Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

tulee, mutta et saa dog tagia

Ei välttämättä tule. Itse olen huitonut puukolla vihulaista niin edestä kuin sivultakin, mutta animaatiota ei tule. Tuolla tyylilla näyttää tarvitsevan pari sivallusta, että vihulaiselta lähtee henki. Takaapäin animaatio kyllä tulee ja dog tagitkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

tulee, mutta et saa dog tagia

Eihän tuollainen yhdistelmä edes ole mahdollinen. Jos puukotusanimaatio tulee ja se menee loppuun saakka - eli sinua tai vihua ei tapeta muiden toimesta kesken kirurgin toimenpiteiden - niin aina lähtee dog tagit.

Sen sijaan edestä puukottaessa tulee yleensä vain sivallusanimaatio eli äijä vain huitaisee puukolla. Siitä ei vihun dog tageja saa ja jos vihulla on täydet healthit niin ainakin normicoren puolella pitää huitaista kahdesti.

Ei välttämättä tule. Itse olen huitonut puukolla vihulaista niin edestä kuin sivultakin, mutta animaatiota ei tule. Tuolla tyylilla näyttää tarvitsevan pari sivallusta, että vihulaiselta lähtee henki. Takaapäin animaatio kyllä tulee ja dog tagitkin.

Sivulta (ehkä aavistuksen takaviistosta) saa silloin tällöin animaation, mutta edestä en ole saanut sitä koskaan käynnistymään. Äijä vaan sivaltaa puukolla. Sinänsä toimiva tapa tappaa lähitaistelussa, jos saa ensiksi vaikka pislalla pari kutia osumaan.

Itse pidän tuosta puukotusanimaatiosta pirusti, hieno keksintö DICE:ltä. Harmi vaan että se glitsaa hivenen liikaa ja aiheuttaa tarpeetonta leukaperien kiristelyä. On ollut lukemattomia kertoja että on ollut kaksi vihua peräkkäin tai vierekkäin: ensimmäisen saa puukotettua lähes poikkeuksetta täysin ongelmitta. Sen sijaan sen toisen apinan puukottamisesta ei meinaa ikinä tulla mitään, vaikka tulisi suoraan takaa ja vaikka vaihtaisi välillä pois puukosta takaisin pää- tai sivuaseeseen. Äijä vaan nappaa puukon käteen, sätkii vähän omiaan, jonka aikana vihu ehtii kääntymään ja saa tapettua mut. Pitäisi vaan suosiolla aina ampua se toinen, mutta eihän sitä koskaan malta...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos Multiplayerissä on talon sisällä ja se sortuu päälle niin kuoleeko siitä jos kuolee niin tuleeko siihen että Suicide, Bad Luck vai saako sen romauttaja tapon?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Romauttaja taitaa saada tapon, eli normimodessakin voi siinä tapauksessa tulla teamkill. Ainakin itse jouduin muistaakseni normipuolella tällaisen tapauksen uhriksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän tuollainen yhdistelmä edes ole mahdollinen. Jos puukotusanimaatio tulee ja se menee loppuun saakka - eli sinua tai vihua ei tapeta muiden toimesta kesken kirurgin toimenpiteiden - niin aina lähtee dog tagit.

Sen sijaan edestä puukottaessa tulee yleensä vain sivallusanimaatio eli äijä vain huitaisee puukolla. Siitä ei vihun dog tageja saa ja jos vihulla on täydet healthit niin ainakin normicoren puolella pitää huitaista kahdesti.



Sivulta (ehkä aavistuksen takaviistosta) saa silloin tällöin animaation, mutta edestä en ole saanut sitä koskaan käynnistymään. Äijä vaan sivaltaa puukolla. Sinänsä toimiva tapa tappaa lähitaistelussa, jos saa ensiksi vaikka pislalla pari kutia osumaan.

Itse pidän tuosta puukotusanimaatiosta pirusti, hieno keksintö DICE:ltä. Harmi vaan että se glitsaa hivenen liikaa ja aiheuttaa tarpeetonta leukaperien kiristelyä. On ollut lukemattomia kertoja että on ollut kaksi vihua peräkkäin tai vierekkäin: ensimmäisen saa puukotettua lähes poikkeuksetta täysin ongelmitta. Sen sijaan sen toisen apinan puukottamisesta ei meinaa ikinä tulla mitään, vaikka tulisi suoraan takaa ja vaikka vaihtaisi välillä pois puukosta takaisin pää- tai sivuaseeseen. Äijä vaan nappaa puukon käteen, sätkii vähän omiaan, jonka aikana vihu ehtii kääntymään ja saa tapettua mut. Pitäisi vaan suosiolla aina ampua se toinen, mutta eihän sitä koskaan malta...
Just eilen kävi itsellekin niin, että kun hiivin vihun selkään ja puukotin, tuli pelkkä huitaisu ja hitmarker, vihu kääntyi, huitaisin toisen kerran, taas hitmarker, no onneksi vastassa oli avuton snipu joten sain ammuttua aseella. :D

Se vasta ärsyttääkin, kun yrittää puukottaa, tuleekin huitaisu ja puukko jää käteen, vihu kääntyy ja ampuu sut ennenkuin ehdit edes vaihtaa asetta. Ihmetyttää kyllä nuo lukuisat videot, jossa porukka vaan juoksee päin vihua ja tulee puukotusanimaatio samalla kun vihu ampuu sua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen huomannut että edestä päin on mahdollista saada tagit jos katsot sivuun vihusta jolloin moottori luulee että olet sen sivussa.


edit. Tuli muuten sellanen kaveri vastaan jolla oli enemmän ku 360 000 tuntia takana us armyna, tai no tagin mukaan :D harmi ku en muista nickiä millään. Yritin kyllä koko erän saada sen dogtaggii, mutta vain kerran pääsin sivaltaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pystyykö multiplayerissä kaataa tai romahduttaa kerrostaloa? Vaikka sellaista pientä joka ei olisi edes kovin korkea mutta kuitenkin tavallista 4 metrin korkuista isompi?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

RataSataR esittäytyy:

Eilen paukahti 120 tuntia täyteen multiplayeria ja vähän tylsemmän työpäivänkin kunniaksi ajattelin esittäytyä ja osallistua yleiseen pohdiskeluun, kun kerta aktiivisestikkin tulee täältä lueskeltua juttuja peliin liittyen.
Täytyy ekaksi myöntää, ettei mikään peli ole tähän mennessä viennyt niin mennessää kuin tämä BF3. Erityisesti kun sain headsetin tossa muutama viikko sitten haltuun niin sai taas uutta intoa ja syvyyttä touhuun sitä myöten.
Aikoinaan harras COD pelaaja koki valaistumisen löydettyään BFBC 2 alelaarista - tutustui Battlefield sarjaan - ja totesi, että *ittu mitä *askaa toi adhd sekoiluräiskintä onkaan ollut! BF 3 Ennakkotilaamisen kynnys olikin luokkaa -1000 :D

Ite mieltynyt pelamaan Rushia kun conkassa erityisesti isoissa kentissä meno tuntuu olevan ajoneuvolla kruisailua ilman kunnon viholliskontaktia. Rushissa taas touhu on paljonkin keskitetympää ja taktikointi olennaisempaa. Eikä juuri mikää ole jännempää kun M-COM alkaa ulvomaan viimeisen kolmen tiketin aikana :D
Headsetin myötä on muutama squad toverikin tullut ja se onkin helpottanut kummasti kun yhtäkkiä saakin sitä healthia tai panoksia kun pyytää :p Ihmettelen meininkiä kun sitä ei anneta vaikka kuinka hypit jonkun edessä ja ränkkäät selectiä :mad: Harmi vain, että toi chattiminen on PSNyhteyksien takia haastavaa. Jos squadissa on enemmän ku kaksi headsettiläistä niin peräti mahdotonta tähän mennessä. Noh, hyvin menee kahdestaan jos vain jättää jutut lyhyeksi ja puhuu pelkillä lyhyillä avainsanoilla.

Classeista Assaultilla ja Engineerilla koen olevani omalla pelilläni hyödyttävän eniten tiimiäni.
Jos kyse on ajoneuvopitoisesta kentästä niin tulee toi engineeri otettua. Puolustaessa laitan miinaa maahan niin paljon kun saan (SQD eplo) ja jos hyökkäytessä engineerinä niin gunneriksi/korjaajaksi tai kuskiksi. Kaikki hypettää tuota IRN tähtäimiä mutta ite tunnuin saavan sillä enemmän köniin. Zoom optics, maintenance ja HMG ovat tämän kuskin valinta niin pääsee tuhomaan vähän kauempaa vihuja. Ässäaseena pidän ehdottomasti A-91 kivääriä. Käsiaseena G18 automaatti pistoolia nopean tulinopeudensa puolesta!

Assaultin rooli taas on mielestäni tärkeimpiä kun sillä saa pidettyä rintaman paikallaan/puskettua tavoitetta kohti. Tikettienkin säästäminen on tietenkin myös suurimpia etuja ja tuntuu omaan käteen tuo assault riflekin ihan mukavasti sopivan. F2000 on tullut jo tutuksi ja samoin PDW-R ja UMP-45.. mutta just kokeilin pitkästä aikaa AEK-971 ja onpas tehokkaan oloinen tappoväline. Täytynee tutustua siihen hieman paremmin. Sitä kyllä ihmettelen et mikä ihme toi tähtäin on venäläisten M16A3sessa? ei ilmeisesti saa vaihdettua kobraan tai muuhun?

Lentohärveleihin ei viitti mennä ku kyytiin vaan.. Sitä on ikävä lähteä opettelemaan hekolla lentoa kun yhtäkkiä on yli squadillinen kyydissä ja hikeä pukkaa peukalon ja tatin väliin. Hävittäjällä pisteiden saaminen on niin tuskasen vaikeeta mielestäni, että tuntuu ettei ole ollenkaan hyödyksi tiimille vaan on parempi jos sinne menee joku kokeneempi lentäjä-ässä tarjoamaan lyijyä ja tulta.

Mutta mutta, Työpäivä lähenee loppua ja kohta pääseekiin itse toimiin eli pelaan :p Melkein joka ilta tulee jauhettua eli lisäilkää ihmeessä PSN RataSataR kaverilistaan niin listitään vihuja kimpassa. Se headset tosiaan löyty. Samalla nimellä löytyy vielä tuolta battlelogin puolelta KFIN 5 platoonista
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei BF3:ssa ole mielestäni mitään semmoista härpäkettä, mikä olisi noobeja vastaan jotenkin epäreilu.
USAS-12 Frag-rounds on aika naurettava IMO, etenkin HC:ssä kun se tappaa parilla osumalla vaikka kuinka kaukaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

USAS-12 Frag-rounds on aika naurettava IMO, etenkin HC:ssä kun se tappaa parilla osumalla vaikka kuinka kaukaa.

Älkää pelatko HC:tä. Pelibalanssia ei koskaan tulla muuttamaan mihinkään suuntaan vain sen vuoksi että jokin on OP tai ei toimi HC:ssä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos nyt oikein muista, niin puolustajillahan on Wake Islandissa Tunguska, niin kyllä sillä lähtee chopperi aika nopiasti alas.
Sinne vaan tunguskan niskaan guided missile tai tv missile ja pilotilta vähän raketteja perään. Tunguska pitääkin yllättää takaa, eikä tyhmästi lentää suoraan sitä kohti.

USAS-12 Frag-rounds on aika naurettava IMO, etenkin HC:ssä kun se tappaa parilla osumalla vaikka kuinka kaukaa.
Ja 870MCS Frag-rounds tappaa yhdellä osumalla varpaaseen. Hyvin miehekäs tunne, kun ownaa pumpparilla ja viholliset turhautuu tuollaisen "paskan" aseen kanssa raiskauksesta. Ei naurata kyllä edes sitä vihollistiimin USAS-ukkelia.
USAS oli ihan kiva silloin kun sen avasin, muttei ole kyllä yhtään himottanut palata sen pariin. Mielummin vedän pumpparilla. Enemmin mua käy säälittämään sitä ukkelia, jolla näkyy killcamissa 48 service staria USASilla, kuin vituttamaan. Tekopyhää ehkä 10 staria keränneelle, mutta minkäs mahat.

Edit: Johan oli säätämistä ton viestin kanssa. Oli aika epäloogisessa järjestyksessä lauseet.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Järkyttävää lagia ollu pari päivää. Rupee vituttaa pikku hiljaa. Jos sitä pistäs peli hyllyyn vähänks aikaa. Ihan kun codeissa ei sitä tarpeeks ollu...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mukavaa oli paukutell raineruffin ja pakkolaskun kanssa B2K conquestia. Hyvässä seurassa pelikin sujuu heti paremmin (6 rundista 1x MVP3, 1x MVP2 ja 3x MVP1). Täytyy ens kerralla pelailla HC servulla niin ei tarvii ampua aina puolta lipasta rynkyllä että joku kaatuu...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiko tuota famasia ja l85a2 saada muuten, kuin pelaamalla B2K-karttoja ? Itseltähän ei tuota lisäriä löydy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiko tuota famasia ja l85a2 saada muuten, kuin pelaamalla B2K-karttoja ? Itseltähän ei tuota lisäriä löydy.

Lisärikarttoja ei tarvitse pelata, mutta B2K-lisärin tarvitsee joka tapauksessa. B2K-tussarit avataan tekemällä "tehtäviä". Nuo tuovat mukavasti lisäväriä peruspelaamiseen ja ovat osaltaan aika haastaviakin.
Mä olen jumissa "scarred veteran"-tehtävässä, BTR-90:stä ei tahdo löytyä mistään. B2K-karttarotaatiossa ei taida olla normikonkkaa enää ollenkaan, ainoastaan conquest assaultia. BTR-90 löytynee ainoastaan Gul of Omanin konkka-versiosta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiko tuota famasia ja l85a2 saada muuten, kuin pelaamalla B2K-karttoja ? Itseltähän ei tuota lisäriä löydy.

B2K paketti pitää omistaa jotta nuo aseet voi itselleen saada, mutta niitä karttoja ei tarvitse pelata saadakseen kyseiset aseet.
 
Ylös Bottom