Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä on ainaki äänet pätkiny jonku verran.


Kylläpä helpottu kolihepterillä lentäminen kun vaihto kummanki asetuksen defaultille. Ennen muuttamista oli lopputulos aina sama eli koneen kylki kohti maata ja äkkiä ulos.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitenkäs foorumin jäsenillä jakautuu peliaika eri pelimuotojen välillä? Itse olen pelannut lähinnä conquestia (785 erää) ja rushia vähemmän (251 erää). Muitakin pelimuotoja olen pelannut, mutta yhteensä vain n. 100 erän verran. Konkkaa tulee pelattua lähinnä peliseuran ja tekemisen paljouden takia. Kuitenkin pelasin eilen pitkästä aikaa rushia, ja muistui taas mieleen että tasaisilla tiimeillä ja hyvällä squadilla pelatessa rush on mukavampaa kuin conquest. Kuitenkin yksikin hyvä squad voi dominoida random-tiimiä vastaa liian helposti, varsinkin puolustaessa. Onkin harmillista että DICE on onnistunut tekemään näin huonosti tasapainotettuja (ts. puolustajaa suosivia) rush-versioita kentistä, sillä BF3:n pelimekaniikka sopii rushiin todella hyvin.

Itellä 714 konkka matsia, 151 rush matsia ja 44 noita muita. Itelläkin tuo konkka lähinnä juuri sen takia, että jotkin mapit ovat aivan surkeita pelata randomien kanssa rushissa, kun taas konkassa asioihin pystyy enemmän itse vaikuttamaan. Varsinkin kapeat kentät joissa ei ole tilaa kiertää selustaan rushissa (metro ja bazaari)ovat aivan hirveitä pelata vaikka omalla puolella olisikin osaavaa porukkaa, mutta kun koko mapissa ei tietyissä kohdissa ole kuin se 2 oviaukkoa joista pitäs sinne pommille päästä niin melko usein on itku lähellä kun yrittää rynniä sisään.
Tulihan tuo taas tänään huomattua ettei se random tiimi todellakaan pysty yhtä hyvää squadia vastaan puolustamaan, ellei siellä sitten vaihu vastaan porukka joka menee metrossa pommille makoilemaan niin että kaikilla on kourassa usas -.-
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla ollut lagia? Itsellä parina viimepäivänä paikoitellen pätkii peli niin perkeleesti. Aikaisemmin ei oo ollu mitään ongelmaa.. Nettikin on muistaakseni 2 meganen, ettei siitä luulis olevan kiinni.

Mullakin on nykimistä ollut aika paljon, johtuneekohan siitä että olisivat sössineet jotakin kun tuo nykiminen mulla alko kun euroopan serverit oli korjattu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minä ny jostakin syystä tykästyin tohon Saigaan ja ilman frageja pelaan, kun semmoisia virtuaali ****** jatkeita en vielä omista saigalle. Ja tänään sattui aika moine munkki, kun ammuin tehran haigwayssa lonkalta johonkin suuntaan ja sieltä tippui headshotilla joku ukkeli ja sieltä tuli158 marksmann headshot bonus vai mikä se ny on. Ja Se on mun pisin headshot, kun oikein reconilla leiki
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä tällä hetkellä pelattuna 850 konkkaa, 400 rushia ja 40 muita. Noihin on kulunut aikaa sellaset 366 tuntia. Nyt kun sain tolle supportille 50 tuntia täyteen ja mitalin rintaan, olen siirtynyt assaultin puolelle. Nyt oon ollu melkein jatkuvasti Top3 ja tuli siinä tehtyä tänään oma piste, -ja tappoennätys.

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3 Voittoa ei siitä silti herunut. Yksinkertaisesti parempi tiimi voitti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Koitin tuossa piruttani Dragunovia ku ei oo tullu noihin semisnipuihin koskettua ja täytyy sanoa että on helvetin hyvä ,vähä niinku bäfä kakkoses :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Välillä jo lentää servulta pihalle kun menee niin jumiin.

Eilen pelatessa lensin pihalle kans servulta kertaalleen. En ole ikinä koko bf3 historiani aikana lentänyt servulta... en ikinä. Tulipahan koettua sekin.

Ja yksi hassu serveri jonka löysin oli semmoinen, missä aina kun liikutti kameraa niin alkoi tulemaan vihreitä välähdyksiä. Pelästyin, että onko koneessa tai ehkä HDMI-johdossa vika, mutta koitin eri servua ja heti loppu. Oli ihan DICE:n oma konkkaservu.

Pätkimistä ei ole tullut koettua. 5 megan netti käytössä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

helvetti mikä sota xboxin puolella

sitte tuohon lagi juttuun

Itellä ei lagaa ollenkaan edes amerikkalaisilla servuilla, mutta peleistä lennän vähänväliä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

suosittelen pysymään kauempana veli venäläisten havocin puikoista ennenkuin saat nuo pysymään edes jotenkin lapasessa, meinaan että itelläkin kuten muillakin tuntuu väillä olevan vaikeuksia pysyä ilmassa havocilla sen järkyttävän kankauden takia.
Havokilla pystyy tekemään pientä ympyrää & nopeita käännöksiä kun vetää melkein kyljellään.. suosittelen kokeilemaan (tuo sitten vaatii rutkasti taitoa & kokemusta kopujen puikoissa)
Nimim. Itselläkään ei aina onnistu vaikka Lentotunteja takana reilut 40h tässä, ja BC2 puolelta varmaan satoja
Onkin harmillista että DICE on onnistunut tekemään näin huonosti tasapainotettuja (ts. puolustajaa suosivia) rush-versioita kentistä, sillä BF3:n pelimekaniikka sopii rushiin todella hyvin.
Sisulla mennään läpi vaikka harmaan kiven! ;)

tottakai kenttien pitää vähän suosia puolustajaa, mutta ei se hyökkääminen ole vaikeaa kunhan ihmiset tajuaa käyttää Smokea!.. joka on Hyökkääjän tärkein ase minkä käyttöä näkee harmillisen vähän :/
Voisikohan tämänkin pelin osalta perustaa samantapainen ketju kuin CoD-puolella oleva "Parhaat rounditulokset ja streakit"? Tätä ketjua kun lukee, niin joka toinen viesti tuntuu olevan jokin Battlelogi linkitys jossa patsastellaan kun K/D on ollut 100-0. Mielestäni tämän ketjun pitäisi pysyä nimenomaan keskusteluna itse pelistä, eikä roundituloksista.

Enkä kaipaa sitten kommentteja siitä, että ei tarvi lukea tätä jos ei kiinnosta.

Rakentavin terveisin fagdad

Kannatan!
Saadaan kaikki turhat "ammuin kerran yhtä tyyppiä päähän. Tuossa battlereport" viestit pois ketjua "pilaamasta"
Pyöriikö Battlefield 3 hyvin yhen megan netillä?
Kaverin luona ollaan pelattu tuollaisella netillä.. joskus heittää ulos servuista, eikä hitboxit toimi kunnolla (Ihansama ammutko 3 vai 30kutia mieheen, se kuolee vasta kun lopetat ampumisen)
Noniin, nyt tämäkin codipoika osti bäfärin.
Oli mielessä että joku vähän leppoisempi ja erilaisempi nettisota olis jees, joten gamestopista tarttu Bf3 40€.
Hirveän päivityksen tuo pleikkari siihen vain heti keksi, melkein 800mb o_O

Mutta juu, mikki löytyy (jollei ole hukassa) ja varmaan pääsen tuohon sisäänkin aika nopiaan, joten pistäkää lisäten psn: HateTheHero jos peliseura kiinnostaa!

Muistan kun itse siirryin BF kentille CoDien parista, niin olihan siinä opettelemista..
CoDista olen omaksunut erittäin agressiivisen pelityylin, minkä vuoksi tuli aluksi erittäin paljon kuolemia. Varsinkin koska juoksin aina avointen Kukkaniittyjen poikki iloisesti hyppien suorinta reittiä seuraavaan kohteeseen vaikka terve järkikin jo sanoo ettei kannata... minkäs teet kun on joku tuttu kuvio tatuoitu takaraivoosi?
Vieläkin Juoksen lujaa kuin mikäkin aropupu mutta flankreitit & Tetsaus on kovassa käytössä :p

Toinen vaikea taito on tiimityö.. koska CoDin Nyrkkisääntö on "every man for himself" ei tätä jaloa taitoa ollut juuri tullut harjoitettua, kuin ehkä hieman Counterstriken puolella joskus vuonna kivi & keppi.
BC2 aikana oma tiimityö oli lähinnä kaverin tankin korjaamista tai auttamista vihollistankin tuhoamisessa, silkasta Omasta ahneudestani enkä suinkaan siksi että kaveri jäisi eloon :D
Jossain välissä kun rupesin sitten pelaamaan RUSH:ia sitä huomasi miten tärkeää toiminta yhteisen hyvän eduksi on!

Myönnän etten vieläkään osaa pelata yhteenhiileen niinkuin toivoisin, mutta liikun aina Squadikavereiden lähistöllä.. joskus ne kaverit vaan pääsee hukkumaan sinne sodan sekamelskaan ja silloin tulee hieman orpo olo yksinään jossain vihollislinjojen takana. joten maitojunalla kohti lähintä vihreää pientä miestä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mullakin on nykimistä ollut aika paljon, johtuneekohan siitä että olisivat sössineet jotakin kun tuo nykiminen mulla alko kun euroopan serverit oli korjattu.
Mulla on kans nykimistä ollut ja äänet katoilee mielestäni useammin kuin ennen ja eilenki taisin 2 kertaa lentää pihalle pelistä melkein heti kun olin päässyt matsiin mukaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voisiko joku kertoa miten tuon type88-lmg saisi hankkitua kun olen vetänyt jo supportin kaikki aseet.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

helvetti mikä sota xboxin puolella

Eikö se ole tällaisessa pelissä vähän niinkuin ideana? :D

No joo, ihmisiä on erilaisia, kaikilla on omat mielipiteet (jotka on tietenkin parempia kuin muiden) ja sitten keskustellaan.

Asiasta toiseen; kuinka usein pleikka jäätyy kesken pelin? Boksilla nyt sen reilu 200h takana ja n. kolme kertaa jäätynyt.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Slim ei ainakaan ole jäätynyt kovinkaan monesti.. taitaa enemmän jäätyillä nuo Fätit mallit
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Slim ei ainakaan ole jäätynyt kovinkaan monesti.. taitaa enemmän jäätyillä nuo Fätit mallit

:eek: Mulla jäätyy slimi suurinpiirtein kerran päivässä :D Vasta 2 vuotta vanha kone mutta onhan tuol jo tullu pelailtua sopivasti :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikun lämpötahnat valmiiksi, ei sitä tiedä milloin YLOD pamahtaa..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla jäätyy AINA, jos liittyy sieltä PS valikosta kaverilistan kautta peliin. Ei siis vielä ole bäfäri päällä, vaan PS3:n "aulassa" Ja joskus silloin tällöin kaatuu ihan muuten vain.. Ja on marraskuussa ostettu masiina. Eipä taida aivan siis olla YLOD ongelmaa. Epäilen vahvasti jotain vikaa tuon bäfärin softassa tai sitten siinä BR levyssä.
 
Ylös Bottom