Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Eilen tuli pelailtua putkeen noin nelisen tuntia ja tänään aamulla myös. Ei ole kertaakaan kaatunut itselläni. Alustana tosiaan PS4
 
Vastaus: Battlefield 4

Olisikohan sitten niin, että tuon upgraden voi ladata vain yhdelle konsolille tai sitten sinun pitää tehdä siitä kaverisi konsolista sinun tunnuksen primäärikonsoli.

Tämäpä ratkes erikoisesti. Latasin kokkeeksi China Rising-dlc:n storesta nii se asensi koko pelin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Oli pakko hypätä eilen myös BF4:n pariin. Pakko sanoa, että toi Bulldog on todella hyvä jos vaan osaa sitä käyttää. Eilen tuli kyllä monta viha viestiä pleikkarin kautta ja nauratti kyllä.

En kyllä tajua jotku ihmiset sanovat, että Bulldog on OP ase? Juu iskeehän se todella kovaa, mutta 20 ammusta lippaassa ja aseen lataaminen vie ikuisuuden niin ei se kyllä omasta mielestäni ole mikään OP. Myös rekoilihan tossa aseessa on älytön ja ammus matkaa todella hitaasti kohteeseen, niin ei toi ase kyllä ole edes pitkälläkään matkalla ylivoimainen jos vaan vihollinen pysyy liikkeessä eikä jää paikoilleen seisomaan. Omasta mielestäni Bulldogista ovat parempia ACE 23, L85 ja AUG A3. Lähitilanteessa ottaisin varmasti AEK:n.

Myös noi uudet mäpit on ihan hauskoja. Tai ainakin probaganda oli tosi hieno.
Chainlink pelimuoto oli nyt mitä oli. Ei kauhean hauska omasta mielestäni. Hyvä kyllä sinänsä, että jos tykkää inffi vs inffi pelaamisesta niin kannattaa kokeilla ihmeessä. En nähnyt kentällä yhtään hekoa tai tankkia :cool:
 
Vastaus: Battlefield 4

Oli pakko hypätä eilen myös BF4:n pariin. Pakko sanoa, että toi Bulldog on todella hyvä jos vaan osaa sitä käyttää. Eilen tuli kyllä monta viha viestiä pleikkarin kautta ja nauratti kyllä.

En kyllä tajua jotku ihmiset sanovat, että Bulldog on OP ase? Juu iskeehän se todella kovaa, mutta 20 ammusta lippaassa ja aseen lataaminen vie ikuisuuden niin ei se kyllä omasta mielestäni ole mikään OP. Myös rekoilihan tossa aseessa on älytön ja ammus matkaa todella hitaasti kohteeseen, niin ei toi ase kyllä ole edes pitkälläkään matkalla ylivoimainen jos vaan vihollinen pysyy liikkeessä eikä jää paikoilleen seisomaan. Omasta mielestäni Bulldogista ovat parempia ACE 23, L85 ja AUG A3. Lähitilanteessa ottaisin varmasti AEK:n.

Myös noi uudet mäpit on ihan hauskoja. Tai ainakin probaganda oli tosi hieno.
Chainlink pelimuoto oli nyt mitä oli. Ei kauhean hauska omasta mielestäni. Hyvä kyllä sinänsä, että jos tykkää inffi vs inffi pelaamisesta niin kannattaa kokeilla ihmeessä. En nähnyt kentällä yhtään hekoa tai tankkia :cool:

Itsekin sadattelin partyn ihmisille tuosta Bulldogista. Osittain varmaan johtuu siitä, että eilen melkein kaikki Assaultit käyttivät sitä, mutta kyllä se hieman OP:lta tuntui. Aikaisemmin Assaultit eivät ole ihan niin kaukaa pystyneet kovinkaan tarkasti tiputtamaan ja itse olen pärjännyt ihan hyvin ACW-R:llä kaikissa tilanteissa. Pieni harmitus on myös ilmassa sen takia, että tullut Carbinea tai KK:ta Support Classille.

Uusia mappeja täytyy kyllä kiitellä. Ne ovat aivan valtavan hyviä. Itse pidän jalkaväki vs. jalkaväki toiminnasta. Rushissa on muutamassa kentässä ajoneuvoja, mutta kenttien tiukat kadut ja ympäristöt tekee ajoneuvoista erittäin helppoja maaleja. C4:set katolta ajoneuvon päälle tai viereen ja sen jälkeen klick...BUM. Eilen tuli myös pitkästä aikaa käytettyä Mortaria avaamaan lukkiutuneet asemat hyökkäyksen jatkamiseksi. Muutama morkula pitkin puolustajien linjoja samalla kun oma squadi painaa laidasta läpi ja aloite siirtyi hyökkääjille. Alkuperäisissä ja aikaisemmissa DLC kentissä tämä harvoin onnistui, koska kentät olivat niin laajoja ja mahdollisuuksia oli aina kiertää vastustajan kylkeen.
 
Vastaus: Battlefield 4

Dragon's Teethin lähitaistelu kartat soveltuvat hyvin Bulldogille niin kuin Famasillekin kun ovat "OP":ta läheltä. En välttämättä ottaisi noita esimerkiksi vanilla karttoihin. Tehokkaastihan noilla vetää sen 1-2 kaveria kumoon ja hyvällä liipaisin kurinalaisuudella sen kolmannen. Sitten odotetaankin sitä latausta. Paremmin itse olen ainakin vetänyt LMG:llä kun joka nurkan takaa tulee se puoli tusinaa vihua niin ei tarvi murehtia sitä latausta heti ensimmäisen parin jälkeen. Enemmänkin huolestuttaa kuin Deagle näyttää tekevän statsien perusteella aika hyvin selvää muista pistooleista. Vielä olis 5 hedua siihen matkaa ennen kuin itse pääsee sitä todentamaan.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei oikeen toimi nyt nettipelaaminen. Välistä herjaa että EA serverit on alhaalla. Välillä se sanoo ettei minulla mukamas ole ps+ jäsenyyttä ja näin oikeutta verkkopeliin. Silti esim. War Thunder toimii hyvin. Onko muilla juuri nyt ongelmia peliin pääsemisessä? Ainakin joku tyyppi kaverilistalla on pelissä mukana.

Mitään ilmoituksia huoltokatkoista en löytänyt, mutta store pätkii ja ilmoittaa välillä olevansa huollossa.
Johtunee destinyn betasta, joka alkoi pari tuntia sitten. Kaikki lataa sitä 15gt: n pakettia samaan aikaan. Store on jumissa ainakin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei oikeen toimi nyt nettipelaaminen. Välistä herjaa että EA serverit on alhaalla. Välillä se sanoo ettei minulla mukamas ole ps+ jäsenyyttä ja näin oikeutta verkkopeliin. Silti esim. War Thunder toimii hyvin. Onko muilla juuri nyt ongelmia peliin pääsemisessä? Ainakin joku tyyppi kaverilistalla on pelissä mukana.

Mitään ilmoituksia huoltokatkoista en löytänyt, mutta store pätkii ja ilmoittaa välillä olevansa huollossa.
Sama homma. Hetkittäin on myös ongelmia PSN storen kanssa. Ilmottelee jostain ylläpidosta tms. Sen takia varmaan tulee Plus tiliin liittyviä virheviestejä?
 
Vastaus: Battlefield 4

Tämä uusi snipu (CS5) on loistava. Muut aseet myös unlockattuna, mutta ei niitä oikein malta käyttää. :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Mulla on PC:llä premium, mutta ei PS4:lla. Kannataskohan ostaa myös konsolille toi premi ku tulee kuitenki nykysin pelattuu enemmän konsolilla.

Jos on pcllä premium nii pitääkö se ostaa erikseen konsolillekin?

Kaveri olis just vaihtamassa ps4 puolelle....
 
Vastaus: Battlefield 4

Olen aina vihannut näitä tuuriin perustuvia ase- ja dog tägi -assingmentteja. Uusimman lisärin Killjoy-tägin yksi vaatimus on erinomainen esimerkki tästä: "Win a round of Chainlink with 50 tickets left". Täyttä kakkendaalia.

Olin ihan varma, etten saa tuota ikinä, mutta kuinkas kävikään. Heti ensimmäisellä yrittämällä voitto tuli YHDELLÄ tiketillä, mikä on melkoinen ihme, koska matsi kuitenkin alkaa tuhannella tiketillä... :p cool story bro, jne.
 
Vastaus: Battlefield 4

Dragon's Teeth lisäosan kentät vaikuttavat hyviltä. Olen joutunut lähinnä keskittymään Conquest-pelimuotoon, koska Rush-pelimuotoon ei tunnu löytyvän serveitä tai jos löytyy niin pelaajia on niin vähän tai serverin tikettimäärä on 150 % (liian iso määrä). Ilmeisesti Destinyn betatesti vienyt pelaajia pois tai sitten server browser bugittaa :confused:

Taistelu on kiitettävän intensiivistä ja kokoajan on toimintaa ympärillä. Hienoja hetkiä tuli todistettua mm. kentässä Sunken Dragon, kun piti pysyä pois vihollisen helikopterin näköpiiristä lippua vallatessa. Toiset hienot hetket olivat kun random-pelaajien kanssa kartassa Lumphini Garden ja puolustimme juna-asemaa. Tiimityö toimi tuossa vaiheessa todella hyvin ja melko saumattomasti. Ehdottomasti hyvä lisä-osa ja mielenkiinnolla odottelen seuraavaa tosin ei vielä kiirettä julkaisulle sillä DT:stä riittää pelattavaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Olen aina vihannut näitä tuuriin perustuvia ase- ja dog tägi -assingmentteja. Uusimman lisärin Killjoy-tägin yksi vaatimus on erinomainen esimerkki tästä: "Win a round of Chainlink with 50 tickets left". Täyttä kakkendaalia.

Olin ihan varma, etten saa tuota ikinä, mutta kuinkas kävikään. Heti ensimmäisellä yrittämällä voitto tuli YHDELLÄ tiketillä, mikä on melkoinen ihme, koska matsi kuitenkin alkaa tuhannella tiketillä... :p cool story bro, jne.

Virallisilla servereillä loppuu aina aika, ennen kuin ollaan tarpeeksi pienissä tikettimäärissä, jos mennään tasaisesti eikä toinen jyrää toista. Tuo kakkeli puuttuu minulta myös ja ei oikein innosta tämä chain link. Päätöntä munaravia koko ajan kiertämään selkään tai katkomaan yksinäinen linkki. Rushiin on jälleen kerran panostettu liian vähän. Pearl Market on ainut missä on kohtalainen tasapaino. Muissa puolustajat vie, jos vaan malttavat pitää munat jäissä ja vahtivat niitä harvoja kulkuaukkoja.
 
Vastaus: Battlefield 4

Olisi seuraavanlainen ongelma.

Onko mahdollista yhdistää kaksi origin tiliä? Kun siirryin ps4 konsoliin niin en muistanut, että olihan mulla jo origin tili x360:lla. Eli onkohan mahdollista saada jotenkin yhdistettyä nämä tilit keskenään?

EDIT: Homma ratkesi. Supportin kanssa kun keskustelin niin pystyy yhdistämään, mutta voi menettää kaikki statsit,kehityksen,dlc:t yms...Kuulemma vielä korkealla riskillä näin tapahtuu :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Olisi seuraavanlainen ongelma.

Onko mahdollista yhdistää kaksi origin tiliä? Kun siirryin ps4 konsoliin niin en muistanut, että olihan mulla jo origin tili x360:lla. Eli onkohan mahdollista saada jotenkin yhdistettyä nämä tilit keskenään?

EDIT: Homma ratkesi. Supportin kanssa kun keskustelin niin pystyy yhdistämään, mutta voi menettää kaikki statsit,kehityksen,dlc:t yms...Kuulemma vielä korkealla riskillä näin tapahtuu :D


Simppelintä olisi ollut kun menet pcllä battlelogiin ja sieltä pystyt liittämään psn tilisi sotilaaseesi
 
Vastaus: Battlefield 4

battlefield 4 lakkasi toimimasta ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa, onko ongelmaan käytettävissä ratkaisua.
osaako kukaan neuvoa mitä tehdä? aina kun käynnistän pelin niin lataa ja juuri kun oon pääsemässä peliin peli jäätyy ja tulee tuo teksti. olis kiva päästä pelaamaan kun premiumkin on tullut hankittua :( auttakaa joku jos vähänkin tiiätte jotain
 
Vastaus: Battlefield 4

Jos jaksatte niin käykääs kahtomassa uusin video minkä sain laitettua. Vähän, ehkä hätäseen tehty, mutta väsäsin tulevaa "sarjaa" samalla, mistä tulee omasta mielestä aivan mahtava :) Antakaa vaan suoraa palautetta.

[video=youtube;xJxisSFHIeQ]https://www.youtube.com/watch?v=xJxisSFHIeQ[/video]
 
Ylös Bottom