Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä kyllä jäi pelit illalla kun puhelin pärähti ja tulipalohommat kutsuivat. Koko yö -25 pakkasessa ei ole mitään herkkua sammuttaa. Noh tänään jos sitten takas kentälle.


Tai kylhän sitä pelais jos sitä serveriä löytyis. Ei näytä hyvältä.

Näytä liitetiedosto 8445

Pari UK serveriä jonne ei pääse ja Alkuspawnissa jumissa olevan Dicen servu. Ite kyl raportoin eilen puolenpäivän aikaan tuosta Dicen servusta mutta eipä ole näköjään mitään tapahtunu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rascalking; no hätä. Ei toi normi konkka mitään herkkua ole, mut piti päästä nopeasti pelaan. Siinä mielessä satuin hyvään peliin ku tiimit olivat tasaisia ja pelit tiukkoja. Tankit sai jättää suosiolla parkkiin, ku kunnon kaveria ei saanut millään ja säki teit oharit :) Mut onhan tuo turhauttavaa ku joutuu lippaallisen ampumaan et kaveri kuolee.

Mut seinessä oli mega hauskaa laahustaa ukajan perässä medicinä :) vielä vähän hakusessa tuo rooli, mut pirun hauskaa oli. Operatio fs:ssä hieroin jo karvaisia käsiä yhteen ku tiesin, että ollaan ihan kohtuullinen tankkitiimi. No, päästiin basesta ulos ja jouduit lähteen :) sen jälkeen eteninkin jalkaisin.

Jos yleisesti asiaa miettii niin todella hankala arvioida oma taso!?! Lvl:n mukaan 26, mut olo on kuin ikuisella smurffilla. Oishan se noloa vetää kotkana ilman mitään käsitystä oikeaoppisesta pelaamisesta, alabama vaan huutais naama punaisena. Pitääpä tuutata joku kerta itseni ABS:n squadiin mikin kanssa. Sais palautteen realiajassa. Kirosanojen määrän kertoen tason :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä kyllä jäi pelit illalla kun puhelin pärähti ja tulipalohommat kutsuivat. Koko yö -25 pakkasessa ei ole mitään herkkua sammuttaa. Noh tänään jos sitten takas kentälle.


Tai kylhän sitä pelais jos sitä serveriä löytyis. Ei näytä hyvältä.

Näytä liitetiedosto 8445

Pari UK serveriä jonne ei pääse ja Alkuspawnissa jumissa olevan Dicen servu. Ite kyl raportoin eilen puolenpäivän aikaan tuosta Dicen servusta mutta eipä ole näköjään mitään tapahtunu

Perjantaina me pelattiin amerikan servuilla, ei siellä pingi ole suuri ja jätkät kaatuu mainiosti. :)

Eiken varsinkin oli hauskaa pelata amerikkalaisten "smurffien" kanssa jotka oli samassa squadissa. Vedettiin omanissa ja sharqissa paskkarinkiä kolmella jeepillä. Hyvät naurut sai kun omanissa ajoin suoraan bensaasemalle ja koko asema räjähti ja minä siinä mukana, sitten kuuluu naurun hörinää squadista. Jos tätä foorumia selailette terveiset teille!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kerran kun tuli heitmeilii, kun tapoin yhden ukon kolme kertaa putkee pitoolilla ykkösellä lonkalta päähän . En muista ollenkaan mitä se lähetti mut minä ainenkin vastasin siihen näin "mee nussii äitiis vit*n mul*ku" ja sit se vastasi siihe "mee yksinäs saatan*".
No huh huh toivottavasti et tuu kentällä vastaan ja jos tuut niin pitää muistaa olla hiljaa :)


vCx vs DiZ

Siinä olis vähä clippiä klaani matsista jos jotaki kiinnostaa
[video=youtube;kfEbPSbQzTU]http://www.youtube.com/watch?v=kfEbPSbQzTU&context=C3470bdbADOEgsToPDskIM_K5ZR06ZPmyLmpei91F6[/video]

Ja siinä toisen pelaajan kuvakulmasta
[video=youtube;-hC1OXtKsQs]http://www.youtube.com/watch?v=-hC1OXtKsQs[/video]

Ja battlereportit
MAP 1 DAMAVAND
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
vCx 127-0 DIZ

MAP 2 CANALS
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
vCx 73-0 DIZ

MAP 3 KHARG
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
vCx 160-0 DIZ

MAP 4 METRO
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
vCx 191-0 DIZ
 
vCx vs DiZ

Siinä olis vähä clippiä klaani matsista jos jotaki kiinnostaa
[video=youtube;kfEbPSbQzTU]http://www.youtube.com/watch?v=kfEbPSbQzTU&context=C3470bdbADOEgsToPDskIM_K5ZR06ZPmyLmpei91F6[/video]

Ja siinä toisen pelaajan kuvakulmasta
[video=youtube;-hC1OXtKsQs]http://www.youtube.com/watch?v=-hC1OXtKsQs[/video]

Ja battlereportit
MAP 1 DAMAVAND
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
vCx 127-0 DIZ

MAP 2 CANALS
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
vCx 73-0 DIZ

MAP 3 KHARG
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
vCx 160-0 DIZ

MAP 4 METRO
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
vCx 191-0 DIZ

Josta tulikin taas mieleen, että sais pikkuhiljaa tulla ne vuokraserverit myös konsoleille. Missään ei ole mitään infoa moisista eikä twiitteihinkään aiheesta reagoida. :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä nyt olen lukenut niin näennä DICEllä ja EA:lla servereiden kanssa ongelmia. Onko tuo vaikuttanut CO-OP peleihin yhtään eli tuleeko ongelmia peliä luodessa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos yleisesti asiaa miettii niin todella hankala arvioida oma taso!?! Lvl:n mukaan 26, mut olo on kuin ikuisella smurffilla. Oishan se noloa vetää kotkana ilman mitään käsitystä oikeaoppisesta pelaamisesta, alabama vaan huutais naama punaisena. Pitääpä tuutata joku kerta itseni ABS:n squadiin mikin kanssa. Sais palautteen realiajassa. Kirosanojen määrän kertoen tason :D
No itse näin asian niin, että tasot ennen kotkaa olivat tutoriaalia ja varsinainen pelaaminen alkoi vasta siitä. Toki voi olla kovatasoinen jo ennen kotkaa tai sitten todella paska vielä sen jälkeenkin. Mutta siinä vaiheessa ainakin alkaa olla suurin osa pelin vippaskonsteista opittu ja kaikki unlockattu ja voi alkaa säätämään lempiaseillaan ja pysymään siellä mvp paikalla kierroksesta toiseen. Aina ei isoränkkisillä pelaajillakaan onnistu ja tulee ihan kurakierroksia, joten kannattaa aina katsoa isoa kuvaa, eikä takertua yhden kierroksen tuloksiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

50% totta! (jos ei lasketa maata, seiniä, yms)
50% liioittelua!
Sekö muka liioiteltua että lippaallinen riittää squadilliseen ruumiita?.. Tuo on ennemminkin alakanttiin sillä jos/kun pääsee kunnolla selkiin, niin siitä lippaasta jää vielä ylijäämää.

e: yhteys serveriin myös vaikuttaa luotien tappavuuteen ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sekö muka liioiteltua että lippaallinen riittää squadilliseen ruumiita?.. tuo on ennemminkin alakanttiin sillä jos/kun pääsee kunnolla selkiin, niin siitä lippaasta jää vielä ylijäämää.

KONNA!

Tarkoitin liioittelulla sitä, että VÄRITIN itse juttua liioittelemalla, notta menee lipas yhteen ukkoon.. Aseesta riippuen tappamiseen tarvitaan enemmän osumia kuin HC:ssä. Ja välillä tuntuu siltä, että menee lippaallinen ennen kuin kaveri kippaa. Toisaalta mun tarkkuudella välillä menee lipas HC:ssakin. Prööt on sit ihan erikseen :D

Äläkä tiuski mulle!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

KONNA!

Tarkoitin liioittelulla sitä, että VÄRITIN itse juttua liioittelemalla, notta menee lipas yhteen ukkoon.. Aseesta riippuen tappamiseen tarvitaan enemmän osumia kuin HC:ssä. Ja välillä tuntuu siltä, että menee lippaallinen ennen kuin kaveri kippaa. Toisaalta mun tarkkuudella välillä menee lipas HC:ssakin. Prööt on sit ihan erikseen :D

Äläkä tiuski mulle!
Muistaakseni kaikkien konareiden, karbiinien ja rynkkyjen perusdamage 1-10m on 25 ja minimi 50m(?) on noin 17. Eli keskimäärin 5 kutia per ukko, jos osut joka kudilla. HC:ssä keskimäärin 3 kutia, eli teoriassa esim. Famasilla voisi tappaa 10 ukkoa per lipas.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siellä on kai yritetty ottaa minimappia huitsinnevadaan ja saatu serverit selälleen siinä touhussa.
Noh, jos tuo pitää paikkaansa niin olen mielelläni vaikka kuukaudenkin pelaamatta siitä ilosta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sen eron ainakin huomasin tuossa kun eilen hetken tosiaan ensimmäistä kertaa kokeilin softcorea. Niin HC:ssä on tottunut siihen, että kaveri tippuu aika nopeasti, nyt kun softcoressa käyttäytyi aluksi samallalailla kuin HC:ssä niin se samainen sarja ei enään riittänytkään vaan siinä ihmeteliin jo, että kaverihan kääntyi, nyt se jo ampuu takaisin, hei sehän liikkuu, no nyt minä en enään osu siihen ja silloin tuli noutaja...

Ja helpottaa muuten tosi paljon se punainen kolmio vihulaisen päänpäällä. Mutta silti, olen enemän hardcore miehiä lajissa kuin lajissa :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkohan joku bugi, kun on koko engineer-luokka avattu, niin sitten kun valitsee "My soldier, Customize" paikassa sen Ak-74u:n pääaseeksi, niin aina kun pelaa Usa:n puolella niin peli vaihtaa aseeksi sen m4:n?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tyhmä kysymys: Mistä napista saa kopupilotti käyttöönsä Guidet Rocetin kun en sitä löytänyt vaikka jopa summanmutikassakin koitin nappeja hakata
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siellä on kai yritetty ottaa minimappia huitsinnevadaan ja saatu serverit selälleen siinä touhussa.
Noh, jos tuo pitää paikkaansa niin olen mielelläni vaikka kuukaudenkin pelaamatta siitä ilosta.
Hyvä juttu :).. HC on kivaa, mutta minimap ei sinne kuulu :/
ny on bf3 testi peluutuksella peeceellä. saa nähhä jaksaako pyörittää.
Tää on "prossu-peli", eli jos ei kunnolla Pyöritä niin eikun lisää muistia koneeseen ;)
Onkohan joku bugi, kun on koko engineer-luokka avattu, niin sitten kun valitsee "My soldier, Customize" paikassa sen Ak-74u:n pääaseeksi, niin aina kun pelaa Usa:n puolella niin peli vaihtaa aseeksi sen m4:n?
Bugi, vaiko feature?.. tuo sama käy myös pistooleiden kanssa
Tyhmä kysymys: Mistä napista saa kopupilotti käyttöönsä Guidet Rocetin kun en sitä löytänyt vaikka jopa summanmutikassakin koitin nappeja hakata
littlebirdeihin saa guidedmissilen.. mutta atck HEKO pilotilla ei taida tälläistä olla, vain gunnerilla..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

littlebirdeihin saa guidedmissilen.. mutta atck HEKO pilotilla ei taida tälläistä olla, vain gunnerilla..

Taisteluhekoon voi vaihtaa kuskille siihen "ykkösslottiin" semi-guided rocketsit käyttöön. Menee siis esim. laser painterin tilalle.

En ole itse juurikaan niitä käyttänyt, joten en osaa sanoa hyödyllisyydestä. Niitä ei siis erikseen "valita käyttöön" enää siinä vaiheessa kun kuski istuu jo kopterissa, vaan ne tavallaan päivittävät tavalliset "tyhmät" rocketsit semi-hakeutuviin.

Guided Rocket is an attack helicopter specialization for Battlefield 3. When equipped, the pilot's rockets become equipped with semi-active guidance systems, increasing accuracy and therefore range of effectiveness

http://battlefield.wikia.com/wiki/Guided_rockets

Tuossa muuten lukee myös että:
Special Feature

• Primary weapon can attack laser designated targets

Eli siis hakeutuukohan noi kuskin raketit ainoastaan lasermaalattuihin kohteisiin ja muuten ammuttaessa ne menee vaan "tyhminä"?

Koska ne korvaa hekon laser paintterin tarkoittaa tuo sitä että kentällä täytyy olla muuta porukkaa maalaamassa (CITV, Soflam) jotta noista olisi erityistä hyötyä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jatketaanpas vielä näillä tyhmillä kysymyksillä : Elikkäs, kun on "rundi" loppunu ja tulevat loppu statsit yms setit näkyviin niin eikö siitä pysty muka poistumaan/lopettamaan ? Aina joutuu lähtemään seuraavan rundin alussa (Quits prosentti nousee) tai sitten joutuu sammuttamaan Battlefieldin. Oli pakko kysyä kun on jäänyt itseäni häiritsemään! Ja on kyllä jäänyt pahasti Bäfä koukuttamaan, tällä hetkellä pelitunteja 54 ja lisää tulee joka päivä! Mukavia pelihetkiä kaikille! :eek:
 
Ylös Bottom