Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olisikohan sitten niin, että tuon upgraden voi ladata vain yhdelle konsolille tai sitten sinun pitää tehdä siitä kaverisi konsolista sinun tunnuksen primäärikonsoli.
Oli pakko hypätä eilen myös BF4:n pariin. Pakko sanoa, että toi Bulldog on todella hyvä jos vaan osaa sitä käyttää. Eilen tuli kyllä monta viha viestiä pleikkarin kautta ja nauratti kyllä.
En kyllä tajua jotku ihmiset sanovat, että Bulldog on OP ase? Juu iskeehän se todella kovaa, mutta 20 ammusta lippaassa ja aseen lataaminen vie ikuisuuden niin ei se kyllä omasta mielestäni ole mikään OP. Myös rekoilihan tossa aseessa on älytön ja ammus matkaa todella hitaasti kohteeseen, niin ei toi ase kyllä ole edes pitkälläkään matkalla ylivoimainen jos vaan vihollinen pysyy liikkeessä eikä jää paikoilleen seisomaan. Omasta mielestäni Bulldogista ovat parempia ACE 23, L85 ja AUG A3. Lähitilanteessa ottaisin varmasti AEK:n.
Myös noi uudet mäpit on ihan hauskoja. Tai ainakin probaganda oli tosi hieno.
Chainlink pelimuoto oli nyt mitä oli. Ei kauhean hauska omasta mielestäni. Hyvä kyllä sinänsä, että jos tykkää inffi vs inffi pelaamisesta niin kannattaa kokeilla ihmeessä. En nähnyt kentällä yhtään hekoa tai tankkia
Johtunee destinyn betasta, joka alkoi pari tuntia sitten. Kaikki lataa sitä 15gt: n pakettia samaan aikaan. Store on jumissa ainakin.Ei oikeen toimi nyt nettipelaaminen. Välistä herjaa että EA serverit on alhaalla. Välillä se sanoo ettei minulla mukamas ole ps+ jäsenyyttä ja näin oikeutta verkkopeliin. Silti esim. War Thunder toimii hyvin. Onko muilla juuri nyt ongelmia peliin pääsemisessä? Ainakin joku tyyppi kaverilistalla on pelissä mukana.
Mitään ilmoituksia huoltokatkoista en löytänyt, mutta store pätkii ja ilmoittaa välillä olevansa huollossa.
Sama homma. Hetkittäin on myös ongelmia PSN storen kanssa. Ilmottelee jostain ylläpidosta tms. Sen takia varmaan tulee Plus tiliin liittyviä virheviestejä?Ei oikeen toimi nyt nettipelaaminen. Välistä herjaa että EA serverit on alhaalla. Välillä se sanoo ettei minulla mukamas ole ps+ jäsenyyttä ja näin oikeutta verkkopeliin. Silti esim. War Thunder toimii hyvin. Onko muilla juuri nyt ongelmia peliin pääsemisessä? Ainakin joku tyyppi kaverilistalla on pelissä mukana.
Mitään ilmoituksia huoltokatkoista en löytänyt, mutta store pätkii ja ilmoittaa välillä olevansa huollossa.
Mulla on PC:llä premium, mutta ei PS4:lla. Kannataskohan ostaa myös konsolille toi premi ku tulee kuitenki nykysin pelattuu enemmän konsolilla.
Pitää ostaa erikseen.Jos on pcllä premium nii pitääkö se ostaa erikseen konsolillekin?
Kaveri olis just vaihtamassa ps4 puolelle....
Pitää ostaa, se ei siirry PC:ltä pleikalle :/Jos on pcllä premium nii pitääkö se ostaa erikseen konsolillekin?
Kaveri olis just vaihtamassa ps4 puolelle....
Olen aina vihannut näitä tuuriin perustuvia ase- ja dog tägi -assingmentteja. Uusimman lisärin Killjoy-tägin yksi vaatimus on erinomainen esimerkki tästä: "Win a round of Chainlink with 50 tickets left". Täyttä kakkendaalia.
Olin ihan varma, etten saa tuota ikinä, mutta kuinkas kävikään. Heti ensimmäisellä yrittämällä voitto tuli YHDELLÄ tiketillä, mikä on melkoinen ihme, koska matsi kuitenkin alkaa tuhannella tiketillä... cool story bro, jne.
Olisi seuraavanlainen ongelma.
Onko mahdollista yhdistää kaksi origin tiliä? Kun siirryin ps4 konsoliin niin en muistanut, että olihan mulla jo origin tili x360:lla. Eli onkohan mahdollista saada jotenkin yhdistettyä nämä tilit keskenään?
EDIT: Homma ratkesi. Supportin kanssa kun keskustelin niin pystyy yhdistämään, mutta voi menettää kaikki statsit,kehityksen,dlc:t yms...Kuulemma vielä korkealla riskillä näin tapahtuu
Simppelintä olisi ollut kun menet pcllä battlelogiin ja sieltä pystyt liittämään psn tilisi sotilaaseesi