Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Mikä helvetti se on kun tuossa servun haussa tökkii? Viikkohin tää ei muka oo löytäny yhtä ainutta serveriä vaikka miten väljät filtterit laittaa. Jos mulla ei ois älypuhelinta ja Battlelogia joiden kautta joinia niin en pääsis pelaan ollenkaan?
 
Vastaus: Battlefield 4

Mä en itse tuosta counter jutusta tiedä ym, mutta saanut sellaisen käsityksen, että joillekkin se on OK ja toisille ei.
Itselläni tullut pari kertaa kyllä niin, että olen tullut selän takaa puukottamaan ukkoa niin on tullutkin counteria, myös joskus ukko on ehtinyt nipin napin kääntyä sen 90¤astetta, että on saanut sen counterin tehtyä.
Eilenkin meinas käydä kalpaten, mutta täältä huomasin tuon videon ja muistin siitä opin "rämpytä puukotus nappia jos haluat elää" Noh toimishan se, mutta oli se kyllä naurettavaa leikkiä siinä sen 5sec.

Mut näistäkin asioista on vielä sinäänsä turha parkua kun pelikin on rikki edelleen. Onneks nyt on PC:lle kuulemma tullut CTE servut joissa on 30hz tickrate 10hz tickraten sijaan. Peli kuulemma tuntuu paljon sulavammalta ja ehkä hieman niinkuin BF3 käyttäytyminen oli. Tämä uutinen ilahduttaa minua jo hyvin paljon. Luultavasti saadaan patchit tuossa kesäkuun puolella. :cool:

EDIT: Enkä itse ole kyllä siinä samaa mieltä, että counterin pitäisi olla helpompi. Omasta mielestäni se voisi olla vaikeampi. Entäs jos esim. Sinulta on loppunut kaikki ammukset etkä saa niitä ammuksia vaikka kuinka huutelee "Need Ammo" team chatissa? Sittenhän siinä pitää pyrkiä tappamaan joku puukolla tai löytää niitä ammuksia. Jos toi counter olis vielä helpompaa niin olisi parasta ottaa tollaisessa tilanteessa silloin menusta Commit Suicide?
Terveisin puukkomestari: 6 puukko tappoa :D
 
Kyllä se CTE PC:llä on kanssa aivan totaalisen rikki. Toki onhan se vielä beta/alpha asteella, kuten originaali pelikin. On sitä tullut muutama pvä pelattua. Eli turha siitä mitään pelastajaa on odottaa. Tämä peli ei tule ikinä pelattavaan kuntoon, se vaan on hyväksyttävä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Sinulta on loppunut kaikki ammukset etkä saa niitä ammuksia vaikka kuinka huutelee "Need Ammo" team chatissa? Sittenhän siinä pitää pyrkiä tappamaan joku puukolla tai löytää niitä ammuksia. Jos toi counter olis vielä helpompaa niin olisi parasta ottaa tollaisessa tilanteessa silloin menusta Commit Suicide?
Terveisin puukkomestari: 6 puukko tappoa :D

Monesti paras keino on nostaa omalta tai vihulta kitti maasta ja toivoa että siinä on panoksia. Jos näät suppo kitin maassa, nosta se, heitä panoksia ja vaihda oma kitti takaisin. Siis jos sellaisee sattuu olemaan aikaa. Usein vaan kun nostat kitin maasta löytyy sieltä mitä ihmeellisempiä yhdistelmiä mitä ei oikein aina ymmärrä sekä gadgetit on päinvastaisissa nappuloissa kuin itse on tottunut.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuo nykynen countteri on ihan hyvä nyt. Kellään ei pitäs olla mittään syytä puukottaa eestä päin. Jos on pyssystä paukut loppu, vihu juoksee päälle ja yrität viimisenä oljenkortena paniikkipuukotusta, ei sen piäkkään onnistua helpolla.
 
Vastaus: Battlefield 4

[video=youtube;a9bqQjPZJAE]http://youtu.be/a9bqQjPZJAE[/video]


Täällä jaettiin montageita, tässä oma onneton rävellys. Jos ei Recon classin edustajista pidä, ei kannata edes katsoa, 99% videosta on sniputusta. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 4

Väsyttääkö kevätsiivous?
Ovatko vanhanaikaiset puhdistuskeinot tehottomia?
Kulutatko liikaa aikaa hinkkaamiseen kun voisit tehdä jotain aivan muuta?

Älä murehdi enää.
Uusi UCAV Airburst® tehopuhdistaja suorastaan räjäyttää katoille pesityneen sammaleen, pinttyneen lian ja ranskalaiset tark´ampujat.

Onko katollesii pesitynyt koko squad kiikaripeeloja?
Edes 5 teltta-apinaa ei ole liikaa UCAV Airburst® tehopuhdistajan uskomattomalle teholle.
Käyttö on helppoa. Tähtää ja laukaise ja katso miten multikill bonukset ropisevat tilillesi.


BÄNG!! ja lika on poissa.
 
Vastaus: Battlefield 4

[video=youtube;a9bqQjPZJAE]http://youtu.be/a9bqQjPZJAE[/video]

Täällä jaettiin montageita, tässä oma onneton rävellys. Jos ei Recon classin edustajista pidä, ei kannata edes katsoa, 99% videosta on sniputusta. :rolleyes:

Pakko sanoa, että pirun hyvää settiä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

[video=youtube;a9bqQjPZJAE]http://youtu.be/a9bqQjPZJAE[/video]

Täällä jaettiin montageita, tässä oma onneton rävellys. Jos ei Recon classin edustajista pidä, ei kannata edes katsoa, 99% videosta on sniputusta. :rolleyes:

Kuvauksen perusteella pas***!

Mutta eipäs sitten ollutkaan! Erittäin viihdyttävää settiä ja hyviä streakkeja sait tossa.

Pätkän viimenen laukaus kyllä meni selvästi ohi! Epistä! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Onko muilla ollut erittäin pahoja yhteysongelmia, mallia: juokset pitkän matkaa, törmäät viholliseen ja tyhjennät lippaan tähän saamatta ainuttakaan hitmarkeria, sitten ukko hyppääkin 10 metriä taaksepäin ja olet kuollut!? Ihmettelin jo muutama päivä sitten, kun aivan varmoista ja selkeistä osumista ei tullut himarkeria, enkä osannut silloin tätä pistää yhteyden piikkiin vaan oletin että olin yhdessä yössä kadottanut kaiken osaamiseni. Mutta nyt yhteysongelmat ovat menneet niin pahoiksi, ettei ole kysettäkään missä on vika.

Toivon vaan hartaasti että tämä olisi BF/PS4 ongelma eikä oma laajakaista. Nimittäin kirosin jo KYMPin liittyessä Elisaan, että toivottavasti Elisa ei pilaa hyvin alkanutta KYMPin palvelua. KYMP oli minulla 3 vuotta ja ainoat yhteyskatkot/ongelmat olivat yleisiä päivitystoimenpiteitä, joista aina ilmoitettiin sähköpostilla ja KYMPin kotisivuilla. Näitä oli siis ehkä 2 kertaa vuodessa.

Hieman kyrsii jos joutuu lähtemään laajakaistaa vaihtamaan.

Onko täällä pyörivillä Elisan asiakkailla ollut yhteyskatkoja tai radikaaleja latausnopeuden muutoksia?
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko muilla ollut erittäin pahoja yhteysongelmia, mallia: juokset pitkän matkaa, törmäät viholliseen ja tyhjennät lippaan tähän saamatta ainuttakaan hitmarkeria, sitten ukko hyppääkin 10 metriä taaksepäin ja olet kuollut!?
Kannattaa vaihtaa serveriä, jos servun vaihdon myötä lagi häviää, silloin servussa oli jotain vikaa.
Mutta jos mikään ei auta ja aina pelit vetää lagia, kannattaa ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun.


Tullu tän miekkosen Battlefield striimiä kateltua tässä jo jonkun aikaa: http://www.twitch.tv/therussianbadger
Varsin hauskaa settiä. 20 tuntia pelannu ja yrittää 60 tuntiin tähdätä. Hieno mies jos 60 tunnin maratonin vetää bäfän parissa :p
 
Vastaus: Battlefield 4

Lisätkääpä ps4 puolella kaveriks, ois hakusessa peliseura joka pelaa tiiminä. Itelle ei k/d ratio meinaa mitään vaan joukkueen menestys, jos kiinnostuit niin lisää kaveriks: kauha75
 
Vastaus: Battlefield 4

Tullu tän miekkosen Battlefield striimiä kateltua tässä jo jonkun aikaa: http://www.twitch.tv/therussianbadger
Varsin hauskaa settiä. 20 tuntia pelannu ja yrittää 60 tuntiin tähdätä. Hieno mies jos 60 tunnin maratonin vetää bäfän parissa :p

Mä en ymmärrä, miten tuo Badgeri jaksaa näitä monta päivää kestäviä striimejä. Tämä on jo ainakin toinen vähintään kahden päivän mittainen vääntö. Sillä taisi tällä kertaa olla ainakin ennakkotietojen perusteella perjantaina vieraana yksinpelin Hannahia näytellyt nainen ja joku EA:n tyyppi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mä en ymmärrä, miten tuo Badgeri jaksaa näitä monta päivää kestäviä striimejä. Tämä on jo ainakin toinen vähintään kahden päivän mittainen vääntö. Sillä taisi tällä kertaa olla ainakin ennakkotietojen perusteella perjantaina vieraana yksinpelin Hannahia näytellyt nainen ja joku EA:n tyyppi.

Mitäpä sitä ei rahan takia tekisi. En oo ihan varma miten Twitchin lahjoituspolitiikka toimii mutta tuommoisella fanikannalla ja tilaajilla youtubessa on varmasti kaverilla keskivertoa parempi duuni alla. En kyllä itse uskaltaisi edes koittaa tuollaista 60 tunnin settiä, valvon 24 tuntia niin aikalailla on sydänkohtaus lähellä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Moni on jos jonkin sortin pelivideota laittanut julki. Nyt itsekin saatan viime viikkojen projekti loppuun ja julkaista viimeisistä peleistä videota. Hätäiseen julkaisun syy on näillä näppäimillä ilmestyvä Watch Dog niin parempi laittaa BF video valmiiksi ennen sitä, ettei jää enempää roikkumaan enempää.

[video=youtube;w2t_vra9jBI]https://www.youtube.com/watch?v=w2t_vra9jBI[/video]
 
Vastaus: Battlefield 4

Seuraava Battlefield sarjan edustaja Hardline, aka poliisit vs. rosvot.

[video=youtube;j8xokuPraYc]https://www.youtube.com/watch?v=j8xokuPraYc[/video]
 
Vastaus: Battlefield 4

Tosin en ymmärrä miksi Berdun videot eivät ole vielä kiirineet suuren yleisön tietoisuuteen. Ei muuta kuin lyöttäydy Jackfrags, Levelcamp + kumppanien pelillisiin sessioihin niin pompsahtaa nuo katsojamäärät taivaisiin tai alat tekemään livestriimejä näistä hektisistä pelisessioista tai ase-ennakoita jne.

Pelkillä montage-tyylisillä pätkillä ei suurta kansansuosiota saa, jollei sitten satu olemaan joku superlahjakkuus a la Threatty. Massat pyörivät ajankohtaisilla commentary-kanavilla, tai sitten puhtaissa hupivideoissa. Katsojia saavat myös nämä montage-opaskirjaa kuin Raamattua lukevat NoVat sun muut, mutta sellainen tyyli ei oikein ole minua varten.

Nuo uutis- ja asearvosteluvideot ynnä muut WATCH NOW EXCLUSIVE DRAGONS TEETH 4K -klipit ei oikein sovi omaan repertuaariin, ja niillä on kyllä muutenkin tekijöitä jo liiaksi asti. Sama koskee näitä trollausvideoita joissa ragenaamoja tungetaan ruutuun. Koitan tehdä omalla tyylillä muita apinoimatta. On mulla katsojia sen verran että videoihin panostaminen on mielekästä.

Livestreamista: ei kukaan halua nähdä räpeltämistäni. Jos videoissani on joskus ollut hienoja tappoja, niin ne ovat kyllä sitten olleet palkintoja sadasta poisleikatusta epäonnistumisesta.

Videoista puheen ollen, tässä uusin, vähän romantiikkaa peliin:

[video=youtube;YS6pyUxtoR0]https://www.youtube.com/watch?v=YS6pyUxtoR0[/video]
 
Ylös Bottom