Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sen verran moni oli siteerannut viestiäni etten laita tähän multiquotea.

Mitäs te teette kun olette esim. basaarissa assyna niin että primary ilman silua ja samaten secondary ilman silua ja medi pack kätöses, kun vihun MicroMassacre kiertelee ympärillänne aikomuksinaan listiä sut, eikä kavereita pelaa kyseisessä matsissa? Yleisimmin noita MAV-listijiä näkyy mielestäni niissä mapeissa, joissa stingeristä/iglasta ei ole hyötyä kuin vain noihin MAVeihin, joten niissä ei viitti kyllä sitä stinkkua kantaa pioneeril.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sen verran moni oli siteerannut viestiäni etten laita tähän multiquotea.

Mitäs te teette kun olette esim. basaarissa assyna niin että primary ilman silua ja samaten secondary ilman silua ja medi pack kätöses, kun vihun MicroMassacre kiertelee ympärillänne aikomuksinaan listiä sut, eikä kavereita pelaa kyseisessä matsissa? Yleisimmin noita MAV-listijiä näkyy mielestäni niissä mapeissa, joissa stingeristä/iglasta ei ole hyötyä kuin vain noihin MAVeihin, joten niissä ei viitti kyllä sitä stinkkua kantaa pioneeril.

Jos mavi kiertelee ympärillä nii eipä tuolla oo väliä onko siinä aseessa silu vai ei kuitenkin näyt vihujen minimapis. Ite yleensä yritän ampua sitä alas ja jos ei onnistu nii lähen vaa juoksemaa karkuu ja toivon et sen huomio jää ympärillä pyöriviin omiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään sai sitten pelata hc:ta koko illan silleen että näkyi energia ja panosmäärä-ruutu alakulmassa, sekä tähtäysavustin. Eipä siitä nyt isoa etua ole, mut eipähän kaverilla kuitenkaan näkynyt :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minkälaisia piste-ennätyksiä teillä on yhdestä roundista. Eile sain 13673 kharg islandissa kiertelemällä tankilla lippujen väliä :)

Oma ennätys jostain viikkojen takaa. Seinessä tankilla vaihtelun vuoks :D

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Sen verran moni oli siteerannut viestiäni etten laita tähän multiquotea.

Mitäs te teette kun olette esim. basaarissa assyna niin että primary ilman silua ja samaten secondary ilman silua ja medi pack kätöses, kun vihun MicroMassacre kiertelee ympärillänne aikomuksinaan listiä sut, eikä kavereita pelaa kyseisessä matsissa? Yleisimmin noita MAV-listijiä näkyy mielestäni niissä mapeissa, joissa stingeristä/iglasta ei ole hyötyä kuin vain noihin MAVeihin, joten niissä ei viitti kyllä sitä stinkkua kantaa pioneeril.

Koitan ampua ja jossen osu (kuten yleinen käytäntö on) otan jalat alleni ja viis veisaan koko härvelistä :p Ja seuraavan kerran spawnatessa pidän huolen et lähistöltä löytyy LAVi tai bemari.. Koittakoot sieltä sit kaivaa mut esiin sillä hyrrällään :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan mahdottomuus pelata Battlefieldiä! Se paska jäätyilee koko ajan. 45 min aikana 4 kertaa tilttas :D

Milloin se päivitys tulee?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä luulen että nuo jäätymiset johtuu pleikkarin ylikuumenemisesta..
aina kun mulla kaatui pleku niin se oli tosi kuuma. Tuuletus & Pystyasennossa pitäminen vähenti jäätyilyä mutta siinä on vaarana plekun kaatuminen :S

BF3:sen Grafiikat onjo sitäluokkaa että plekun rajat alkaa tulla vastaan
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä luulen että nuo jäätymiset johtuu pleikkarin ylikuumenemisesta..
aina kun mulla kaatui pleku niin se oli tosi kuuma. Tuuletus & Pystyasennossa pitäminen vähenti jäätyilyä mutta siinä on vaarana plekun kaatuminen :S

BF3:sen Grafiikat onjo sitäluokkaa että plekun rajat alkaa tulla vastaan

Mä selkeästi en käytä tarpeeksi eforttia tämän pelin pelaamisen, koska koskaan ei ole ollut vaarana taistelun tiimellyksessä plegen kaatuminen...

En tiedä kuvittelenko, mutta jotain mystistä tuo BF on omalle härvelille aiheuttanut. Eilen pitkästä aikaa pelasin Batmaniä, niin pari kertaa joutui re-starttaamaan koneen, kun mokoma jäätyi. Voin yhden käden sormilla laskea 3-vuotisen historian aikana jäätymiset konsolilla ja nyt niitä tuntuu tapahtuvan kaiken aikaan. Varsinkin BF:ää pelatessa.. Batmani ei ole koskaan aiemmin pistänyt laitetta jumiin. :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä selkeästi en käytä tarpeeksi eforttia tämän pelin pelaamisen, koska koskaan ei ole ollut vaarana taistelun tiimellyksessä plegen kaatuminen...

En tiedä kuvittelenko, mutta jotain mystistä tuo BF on omalle härvelille aiheuttanut. Eilen pitkästä aikaa pelasin Batmaniä, niin pari kertaa joutui re-starttaamaan koneen, kun mokoma jäätyi. Voin yhden käden sormilla laskea 3-vuotisen historian aikana jäätymiset konsolilla ja nyt niitä tuntuu tapahtuvan kaiken aikaan. Varsinkin BF:ää pelatessa.. Batmani ei ole koskaan aiemmin pistänyt laitetta jumiin. :mad:

Kuulostaa Xenun tekosilta.

Mutta joo, itellä kanssa tullut ihan uudenlaisia ongelmia. BF3 jämähti jossain vaiheessa jatkuvasti alun latausruutuun (ruutu muuten mustana, mutta luki " loading"). Tuosta pääsi eroon vasta käyttämällä muita pelilevyjä PS3:ssa. Tyhjensi tällä vissiin jonkun välimuistin tjsp.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuleeko "Squad Specialization" käyttöön kaikille muille squadin kolmelle jäsenelle vaikka et olisikaan ryhmänjohtaja? Vai tuleeko vain johtajan spessu myös muiden eduksi?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuleeko "Squad Specialization" käyttöön kaikille muille squadin kolmelle jäsenelle vaikka et olisikaan ryhmänjohtaja?

Tulee. Siksipä kannattaakin tsekata mitä muilla squadin jäsenillä on käytössään ja valita joku muu tehokkuuden maksimoimiseksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä en ymmärrä miksi seuraavaa päivitystä venataan kuin kristuksen uutta tulemista. Sen verran paljon tätä sarjaa pelanneena voin sanoa, että ihan yhtä paljon vinkumista löytyy seuraavankin patchin jälkeen. Tämä on ihan pelattavassa kunnossa nytkin. Fikkarit on ainoa asia, mikä välillä ketuttaa, mutta ei niitäkään nyt niin paljon enää käytetä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sen verran moni oli siteerannut viestiäni etten laita tähän multiquotea.

Mitäs te teette kun olette esim. basaarissa assyna niin että primary ilman silua ja samaten secondary ilman silua ja medi pack kätöses, kun vihun MicroMassacre kiertelee ympärillänne aikomuksinaan listiä sut, eikä kavereita pelaa kyseisessä matsissa? Yleisimmin noita MAV-listijiä näkyy mielestäni niissä mapeissa, joissa stingeristä/iglasta ei ole hyötyä kuin vain noihin MAVeihin, joten niissä ei viitti kyllä sitä stinkkua kantaa pioneeril.

Vaihdan supportiks, C4't maahan, yritän saada sen MAV'n huomion ja sitten kun se tulee mua päin niin PUM.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ite aina esitän afkia, kun MAV lentää kohti. Luulee saavansa helpon tapon ja sitten painan R3:n pohjaan juuri ajoissa ja sukellan syleilemään maata ja MAV kiitää ylitse. Tuota kun toistaa muutaman kerran, niin alkaa MAV-kuskia jo hermostuttamaan. Kun oon aikani leikkinyt, niin teen taas tuon saman afk-esityksen, mutta kun MAV lentää tasaisesti naamaa kohti (koska luulee helpoksi liikkumattomaksi kohteeksi), alankin ampua kohti MAVia ja pistän laitteen paskaks. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

jos vihollisilla jotkut jannut keskittyvät objektin ja spottailun sijaan MAV'lla rämmäilyyn.
MAV'llahan keskitytään nimenomaan spottailuun ja roadkillaamiseen.
Vihollisen MAV tai Spawn Beacon vaan MAV:n tähtäimeen ja painaa muistaakseni R1:stä niin MAV nimenomaan käräyttää jonkinnäköisellä EMP:llä vihollisen laitteet.
Joo, tolla MAV'lla pystyy lukittaa vihollisten MAV'in, Pekoniin, Sohloon ja Tuksuun ja sit pystyy ampumaan sen nuolen. Ilman lukittamistakin toki voi osua myös. Myös kleikat saa tuhottua nuolella jos on tarkka sihti, muistaakseni olen tällein saanut myös taponkin. C4:sta en ole varma.
Itse en tuossa mitään puhunutkaan patchistä, vaan ihan päivityksestä.
Kyse ei ole päivityksestäkään, vaan servereiden huollosta. Muutenkin jos puhutaan päivityksestä niin menee helposti puurot ja vellit sekaisin. Ainakin mielestäni päivitys = patchi.
Tänään sai sitten pelata hc:ta koko illan silleen että näkyi energia ja panosmäärä-ruutu alakulmassa, sekä tähtäysavustin. Eipä siitä nyt isoa etua ole, mut eipähän kaverilla kuitenkaan näkynyt :p
Välillä myös saattaa mennä toisinpäin et esimerkiksi pelaat co-oppia hc modena. :D
Alkaa kyllä helvetisti ärsyttämään, kun USAS-12 jannujen lisäksi pitää kestää nörttejä jotka dataavat 24/7 MAV:in kanssa....
Sehän on vetäny parhaat pisteet tiimissään, on ollut vain tehokas MAVillaan. Itsellänihän on vajaat 800 roadkilliä kyseisellä vehkeellä, saisi olla service starit siihen. :D Aivan loistava vehje ja korvaamaton joukkuepelissä. Helpoiten MAVin väistää parilla sivuttais askeleella, kyykkimiset ei auta. Myös jos aseessa on taskulamppu, niin se häiritsee hyvin paljon lentelyä. Helpoiten sen saa tuhottua isolla lippaalla tai stinger/igla/javelin, mutta onneksi sen takia voi istua panoslaatikon päällä basessa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

''Starting tomorrow, you can re-download a new, patched version of BF3: Back to Karkand on PS3. This will fix the weapon animation bug.''

Tällasta löytyi Battlefieldin twitteristä.

E: Siis pitääkö koko paketti ladata uudestaan, jotta saa pari asetta toimimaan?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään pitäisi tilata Battlefield 3. Olin aluksi hieman mietteissäni, että hankkisinko Modern Warfare 2 vai tämän. Päädyin kuitenkin lopulta siihen, että aion hankkia Battlefield 3.

Nyt siis varsinainen kysymys; mistä saisi tämän halvalla? Mielellään Suomesta tai Ahvenanmaasta löytyvä kauppa tai nettikauppa. :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään pitäisi tilata Battlefield 3. Olin aluksi hieman mietteissäni, että hankkisinko Modern Warfare 2 vai tämän. Päädyin kuitenkin lopulta siihen, että aion hankkia Battlefield 3.

Nyt siis varsinainen kysymys; mistä saisi tämän halvalla? Mielellään Suomesta tai Ahvenanmaasta löytyvä kauppa tai nettikauppa. :confused:

Okei ei ole se halvin, mutta on kuitenkin halvin Limited Edition tällä hetkellä. Saat siis tuon Back To Karkand lisärin siinä samalla, joka maksaisi storessa n. 15€.

Pelikauppa VPD - Battlefield 3 - Limited Edition PS3

Tai sitten normi versio esim. Konsolinetistä 35€ ja siihen storesta tuo dlc eli noin 50€ tulis sitten hinnaksi, mikäli edes tuo Back To Karkand kiinnostaa.
 
Ylös Bottom