Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä täällä on muuten suuntaus nykyään? Pelaanko porukka enemmän normi softcorea vai HC:ta? Ja kumpaa Conquestia vaiko Rushia?

Nykyään pelkästään HC:tä. Vihollista rynnäkkökiväärillä kolme sekuntia päähän viiden oman joukkueen kaverin läpi alkoi tuntua naurettavalta.

Oikeastihan olen niin paska tähtääjä että normal-pelissä ei ollut toivoakaan saada ristikkoa pysymään kohdallaan niin kauan että saisi jonkun hengiltä :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lisäksi jos saisi toivoa, että ne oman puolen lentokoneet keskittyisivät ensisijaisesti ilmaherruuden hallintaan niin olisin kiitollinen, mutta kun ei... siellä kierrellään ja kaarrellaan maisemia katsellen samalla kun vihun kopteri rauhassa raiskaa lipunryöstäjiä (Caspian Border + Kharg Island ne pahimmat esimerkit).

Lentokoneista harvemmin on tuollaiseen satunnaispeleissä, koska kohteita (maa/ilma) on helvetin vaikea havaita. Koneissa ei ole tutkia, tilannetietoisuus pään kääntelyn vaikeuden takia persiistä, ja kukaan ei spottaile. Tai vaikka spottailisikin, ainakin HC:n puolella ne kohteet ovat usein minimapin ulkopuolella eikä aika riitä käydä START-valikon kautta isoa kartaa tutkimassa. Tiimikommunikaatiota (ääni) ei ole, joten koneille on aika vaikea välittää tukipyyntöjäkään.

Paljon olisi parannettavaa, mutta toisaalta ei tämä mikään simulaattori olekaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

. "Pro or not" ehkä typerimpiä fraaseja mitä olen kuullut (Pääasia että hauskaa on!!)

^ Tuo nyt ei varsinaisesti kuulu tähän millään tavalla ^ :D

Mutta joku sanoi, että party invitet ei näy ruudulla, niin onko se oikeasti totta?
siis ite en oo koskaan saanu invitee vaan lähettäny niitä.
Mutta nyt kun tiedän, että kaverin peliin voi liittyä suoraan niin ehkä W/L saa nostettua vielä takaisin yli 2:een. KIITOS VINKISTÄ!
Se miksi siis W/L tosiaan kiinnostaa, on vain syystä: Haluan, että minulla on jokin tavoite.

Huoh! jotenkin semmonen helpottunu olo, nyt kun tietää ettei kaikkien tiimitoverien ole pakko olla randomeita. Kaikki jotka olen lisännyt omistavat mikin ja pelaavat objectivea todella tehokkaasti! Kaikki eivät ole edes suomesta. Pari kaveria on kauempaa: toinen yhdysvalloista ja toinen saksasta ja kummatkin on todella hyviä :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ei ole yhtään ikävä BC2:n raiskaavaa ilmatorjuntaa.

Ollaankohan me pelattu samaa peliä sit? Bad company kakkosessa it-ampujan piti olla aika tarkka ja lentäjän aika paska, että kopterin sai alas.

En kovinkaan paljon ole taistelukopulla lennellyt, mutta sen huomion olen tehnyt, että ilman ampujaa on kopteri aika turha. Raketeilla ei tappoja saa yksittäisistä vihuista kuin tuurilla ja vaunuja saa ampua tosissaan ennenkuin ruutuun tulee vehicle disabled. Jos on hyvä ampuja mukana on meno kyllä toista. Ikävä kyllä silloin useimmiten meno päättyy siihen, että saa itsensä ja ampujansa hengiltä kolauttamalla tonttiin tai rakennusta päin. Treeniä siis vaatii vielä...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ajoneuvoista sen verran että ihan hyväs kuosis noi on keskenään :) Kaikki ne hajoo kun menee ja rikkoo ne eikä istu vaan pää pensaikos kassejaan nypläämäs :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^ Tuo nyt ei varsinaisesti kuulu tähän millään tavalla ^ :D

Mutta nyt kun tiedän, että kaverin peliin voi liittyä suoraan niin ehkä W/L saa nostettua vielä takaisin yli 2:een. KIITOS VINKISTÄ!
Se miksi siis W/L tosiaan kiinnostaa, on vain syystä: Haluan, että minulla on jokin tavoite.

Ei kuulukaan varsinaisesti, totesin vain.

Mukavaa, että on tavotteita, mutta aikasempien viestiesi perusteella olet menettänyt (ilmeisesti) aivan totaalisesti hermosi kyseisen tavoitteen vuoksi, mikä on jokseenkin typerää, varsinkin kun kyse on tavoitteesta, jonka saavuttaminen riippuu täysin kanssapelaajista.
Itseä ei kauheesti tuo W/L -ratio kiinnosta, koska voitot ovat melkeinpä itsestäänselvyyksiä, kun pelaa osaavalla poppoolla (minkä takia peli maistuu välillä varsin puiselta)
(Itsekin toki välillä puhisen niiden satuhahmojen vuoksi, mutta en anna sen pilata peli-iloa.)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ollaankohan me pelattu samaa peliä sit? Bad company kakkosessa it-ampujan piti olla aika tarkka ja lentäjän aika paska, että kopterin sai alas.

En kovinkaan paljon ole taistelukopulla lennellyt, mutta sen huomion olen tehnyt, että ilman ampujaa on kopteri aika turha. Raketeilla ei tappoja saa yksittäisistä vihuista kuin tuurilla ja vaunuja saa ampua tosissaan ennenkuin ruutuun tulee vehicle disabled. Jos on hyvä ampuja mukana on meno kyllä toista. Ikävä kyllä silloin useimmiten meno päättyy siihen, että saa itsensä ja ampujansa hengiltä kolauttamalla tonttiin tai rakennusta päin. Treeniä siis vaatii vielä...

Joo, ampujan on pakko osata asiansa, meikäläinen yleensä hoitelee tuota lentopuolta samalla kun kaveri kylvää ampujan paikalta kuolemaa jalkaväen ja vaunujen niskaan. Ihan hyvin siinäkin pisteitä ropisee assist muodossa. Kyllä se kopteri helpommin it:llä tuli edellisessä alas. Ainakin meikäläisen kohdalla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei kuulukaan varsinaisesti, totesin vain.

Mukavaa, että on tavotteita, mutta aikasempien viestiesi perusteella olet menettänyt (ilmeisesti) aivan totaalisesti hermosi kyseisen tavoitteen vuoksi, mikä on jokseenkin typerää, varsinkin kun kyse on tavoitteesta, jonka saavuttaminen riippuu täysin kanssapelaajista.
Itseä ei kauheesti tuo W/L -ratio kiinnosta, koska voitot ovat melkeinpä itsestäänselvyyksiä, kun pelaa osaavalla poppoolla (minkä takia peli maistuu välillä varsin puiselta)
(Itsekin toki välillä puhisen niiden satuhahmojen vuoksi, mutta en anna sen pilata peli-iloa.)

Eihän mua nyt häviö harmittais, jos tiimi tietoisesti oikeasti kuitenkin pyrkisi voittoon
Katsos:
On eri asia hävitä antautumalla ilman taistelua ja hävitä antamalla voittajatiimille hyvä vastus.
Toisin sanoin: voittajajoukkue joutuu tekemään työtä voiton eteen.


Taisin tuossa viestissä mainita silloin, että vastustajat ''leikkivät'' meillä. Antoivat tahallaan tiputtaa ticketit 10 kieppeille ja sitten vaan rynnivät muina miehinä posauttamaan m-comit.

Viholliset saivat siis aivan ilmaisia voittoja. Ja tämä siis ottaa pattiin. Yritin kääntää tilanteen siihen, että antaisimme vastuksen vihollisille, antamalla itse ohjeita. Squad ei kuunnellut, vaan jatkoi samaa rataa. Ja se sapettaa... KUNNOLLA!

Eli varmasti vaikka itse olet joskus hävinnyt, niin joukkueesi on kuitenkin tehnyt parhaansa. Tiedät varmasti sen, että vastustajat ovat tehneet töitä voittoa varten, ja ottelusta jää hyvä mieli. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän mua nyt häviö harmittais, jos tiimi tietoisesti oikeasti kuitenkin pyrkisi voittoon
Katsos:
On eri asia hävitä antautumalla ilman taistelua ja hävitä antamalla voittajatiimille hyvä vastus.
Toisin sanoin: voittajajoukkue joutuu tekemään työtä voiton eteen.


Taisin tuossa viestissä mainita silloin, että vastustajat ''leikkivät'' meillä. Antoivat tahallaan tiputtaa ticketit 10 kieppeille ja sitten vaan rynnivät muina miehinä posauttamaan m-comit.

Viholliset saivat siis aivan ilmaisia voittoja. Ja tämä siis ottaa pattiin. Yritin kääntää tilanteen siihen, että antaisimme vastuksen vihollisille, antamalla itse ohjeita. Squad ei kuunnellut, vaan jatkoi samaa rataa. Ja se sapettaa... KUNNOLLA!

Eli varmasti vaikka itse olet joskus hävinnyt, niin joukkueesi on kuitenkin tehnyt parhaansa. Tiedät varmasti sen, että vastustajat ovat tehneet töitä voittoa varten, ja ottelusta jää hyvä mieli.

Mikset vaihtanut servua?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän mua nyt häviö harmittais, jos tiimi tietoisesti oikeasti kuitenkin pyrkisi voittoon
Katsos:
On eri asia hävitä antautumalla ilman taistelua ja hävitä antamalla voittajatiimille hyvä vastus.
Toisin sanoin: voittajajoukkue joutuu tekemään työtä voiton eteen.


Taisin tuossa viestissä mainita silloin, että vastustajat ''leikkivät'' meillä. Antoivat tahallaan tiputtaa ticketit 10 kieppeille ja sitten vaan rynnivät muina miehinä posauttamaan m-comit.

Viholliset saivat siis aivan ilmaisia voittoja. Ja tämä siis ottaa pattiin. Yritin kääntää tilanteen siihen, että antaisimme vastuksen vihollisille, antamalla itse ohjeita. Squad ei kuunnellut, vaan jatkoi samaa rataa. Ja se sapettaa... KUNNOLLA!

Eli varmasti vaikka itse olet joskus hävinnyt, niin joukkueesi on kuitenkin tehnyt parhaansa. Tiedät varmasti sen, että vastustajat ovat tehneet töitä voittoa varten, ja ottelusta jää hyvä mieli.

Tähän ei kai sitten voi sanoa muutakun että pelaa porukalla. Jos tälläinen jyräysmatsi sattuu eteeni niin harvoin jään sitä toistamiseen kattomaan (paitsi jos pelaan KFIN-/RUN-porukalla)
PS. Jyräysmatsin sattuessa en keksi muutakaan viihdykettä kuin ruveta pelleilemään ja ottamaan kaiken ilon irti siitäkin. :D (SIIS silloin kun pelaan smurffina)

Vielä lisäksi... ei noilta smurffeilta kannata odottaa mitään (jos haluat tarjota vastusta niin satuhahmoilla sitä ei pysty tarjoamaan)

Vaihdoin 3 kertaa ja sama jatkui... :D

Itsellä ei kauaa nuo "kierteet" ole jatkuneet. Viimeistään sillä 3. kerralla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tähän ei kai sitten voi sanoa muutakun että pelaa porukalla. Jos tälläinen jyräysmatsi sattuu eteeni niin harvoin jään sitä toistamiseen kattomaan (paitsi jos pelaan KFIN-/RUN-porukalla)
PS. Jyräysmatsin sattuessa en keksi muutakaan viihdykettä kuin ruveta pelleilemään ja ottamaan kaiken ilon irti siitäkin. :D (SIIS silloin kun pelaan smurffina)

Niimpä kai sitten :)

Vielä lisäksi... ei noilta smurffeilta kannata odottaa mitään (jos haluat tarjota vastusta niin satuhahmoilla sitä ei pysty tarjoamaan)

No se tulikin opittua kantapään kautta :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt voi sanoa että matsi voi mennä viellä vituiks vaikka voitto näyttää varmalta näin kävi mun yhdelle kaverille. Ne johti konkkaa niil oli kaikki liput ja tiketit 20 50. Ja se sano mulle "siinä tilanteessa ajattelin että voitto on varma. mutta ei vihut painaa päälle kuin viimeistä päivää ja siitä voipi arvata miten se päättyy" no kaverin tiimi sit hävisi. lippuja ei ollu kummallakaan ja vihuille jäi yksi tiketit.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Osaatteko sanoa miksi noihin EA:n servereihin ei voi liittyä? Ilmottaa koko ajan että tarkasta internet yhteys. DICE:n servereille toi pingi on sellasta pas**a, että oksat pois.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sori Deviljoulle, kun vein sun tappos :D Kun en omista mikkiä, niin teijän puheesta on välillä vaikeeta saada selvää, varsinkin kun olosuhteiden pakosta jouduin pelaamaan telkkarin äänet lähes nollissa. Jotain kiroilua ja rudin erotin, niin ei kaiketi menny ihan nappiin.. Melko pitkän Skyrim-rupeaman jälkeen on taas into bäfää kohtaan löytynyt, taidot tosin on ruosteessa.

Tästä on varmaan keskustelua käytykin, mutta perkele ärsyttää nuo USAS-12 + frag haulit. Ei noissa avoimissa kentissä ole niinkään ongelmaa, mutta putkissa (Grand Bazaar, Metro, yms). Voisi DICE vähän verottaa seuraavassa patchissä sitä kantamaa noista hauleista..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei sen takia laitettu squadista pihalle, yritettiin vaan pitää alkup. squadi kasassa kun porukalla koneet kaatuili
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tätä peliä ei kannata kokeilla PC:llä.. siitä ei ole paluuta ;D

Noh noh, k0nna, meidät hyljänneet Pc-pelaajat keskustelevat PCFIN-foorumeilla ;)

Ei vaan, oli tänäänkin hyviä pelejä, vaikka minä ja deviljou kärsimme jäätymiset sharqissa ja mato8 jäätyi ainakin 3 kertaa. Vastusta oli sopivasti, vaikka vastustajien rankit olivatkin suurimmaksi osaksi <40.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noh noh, k0nna, meidät hyljänneet Pc-pelaajat keskustelevat PCFIN-foorumeilla ;)

Ei vaan, oli tänäänkin hyviä pelejä, vaikka minä ja deviljou kärsimme jäätymiset sharqissa ja mato8 jäätyi ainakin 3 kertaa. Vastusta oli sopivasti, vaikka vastustajien rankit olivatkin suurimmaksi osaksi <40.

Joo hyvät pelit oli pelailla kun squadi oli kasassa. Ei sen kolmannen kerran jälkeen edes jaksanu enään yrittää pleikkaa takasin päälle, eka odottaa se 10min että pääsee takaisin servulle ja toiset 10-20min että pääsee squadiin. Ei se randomiporukkaa squadissa oo niin mukavaa kuin vakioporukalla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tätä peliä ei kannata kokeilla PC:llä.. siitä ei ole paluuta ;D

Kyllä se vähän niinkin on, mutta itse pelailen silti myös pleikkarilla peliseuran vuoksi.

Mutta kyllä siellä pc-puolella on 64 pelaajan konkat välillä sellaista smurffiramboilua että huhhuh, välillä menee innostus täysin. Lisäksi siellä puolella on näitä sankareita Stats & Progression - IlIlIllIlI - Battlelog / Battlefield 3 ihan sama mistä pää pilkotti, aina yhdellä kudilla otsaan.
 
Ylös Bottom