Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Piti vähän pelata mutta huomasin että on taas viikonloppu.
Kaikki kasuaalit liikkeellä.
Jos sitten myöhemmin.

Semmosta piti vielä sanoa että sapettaa noi usas miehet kun ei katso yhtään että miten ampuvat.
50% kuolemista omien tekemiä metrossa
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vihapuhepostia saa helpoiten kun menee Seinessä siihen A ja C lipun välisen käytävän nurkkaan istumaan ja ottaa siinä nemesis ribbonin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aiheuttaa kyllä aikamoisen ragekohtauksen toi assingment Scarred Veteranin Btr-90 osuus. Minä itse en tiedä muita mappeja kuin Gulf of oman normi conquestissa jos haluaa btr tappoja. Sain itse pelata ainakin 6 omania ennen kuin pääsin ryssille ja btr kuskiks tulittamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aiheuttaa kyllä aikamoisen ragekohtauksen toi assingment Scarred Veteranin Btr-90 osuus. Minä itse en tiedä muita mappeja kuin Gulf of oman normi conquestissa jos haluaa btr tappoja. Sain itse pelata ainakin 6 omania ennen kuin pääsin ryssille ja btr kuskiks tulittamaan.
Btr spawnaa vain ryssien baseen ja tietääkseni kahdelle lipulle, jos ne on ryssien hallussa (muutoin spawnaa Lav). Ja olisiko kannattanu vaihtaa puolta tai vaikka mennä pöllimään se Btr?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vihapuhepostia saa helpoiten kun menee Seinessä siihen A ja C lipun välisen käytävän nurkkaan istumaan ja ottaa siinä nemesis ribbonin.

Ja oikein ylpeilet tällä?? Juuri tällainen perseily syö peli-iloa rotan lailla; kun joku puuhapete käyttää puolet pelihistoriastaan siihen että löytää maailman parhaan kämppipaikan, ja toisen puolen pelihistoriastaan istuu siellä...:mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja sitten vielä toinen asia, minkä DICE voisi joskus tehdä. Eli nytkun tankkiin mahtuu kolme kaveria, niin minusta olisi hyvä idea, jos tankin ovet saisi lukkoon :D

Mikään ei ärsytä sen enempää kuin meet maalaamaan, niin joku joulusmurffi vie sun paikan. Tuo kolmen ihmisen tankki vaan sotkee kommunikointia ja varsinkin jos yksi on tuntematon joka ei puhu mitään. Ihan hyvin pystyy gunneri hoitamaan gunnerin virkaa ja maalailemaan ja siihen päälle vielä korjailemaan. Itse ainakin kaverin kanssa olen niin, että pääsääntöisesti olen maalaamassa, josta spottailen jalkaväen, tankit ja hekot citv:n thermaalilla ja sitten tarvittaessa gunnerilla hoitelen loppuun hommat.

Ei voi olla totta, ihanko hermostuttaa kun kolmas tulee tankkiin. Ei ne ole mitään henkilökohtaista omaisuutta vaan minulle ja sinulle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilisestä vaan sen verran että voi saakeli rattipaa!!!! Oliko mulla maalitaulu perseessä, vai vainositko mua muuten vaan???:D. No oli ainakin kiva tulla tutun nimen teurastamaksi!!!:)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja oikein ylpeilet tällä?? Juuri tällainen perseily syö peli-iloa rotan lailla; kun joku puuhapete käyttää puolet pelihistoriastaan siihen että löytää maailman parhaan kämppipaikan, ja toisen puolen pelihistoriastaan istuu siellä...:mad:

Kaikki pelaa niinkuin itse haluaa. Ja asiaan. Kannataa muuten canaalin rushissa jättää se tunusga sinne alkuun sillanviereen eikä ajaa sinne alas saakka. Itse ole Rushissa kun olen saanut tunusgan niin hoidellut kaikki viholliset jo alkuunsa sinne a ja b comeille. Kunhan kaveri kay rajayttamassa C4:lla se a:n a.comin seinän paskaksi että pääsee tulittamaan suoraan. Tuolta kauempaa näkee hyvin tulevat koput ja muut ajoneuvvot ja ukot. Parhaillaan 48 tappoa ja 5-6 kopua alas ja muutama amtrax. Mutta tietenkin kukin tyylillään...:)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tuo Ace Squad Ribbon oikein toimii?

Riittääkö, että tiimin paras pelaaja on omasta squadista vai pitääkö esim. olla parhaat yhteispisteet omalla squadilla?

Puuttuu meinaan enää 5 ribbonia niin saan sen medalin = 10 000 expaa :)
En ole koskaan sen pahemmin miettinyt miten sen saa...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ace Squad eli Paras squad on luonnollisesti se kellä on eniten pisteitä ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei voi olla totta, ihanko hermostuttaa kun kolmas tulee tankkiin. Ei ne ole mitään henkilökohtaista omaisuutta vaan minulle ja sinulle.

Arvon Lumikelkka, lukisitko viestin numero #4329 uudestaan ja jos et vieläkään ymmärrä lukko -tekstin hieman leikkisää sävyä, niin yritän kaivaa sinulle jostain selventävän spesifikaation. Teen vaikka itse kun tuskin RFC:tä siitä löydän.

Anteeksi, offtopikkia ja ei liity peliin mitenkään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jeeeeee!!!! Jippiiii!!! Peli jäätyi äsken!! Olen niin onnellinen!
Mikä sen voi aiheuttaa??? Asentanu pelin jo kertaalleen uusiks, tietokannassa ei pitäs olla vikaa, DICE:n oma servu.
Katsotaas mitä plege sanoo ku käynnistän uusiks

Edit: Järjestelmää ei sammutettu asianmukaisesti sen edellisellä käyttökerralla. Kiintolevyn tiedostojärjestelmä voi olla vioittunut plaa plaa plaa...

Edit: Ei taaskaan vikaa kun tarkistus ja palautus vei sen puol minuuttia...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jes, tulihan se jet service star 10 sieltä. Vielä aika komealla tavalla, kun pistin rocket podeilla lentävän Kasatkan matalaks ja triple killit sieltä sisältä. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Järjestelmää ei sammutettu asianmukaisesti sen edellisellä käyttökerralla. Kiintolevyn tiedostojärjestelmä voi olla vioittunut plaa plaa plaa...

Kuulostaa oudolta, minulla on yhden kerran sanonut noin, ja silloinkin jääty XMB:ssä jossain kumman syystä. Yleensä kavereillakin kun jäätyy peleissä niin tulee kun käynnistät uudelleen että haluatko raportoida asiasta Sonylle.


Millos saa Famasiin auki jonkun tähtäimen jossa ei zoomia, sellanen niinkuin engineerillä se RDS mikäolikaan. Ironsightsit on auttamatta liian huonot, 4x on myös huono ainakin omasta mielestä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Millos saa Famasiin auki jonkun tähtäimen jossa ei zoomia, sellanen niinkuin engineerillä se RDS mikäolikaan. Ironsightsit on auttamatta liian huonot, 4x on myös huono ainakin omasta mielestä.

Reflex (RDS) taitaa tulle 50 killin jälkeen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Semmosta piti vielä sanoa että sapettaa noi usas miehet kun ei katso yhtään että miten ampuvat.
50% kuolemista omien tekemiä metrossa

Ja näillä kaikilla tagissa komeilee KFIN? Meinaan kitinästä ja ulinasta huolimatta aika monesti tähtäimen takaa löytyy tän palstan teurastaja..Samalta ja eri puolilta seuranneena todennut.. Ei se oo multa pois, mut vois jättää turha lätinän v***uun, koska itse ovat etunenässä käyttämässä "porsaanreikää" hyväksi. Mut kohtahan tuo nerffataan, joten päästään tästäkin aiheesta.

Sitä ihmettelen, että miksi FAMAS nerfataan? Onhan tuo passeli ase jos pelaa assaulttina ja ei ole oikeastaan muita aseita edes käytössä paitsi pistooli. Ja hyvänä asiana on myös se, että toi on lähes kaikille helposti hankittava ase.. Itse tykkään M4A1:sestä, silloin kun en istu tankissa :D

EDIT:

Tänään tipahteli itsellekin pari teamkilliä metrossa ku kaverit eivät katso yhtään ku juoksevat piippulinjan ohi.. Headshotteja pari sieltä sitten tipahti.. Kerran sain heitettyä jopa granulla omaa jätkää takaraivoon ku oli tullut ryömimällä eteen ja just ku löysäsin heittonapin niin kaveri nousi huomaamatta edestäni.. Onneksi medicinä sain kaikki takaisin elävien kirjoihin.. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Millos saa Famasiin auki jonkun tähtäimen jossa ei zoomia, sellanen niinkuin engineerillä se RDS mikäolikaan. Ironsightsit on auttamatta liian huonot, 4x on myös huono ainakin omasta mielestä.
Mun mielestä Famas on just parhaimmillaan 4x scopen kanssa burstilla ammuttaessa. Toki tiukan paikan tullessa full auto päälle, mutta kauas osuu yllätävänkin usein. Ihan ihmettelee välillä kun tuleekin se headshot jostain 100 metrin päästä kun vihut roiskii ties minne.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Helikopteritutoriaalia, osa 2:

[video=youtube;ZNx-7Llzec0]http://www.youtube.com/watch?v=ZNx-7Llzec0&feature=g-u-u&context=G25dc58fFUAAAAAAAKAA[/video]
 
Ylös Bottom