Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuttua. Mukavaa kun just tiukassa paikassa katoaa ettei kuule mitään. Nyt alkanut pätkimään enemmän mitä aikaisemmin.

Varsinki silloin kun lentää ja ohjus on lukittautumassa, jos ei satu oleen ohjaamon kuvakulmassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla ollut vaikeuksia virittää/purkaa mcomeja? On tullu monta kertaa kiroiltua kun toi tuntuu bugittavan eikä tapahdu mitään kun yrittää ronklata sitä, varsinkin jos on makuulla. Onko siinä joku tietty kohta mihin pitää tähdätä, teenkö jotain väärin? Tosi ärsyttävää kun joskus voitto lipee näpeistä tai tulee tappio koska se ei reagoi mun herkkään hyväilyyn.

o/ joskus on se auttanu ku on lähteny ns. Framesta pois niin helpannu sillä. Sekään ei aina onnistu jos on sen verran tihtisti lyijyä ilmassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sanokaa mitä järkee on olla snipuissa lamppu ja laseri, kun ne paljastaa missä itse on( joka ei minua haittaa kun en oikein pelaa reconilla jos pelaan en pidä lamppua/ laseria kiinni). Ja on se näköistä kun kentän laidalla molloottaa pieni punainen/kirkas valkea piste. Ja on ne reconit aika vajukkeja jotka pitää näitä kiinni. Ja yksi asia joka sais poistuu seuraavassa päivityksestä on noi änkät noissa lightmachineguneissa. On se naurettavan näköistä kun sawissa on kiinni ison mehukanisterin kokoinen putkilo. Jos realisuutta haetaan no kuka käyttää oikeassa elämmässä lamppua(joka on päällä)esim avikassa....ei kukaan ja noi änkät on vaan tiellä noissa lightmachineguneissa kun niihin pitää piippu vaihtaa aika usein. Kyllä tähän joku vielä vastaa "ei tämä ole mikään simulaatio peli" ja eihän tämä olekkaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Päivän paras ja mitä huttua hetki. Mut oli juuri ammuttu ja herätetty henkiin. Siinä sitten olin puoliksi seinän sisällä jumissa, vain kääntymään pystyin ja näkemään jos vihu tuli A:lta :D
Näytä liitetiedosto 8461
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Päivän paras ja mitä huttua hetki. Mut oli juuri ammuttu ja herätetty henkiin. Siinä sitten olin puoliksi seinän sisällä jumissa, vain kääntymään pystyin ja näkemään jos vihu tuli A:lta :D
Näytä liitetiedosto 8461

Ja herättäjähän en ollut ainakaan minä :D Repesin kyllä jätkälle kun ukko puoliks siellä hississä pomppimassa niiku joku delfiini :D

Tänään tuli kokeiltua pari matsia tuota infranty only muotoa kun ei jaksanu jäähä muitten peleihin enää jonottamaan. Vaikutti kyllä ihan mukavalta paukuttelulta kun ei tarvinnut pelata sillä insinöörillä vaan pystyi valitsemaan sen assaultin mapista riippumatta. Melko paljon vaan näytti kummallakin puolella olevan recon pelaajia, mutta helppoja tappojahan se vaan itelle meinas ;D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voisko joku opettaa mulle että miten tuota tdm:ää pelataan ?

Onko koko pointti siinä että istutaan sormi perseessä jossakin ***** nurkassa odottaen mahdollista vihollista ? :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tätä peliähän ei olla tehty realisoimaan mekaaniikkaa vaan vihdyttämään ihmisiä. Käy armeija niin opit jotain rynnäkkökivääreistä blaa

No mitä järkeä sitten on tuoda koko armeija-asiaa VIDEOPELIkeskusteluun? Täsmälleen, ei mitään.

Olllin kysymykseen: Aggressivisen etulinjareconin kannattaa toki hyvinkin käyttää kaikkea mikä vain estää vihollisen näkyvyyttä, jos se edesauttaa omaa tehokkuutta tiimissä. Kartan reunoilta sniputellessa toki moiset härpäkkeet ovat aika hyödyttömiä, siitä samaa mieltä.

Edit: Mikä on änkkä?

Edit 2: Silber55 taisi tykätä, ilmeisesti. Jeah! Saa siis kertoa miten armeijan käynti korreloituu FPS-peleihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voisko joku opettaa mulle että miten tuota tdm:ää pelataan ?

Onko koko pointti siinä että istutaan sormi perseessä jossakin ***** nurkassa odottaen mahdollista vihollista ? :confused:

Aikaslailla noinhan sitä pelataan :p Tietenkin sen sormen voi tunkea vaihtoehtoisesti myöskin suuhun, nenään tai korvaan ja mitä muita ruumiinkoloja vielä onkaan :eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sanokaa mitä järkee on olla snipuissa lamppu ja laseri, kun ne paljastaa missä itse on( joka ei minua haittaa kun en oikein pelaa reconilla jos pelaan en pidä lamppua/ laseria kiinni).
Semiautosnipu + holo + grippi + lamppu = profit!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipa sqrush pelit eilen. Ei löyty missään vaiheessa edes kohtuullista vihua. Mut mukavan rentouttavaa oli hästätä jippopro:n kanssa.

Ja sit tohon pelin jumittamisiin. Mulla on ihka aito ja alkuperäinen ps3:n eli ostettu pokerivoitolla julkkarina. Ja peli on kaatunu tasan 2 kertaa ja tunteja abouttia rallaa 60h. Tuskinpa on tekemistä minkään kanssa, mut sanoinpa vaan :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipa sqrush pelit eilen. Ei löyty missään vaiheessa edes kohtuullista vihua. Mut mukavan rentouttavaa oli hästätä jippopro:n kanssa.

Ja sit tohon pelin jumittamisiin. Mulla on ihka aito ja alkuperäinen ps3:n eli ostettu pokerivoitolla julkkarina. Ja peli on kaatunu tasan 2 kertaa ja tunteja abouttia rallaa 60h. Tuskinpa on tekemistä minkään kanssa, mut sanoinpa vaan :D

Jep, on se kumma, että vaikka 4 vihua useimmiten sai vastaansa, silti korkein leveli oli max. 30. Eipä siinä pahemmin väliä ollut, ammutko heti kohteeseen vai muutaman kudin ohi, aina sen tapon sai.

Itselläni alla 80h ja kerran peli on kaatunut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Edit: Mikä on änkkä?

Äänenvaimennin.

Nyt tarvitaan vähän vinkkejä. Assignmentissa "It goes Boom!" on semmonen tehtävä kuin, että "Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch".
Tätä nyt on tullut koitettua jo vähän samperin monessa ottelussa tuloksetta. :D

Jos täällä on niitä (niinkuin varmaan onkin...) jotka ovat onnistuneet tässä, niin miten teitte sen?

Kiitos jo etukäteen! :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt tarvitaan vähän vinkkejä. Assignmentissa "It goes Boom!" on semmonen tehtävä kuin, että "Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch".
Tätä nyt on tullut koitettua jo vähän samperin monessa ottelussa tuloksetta. :D

Jos täällä on niitä (niinkuin varmaan onkin...) jotka ovat onnistuneet tässä, niin miten teitte sen?

Kiitos jo etukäteen! :)
Etit vihollisen spawn beaconin, mavin tai tugsin. Sitä sitten vaan käristämään. Lasketaan siis jostain syystä ajoneuvona kyseiseen assignmenttiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Äänenvaimennin.

Nyt tarvitaan vähän vinkkejä. Assignmentissa "It goes Boom!" on semmonen tehtävä kuin, että "Destroy 1 enemy vehicle with Repair Torch".
Tätä nyt on tullut koitettua jo vähän samperin monessa ottelussa tuloksetta. :D

Jos täällä on niitä (niinkuin varmaan onkin...) jotka ovat onnistuneet tässä, niin miten teitte sen?

Kiitos jo etukäteen! :)

Mä sain tuon assignmentsin tehtyä vasta tällä viikolla kun löysin sattumalta vihollisen spawn beaconin. Eli ajoneuvoiksi tässä luetellaan myös mortarit, T-Ugsit ym. härpäkkeet.

E: hidas...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nämä ovat todella vanhat viestit. Mutta luin kejua läpi ja kukaan ei oikeastaan ollut antanut korjausvinkkejä joten täältä tulee.

:eek: Mulla jäätyy slimi suurinpiirtein kerran päivässä :D Vasta 2 vuotta vanha kone mutta onhan tuol jo tullu pelailtua sopivasti :rolleyes:

Mulla jäätyy AINA, jos liittyy sieltä PS valikosta kaverilistan kautta peliin. Ei siis vielä ole bäfäri päällä, vaan PS3:n "aulassa" Ja joskus silloin tällöin kaatuu ihan muuten vain.. Ja on marraskuussa ostettu masiina. Eipä taida aivan siis olla YLOD ongelmaa. Epäilen vahvasti jotain vikaa tuon bäfärin softassa tai sitten siinä BR levyssä.

Itelläni tapahtui samaa. Peli jäätyili hurjan usein. Vähän kaikissa tilanteissa. Start-upissa, kesken matsin, lobbyssä, juuri ennen uuden ottelun alkua jne. Älkää heti ajatelko ylikuumenemista/nurkan takana piileksivää YLOD:ia.

1. Saattaa johtua PS3:sen välimuistista. Käyttää pari muuta peliä koneessa siten, että käynnistää ja antaa mennä pelin päävalikkoon --> välimuisti tyhjenee.

2. Sanoisin, että todennäköisin syy: Asennustiedosto on mennyt ''sekaisin'' (ei kuitenkaan korruptoitunut)

Tämä toimi minulla: Varmuuskopio tallennuksesta, ja kaikki BF3 pois kovolta. Uudelleenasennus ja lisäosien (B2K, PWP), sekä online passin uudelleenlataukset ja uudelleenasennukset. Itellä ei oo sen jälkeen jäätynyt peli enää ikinä. Vaikka kuinka paljon ois pelannu.

Tähän tietysti myös toinen mahdollinen ratkaisu: Recovery Menu --> Rebuild Database. Tietoja ei menetä, mutta tämä ei ole myöskään yhtä varma tapa korjata jäätymisiä.

3. Servu kaatuu. Tapahtuu harvemmin EA:n ja DICE:n virallisilla servuilla , mutta muut servut ovat hieman ''epävakaampia". Itse ainakin pelaan nykysin vain ja ainoastaan DICE/EA servereillä.

4. Oma netti kaatuu. Jostain joskus olen lukenut, että syynä on palomuuri. Mutta omien kokemuksien mukaan tämä aiheuttaa enemmänkin tuota servulta ulos lentämistä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Assignment "It goes Boom!"

Jos täällä on niitä (niinkuin varmaan onkin...) jotka ovat onnistuneet tässä, niin miten teitte sen?

Kiitos jo etukäteen! :)

Puhalluslampulla vihollisen tankki kappaleiksi. Samalla kaksi tappoa ja itsemurha.
Ne kaksi rakettia jotka paukahtivat hitsauksen aikana vaunun kylkiin kyllä auttoivat huomattavasti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Puhalluslampulla vihollisen tankki kappaleiksi. Samalla kaksi tappoa ja itsemurha.
Ne kaksi rakettia jotka paukahtivat hitsauksen aikana vaunun kylkiin kyllä auttoivat huomattavasti.

Saa kyllä olla harvinaisen tollo tankkikuski, jos pystyt sekuntia kauempaa heilua tankin kyljen vieressä. Ei varmaan hitsaa ihan noin nopeasti tankkia palasiksi?
 
Ylös Bottom