Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos tarkoitat online passia, niin kyllä alkaa herjaamaan.

Mutta saat sen toimimaan jos kaverisi sharettaa (jakaa) sen online passin sinulle omilla psn tunnuksillaan.

Mitenköhän tämä käytännössä onnistuu jos ohjeistan kaveria?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitenköhän tämä käytännössä onnistuu jos ohjeistan kaveria?

Kaverisi psn-tili jolla on se online passi kytketty joutuu kirjautumaan sisään omilla tunnuksillaan sun pleikkariin ja sitten voi ladata sen online passin sieltä download-lististä tai sitten storesta. Kun meet omalle käyttäjälles voit sitte pelata netissä, mut älä poista kaverisi psn-tiliä pleikkarista tai sitä käyttäjää millä olet kirjautunut pleikkariin kun menit kaveris psn-tilille.
 
Miten ton nemesis ribbonin saa? On ainut ribboni mikä vielä puuttuu...

Ribboneista toinen kysymys. Flag defender ribbon...miten se oikeen tulee? Itse kun makaa omalla lipulla ja puolustaa ampumalla kaverin niin välillä flag defender tulee ja välillä ei...pitääkö sen vihun olla sitä ammuttaessa sillä etäisyydellä meidän lippua että se alkaa laskea vai miten?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jostain merkillisestä syystä ei voi liittyä ollenkaan EA:n palvelimille. Ainoastaan DICE:n servereihin pääsee liittymään? Olisiko jollain antaa vinkkiä miksi näin...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Menee ehkä vähän tylsäksi, kun lähes jokaisella rank 43 ylittäneellä on käytössä USAS-12 ja slugit tai fragit siinä käytössä. Nuo yhdistelmät on tehty aivan liian ylitehoisiksi ja kantamaa on liikaa.

USAS 12 frageilla on kuin Modern Warfare kakkosen noobtuben ja AA-12:sen sekoitus. Aika heikosti löytyy arvostusta porukkaa kohtaan jotka tuota käyttävät.

Toivottavasti menee nerffattavien listalle ettei hyvä peli mene pilalle tuollaisen takia.




Ei se usas ole hyvä ku josaain kentissä missä liikutaan käytävillä tai vastaavissa, itse ainakin käytän aina sitä metrossa koska se on hyvä siellä mut muuten ei mikään ihmeellinen.
Mun kohalle ei kyllä oo sattunu kovin montaa joka usas 12:sta ois käyttäny, ohan se toki kova ase sitä ei käy kieltäminen mut että sitä pitäs nerffata ni ei se nyt niin hyvä oo...
Niin ja olihan se viimeöinen peli aika kovaa kyytiä siel metrossa vaikka ei mitää huippu tulosta tullukkaan ja viel taijettiin hävitä koko ottelu :)
Mutta mutta peliähän tää on ja niitä aseita käytettään mistä tykätään:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pientä videonpätkää hiukan tuota fiilistä tuomaan sieltä kentiltä tänne foorumin puolelle. Teksteissä sitä täältä jo löytyykin kiitettävästi.

[MEDIA]3536[/MEDIA]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse pelailin innoissani usasilla, että pääsisi kokeilemaan henkilökohtaisesti noita frageja sen kanssa. Jaksoin ehkä pari elämää, sitten vaihdoin takaisin normaaliin m27-pelailuun, kun oli aivan liian huono. Ei tarvitse mun mielestä yhtään nerffiä. Saattaa tietty vaikuttaa, että suomalaisena tuo hit-reg ei vaan toimi niin hyvin kuin esim. keski-eurooppalaisilla, mutta 4-6 osumaa tappoon tuolla tulinopeudella ja lipaskoolla ei vaan innostanut.

Toi ase on vaan niin addiktoiva. Noh jätin usaksen nyt tuhannen tapon jälkeen jäähylle. Nyt on missiona vetää 5 tähteä assaultin aseille. :cool:

Taisi olla tosiaan niin että enemmän henki lähti USAS-12 ja slugit yhdistelmästä, mutta kyllä niihin frageihinkin tuli kuoltua. Hihitys ei maininnut, että kumpia käytti pääasiallisesti 1000 tappoon: frageja vai slugeja? On se varmaan addiktoiva, koska se on niin overpowered.

Keskipitkällä etäisyydellä riittää yksi laaki noilla slugeilla vissiin vyötärön yläpuolelle ja se on henki pois. Ei mitään järkeä. Pulttilukolla (SV98) joutuu ampumaan kaksi kertaa (ellei ammu päähän) kun automaattihaulikolla riittää yksi kuti. Joo, hyvin on tasapainossa. Ja se näkyy siinä kuinka paljon noita haulikoita tällä hetkellä hu*rataan. Kuten sanottua, samaa kamaa kuin noobtube MW2:ssa. Pelin oma noobtube (M320) vaikuttaisi olevan suht ok, ei mitenkään OP, mutta nuo automaattihaulikot... :rolleyes:

Ei se usas ole hyvä ku josaain kentissä missä liikutaan käytävillä tai vastaavissa, itse ainakin käytän aina sitä metrossa koska se on hyvä siellä mut muuten ei mikään ihmeellinen.
Mun kohalle ei kyllä oo sattunu kovin montaa joka usas 12:sta ois käyttäny, ohan se toki kova ase sitä ei käy kieltäminen mut että sitä pitäs nerffata ni ei se nyt niin hyvä oo...
Niin ja olihan se viimeöinen peli aika kovaa kyytiä siel metrossa vaikka ei mitää huippu tulosta tullukkaan ja viel taijettiin hävitä koko ottelu :)
Mutta mutta peliähän tää on ja niitä aseita käytettään mistä tykätään:rolleyes:

Ei se vielä ole "jokapojan ase", koska ei pelaajien valtajoukko ole vielä ylittänyt rank 42:sta. Mä taas näen noita aseita jatkuvasti. Se on melkein sääntö, että rankin ollessa vähintään 43 on jampalla kädessä USAS-12 eikä mapilla oikeastaan ole mitään väliä.

Muutama esimerkki: tulen juuri ulos Seine Crossingissa C-lipulta venäläisten deploymentin lähellä olevasta lyhyestä holvikäytävästä. USAS-jamppa tulee sieltä D-lipun läheltä saman rakennuksen nurkan takaa ja ammutaan samaan aikaan. Kuolen yhdestä USAS-slugista. Matkaahan tuon nurkan ja sen holvikäytävän välillä on aika reippaasti.

Toinen esimerkki: olen tulossa Tehran Highwayssä B-lipulle venäläisten deploymentistä. En ole vielä edes niiden palavien romujen lähellä, kun jo kuolen OHK. Miksi? Koska tien toiselta puolen talon katolta ampuu jamppa USAS:illa. Matkaa jälleen aika halavatun paljon.

Toki kaikki pelaavat niillä aseilla mistä pitävät, mutta ei ole mitään järkeä pitää peliä niin epätasapainoisena, että kaikki pelaavat vain yhdellä aseella. Mun mielestä sitä USAS:ia nimenomaan pitää nerffata nyt tai muuten tuosta tulee mieletön murheenkryyni. Coprasin kanssa eilen tuosta juteltiin pelatessa ja oli kyllä samaa mieltä. Kantamaa ainakin pitäisi leikata noilta slugeilta roimasti.

Jostain merkillisestä syystä ei voi liittyä ollenkaan EA:n palvelimille. Ainoastaan DICE:n servereihin pääsee liittymään? Olisiko jollain antaa vinkkiä miksi näin...

Brittiservereitä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kysyisin myös sellasta et miten tohon psn tunnuksen eteen saa sen KFIN tagin ku jollain näkee sillai et o [KFIN] mucle97 ku lattoo esim bäfän schoreboardii...

ja SAA myös lisätä kaveriksi Mucle97
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kysyisin myös sellasta et miten tohon psn tunnuksen eteen saa sen KFIN tagin ku jollain näkee sillai et o [KFIN] mucle97 ku lattoo esim bäfän schoreboardii

En muista saako pelistä suoraa laitettua clan-tagia, mutta battlelogissa saa sen laitettua ainakin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En muista saako pelistä suoraa laitettua clan-tagia, mutta battlelogissa saa sen laitettua ainakin.

Kiitos. Kyllä jollain niitä näkee :) Mutta hyvä etbsentää Battlelogista sen saan. kiitos vielä kerra aloittelia kun olen :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiitos. Kyllä jollain niitä näkee :) Mutta hyvä etbsentää Battlelogista sen saan. kiitos vielä kerra aloittelia kun olen :D

Jep, kirjaudu sisään Battlelogiin, klikkaa ylhäältä kohtaa "profile" ja sen jälkeen valitse vasemmalta "edit profile". Löydät kohdan "soldier settings" -> edit soldier image and clan tag.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taisi olla tosiaan niin että enemmän henki lähti USAS-12 ja slugit yhdistelmästä, mutta kyllä niihin frageihinkin tuli kuoltua. Hihitys ei maininnut, että kumpia käytti pääasiallisesti 1000 tappoon: frageja vai slugeja? On se varmaan addiktoiva, koska se on niin overpowered.

Keskipitkällä etäisyydellä riittää yksi laaki noilla slugeilla vissiin vyötärön yläpuolelle ja se on henki pois. Ei mitään järkeä. Pulttilukolla (SV98) joutuu ampumaan kaksi kertaa (ellei ammu päähän) kun automaattihaulikolla riittää yksi kuti. Joo, hyvin on tasapainossa. Ja se näkyy siinä kuinka paljon noita haulikoita tällä hetkellä huorataan. Kuten sanottua, samaa kamaa kuin noobtube MW2:ssa. Pelin oma noobtube (M320) vaikuttaisi olevan suht ok, ei mitenkään OP, mutta nuo automaattihaulikot... :rolleyes:



Ei se vielä ole "jokapojan ase", koska ei pelaajien valtajoukko ole vielä ylittänyt rank 42:sta. Mä taas näen noita aseita jatkuvasti. Se on melkein sääntö, että rankin ollessa vähintään 43 on jampalla kädessä USAS-12 eikä mapilla oikeastaan ole mitään väliä.

Muutama esimerkki: tulen juuri ulos Seine Crossingissa C-lipulta venäläisten deploymentin lähellä olevasta lyhyestä holvikäytävästä. USAS-jamppa tulee sieltä D-lipun läheltä saman rakennuksen nurkan takaa ja ammutaan samaan aikaan. Kuolen yhdestä USAS-slugista. Matkaahan tuon nurkan ja sen holvikäytävän välillä on aika reippaasti.

Toinen esimerkki: olen tulossa Tehran Highwayssä B-lipulle venäläisten deploymentistä. En ole vielä edes niiden palavien romujen lähellä, kun jo kuolen OHK. Miksi? Koska tien toiselta puolen talon katolta ampuu jamppa USAS:illa. Matkaa jälleen aika halavatun paljon.

Toki kaikki pelaavat niillä aseilla mistä pitävät, mutta ei ole mitään järkeä pitää peliä niin epätasapainoisena, että kaikki pelaavat vain yhdellä aseella. Mun mielestä sitä USAS:ia nimenomaan pitää nerffata nyt tai muuten tuosta tulee mieletön murheenkryyni. Coprasin kanssa eilen tuosta juteltiin pelatessa ja oli kyllä samaa mieltä. Kantamaa ainakin pitäisi leikata noilta slugeilta roimasti.



Brittiservereitä?

Ootkos alabama ite kokeillu tota usasta? Itellä joku 160-170 tapon kokemus ja en oo huoman et se ois mitenkään op (Muutenhan pelaisin sillä all the time, :) ei vaiskaan). slugeja testasin mut niillä en tuntunut saavan mitään aikaiseksi (tai sit en vaan osaa), Fragit sen sijaan pelaa kapeissa kentissä kuten metro... hyvä vyöryttää pukkaria ja kerrostaloja. suppression assisteja ja kill assisteja tuntuu tulevan hyvin kun sumentaa sumpussa olevan vihu ryhmän hyvin ja kaveri pääsee niittaa rauhassa kasan. mut kyllähän toi sopii just nimen omaan CQB touhuun, pitkälle ammuttaessa ei kyllä onnaa, ellei käy tuuria ja osu päähän. eilen metrossa taisin saada yhden mid range tapon ja sekin oli maassa makaava konekivääri ampuja ja sekin tippu vast vikalla kuulalla tuurilla.. :)

On voinut olla että siellä vastustajilla on ollut paljon käytössä noita usasia ja sen takia tuntunut että on ihan op...koska noita pulla tappoja pitkältä matkalta tulee tietysti enempi. sama ku joskus vastassa pirusti vaik f2000:sia ni itekkii tulee kirottua et toi pirun vekotin on ihan op :)
vaik ei olekkaan.

Mutta kokeile ihmeessä.. tuut varmaan huomaamaan et ei oo niin op (ainakaan mulla ei tullutsemmosta tunnetta kun testasin,)

Tämä ei sitten ollut mikään usasin puolustus puhe vaan lähinnä meinasin et omalla kokemuksella ei toi ase vaan mitenkään ihmeellisesti rokkaa, normissa tuntus olevan noi aseet kuitenkin melko lailla hyvin balanssissa ja välillä ei oikeen tiedä et mitä sitä nyt taas käyttäs... tulee vaiheltua ku telkusta kanavia...(yleensä canister shellin ja tykin välillä :)))
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En oo USAS:ia kokeillut (muuta kuin maalitaulun näkökulmasta), kun on näyttänyt siltä, että sitä on ollut ihan riittävästi porukalla käytössä muutenkin. ;)

Eilen muuten huomattiin Coprasin kanssa, että tankin guided shellillähän saa yhdellä laakilla koptereita ja jettejä alas kunhan niitä maalaa sieltä tankin kolmospaikalta. Tuli jo melkein vähän paha mieli, kun eihän niiden poloisten flaret näyttänyt auttavan lainkaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Usas:n hajonta pitkällä matkalla on ainakin ihan älytön, että pitää tosiaan olla aika kova munkki että osuu pidemmältä matkalta vihuun. Metrossa tuo on ihan ykkönen, muualla sitten aika keskiverto.

Eilen muuten huomattiin Coprasin kanssa, että tankin guided shellillähän saa yhdellä laakilla koptereita ja jettejä alas kunhan niitä maalaa sieltä tankin kolmospaikalta. Tuli jo melkein vähän paha mieli, kun eihän niiden poloisten flaret näyttänyt auttavan lainkaan.

Kun ne on guided shellejä, niin eihän ne flaret auta, kun flaret koijaa vaan niitä heatseekereitä. Eikös se näin mene?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Usas:n hajonta pitkällä matkalla on ainakin ihan älytön, että pitää tosiaan olla aika kova munkki että osuu pidemmältä matkalta vihuun. Metrossa tuo on ihan ykkönen, muualla sitten aika keskiverto.

Voipi olla, mutta eihän tuolla slugeja käytettäessä ole mitään merkitystä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En oo USAS:ia kokeillut (muuta kuin maalitaulun näkökulmasta), kun on näyttänyt siltä, että sitä on ollut ihan riittävästi porukalla käytössä muutenkin. ;)

Eilen muuten huomattiin Coprasin kanssa, että tankin guided shellillähän saa yhdellä laakilla koptereita ja jettejä alas kunhan niitä maalaa sieltä tankin kolmospaikalta. Tuli jo melkein vähän paha mieli, kun eihän niiden poloisten flaret näyttänyt auttavan lainkaan.

tuota en tiennytkään :) ei muuta kun illalla testaamaan... toinen jippo mitä oon käyttäny, jos yksin tankilla liikenteessä niin hyppää kolmospaikkaan lukitsemaan kun tulee se piiiii niin usein käyttävät flaret siinä kohtaa pois, ja tiimiläiset saa helpommin hekon tiputettua jos ei ite kerkiä iglalla tankin viereen ampumaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kun ne on guided shellejä, niin eihän ne flaret auta, kun flaret koijaa vaan niitä heatseekereitä. Eikös se näin mene?

Saatat olla oikeassa. Tosin esimerkiksi Javelinit toimivat lämpöhakeutuvina, vaikka ne ammuttaisiin lasermaalattuun kohteeseen. Voi olla että guided shelliin ei sitten flaret auta. Ainakaan wikin puolella flareista ei puhuta mitään.

Ja mitä olen tuosta ECM Jammerista kuullut, niin se on kuulemma ihan vitsi.

Nyt meni ohi. Kun slugin pitää nimenomaan osua vihuun (vrt frag), niin miten tuo hajonta ei ole sillon ongelma?

Meinasin siis sitä, että tuo slugi vaikuttaisi olevan melko tarkka vielä keskipitkille etäisyyksille. Samanlaista hajontaahan siinä ei voi olla kuin hauleja käytettäessä, koska kyseessä on oikeastaan iso luoti. (Kirjoitin vain selvyyden vuoksi muita lukijoita ajatellen, varmaan itse tiesitkin tämän jo.)

shotshell.gif
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jep, pahoittelut. Itsekin jätin mainitsematta että tarkoitin siis frageja, ne lentää ihan hujan hajan kun pistää sarjaa menemään kauemmas. Haulit on luonnollisesti pitkällä matkalla yhtä tehokkaita kun kourallinen hiekkaa vastatuuleen.. :)
 
Ylös Bottom