Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Sinällään jännää tuo jäätyminen, koska mulla on ensimmäisiä 80G fatteja eikä se ole bäfän kanssa jäätynyt kuin max. 2 kertaa. Ja nekin kerrat on tullu silleen, etten ole odottanut savetuksia ja loadingeja valmiiksi, vaan oon kikkaillut jotain muuta esmes. XMB:een yrittämistä kesken kaiken.

Sorry OT.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään pääs bäfärin makuun viimein multipleijerissä ja kyllä sieltä paukku turpaan 100-0 :D
Vähän tuon tähtäämisen kanssa ongelmaa, kun on tottunu codin liikkumiseen ja tähtäämiseen (joka on mielestäni edelleen konsoli fps'ien paras).

Kaippa tuo tuosta lähtee kuhan saa tuntumaa päälle, mukavasti hivenen rauhallisempaa ja harkitsevampaa pelaamista.

Tosiaan itellä myös on vanha 80gt fätti, enkä ole pahemmin jäätymisiä kohdannut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

17.1. postasin tänne. ;)

http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...on-3-keskustelua-pelista-210.html#post1351096

Tosin pieni toisto aiheesta ei liene pahitteeksi. Pysyypähän hyvät neuvot ihmisten mielissä. Toivottavasti...

Noihin voisi lisätä nämä myös, For Fun: Jimmac – War Propaganda Posters | Don't Revive Me Bro. Vaikka BC2:n grafiikoilla ovatkin, niin pätevät kyllä Battlefield kolmessakin ;).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaaha, duuniviikko paketissa. Voisi ottaa eversti Sandelsin (tai pari) neuvonantajaksi ja lähteä Taistelukenttä kolmoselle tanssahtelemaan tähän malliin:
[video=youtube;2sOB0MiZuE0]http://www.youtube.com/watch?v=2sOB0MiZuE0[/video]

EDIT:
Caspian Borderin B-lipulla bileet 21:30
:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saako tässä nollattua tilastot kun ostasin kaverilta pleikan ja mukana tulis myös bf.
Tai tehtyä ihan uuden acon?
 
Saako tässä nollattua tilastot kun ostasin kaverilta pleikan ja mukana tulis myös bf.
Tai tehtyä ihan uuden acon?

Ei tarvitse nollata kun sotilas on sidottu PSN-tunnukseen. Ostat vain omalla PSN-tunnuksella PSN Storesta uuden Online Passin ja nautit pelistä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

miks pitäis ostaa online passi kerta se jo kertaalleen Kovalevyltä löytyy?.. Teet vain uuden, Oman accountin jolla pelaat.
äläkä missään nimessä poista sitä kaverin vanhaa accounttia, sillä voit hyödyntää kaiken hänen ostamansa lisäsisällön
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipas co-oppia pelattua ja sieltähän napsahti SG553 auki. Sitten vain äkkiä Kharg Islandiin juoksenteleen ja testaamaan.
Ei kyllä turhaan ole hyväksi haukuttu tussari. Ukkoa kaatuu kuin viimeistä päivää kun kuteja riittää :D
Illalla sitten uudestaan taistelutantereelle.

Edit:
Hoksasin Battlefieldin Twitter kanavalta tämmöisen:
We have a fix coming up for the VOIP issue that some Battlefield 3 players have experienced on PS3. Expect your patch soon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Edit:
Hoksasin Battlefieldin Twitter kanavalta tämmöisen:
We have a fix coming up for the VOIP issue that some Battlefield 3 players have experienced on PS3. Expect your patch soon.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan saman. Tässä vielä linkki ko. twiittiin: Twitter

Aloituspostaukseen voisi lisäillä noita tärkeimpiä BF3:a koskevia twitter-tilejä. Postasin aiemmin linkkejä niihin, mutta muutoksena listaan Alan "Demize99" Kertz on jättänyt Gameplay Designer hommat BF3-tiimissä ja tilalle on tullut Tim "stormonster" Kjell ja Gustav Halling. Suosittelen seuraamaan twitteristä jos kiinnostaa pysyä suht koht hyvin ajan hermolla BF3:een liittyvissä asioissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Osaisiko joku kertoa minulle, että miten tuon Famasin avaus onnistuu?

1. Ostan ja lataan B2K-paketin

2. 10 revives ja 10 heals? Pitääkö tehdä yhdessä erässä? Pitääkö tehdä jossakin B2K-mapissa?

Kiitoksia etukäteen!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla ollut vaikeuksia virittää/purkaa mcomeja? On tullu monta kertaa kiroiltua kun toi tuntuu bugittavan eikä tapahdu mitään kun yrittää ronklata sitä, varsinkin jos on makuulla. Onko siinä joku tietty kohta mihin pitää tähdätä, teenkö jotain väärin? Tosi ärsyttävää kun joskus voitto lipee näpeistä tai tulee tappio koska se ei reagoi mun herkkään hyväilyyn.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Osaisiko joku kertoa minulle, että miten tuon Famasin avaus onnistuu?

1. Ostan ja lataan B2K-paketin

2. 10 revives ja 10 heals? Pitääkö tehdä yhdessä erässä? Pitääkö tehdä jossakin B2K-mapissa?

Kiitoksia etukäteen!
Ei tarvi yhdessä erässä, ja ihan sama missä mapissa. Tuo on aika helppo saada HC-moodissa kun nakkelet healpackkejä ja revivaat porukkaa. Tästä palkintona pelin paras rynkky famas (ainakin ennen seuraavaa patchia).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko kenelläkään äänet buginut (EI VOIP:iin liittyvä)? Tänään kun pelasin rushia niin äänet aina katoili ja sitten hetkeksi palasi aina välillä kun esim vieressä pamahti kranaatti. Jotenkin oli sellainen tyhjiömäinen olo kun ei edes omat askeleet tai mikään pitänyt ääntä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko kenelläkään äänet buginut (EI VOIP:iin liittyvä)? Tänään kun pelasin rushia niin äänet aina katoili ja sitten hetkeksi palasi aina välillä kun esim vieressä pamahti kranaatti. Jotenkin oli sellainen tyhjiömäinen olo kun ei edes omat askeleet tai mikään pitänyt ääntä.

Tuttua. Mukavaa kun just tiukassa paikassa katoaa ettei kuule mitään. Nyt alkanut pätkimään enemmän mitä aikaisemmin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Osaisiko joku kertoa minulle, että miten tuon Famasin avaus onnistuu?

1. Ostan ja lataan B2K-paketin

2. 10 revives ja 10 heals? Pitääkö tehdä yhdessä erässä? Pitääkö tehdä jossakin B2K-mapissa?

Kiitoksia etukäteen!

1. Kyllä.

2. Voit tehdä sen vaikka tuhannessa erässä ja ei ole väliä missä mapissa ne revivet/healit tekee.

Onko muilla ollut vaikeuksia virittää/purkaa mcomeja? On tullu monta kertaa kiroiltua kun toi tuntuu bugittavan eikä tapahdu mitään kun yrittää ronklata sitä, varsinkin jos on makuulla. Onko siinä joku tietty kohta mihin pitää tähdätä, teenkö jotain väärin? Tosi ärsyttävää kun joskus voitto lipee näpeistä tai tulee tappio koska se ei reagoi mun herkkään hyväilyyn.
Oon huomannut, että se M-COM ei tykkää reagoida, jos yrität virittää/purkaa sitä mahallaan ja siinä sun ja M-COM'in vieressä on jotain roskaa. Sitten se ei myöskään tykkää reagoida, jos olet huonossa kulmassa siitä katsottuna.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos äänet häviää, ne saa palautettua nopeammin kun päästää pitkän sarrrjan
 
Ylös Bottom