Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Eikö tässä tosiaan saa aseitaan yms tavaroita päivitellä rauhassa? Muttakuin kenttien vaihdon välisellä tauolla?

Kannattaako pronssiset battlepackit avata heti, vai "kertautuuko" pisteet niihin kun odottelee ja saa vaikka hopeapakkauksen?
 
Vastaus: Battlefield 4

Eikö tässä tosiaan saa aseitaan yms tavaroita päivitellä rauhassa? Muttakuin kenttien vaihdon välisellä tauolla?

Kannattaako pronssiset battlepackit avata heti, vai "kertautuuko" pisteet niihin kun odottelee ja saa vaikka hopeapakkauksen?

Kesken matsien taitaa olla ainoa keino.

Ei kertaudu pisteet eli jos saat pronssipakan niin se pysyy pronssisena eikä muutu hopeaksi tai kultaiseksi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko muilla ollut ongelmaa premiumin kanssa xonella? Ostin ms-storesta premiumin mutta aina kun yrittää pelata lisäosa mappeja niin heittää ruutuun ilmoituksen että lisäosa puuttuu. Sitten kun klikkaa että buy dlc niin tulee ilmoitus että omistaa jo sen WTF:confused:
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko muilla ollut ongelmaa premiumin kanssa xonella? Ostin ms-storesta premiumin mutta aina kun yrittää pelata lisäosa mappeja niin heittää ruutuun ilmoituksen että lisäosa puuttuu. Sitten kun klikkaa että buy dlc niin tulee ilmoitus että omistaa jo sen WTF:confused:

Ainakin PS3 pitää ladata DLC paketit erikseen, jotta niitä voisi pelata.
 
Vastaus: Battlefield 4

http://www.twitch.tv/battlefield Dragons teeth striimi.
Näyttää vähän pikseli mössöltä, vaikka katsoo high tai source asetuksella, mutta kohta puoliin pitäisi tulla koko traileri josta näkee kunnolla miltä kyseinen DLC näyttää.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tänään sitten premium jäsenet pääsevät uuden Dlc:n kimppuun.

[video=youtube_share;gNIc-1hAAYE]http://youtu.be/gNIc-1hAAYE[/video]

Näyttävältä näyttää niinkuin yleensä BF:n trailerit.
 
Mulla on PC:llä premium, mutta ei PS4:lla. Kannataskohan ostaa myös konsolille toi premi ku tulee kuitenki nykysin pelattuu enemmän konsolilla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Nyt oli ainakin PS4:lla julkaistu tuo DT. Storen kautta kun hakee niin löytyy :)

Jep näin on, sitä on jo tunnin verran latailtu. Taitaa muutama muukin latailla nimittäin nyt takkuaa, takkuaa ja pahasti. 100M yhteydellä sisään valuu noin mega per sekunti, vaikka yleensä tulee 10 megan sekuntivauhdilla tavaraa levylle :D Ja lataus katkeilee jatkuvasti.

Edit: Noh nyt se tippu alle megaan per sekunti, kattoo jos illalla pääsee pelaa
 
Vastaus: Battlefield 4

Mulla on PC:llä premium, mutta ei PS4:lla. Kannataskohan ostaa myös konsolille toi premi ku tulee kuitenki nykysin pelattuu enemmän konsolilla.
Itsellä oli aiemmin peli PC:llä mutta kun raudassa ei riittänyt puhti ja peli oli yhtä töksyä niin päätin siirtyä opettelemaan PS4:llä bäfän ja en ole katunut.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tänään Premium-jäsenille jakeluun laitetun Dragon¨s Teethin traileri. Räjähdysten määrästä täydet 10 pistettä :D

[video=youtube_share;gNIc-1hAAYE]http://youtu.be/gNIc-1hAAYE[/video]
 
Vastaus: Battlefield 4

Jep näin on, sitä on jo tunnin verran latailtu. Taitaa muutama muukin latailla nimittäin nyt takkuaa, takkuaa ja pahasti. 100M yhteydellä sisään valuu noin mega per sekunti, vaikka yleensä tulee 10 megan sekuntivauhdilla tavaraa levylle :D Ja lataus katkeilee jatkuvasti.

Edit: Noh nyt se tippu alle megaan per sekunti, kattoo jos illalla pääsee pelaa

Itellä meni 10M netin kanssa n. 2-3tuntia latauksessa. Taisin jotenkin hyvään väliin sit vaan osua :)


Onkos muuten kellään tietoa miten saa tuosta spectator modesta tuon killfeedin pois...vai saako ollenkaan?

Edit: Sainkin selville :) Optionsista pitää ottaa se Killlog pois päältä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Mulla valui eilen 50mb netillä 20 minuutissa toi. Kentät hyviä, mutta pelit päättyi illan aikana johonkin erroriin kolme kertaa, eli noin useammin kuin koko PS4-kaudella yhteensä aikaisemmin. Pari kertaa tuli samassa partyssa olleelle kaverille kanssa, kerran ei.
 
Vastaus: Battlefield 4

Alotin bf4 pellaamisen ps3:lla, jonka sitte päivitin sillä kympillä ps4:lle. Eli oon pelannu tähän päivään asti ps3-levy konneen sisällä. Nyt oon loppuviikon vieraan ps4:n äärellä, nii miten tähän sais bäfän toimimaan? vai onko se edes mahollista?
Edit: mulla on siis se ps3-levy mukana ja ajattelin, että se lähtis toimimaan ku vaan latais online-tallennustilasta tiedot, mutta ei onnistu.
 
Vastaus: Battlefield 4

Alotin bf4 pellaamisen ps3:lla, jonka sitte päivitin sillä kympillä ps4:lle. Eli oon pelannu tähän päivään asti ps3-levy konneen sisällä. Nyt oon loppuviikon vieraan ps4:n äärellä, nii miten tähän sais bäfän toimimaan? vai onko se edes mahollista?
Edit: mulla on siis se ps3-levy mukana ja ajattelin, että se lähtis toimimaan ku vaan latais online-tallennustilasta tiedot, mutta ei onnistu.

Sun pitää ladata se peli sieltä PSN Storesta niin kuin teit omallakin Pleikkarilla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Sun pitää ladata se peli sieltä PSN Storesta niin kuin teit omallakin Pleikkarilla.

Nii ajattelinki ensin, mutta pitäis maksaa 70 egeä.

Edit: sitä ps3->ps4 bäfäpäivitystähän ei ennää storessa voi tehä, mutta ku sitä ei löydy edes mistään aiemmista latauksista.
 
Vastaus: Battlefield 4

Nii ajattelinki ensin, mutta pitäis maksaa 70 egeä.

Edit: sitä ps3->ps4 bäfäpäivitystähän ei ennää storessa voi tehä, mutta ku sitä ei löydy edes mistään aiemmista latauksista.

Olisikohan sitten niin, että tuon upgraden voi ladata vain yhdelle konsolille tai sitten sinun pitää tehdä siitä kaverisi konsolista sinun tunnuksen primäärikonsoli.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kentät hyviä, mutta pelit päättyi illan aikana johonkin erroriin kolme kertaa, eli noin useammin kuin koko PS4-kaudella yhteensä aikaisemmin.
Jeps. Noin tunnin tai pari pelasin ja peli kaatui 5 kertaa errorin kanssa. Hyvä saada niitä uusien aseiden assignmentsejä tehtyä, kun peli kesken kaiken kaatuu nyt huoh.
 
Ylös Bottom