Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

NOTICE We are rolling out several backend updates as we lay the groundwork for the upcoming patch. We will keep you advised and provide dates ASAP. Online services for PC, Xbox 360, and PlayStation 3 will be going offline March 20th at 9 AM UTC / 1 AM PST until 10 AM UTC / 2 AM PST. Battlefield 3 online multiplayer and the Battlelog services will be unavailable during this time.

Vissi patchi on tulossa tänää jos ymmärsin oikein.

Ymmärsit väärin. Tämän päivän huoltokatkon aiheena on backendin (taustapalvelut yms.) päivitystyöt myöhemmin tulevaa päivitystä varten. Päivitys on ilmeisesti vielä verifiointikierroksella Sonyllä ja Microsoftilla, joten tulee varmaan ennemmin kuin myöhemmin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelissä on bugi, joka merkkaa tapot sille ajoneuvolle, minkä sisällä istuu miinojen räjähtäessä. Tuolla tavoin jotkut ovat hankkineet tappoja jeteille.

Ok.

Korjataan siinä päivityksessä vissiin se metrossa lipun alle pääseminen? Nimittäin yks tollo oli koko pelin ajan siellä.

Olipa kyseisessä matsissa usas janttereilla kussa pahemman kerran matsi. Olivat yli 100 tikettiä johossa kunnes meillä oli alle 100 enää jälellä niin alko huima kiri. Hävittiin sitte katkerasti ainoastaan 7 tiketillä. Pääsin muutaman kerran nöyryyttämään Vallilla 1 vs 2-3 tilanteessa kyseisiä herroja. Paras kohta oli siellä B lipun viereisellä käytävällä jossa yks MK3 tyyppi kuoli ja joku viisas medic elvytti neljä kertaa sen ja joka kerta napsahti mulle tappo siittä. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on BF3 nettipeli kiinni ja myös battlelog, toivottavasti patchi tulee. Varmaa tietoa ainakin, että jotain kokeiluja suorittavat ainakin lähteen mukaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Patchia ei ole tulossa.. vaan "pohjustus Tulevalle Patchille"
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänää saanu kyl muutenki vääntää matseissa noin yleisesti ellei noita loppuillan ihme tasotusmatseja lasketa, sillä vastapuolella ollu koko ajan se yks squadillinen suomalaisia. Metroissakin oli vähän enemmän hauskuutta kun tiesi, että vastapuolella on oikeastikkin osaavaa porukkaa. Tosin eihän meillä suomalaisillakaa aina onnistu, yhessä matsissa sain koko suomi squadin kerralla hengiltä kun syntyivät yhteen ja samaan nurkkaa josta ne oli sitten helppo ampua nappi pohjaan taktiikalla :D
Joo tuo tilanne kyrsi hieman :). Oli aivan hiton vaikea yrittää päästä rintamalinjan läpi hengissä. Mutta kiitos savujen ja hyvän tuurin, pääsin viimein läpi ja jäin odottamaan, että oma squad pääsee spawnaamaan siihen. Koko squadi sitten spawnas siihen samaan aikaan ja satuit sopivasti paikalle lahtaamaan koko jengin samaan kasaan. Huomasin kyllä, että sieltä sivusta tulee vihu mutta en pystynyt liikkumaan ollenkaan. Oli ilmeisesti liian ahdas tuo kaapin ja seinän väli... olisi vain pitänyt jatkaa juoksua suoraan c:lle, kuin Forrest Gump ikään. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ehkä aivan hitusta input lagia oli havaittavissa, että hahmo liikkui ehkä 10 sadasosasekuntia jäljessä. Ei tuo haittaa laisinkaan ja veikkaisin saman verran olevan lagia myös muissakin peleissä.

Kaikissa XO- ja PS3-peleissä on inputlagia hiukan johtuen ainakin langattomista ohjaimista. BF3:ssa inputlagia on liikaa. Ohessa kertauksena kuvaava video ja artikkeli BF3:n yli kaksinkertaisesta inputlagista verrattuna MW3:een (116ms vs. 50ms). Alustana XO. En ole löytänyt videota, jossa olisi esitetty, että ongelma olisi poistunut. Tarkoituksena ei todellakaan ole lietsoa pelien välistä "sotaa" vaan pelkästään osoittaa, että inputlagista on mitattuja tuloksia mutuilujen lisäksi.

Linkki videoon: Modern Warfare 3/Battlefield 3 Input Lag Tests Video • DigitalFoundry Video • Eurogamer.net

Artikkeli asiasta: Modern Warfare 3 vs. Battlefield 3 • Articles • Eurogamer.net
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänää saanu kyl muutenki vääntää matseissa noin yleisesti ellei noita loppuillan ihme tasotusmatseja lasketa, sillä vastapuolella ollu koko ajan se yks squadillinen suomalaisia. Metroissakin oli vähän enemmän hauskuutta kun tiesi, että vastapuolella on oikeastikkin osaavaa porukkaa. Tosin eihän meillä suomalaisillakaa aina onnistu, yhessä matsissa sain koko suomi squadin kerralla hengiltä kun syntyivät yhteen ja samaan nurkkaa josta ne oli sitten helppo ampua nappi pohjaan taktiikalla :D
Joo tuo tilanne kyrsi hieman :). Oli aivan hiton vaikea yrittää päästä rintamalinjan läpi hengissä. Mutta kiitos savujen ja hyvän tuurin, pääsin viimein läpi ja jäin odottamaan, että oma squad pääsee spawnaamaan siihen. Koko squadi sitten spawnas siihen samaan aikaan ja satuit sopivasti paikalle lahtaamaan koko jengin samaan kasaan. Huomasin kyllä, että sieltä sivusta tulee vihu mutta en pystynyt liikkumaan ollenkaan. Oli ilmeisesti liian ahdas tuo kaapin ja seinän väli... olisi vain pitänyt jatkaa juoksua suoraan c:lle, kuin Forrest Gump ikään. :D
Juu niin kyrsi! :) Tulin tuohon Metroon, kun meidät oli painettu jo sinne A:lle aikas ahtaalle. Vastapuolen "trollithan" siellä hääräsi pääkapellimestareina. Kyllähän se tuossa Metrossa on niin, että kun noin ahtaalla ollaan, niin ei siinä ole paljon muita vaihtoehtoa ku pistää savuja niin paljon ilmaan kuin mahdollista ja juosta minkä jaloista pääsee, ja yrittää suoraan sinne C:lle. Tosi usein noutaja korjaa, mutta jossain vaiheessa se onnistuu. Ite pääsin kanssa kolme kertaa läpi, mutta kaksi kertaa joku nappasi B:n ja C:n väliltä ja kerran kaaduin nolosti Juliuksen kleikkaan. :mad: Noi oli niitä "game-changer" tilanteita, että kun läpi olisi päässyt, niin tilanne olisi voinut hiukan tasoittua. Toisella kertaa sitte.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen tuli kyllä aikamoinen WTF hetki canalsissa. Olin vikalla paikalla pikkulinnussa Usalaisilla ja kuski tulitti kaukana olevaa ryssien kopua joka ei nähnyt meitä (tai sitten ei vaan raaskinut katsoa taaksepäin:D). Yhtäkkiä meidän kopumme räjähti kappaleiksi ja tuli että joku olisi listinyt kaikki kopussa olleet C4:llä. Ajattelin itekkin että jos joku oma höyrypää olisi laittanut c4:sta siihen kopuun, mutta mikä ne C4 räjäytti kun vihujen kopu eikä tunguska kattonut ollenkaan suuntaamme.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelien taso vaihtelee aika rajusti. Eilen oli hauskaa pelailla rushia, oli tiukkoja tilanteita yms. Ja lisäksi vihollistiimissä oli yksi suomi squad joten haastetta riitti. Tänään taas ollut sellaisia vaihtelevia.

Katsoin nuo battlefield strategia videot jotka alussa mainittiin ja ne olivat täynnä hyviä neuvoja. Toivottavasti mahdollisimman moni katsoo nuo videot.

Piti käydä Battlelogin kautta pistämässä DICE:lle tietoa Strike at Karkand levelissä olevasta asunto glitchistä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiskohan input lagin suuruuteen olla vaikutusta myös peliohjaimella? Itse pelaan Sixaxisilla ja input lag on huomaamaton, kun taas suurin osa täälläkin tuntuu pelailevan DualShock 3:lla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiskohan input lagin suuruuteen olla vaikutusta myös peliohjaimella? Itse pelaan Sixaxisilla ja input lag on huomaamaton, kun taas suurin osa täälläkin tuntuu pelailevan DualShock 3:lla.

Hmm.... itekki oon miettiny samaa mulla on kans sixasis
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiskohan input lagin suuruuteen olla vaikutusta myös peliohjaimella? Itse pelaan Sixaxisilla ja input lag on huomaamaton, kun taas suurin osa täälläkin tuntuu pelailevan DualShock 3:lla.

Mitäs eroa noilla kahdella sitten on? Omassa ohjaimessa kun lukee Dualschock 3 ja Sixaxis.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäs eroa noilla kahdella sitten on? Omassa ohjaimessa kun lukee Dualschock 3 ja Sixaxis.

Sixaxis taitaa olla niitä alkuperäisiä ohjaimia, joissa ei ole värinätoimintoa. Dualshock-ohjaimessa se sixaxis tarkoittanee liikkeentunnistustekniikkaa.

Itse pelaan Dualshockilla, ja taas kerran, input lagia ei ole.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt hc puolella löytyy servuja jossa joka toinen on rush ja joka toinen konkka.
Ja hc puolella ei enää löydy( minä en ainenkaan löydä) pelkkä konkka servuja.
Eikä flitterin asetukset auta.

Eikun löyty sellane, jossa on wake, caspian op firestorm, kharg island, gulf oomani ja sharqi peniinsula
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mulla on käytössä ilmeisesti uudempi malli, eli lukee kummatkin - Sixasiis sekä dualshock 3.

Sent from my U8800 using Tapatalk
Edit. Ainiin, hyvin pystyy pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelissä on bugi, joka merkkaa tapot sille ajoneuvolle, minkä sisällä istuu miinojen räjähtäessä. Tuolla tavoin jotkut ovat hankkineet tappoja jeteille.
Mää pelasin kerran ympäripäissää wake islandia ja aattelin, että nyt tulee like a boss tappo. Ajelin 20sec sillä skid loaderilla ja tuli ruutuun se kyseinen trophy. En ollu varma, että ajoinko jonkun päälle, mutta nyt tajuan, että joku oli ajanu mun miinaviljelmään :o
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tosi hyvää juttua siitä miten voi parantaa omaa peliään Grand Bazaarissa, ja muissakin kartoissa:

BF3 Strategy Series - The Building Blocks of Success (Feat. rivaL xfactor) - YouTube

Muutenkin noita xFactorin videoita kannattaa katsoa, niistä saa paljon hyviä vinkkejä oman pelityylin parantamiseen; itse käytän monia hänen vinkkejään varsinkin silloin kun täytyy pelata vähän tarkemmin.

Tuli kans kateltua ja omaksuttua vinkit, tähtäimen pitäminen pään korkeudella tosin on iskostunu jo selkärankaan ja harvoin kyllä jää kakkoseksi yllätystilanteissa. Counter Strike aikana harjaantuneet salamannopeat refleksit auttanee asiaa myös kovasti. Kavereiden peliä ku tullu sillon tällön kateltua niin huomannu että tähtäin osottaa alaviistoon ja ku oon asiasta maininnu niin tulokset on aina parantunu kunnes jossain vaiheessa taas tähtäin tipahtaa sinne sukukalleuksien seudulle. Nyt vois katella loputki jaksot tosta sarjasta.

Tänään vois illalla, parin viikon tauon jälkeen, taas lähteä rintamalle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on käytössä ilmeisesti uudempi malli, eli lukee kummatkin - Sixasiis sekä dualshock 3.

Sixaxis ohjaimia ei ole saanut enää vuosiin, nykyään kaikki Sonyn viralliset ohjaimet ovat Dualshockeja joissa lukee myös Sixaxis.

Ohjaimesta input lagi ei nyt ainakaan johdu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä ihmeen servu oli tuossa jossa oli konkkaa ja rushia sekasin?
 
Ylös Bottom