Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Piti pistää eilen BFBC2 tulille että sai selvitettyä tätä ohjauksen ongelmaa. Nykyisellään bäfän ohjaus tuntuu olevan keskialueella yhtä jyrkkä/herkkä olipa senssi mikä tahansa. Alempi senssi vaan leikkaa suurimman nopeuden senkin mukaan. BFBC2:sta pelatessa ei ongelmaa ollut mutta illan jatkotesteissä bäfä kolmen parissa sen taas huomaa.... Siis ohjauksen toteutuksen vuoksi tähtäys menee lähes aina yli kohteesta ja korjausliike on aina liian jyrkkä. Liikkumisesta tulee kulmikasta myös.

Kaiklla muilla toki sama mutta silti ahistaa. Kun se voisi olla tarkempi! Nyt tikku ja kääntymisnopeus tuntuu olevan mallinnettu 1:1 mutta keskialueelle IMHO tarvittaisiin pehmeämpi säätö.


Varsinkin jonkun optiikan läpi tähdätessä tuon eron bfbc2 ja bf3:n ohjauksessa huomaa. Eikö siellä Dicellä voitas pistää se vanha kunnon bfbc2 sinne pleikkariin ja toiseen sit bf3 ja verrata ohjattavuutta? Luulis ettei nekään vois olla huomaamatta bf3:n ohjauksen tunnottomuutta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä lista. Tekisi monelle hyvää vaikka kehystää ja laittaa siihen telkkarin viereen lunttilapuksi kun pelaa.

Omien kokemusten mukaan yksi suurimmista ongelmista randomien kanssa pelatessa on yleinen päämäärättömyys joka johtuu siitä, että squad leader ei osaa/viitsi/jaksa osoittaa ryhmälle kohdetta. Lopputuloksena kaikki valitsevat sen omasta mielestään tärkeimmän kohteen ja suuntaavat sinne. Heti kun ryhmyri vaihtuu tai nykyinen vaikka vahingossa osoittaa kohteen niin johan alkaa yhteistoimintaakin löytyä. ...tai ainakin ollaan edes samalla lipulla sähläämässä.

En tiedä auttaisiko jos käyttäisi headsetiä apuna ja jakaisi komentoja squadilaisille. Toki riippuu paljon pelaajista noudattaisiko.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä auttaisiko jos käyttäisi headsetiä apuna ja jakaisi komentoja squadilaisille. Toki riippuu paljon pelaajista noudattaisiko.

Eipä noita headsetin käyttäjiä kuule taistelun tohina soidessa taustalla. Typerää että DICE laittanut vain yhden äänenvoimakkuuden, miksei siellä voisi olla säädin jolla pystyisi säätämään kuinka kovaa mikit kuuluu?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eipä noita headsetin käyttäjiä kuule taistelun tohina soidessa taustalla. Typerää että DICE laittanut vain yhden äänenvoimakkuuden, miksei siellä voisi olla säädin jolla pystyisi säätämään kuinka kovaa mikit kuuluu?

Mulla ainaki headsetissä pelin äänet tulee telkkarista ja mikkien äänet headsetistä...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla ainaki headsetissä pelin äänet tulee telkkarista ja mikkien äänet headsetistä...

Joistain headseteistä kuuluu peliäänet sekä puhe. Semmosillä pikkusilla mitkä tulee vaan yhteen korvaan niin kuuluu vain puhe.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

itsellä ei ainakaan kuulu ollenkaan muiden höpötykset jos Headset ei ole kytkettynä Pleikkariin. mikä on hyvä! ei hirveesti kiinnosta kuunnella kun 12v Patonkipoika kiljuu mikrofooniin. ja eipä tuollainen äänenvoimakkuuden säätö olisi kovinkaan käytännöllinen kun varmaan suurimmasta osasta headsettejä löytyy puheäänenvoimakkuuden säätö erikseen
 
Mun sonyn kuulokkeissa on valintana:
*Yleinen äänenvoimakkuus
*Chat/peliäänien keskinäinen suhde portaattomalla säädöllä.
100-0 chat kuuluu, muttei peliäänet
0-100 chat ei kuulu, ainoastaan peliäänet
50-50 molemmat kuuluu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Helpoimmalla pääsee kun iskee pleikkaan kiinni tuon PS3:n oman headsetin, nykyään irtoaa alle 40€
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten oikein järjestätte matsinne, kun ei konsoleilla ole privaservu mahdollisuutta? Hyppäätte tyhjälle servulle ja toivotte, että kaikki ehtii joinaa ennen ensinmäistä randomia?

No....Joo
Tämä video selittää paremmin ku minä
[video=youtube;Ru6YJuXwPw4]http://www.youtube.com/watch?v=Ru6YJuXwPw4[/video]

Välillä onnistuu kerrasta välillä pitää koittaa muutaman kerran
 
Mulla ainaki headsetissä pelin äänet tulee telkkarista ja mikkien äänet headsetistä...

Meinasin tilannetta jolloin en mikkiin puhu ja muut puhuvat niin silloin ääni tulee kaiuttimista (myös puheet). Mulla on käytössä kuulokemikki jolloin sieltä kuuluu vain puhe.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mahtavaa settiä oli kun oli hyvä porukka kyydissä! Kiitokset Gunnerille ja kolmospaikan käyttäjälle! Nimiä en sano tässä, asianomaiset tietää kyllä ketä kiitetään ;)

Battlelogia


Edit. Syy kiittelemiseen on se mitä ei random poppoolla saa:

1. Tankin mukana pysyttiin.
2. Tankkia korjailtiin vaurioiden jälkeen, jopa oman hengen vaarantamisella.
3. HeKoja, ja muita ajoneuvoja maalattiin kolmospaikan puolesta. Josta tosiaan oli äärettömän iso hyöty.
4. Ei hypätty vekeen, vaikka tankki sai damagea. Sitä oltiin loppuun saakka, ja monet taistelut voitettiin tämän porukan avulla!
5. Ei sooloiltu, ei häsäilty, eikä oltu sankareina vaan pelattiin tiiminä.

Tähän listaan on pakko myös lisätä jalkaväen tärkeys. Nimiä en mainitse, mut Timbish oli aika perkuleen useasti suojaamassa ja korjaamassa tankkia kun tankin ympärillä oli kuhina pahimmillaan. Itse en osannut paremmin viestittää Timbishellä kyykkiviä vihuja kuin ampumalla suuntaa-antavasti ja selectiä painamalla. Eli pelimuotona Hc. Lopussa olis ollut jalkaisin liikkuvalle todella, todella helppo laittaa sieleäksi 6-8vihua. Siinä ne betoni aidan takana spawnaili ja kyykki. Itse oli 3.paikalla citv stationilla merkkaamassa kohteita. Eli sopivalla porukalla ja tekniikalla 3tankissa ja parilla juoksilla on mukava myllyttää.

Karttahan alkoi sillä kun oli juoksemassa nurmoonbanaanin tankkiin niin timbish veteli jeepillä mut kylmäksi kotipesässä :D Kiitti vaan, mr teamkillaaja! :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hei! Voisiko joku kertoa milloin tuon Usas 12 -aseen saa? Eikös se tule Supportille vai mille? Vai onko level ase?
En löytänyt tätä tietoa, vaikka yritin etsiä.

Niin ja Miten pystyy liittymään HC-peliin?

Anteeksi, jos on vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta vasta Jouluna sain pelin, niin ei oikeen kaikkea vielä tiedä tai osaa.

Ystäväksi saa lisäillä (Psn id: turze6), pyrin nyt tässä mahd. aktiivisesti pelailemaan.

(Sitten jos joku osaisi auttaa minua kysymyksessäni Ps3 ongelmat -topicissa, niin sujuisi pelaaminen vähän paremmin. Kyssäri on vikalla sivulla)

Tietysti kaikenlaisia vinkkejäkin saa antaa!
Kiitoksia jo etukäteen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hei! Voisiko joku kertoa milloin tuon Usas 12 -aseen saa? Eikös se tule Supportille vai mille? Vai onko level ase?
En löytänyt tätä tietoa, vaikka yritin etsiä.

Niin ja Miten pystyy liittymään HC-peliin?

Usas-12 on level ase vaatii jonkun päälle 40 levun en nyt tarkkaan muista, ja HC-peliin pääsee server browserissa kun painaa oikeaa tattia ja sieltä valitsee sitten sen HC.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten oikein järjestätte matsinne, kun ei konsoleilla ole privaservu mahdollisuutta? Hyppäätte tyhjälle servulle ja toivotte, että kaikki ehtii joinaa ennen ensinmäistä randomia?

Jos vaikeimman kautta haluaa tehdä niin voi noudattaa ylläolevaa videota mutta tähän löytyy myös Helpompi ratkaisu..

peliporukan kanssa haluttiin eroon patonkipojista & Päästä mättään suomalaisia vastaan että tulis jotain toimintaakin sinne kentille.. Päädyttiin siihen tulokseen että järkevintä olisi joinata serverille Yhtäaikaisesti. Kutsumme tätä Nimityksellä: "Mass Join"..

Step by step..
1) Tarvitaan Chat Huone + 6Squad leaderia..

2) Chattihuoneessa sovitaan ajankohta pelin alkamiselle TJS. Kun kaikki ovat valmiita & kaikilla Kuudella Chattihuoneen henkilöllä on squad kasassa, on aika aloittaa peli.

3) Sillävälin kuin yksi RJ etsii Tyhjän serverin Muut 5 ryhmänjohtajaa odottavat Serverbrowser aukinaisena että valikkoon ilmestyy uusi 4/24 Pelaajan serveri

TADAAA! Nyt meillä on Serveri täynnä kavereita & Eeppiset äxönit luvassa :)

e: "vaikeintahan" tässä on saada ne 6 Squadia Kasaan, sillä aina ei ole samat naamat online yhtä-aikaisesti.. Olen kuitenkin perustanut tälläisen ketjun asian helpottamiseksi. Jonne olisi tarkoitus saada mahdollisia "ryhmänjohtajia"(ei yksittäisiä pelaajia) ilmoittautumaan!
itse en näitä enää järjestä koska olen siirtynyt PC puolelle isompien pelaajamäärien, paremman kuvanpäivityksen, Custom servereiden Yms takia. ainut mitä jään konsolipuolelta kaipaamaan on juurikin se peliseura :S
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

KONNA; senkin petturi :)

DYNAMITE; Usasin saa muistaakseni lvl 43.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tämän kyseisen pelin Konsoliversio ei tee kunniaa jumalaiselle Battlefield pelisarjalle.. Kentät ammottaa tyhjyyttään niin Jalkaväessä kuin ajoneuvoissakin. harmittavan usein Tuntuu siltä ettei matsissa edes tapahdu mitään.. Kopterilla lentäessä FPS tippuu jonnekkin 15-20 välille, varsinkin B2K kentissä.
RUSH on melkeinpä ainut pelimuoto missä konsolilla pääsee tekemisen makuun, mutta siinäkin välillä puolustaessa Mikistä kuuluu pelkkää haukottelua kun hyökkääjät tulevat yksi kerrallaan tai jäävät baseen pitämään grillijuhlia :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitääkö pc:llä aloittaa alusta romppeiden kerääminen vai onnistuuko jatkaa tuota pleikkarisotilaan uraa?:confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

pitää aloittaa alusta, mutta eipä siinä kauaa mene että saa kaikki aseet jo unlockattua. tuo lvl45 tulee yllättävän nopeasti
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eipä noita headsetin käyttäjiä kuule taistelun tohina soidessa taustalla. Typerää että DICE laittanut vain yhden äänenvoimakkuuden, miksei siellä voisi olla säädin jolla pystyisi säätämään kuinka kovaa mikit kuuluu?

Tätä myös itse kironnut yli kaiken. Jos yrität kuulokkeilla pelata että peliäänet on matkassa niin eihän siitä mitään selvää saa mitä toiset huutelee.
Korjausta tähän on varmaan edes turha odottaa.
 
Ylös Bottom