Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eipä noita headsetin käyttäjiä kuule taistelun tohina soidessa taustalla. Typerää että DICE laittanut vain yhden äänenvoimakkuuden, miksei siellä voisi olla säädin jolla pystyisi säätämään kuinka kovaa mikit kuuluu?

Kyllä ne ainakin täällä kuuluu ihan vaivattomasti. Peliäänissä käy säätämässä "masterin" eli peliäänet alle puolenvälin ja siinä se.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toi yks kaveri sano että kyllä tähän pleikkarille pitäs saaha 1080p ja se sais tulla seuraavassa patsissa . Ja minä siihe ei Taija olla mahdollista jos ois mahdollista se päivitys ois ihan ***** iso.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yksi asia mikä tavallaan myös harmittaa bäfä 3:ssa on 12G Slugit. Saisivat toimia samalla tavalla kuin BC2:ssa.
No eiköhän se ihan hyvä ole, ettei ne ole enää 1 shot 1 kill. Ite käytin niitä BC2:ssa vain, jos halusin helpon ace pinnin. Yleensä se tuolla tavalla tulikin.

Kyllä on nyt jo frageissa kestämistä ihan riittämiin. Hardcoressa 870 frageilla tappaa yhdestä kudista, onneksi ei ole zuken lisäksi kukaan tullut vastaan tuon hirviön kanssa. Itse kyllä kohta 500 tappoa trollannut tolla. Kyllä porukkaa mahtaa vituttaa, kun yksin pidän koko tiimin Bazaarissa :D

Tauko ohi, takas koodaamaan :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vttu mikä jytky äsken nosehair canalsissa. Domino-efekti lähti käyntiin Z-11w spawnista, kun jäin onnettomana pois kyydistä. Lähdin siitä sitten suicide nappi mielessä juoksemaan kohti ruskien basea. Nappi jäi kuitenkin painamatta, koska rupesin katselemaan miten deviljou ja kumppanit pisti sillä kopterillaan haisemaan pikkulintuja vastaan. Eka pikkulintu tais tippua jonkun tankin toimesta, mutta sen toisen tuhoutuminen oli jotain eeppistä. Rupesin youtube videot mielessä rpg:llä sihtaamaan sitä helvetin konetta, tosin kyseinen kopteri oli sen verran kaukana ettei siitä näkynyt muuta kuin spottausmerkki. Kaksi kertaa riitti kärsivällisyys tähdättyyn laukaukseen, mutta kolmas laukaus meni jo turhautumisen takia lonkalta suunilleen sinne päin missä kopteri oli. Siitä matka jatkui sitten välittömästi laukauksen jälkeen kohti uusia tuulia kunnes ruutuun rupesi ropisemaan pisteitä ja tapettujen nimiä. Sadan vuoden arpaonni meni siihen lonkalta ammuttuun rpg:n murkulaan joten juhlistin tapahtumaa virtuaalisella kivespussin ylös alas heiluttelulla. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vttu mikä jytky äsken nosehair canalsissa. Domino-efekti lähti käyntiin Z-11w spawnista, kun jäin onnettomana pois kyydistä. Lähdin siitä sitten suicide nappi mielessä juoksemaan kohti ruskien basea. Nappi jäi kuitenkin painamatta, koska rupesin katselemaan miten deviljou ja kumppanit pisti sillä kopterillaan haisemaan pikkulintuja vastaan. Eka pikkulintu tais tippua jonkun tankin toimesta, mutta sen toisen tuhoutuminen oli jotain eeppistä. Rupesin youtube videot mielessä rpg:llä sihtaamaan sitä helvetin konetta, tosin kyseinen kopteri oli sen verran kaukana ettei siitä näkynyt muuta kuin spottausmerkki. Kaksi kertaa riitti kärsivällisyys tähdättyyn laukaukseen, mutta kolmas laukaus meni jo turhautumisen takia lonkalta suunilleen sinne päin missä kopteri oli. Siitä matka jatkui sitten välittömästi laukauksen jälkeen kohti uusia tuulia kunnes ruutuun rupesi ropisemaan pisteitä ja tapettujen nimiä. Sadan vuoden arpaonni meni siihen lonkalta ammuttuun rpg:n murkulaan joten juhlistin tapahtumaa virtuaalisella kivespussin ylös alas heiluttelulla. :)

Tätä kyllä ääneen squadille ihmettelin kun olin juurikin se Z11W-kuski joka yritti sitä hekoa pudottaa - sitten yht'äkkiä viholliskopteri räjähtää ja samaan aikaan tulee killfeediin eksutin[RPG-7V2] ja 4 nimeä. Ajattelin kyllä aluksi että olit tehnyt suicidet ja ampunut sitten jotain jeeppiä :D.

Muuten tänä iltana tuli taas hajoiltua urakalla haulikoiden fragiammuksiin. Bazaarissa pääsin yllättämään b-lipulla 5-8 pelaajaa takaa; 3 sain hengiltä jonka jälkeen nurkan takaa tuli vihollinen ja ampui minua kohti yhden laukauksen usasilla, johon tietysti kuolin :(

Onko kukaan muuten huomannut että L96:ssa ei toimi straight pull bolt ollenkaan?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toi yks kaveri sano että kyllä tähän pleikkarille pitäs saaha 1080p ja se sais tulla seuraavassa patsissa . Ja minä siihe ei Taija olla mahdollista jos ois mahdollista se päivitys ois ihan ***** iso.

Joo ja jos pleikka ei jaksa pyörittää peliä edes 720 resolla niin millä helvetillä full hd:na ?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Päivän Battlefield-hetki:
Kharg Island konkassa lentelin pitkästä aikaa Hornetilla.
Kone otti osumaa ja aloin katsella sieltä sivulta sopivaa paikkaa mihin laskeutua ja korjata kone.
Firestorm ja Caspian on hyviä mappeja tähän tarkoitukseen mutta kharagissa on pelkkää vuorta.

Mitäs siinä sitten, nätisti kone siihen keskitielle parkkiin, ulos koneesta ja hitsipilli käteen. Takaisin sisään ja urku auki uudestaan kohti taivaan sineä.
Vihollisella oli kaikki liput paitsi A.
Ihmettelin että kun kukaan ei ampunut vaikka takuulla oli vastustajia lähellä. Ilmeisesti ne vain katselivat että mitä helvettiä tässä nyt oikein tapahtuu :D

Se hemmetin F-35 on aika kinkkinen korjata, leijjuu leijjuu vaan ei laskeudu

Aktiiviset HC pelaajat voivat laittaa kutsua. Olis kiva joskus kokeilla isommalla porukalla bäfää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko kukaan muuten huomannut että L96:ssa ei toimi straight pull bolt ollenkaan?

Itsekin ihmettelin, mutta toimii sillä tavalla, että kun olet ampunut niin painat uudestaan R1:stä (eli siis "ammut uudestaan"), jolloin uusi kuti siirtyy pesään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Headset keskusteluun: Minulla on Turtle Beach Ear Force PX21

Näytä liitetiedosto 8415

Headset omaa tuollaisen. Chatäänet ja Peliäänet valitaan erikseen. Jos kukaan ei puhu, vaan vain ja ainoastaan huutaa/kiljuu/vinkuu/inisee/märisee jne. niin ei muuta kuin chat äänet rullasta nolliin.

Konna: En ihmettele, että oikeasti siirryit PC-puolelle pelaamaan. Parilla kaverilla tullut pelattua PC-versiota ja oikein pistää harmittamaan, että en itse omista pelitietokonetta (ja ovat kyllä kalliitakin, kun 700€ paikkeilta lähdetään). Mutta minkäs sille voi, että BF3 oikeastaan on enemmän PC-peli, kuin mikään muu. Vähän niinkuin Crysis 2:kin. PC-versio vain yksinkertaisesti pyörii niin paljon paremmin.

1080p jutusta: Samaa mieltä jer1234 kanssa!!!!! Välillä tekee mieli kiskoa HDMI ****uun
konsolin takaa ja heittää S-video tilalle. Pääsis nauttimaan edes sopivasta ruudunpäivityksestä!!! (vaikka resot oiski 576p)

Muuta: Eilen kun pelailin, niin tuli ekaa kertaa koklattua tuota M26 MASS asetta ja VOI HYVÄNEN AIKA SE ON HYVÄ!
Ja se on vielä sitä paitsi Medic Kitin korvaava ase, eikä primary :eek:
Ääni voisi olla aivan erilainen, mutta ei siitä paljoa kerennyt välittämään kun meikä pisteli USAS-poikia maahan minkä kerkes.
Välillä usasit koitti tulla aidan takaa ''spray & pray'' - taktiikalla, mutta maassa olivat kun minä olin kiskaissut kerran liipaisimesta :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tätä kyllä ääneen squadille ihmettelin kun olin juurikin se Z11W-kuski joka yritti sitä hekoa pudottaa - sitten yht'äkkiä viholliskopteri räjähtää ja samaan aikaan tulee killfeediin eksutin[RPG-7V2] ja 4 nimeä. Ajattelin kyllä aluksi että olit tehnyt suicidet ja ampunut sitten jotain jeeppiä :D.

Muuten tänä iltana tuli taas hajoiltua urakalla haulikoiden fragiammuksiin. Bazaarissa pääsin yllättämään b-lipulla 5-8 pelaajaa takaa; 3 sain hengiltä jonka jälkeen nurkan takaa tuli vihollinen ja ampui minua kohti yhden laukauksen usasilla, johon tietysti kuolin :(

Onko kukaan muuten huomannut että L96:ssa ei toimi straight pull bolt ollenkaan?

Olen huomannut ettei toimi, tai jos toimii on se naurettavan hidas. Eikä tuo edes ole suoravetolukko.
MERKEL RX HELIX - YouTube
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Päivän Battlefield-hetki:
Kharg Island konkassa lentelin pitkästä aikaa Hornetilla.
Kone otti osumaa ja aloin katsella sieltä sivulta sopivaa paikkaa mihin laskeutua ja korjata kone.
Firestorm ja Caspian on hyviä mappeja tähän tarkoitukseen mutta kharagissa on pelkkää vuorta.

Mitäs siinä sitten, nätisti kone siihen keskitielle parkkiin, ulos koneesta ja hitsipilli käteen. Takaisin sisään ja urku auki uudestaan kohti taivaan sineä.
Vihollisella oli kaikki liput paitsi A.
Ihmettelin että kun kukaan ei ampunut vaikka takuulla oli vastustajia lähellä. Ilmeisesti ne vain katselivat että mitä helvettiä tässä nyt oikein tapahtuu :D

Se hemmetin F-35 on aika kinkkinen korjata, leijjuu leijjuu vaan ei laskeudu

Aktiiviset HC pelaajat voivat laittaa kutsua. Olis kiva joskus kokeilla isommalla porukalla bäfää.
F-35'lla on helppo laskeutua. Aluksi jarrutat sen verran, että se menee siihen hover-modeen. Sitten vain päästät sen L2'n irti ja se laskeutuu kauniisti maahan.


EU-serverit ammotti tyhjyyttään, joten aattelin käydä kokeilemassa jenkkiservuja. Tuloksena oli, että 10 pelin sarjasta kaikista voitto, jokaisesta MVP muistaakseni ja hatemailia kaupan päälle myös. :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen kävi Rushissa sillä tavalla etten päässyt enää spawnaamaan. Joinasin servuun uudelleen ja homma toimi taas. Onko kenellekään muulle käynyt näin?
 
Eilen kävi Rushissa sillä tavalla etten päässyt enää spawnaamaan. Joinasin servuun uudelleen ja homma toimi taas. Onko kenellekään muulle käynyt näin?

On käynyt muutamia kertoja, muistaakseni viimeksi toissapäivänä. Sillä kertaa en lähtnyt servulta, vaan kokeilin jos lähtisi skulaamaan jollakin toisella konstilla. Menin optionssiin ja takaisin spawni ruutuun ja pääsin spawnaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mää en jaksa edes ragettaa tänne foorumille, tämä kertoo kaiken 2h sessiosta:

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

JA KAIKKI MUUT MATSIT SAMAA PA**AA

Ihan hyvinhän toi meni.
2MVP, vähän kuolemia ja ihan ok pisteet.

F-35'lla on helppo laskeutua. Aluksi jarrutat sen verran, että se menee siihen hover-modeen. Sitten vain päästät sen L2'n irti ja se laskeutuu kauniisti maahan.

Kiitos tästä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla ainaki headsetissä pelin äänet tulee telkkarista ja mikkien äänet headsetistä...

Itseä tuo hieman ärsytti n.5 viikkoa sitten kun viimeksi konsoli oli ehjänä, koska sitten tulee VOIP:in kautta myös omaan pelihetkeen kuulumattomia peliääniä. Itse pidän BigBen Gaming Headset 20 PS3-kuulokemikrofoni | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com laitteella äänet 50/50 ja kuulokkeet koko ajan päässä niin ei tule muille tovereille noita ääniä.

EDIT: Varsinkaan jos loppusquadilla on noin asetettu on se aikamoista sekametelisoppaa ja sieltä oikeasti puheen poimiminen menee kohtuu vaikeaksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla ainaki headsetissä pelin äänet tulee telkkarista ja mikkien äänet headsetistä...

Tuohon liittyy yleisesti ottaen yksi syy miksi VOIP kusee Battlefieldia pelattaessa PS3:lla. Jos oma mikrofonisi aktivoituu siksi, että toisen pelaajan puheet tulevat omien kaiuttimiesi kautta, puuroutuu ja pätkii VOIP aivan takuuvarmasti. Tuohon voi toki varmasti vaikuttaa kaiuttimien äänenvoimakkuutta säätämällä, jolloin oma mikrofonisi aktivoituu ainoastaan silloin kun itse puhut eikä silloin kun omista kaiuttimistasi tulee peliääniä tai toisen pelaajan puheita.

Kaikkein karmeimpia ovat sellaiset mikit, jotka "broadcastaavat" jatkuvasti, eli se mikki on aktiivisena koko ajan ja sieltä tulee peliääniä yms jatkuvalla syötöllä. Eipä noita taida tosin olla käytössä kuin ulkomaanelävillä.

Parhaiten homma vaikuttaa toimivan, kun kaikilla on kuulokemikrofonit käytössä, jolloin peliäänet ja puheet eivät "kierrä" lainkaan.
 
Ylös Bottom