jolla on hitsipuikko saa kerättyä vihun miinat.. tämä tapahtuu kyyristymällä viereen & neliö pohjaan
Itse olen todella noviisi BF3 ja tuli mieleen, etä millä jotku voi vetää rushissa tai CQ kd 25-0 ja 8000 pojoo?
pelaamalla objektivea luonnollisesti, Attack/Defend orderit antaa myös kivan lisäpotkun
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom