Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ollut todella vähän (about ~10krt./150h peliaika) mitään ongelmia servereiltä lentämisen yms. lagiongelmien kanssa, mutta oon huomannut yhteyden, että kun puoliso ottaa esim. läppärillä yhteyden nettiin, niin silloin töksähtelee tai voi jopa viskata pihalle peleiltä?!? Eli toisin sanoen kun nettiyhteydessä tapahtuu muutoksia niin ongelmia alkaa tulemaan hetkellisesti kun yhteys jaetaan toisen härpäkkeen kanssa, laitoin sit konsolin kaapelilla kiinni reitittimeen ja nämäkin väheni... Jos servereillä on ollut ongelmia, niin sillehän ei mitään mahda.

Niin, siis kyseessä 100 meganen yhteys.

(ps. Illalla taas höyryymään taisteluihin!!!) :)

Haiskahtaa huonolta modeemilta/reitittimeltä. ;)

Itellä ei oo mitään moisia ongelmia vaikka on kaksi kännykkää (Android), yksi läppäri ja yksi pöytäkone yhtäaikaa pleikkarin kanssa verkossa, jossa on kaksi langatonta tukiasemaa muodostaen sillan ylä- ja alakerran väliin. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Priva servut on oikein tervetullut lisä...täytyy kuitenkin saada muutamia ulkomaalaisia uhrilampaita servulle, ettei pelit olisi koko ajan sairasta vääntämistä :D Nykyisellään servuissa on hyviä ja huonoja puolia, kuten randomien kanssa pelaaminen -> suomi porukalla ei pääse läheskään aina pelaamaan. Plussana on, että vihuista löytyy myös sellaisia toopeja, joita voi napsia miltein silmät kiinni. Eikä tuo hintakaan kauhean suuri olisi...mitä tuossa aikaisemmin ehdotettiin. Voihan sitä tasapainotella privan ja publan välissä :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli eilen ladattua tuo karkandi, ja oli kyllä hienoja mappeja.. ainut huono puoli oli et konkassa matsit kesti vaan noin 5 minuuttia.. pitää tänään koittaa rushia:)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei todellakaan mitään lapsellisia pc-asebanneja servuille. Kun ne aseet kerran on peliin tehty niin miksi niitä pitäis ottaa pois käytöstä.

Kaikki aseet eivät välttämättä ole balanssissa ja jos esim. frag usas vituttaa vaikka 90% pelaajista niin eikö se ole syytä bannia vain sen takia että peli ois hauskempaa? Myöskin jos sattuu omistamaan servun niin näkisin että silloin omaa oikeuden tehdä siellä tasan mitä huvittaa, muut saa sitten pelata siellä tai olla pelaamatta oman mieltymyksen mukaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaikki aseet eivät välttämättä ole balanssissa ja jos esim. frag usas vituttaa vaikka 90% pelaajista niin eikö se ole syytä bannia vain sen takia että peli ois hauskempaa? Myöskin jos sattuu omistamaan servun niin näkisin että silloin omaa oikeuden tehdä siellä tasan mitä huvittaa, muut saa sitten pelata siellä tai olla pelaamatta oman mieltymyksen mukaan.

Eli pystyykö serverin omistaja valitsemaan mitä aseita serverissään voi rankaisematta käyttää? Eli tämä ominaisuus on TÄYSIN samanlainen kuin PC'n vastaavassa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eli pystyykö serverin omistaja valitsemaan mitä aseita serverissään voi rankaisematta käyttää? Eli tämä ominaisuus on TÄYSIN samanlainen kuin PC'n vastaavassa?

Eiköhän se Janne ihan mututuntumalla oleta että näin on. Ja tyhmäähän se tulee olemaan jos niihin et itse pysty asetuksia laittamaan (passu, bännit, mappikierto yms) ...

Ja mukava olisi todella PITKÄSTÄ aikaa päästä pelailemaan kunnon "SUOMI Hauki on..?" -serverille. Näitä kun ei ole sitten PS2 aikojen nähtykkään :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaveri sharetti mulle tuon B2K, joten mitkäs ovat parhaat aseet noista kymmenestä? FAMAS nyt ainakin, entä muut?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaveri sharetti mulle tuon B2K, joten mitkäs ovat parhaat aseet noista kymmenestä? FAMAS nyt ainakin, entä muut?

L85a2 ehdottomasti. Alku totuttelun jälkeen (tosi hidas rof) aivan loistava ase. Hyvin tarkka koska rekyyliä ei juurikaan ole. Ite oon käyttäny nykyää pelkästää sitä ja
hyvältä se tuntuu. RDS ja silu ni avot :) Yritän nyt saada sille sen 5 service staria, että sais erään nimeltä mainitsemattoman haulikon pois TOP listan kärjestä :/
Puolustukseksi tämän erään haulikon käytöstä voin sanoa etten sitä ole sen alkukäytön jälkeen ole käyttänyt:eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaveri sharetti mulle tuon B2K, joten mitkäs ovat parhaat aseet noista kymmenestä?

Support-aseista MG36 on ihan parsa, ainakin omasta mielestä vähärekyylinen ja tarkka, vaikkakin lipas on suht pieni. Jos tykkää automaattihaulikoista, niin Mk3A1:sessä hyvää on iso lipas ja tulinopeus. Miinuksena epätarkkuus, slugeja on turha käyttää, ei osu edes ladon seinään. Hauleilla tappaa varsinkin talossa ja miksei myös puutarhassakin, frageillä pääsee varsin usein myös itse hengestään. G53 on vallan mainio konepislari. Noita mä olen eniten käyttänyt ko. aseista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaveri sharetti mulle tuon B2K, joten mitkäs ovat parhaat aseet noista kymmenestä? FAMAS nyt ainakin, entä muut?

Kokeilemalla selviää.. mutta pelaa ainakin yksi service star ennenkuin menet hätiköimään tuomion kanssa! jotkut aseet on aluksi tuntuneet sysipaskoilta, mutta loppujenlopuksi osoittautuneet erittäin käyttökelpoisiksi! Tästä hyvänä esimerkkinä AN-94 & MP7.
Vaativat hieman totuttelua, mutta erittäin loistavia aseita
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensimmäinen kokeilu video. Myöhemmin illalla tulee toinen. :)
[video=youtube;Ya0YQIDw_1I]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ya0YQIDw_1I&hd=1[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensimmäinen kokeilu video. Myöhemmin illalla tulee toinen. :)
[video=youtube;Ya0YQIDw_1I]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ya0YQIDw_1I&hd=1[/video]

Näköjään sitten Damavandissakin pääsee seinien sisälle.

Iltapäivällä tuli hienosti parkkeerattua jetti Firestormissa B-lipulle itse lipun ja hallin väliin. Meni vain vähän mönkään kun eihän se enää siitä noussu ylös ja päin hallin seinää sitten. Ja ehjäksikkin jäi vielä kaiken lisäksi. Tosin pois siitä ei päässy :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jormis Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Kaveri sharetti mulle tuon B2K, joten mitkäs ovat parhaat aseet noista kymmenestä? FAMAS nyt ainakin, entä muut?


Kokeilemalla selviää.. mutta pelaa ainakin yksi service star ennenkuin menet hätiköimään tuomion kanssa! jotkut aseet on aluksi tuntuneet sysipaskoilta, mutta loppujenlopuksi osoittautuneet erittäin käyttökelpoisiksi! Tästä hyvänä esimerkkinä AN-94 & MP7.
Vaativat hieman totuttelua, mutta erittäin loistavia aseita

Joo kannattaa käydä KAIKKI LÄPI ja tehdä sitten omat päätelmät mitkä itselle sopii. Esim toi konnan mainitsema MP7 on omasta mielestä yksi pelin huonoimpia kumipyssyjä. Tolla tulinopeudalla lähitaistelussa pitäis pystyä parempaakin :) Eli tutkimalla ja kokeilemalla löydät juuri itsellesi sopivat aseet. Se mikä sopii jollekkin toiselle ei välttämättä sovi sinulle ja toisinpäin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo mp7 tosiaan vaatii sen extended magsin tai jäätävän kovan accuracyn.. mutta sylkee luotia niin perkeleesti että jää Usasit & Famasit kakkoseks CQB:ssä.
Vakiolipas sais kyllä olla väh. 25kutia :S
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

B2K-aseista parhaat (omasta mielestäni) ovat kyllä Supportin MG36, Reconin L96 ja Assaultin FAMAS. Tai no ihan kaikkia aseita en oo vielä päässyt edes kokeilemaan, enkä muista mitä muita aseita tuohon pakettiin edes kuului. Mut noi tulee ekana mieleen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo mp7 tosiaan vaatii sen extended magsin tai jäätävän kovan accuracyn.. mutta sylkee luotia niin perkeleesti että jää Usasit & Famasit kakkoseks CQB:ssä.
Vakiolipas sais kyllä olla väh. 25kutia :S

Erimieltä... mutta jos se FAMAS mies omaa kanssa jäätävän accuracyn niin voin meilkein lyödä paani pantiksi että se famas mies kävelee siintä taistosta voittaja ja MP7 kaveri puupalttoossa ;)
Mutta siintäpä tämä onkin hyvä peli että jokaiselle on jotakin ja toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

PDW-R laajennetulla lippaalla ja rautatähtäimillä on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen viritelmä. Itse tykästyin lähes heti tähän komboon, tänään tuli 30. service star.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jotkut ne vaa osaa ._.
[video=youtube;yegokeTPkK0]http://www.youtube.com/watch?v=yegokeTPkK0&feature=g-u-u&context=G2a10ca3FUAAAAAAAAAA[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jees, FAMAS ja QBU-88 tuntuneet ihan kivoilta, QBU 4x, Grippi ja Laseri on huippu medium-rangelta. Pitää hommata muutkin! :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensimmäinen kokeilu video. Myöhemmin illalla tulee toinen. :)
Kappas vaan, tämänpäiväistä mättöä ja itekkin oon näköjään päässy videolle. Olin aluksi hieman, että "wtf, jätkät ampuu tunnelin seinää ihan kipinöissään", mutta sitten tajusinkin että joku oli ottanut ja heilahtanut seinän sisään.Oli muuten eka kerta ku näin KFIN-miehiä taistelutantereella, t1m4ntin lisäksi tuli bongattua ainakin Huhtoo ja Djazko86.
 
Ylös Bottom