Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Käyttääkö porukka paljon UMP-45 tai pp-2000? Tuntuu, että ei millään tapa nuo vehkeet. Tosin tosi vähän olen niitä kokeillutkin.

Ite pelasin alussa PP-2000, kunnes sain UMP-45. Nykyään en enää niin usein käytä, mutta alkuaikoina tuli pelattua paljonkin. Etenkin pienemmissä mapeissa on tosi käteviä, mutta isommissa joutuu sitten jo vähän enemmän "näpyttelemään". Mulla oli oikeestaan vaan Red Dot Sightit molemmissa, mutta ihan kohtuu hyvin tuntu porukka kaatuvan. Ainiin, PP-2000:n kanssa taisin käyttää kans Extended Magsia, lipas kun tuntui olevan melko pieni.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Käyttääkö porukka paljon UMP-45 tai pp-2000? Tuntuu, että ei millään tapa nuo vehkeet. Tosin tosi vähän olen niitä kokeillutkin.

Käytän ainakin itse kaikilla muilla kuin Engineerin kitillä. Sarrrrrrrja, Sarrrrrrrja, Sarrrrrja ja porukkaa kaatuu ;)

Onko noi Rushit aina noin surkealla tasolla?
Kaksi kappaletta kohteita joita puolustetaan tai koitetaan tuhota ja porukka leviää kuin pieru saharaan.
Hyvällä porukalla ja mikkien käytöllä noita voisi dominoida ihan mielin määrin.

Aika usein, se kun on lähinnä CoD:ia oleva pelimuoto. Täydellä mikillisellä squadilla voi dominoida nelistään koko Rushiroundin alusta loppuun.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitäisi selata koko ketju varmaan läpi mutta alkaa mittaa kertyä.

Eli kyselisin nimenomaan PS3-versiosta kun moninpelinoobi pleikkarilla olen, että onnistuuko vaikka työkaverin kanssa kahdestaan pölistä headseteillä, ilman että sieltä tulee englantia ja ruotsia sekaan muilta tiimiläisiltä? Viissiin boksilla on joku chatroom tai crossgamechat mitä kaiken järjen mukaan voi hyödyntää näin mutta mites pleikalla?

Kiitän.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitäisi selata koko ketju varmaan läpi mutta alkaa mittaa kertyä.

Eli kyselisin nimenomaan PS3-versiosta kun moninpelinoobi pleikkarilla olen, että onnistuuko vaikka työkaverin kanssa kahdestaan pölistä headseteillä, ilman että sieltä tulee englantia ja ruotsia sekaan muilta tiimiläisiltä? Viissiin boksilla on joku chatroom tai crossgamechat mitä kaiken järjen mukaan voi hyödyntää näin mutta mites pleikalla?

Kiitän.
Ei onnistu, ite tuskaillu saman asian kanssa . Ainoo keino on et partyliiderinä potkit helvettiin ne siitä squadista.
Tää on näit EA:n hauskoja juttuja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitäisi selata koko ketju varmaan läpi mutta alkaa mittaa kertyä.

Eli kyselisin nimenomaan PS3-versiosta kun moninpelinoobi pleikkarilla olen, että onnistuuko vaikka työkaverin kanssa kahdestaan pölistä headseteillä, ilman että sieltä tulee englantia ja ruotsia sekaan muilta tiimiläisiltä? Viissiin boksilla on joku chatroom tai crossgamechat mitä kaiken järjen mukaan voi hyödyntää näin mutta mites pleikalla?

Kiitän.

Squadin muodostaminen kesken matsin menee omasta mielestä fiksuimmin niin, että kukaan ei mene alussa mihinkään squadiin. Ne jotka erehtyvät menemään, laittavat "leave squad". Tällöin kaikkien pitäisi olla listattuna siinä "not in squad" -kohdassa.

Sen jälkeen PS3:n kaverivalikosta käyt kaverin profiilista laittamassa "join session". Peli muodostaa teille kahdelle oman squadin. Muuta Squad Privacy muotoon "private" niin olette ainoastaan kaverin kanssa kahdestaan siinä squadissa eikä randomit pääse liittymään siihen squadiin. Jos haluatte squadiin lisää kavereita niin ne voivat liittyä siihen nimenomaan tuolla tavoin eli käyvät valitsemassa PS3-kaverilistastaan jo squadissa olevan kaverin PS3-profiilista "join session".

Ulkomaanelävien mölinöitä ei tarvitse kuunnella (ajoittaisia bugeja lukuunottamatta), jos VOIP:iin on valittuna "squad".

Harvemmin noilla randomeilla ulkomaalaisilla smurffeilla edes on mitään squad specializationeja käytössä, joten ei niillä ole juuri mitään virkaa niissä squadissa. Toki poikkeuksiakin on.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saisivat kyllä pikapuolin julkaista päivitystä tähän, joka vähän stabiloi jäätymisiä. Alkaa jo pelottaa, kun BF laittaa pleikkarin niin jumiin, että pitää joskus vetästä töpseli pois seinästä. Jäätymiset alkaa muistuttaa jo lähes tulkoon läskin plösön YLOD oireita. Piti tuossa sit hätäpäissää kokeilla ottaa BF3 save tiedosta backuppia muistitikulle, mutta tämä save taitaakin olla lukittu. Plus jäsen kun en ole, niin eipä tuolle sit voikaan tehdä mitään. Toivottavasti multiplayerin unlockit on EA servereillä tallessa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saisivat kyllä pikapuolin julkaista päivitystä tähän, joka vähän stabiloi jäätymisiä. Alkaa jo pelottaa, kun BF laittaa pleikkarin niin jumiin, että pitää joskus vetästä töpseli pois seinästä. Jäätymiset alkaa muistuttaa jo lähes tulkoon läskin plösön YLOD oireita. Piti tuossa sit hätäpäissää kokeilla ottaa BF3 save tiedosta backuppia muistitikulle, mutta tämä save taitaakin olla lukittu. Plus jäsen kun en ole, niin eipä tuolle sit voikaan tehdä mitään. Toivottavasti multiplayerin unlockit on EA servereillä tallessa.
Mulla ei ole jäätynyt kertaakaan BF3 niin, etteikö sitä hipaisukytkintä pitkään painamalla buuttaisi. 2007 ostettu fatti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Välillä kyllä ihmetyttää noi tilanteet, että varta vastet tupataan samaan paikkaan ampumaan puolelta toiselle. Basaarin keskikäytävä on hyvä esimerkki, kukaan ei liiku mutta ammutaan niin helvetisti.

...ja kaaos on valmis kun joku taktinen nero kerran pari erässä kiertää sivuteiden kautta selustaan :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja mistä vitusta tämä viimepäivien lagiminen on tullut?
HC:ssa saa painaa lippaallisen kuulaan pierreen ja hesukseen eikä silti putoa?
Helvetin kehitysmaat
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toivottavasti IRNV nerfataan tasolle, jolla tätä gadgettia olikin tarkoitus käyttää: "-- for low or no light situations." Siis auringonvalon ja lamppujen valaisemissa ympäristöissä IRNV:stä hyötyisi vähän tai jopa ei ollenkaan. Tällä hetkellä tämä lisäkiikari toimii joka mapissa vähintään lähitaistelussa.

Hyvän kommentin joku kirjoittanut tuohon uutiseen:

Sorry, i dont want to shoot yellow spot in a beautiful game.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo ihan hyvä, että IRNV laitetaan oikealle tasolle. Nyt se on todella ylivoimainen kun sama kiikari toimii kotona ja puutarhassa. Varsinkin A-91+IRNV+silu on aika tappava combo.

Jeteistä riittää keskustelua, mutta annetaan nyt omakin osa siihen. Niillä pystyy vaikuttamaan matsin lopputulokseen yllättävänkin paljon, ite oppinu nyt lentää niillä yhtä hyvin ku BF1942:ssa ja alkaa olemaan härpäkkeitäkin unlockattuna.
Heatseekkerit lähti heti romukoppaan ku pysty, rocket podsit siipien alle ja "close airsupport" mode päälle:cool: Raketeilla saa tuhottua mukavasti lippua valtaavat tankit yms ajoneuvot ja laitettua vihollisen jalkaväki etsimään turvallisinta kulmaa rakennuksesta.

Jetillä lentely on parhaimmillaan kun omasta squadista tulee tulipyyntöjä että mihin taloon ammutaan ja mihin kulmaan. Päätön ympyrää lentely ja vastustajan hekojen tai jettien metsästäminen tuo juurikin sen 2-0 ja 300pts. Paras conquest-kierros jetillä on ollut muistaakseni 12 tappoa ja 3 kuolemaa, pisteitä olikin aika läjä kun tuli spotti ja kill assisteja, puhumattakaan flag defendeistä.

Stealth ja IR flares riittää oikein mainiosti vihollisen jettien ja Iglojen väistelyyn, mutta ilman ohjuksia ilmamaalien pudottaminen kannattaa jättää toiselle jetille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On se outoa miten noissa rush-kentissä jotkut pistää tankilla suurin piirtein kaikki rakennukset matalaksi. Eihän ne pääse edes itse virittämään sitä pommia kun tantere on pelkkää avomaastoa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Going Back to Karkand #5: Gameplay from Strike at Karkand, Assignments explained

B2K-aseiden unlockkaus vaatii siis tehtävien suorittamista. Jos ymmärsin oikein, tehtäviä voi suorittaa ns. rundien yli tapot akkumuloituen.

Uusi B2K gameplay trailer:


Voi helvattu, että oli hyvännäköistä...nyt iski vuorostaan Karkand-kuume. Tänään pääsin iskemään ensimmäistä kertaa konkkaa KFIN-tagin kera...ai, että olin polleaa poikaa. Yritin parhaani tuoda kunniaa 4.joukkueelle. Näin tagin alla olin vieläpä kohtelias ja kiitin jokaisesta taposta, jonka vihu antoi minulle...muutamalla ylimääräisellä kunnialaukauksella perään :D Pitäiskö koota joukkueista vielä komppania jos se siis on mitenkään mahdollista...tai ainakin kerätä tilastoja koko komppanista. Näyttäisi, että joukkueet kasvaa kasvamistaan..hyvä!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Melkosta vääntöö taas.. Ei Suomipojat pärjänny nyt :rolleyes:

tilasto

Pitää sanoo että pojat ties mitä tehdä. Kävivät päälle kuin yleinen syyttäjä ja armoa ei tunnettu. Mutta pelit jatkuu taas ja katsotaan mitä tuleman pitää.
 
Uskovitunmatonta.. Näköjään profile data save oli korruptoitunu jostain kumman syystä kun kampanjan tallennus ei ollu säilynyt.. Ihmettelin miks ihan aluks se pyys taas säätää sen kirkkauden jne.
Tossa on parii kertaa tiltannu peli ihan kunnolla, et mahtaakohan nyt sen takia sitte tuo save korruptoitua? Tosi kiva, kun just alotti pelaa hardil ja kerkes etenee johonki puolivälii asti.. Aaaaargh :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tämän viestiketjun lukeminen lisää kysymysten määrää, eikä vähennä:confused:
Mä oon jääny pahasti ajastani jälkeen.

Siis onko jossain joku paikkam jossa Suomalaiset pelaavat omassa joukkueessa?
Olen tuolta peliseura ketjusta lisänny nimimerkejä ystäviksi. Mutta en ole päässyt sen avulla pelaamaan yhtään mihinkään.
Olen valmis uhraamaan rahani headsettiin ja vapaa-aikani ja virtuaalivereni Suomen puolustukseen. Jos vain jostain osais pääsis mukaan.
Nyt oon pelannu Jokusia tunteja peliä ihan random tyyppien kanssa, taso on noussut kasiin asti. Tuli siittä yksinpelistä annettua kritiikkiä, no siittä oon ihan samaa mieltä vieläkin. Multiplayer onkin asia erikseen, se on mahtava. Eilenin vielä tuli ennen pelaamaton kenttä vastaan ja sitten kun vielä maastosta tuhoutu läheskaikki oli siinä ihmettelemistä missäpäin mikin on ja eksyssissä.
 
Ylös Bottom