Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vaikea ymmärtää näitä Suomi vs. muu maailma -pelejä. Ylijuoksua ja toisen spawnibasen pommittamista kaikella käteen tarttuvalla. Paremminkin voisi peli-iltansa viettää. Levy hyllyyn ja odottamaan kenttäpäivityksiä.

Eihän niissä ole mitään järkeä, joskus kyllä ihan hauskaa. Eilen tosin tyhjennettiin kolmen miehen squadilla monta servua, mikä on jo aika turhauttavaa. Kokeiltiin myös pari erää pelata Japanin servuilla, mitkä toimivatkin yllättävän hyvin, mitä nyt joku Cheun Leung otti vähän enemmän osumaa.

Alkuillasta olisi ollut makeat pelit "kilpailevaa" klaania vastaan, mutta vaimo tietenkin pilasi kaiken tekemällä hyvää ruokaa ja en jaksanut enää jonottaa takaisin. :D

EDIT: Tuosta pelin jäätymisestä; servuilla on jotakin tekemistä tuon kanssa. Eilen lensi Canalssissa puolet porukasta pihalle, kaikilla jäätyi peli.

Itsellähän sattui juuri olemaan Tunguska...

Ja sitten kun ole löytänyt syyn siihen, niin kerro minullekin. Joudun käynnistämään koneen käytännössä joka mapin jälkeen...

Onko kone sellasessa paikassa, ettei pääse kuumenemaan. Muista myös tuulettaa välillä. Takaa päävirta pois, jonka jälkeen edestä painat kokoajan käynnistys painiketta ja laitat samalla päävirran takaa päälle. Tuuletin pyörii täysillä tovin ja tuulettaa sisuksen. Ei tosin ole kaikissa malleissa. Kannattaa toki kokeilla.

... Videossa 720p:n ja 576p:n vertailua.

*video*

Itellä näyttää jotakuinkin tuolta, miltä sulla 576p:ssä. Ja ite pelaan siis ihan 720p:nä. Eli paljaalla silmällä en kyllä huomaa edes input lagia, mutta luultavasti sitä on ihan hitusen, jos katsoisi hidastettuna. Tosin tuskin mikään(?) peli toimii siten, että kuva ei tulisi vähän ohjainta jäljessä, jos tarkastellaan hidastuksena.

Ei, vaan nimenomaan EI kannata edes kokeilla. Se EI ole mikään "tuuletustoiminto"...

Mikä se sitten on?

Ja sitten kun ole löytänyt syyn siihen, niin kerro minullekin. Joudun käynnistämään koneen käytännössä joka mapin jälkeen...

Johtuu pleikkarin ylikuumenemisesta... Konsolin asettaminen Pystyyn ikkunan juureen auttaa kummasti ;)

Vain huollon käyttöön tarkoitettu, kuten on moneen kertaan tässä vuosien aikana kerrottu ongelma-FAQia myöten.

Selasin nettiä hiukan ja en kyllä itse löytäny muuta, kun huhupuheita asiasta. Itsehän löysin tuonkin ps3:n ohjekirjasta ja luulis, ettei huollon tarkoitukseen tarkoitettuja asioita kirjoiteta käyttäjien oppaaseen. Mutta enpä kommentoi enempää, ettei joku hajota konettaan, valheellisen tiedon seurauksena.

Vaikea ymmärtää näitä Suomi vs. muu maailma -pelejä. Ylijuoksua ja toisen spawnibasen pommittamista kaikella käteen tarttuvalla. Paremminkin voisi peli-iltansa viettää. Levy hyllyyn ja odottamaan kenttäpäivityksiä.

Jep, toisinaan tuntuu olevan enemmän haittaa kuin hyötyä et on suuri kaverilista pleikkarilla, sillä kuitenkin tulee pääasiassa perseiltyä samojen heppujen kanssa. Harmittavan usein tuo peli tasapainottaakin matsit erien välissä niin, että kaikki suomalaiset löytävät itsensa samalta puolelta. Ja itellä ainakin sellanen toiminta/ajatus malli et jos ei mahu se koko oma squadi sinne toiselle puolelle niin en oo sillon vaihtamassa puolta, sillä parhaan pelikokemuksen saan ainakin ite tutussa porukassa pelatessa, ja jos vastusta ei ole niin kyllä sieltä sit oman squadin kanssa aina jotain tekemistä löytää :D

Kyllä eilen illalla saatiin hyvät pelit aikaiseksi, kun molemmilla puolilla oli ainakin se 6 suomalaista. Harmittavasti tämä vaan tapahtui sen jälkeen, kun olit jo kerennyt lähteä. Jopa mä ja Jamppi oltiin eri puolilla. :)

Johtuu pleikkarin ylikuumenemisesta...

En ihan joka tapauksessa allekirjoittais tuota. Monta kertaa on juuri startattu konsoli jumittanu alun loading screeniin. Onhan tuo varmaan joissain tapauksissa se syy, mene ja tiedä..

Ei ymmarra. Koko ajan tilt ja lost connecttion FUUU!!! :cool: FUCK YEAH!!! Nyt taitaa päästä pelaa?

En ihan joka tapauksessa allekirjoittais tuota. Monta kertaa on juuri startattu konsoli jumittanu alun loading screeniin. Onhan tuo varmaan joissain tapauksissa se syy, mene ja tiedä..

Tuo loading jumitus johtuu siitä levyn likaisuudesta, jos oikein muistelen.
Minullakin jumittelee tuohon loading ruutuun, mutta levyn puhistus auttaa. Mutta ei ole ikinä juminu kesken pelin.

Eipä mulla kyllä juuri jäätyile kesken pelin, oikeastaan en edes muista koska olis jäätyny. Joskushan se siihen loading-ruutuun jumahtaa ku pelin käynnistää, mutta muita ongelmia ei juuri ole. Kone on kohta 4v vanha 80gb läskimalli ja hyrrää ku kissa :)

Tuo loading jumitus johtuu siitä levyn likaisuudesta, jos oikein muistelen.
Minullakin jumittelee tuohon loading ruutuun, mutta levyn puhistus auttaa. Mutta ei ole ikinä juminu kesken pelin.

Itselläni on melko puhdas pelilevy ja on muutamaan otteeseen tiltannut trophy synkronoinnin jälkeen. Muutaman kerran tiltannut myös karttaa ladatessa. Itseäni lähinnä ihmetytti tuo bugi jossa äänet katosi kokonaan ja kun poistuin matsista niin peli tilttasi ja vaati PS3:n buuttaamisen.
En muistaisi että minulla on kertaakaan peli tiltannut kesken pelaamisen. Lähinnä noissa valikoissa ja lataamisissa.

Jäätyykö kenelläkään useammin B2K-mapeissa kuin normaalimapeissa? Mulla on monta kertaa jäätynyt kun oon nopeasti yrittänyt spawnata esim F-35'een pelin alussa.

Jäätyykö kenelläkään useammin B2K-mapeissa kuin normaalimapeissa? Mulla on monta kertaa jäätynyt kun oon nopeasti yrittänyt spawnata esim F-35'een pelin alussa.
Mulla rupes voip-pätsin jälkeen tekemään samaa b2k-mapeissa. Käytin masiinassa toista peliä ni rupes toimimaan. Samalla tekniikalla loppu myös trophy sykronoinnin jälkeisen loading ruudun jäätyminen.

Kyssäri B2K assignmenteista:

Alkaako peli laskemaan "Scarred Veteran" assignmentiin vaadittavia peliaikoja, vasta kun olen avannut PP-19?

Ylös Bottom