Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

No toi oli tiedossa, mutta itsellä se ei tunnu toimivan. Ei auta ollenkaan missään tilanteessa vaikka se on asetuksista päällä.

Mun mielestä se assist ei ole niin vahva että sen helposti huomaisi ja tuntuu ettei se ainakaan itseäni ole suuremmin auttanut (tai sitten se on nostanut mun tasoa surkeasta huonoon :D) Itse olen saanut assistin toimimaan kun vien tähtäimen tarpeeksi lähelle kohdetta ja sitten vasen liipasin pohjaan, niin joskus tähtäimet liimautuu vastustajaan. Ilmeisesti toimii vain lähi -/ keskipitkältä matkalta.
 
Okei näin se varmaan on joo. Eli jatketaan tasolla surkea [emoji3][emoji3] Mitä tubesta videoita katsonut, niin näyttäs vaan liimautuvan aikas hyvin vastustajaan. Mutta ilmeisesti ei näin ole.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mun mielestä se assist ei ole niin vahva että sen helposti huomaisi ja tuntuu ettei se ainakaan itseäni ole suuremmin auttanut (tai sitten se on nostanut mun tasoa surkeasta huonoon :D) Itse olen saanut assistin toimimaan kun vien tähtäimen tarpeeksi lähelle kohdetta ja sitten vasen liipasin pohjaan, niin joskus tähtäimet liimautuu vastustajaan. Ilmeisesti toimii vain lähi -/ keskipitkältä matkalta.

Tuota liimautumista voi simuloida testikentällä janttereihin. Eri aseet tai scopet vaikuttaa kai siihen miten pitkältä liimautuminen tapahtuu.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mun mielestä se assist ei ole niin vahva että sen helposti huomaisi ja tuntuu ettei se ainakaan itseäni ole suuremmin auttanut (tai sitten se on nostanut mun tasoa surkeasta huonoon :D) Itse olen saanut assistin toimimaan kun vien tähtäimen tarpeeksi lähelle kohdetta ja sitten vasen liipasin pohjaan, niin joskus tähtäimet liimautuu vastustajaan. Ilmeisesti toimii vain lähi -/ keskipitkältä matkalta.

Kyllä tuo aim assist on aivan liian vahva bf4:ssä. Jos sen vaikutusta ei huomaa niin on kyllä ihme.
 
Vastaus: Battlefield 4

Näkeekö tässä pingin jostain konsoleilla ?

Miten tuon aim assistantin pitäis toimia. Vaikka tähtäin on ihan kaverin vieressä, niin ei se auta yhtään vaan kaikki menee ohi. Asetuksista se on päällä. Itsellä vähän vaikee pelata kun ei sitten osu yhtään [emoji3]

Kyllä sitä pitää itekkin vielä tähdätä sen lisäksi monessa tilanteessa vaikka aim assist onkin päällä. Lyhyellä ja keskipitkällä matkalla sen huomaa jo aika nopeasti. Jos et senkään jälkeen meinaa osua niin tarkastele vaikka omaa senssiä onko liian isolla. Se monesti on monella pielessä. Liian isoa senssiä kun käyttää harhailee tähtäin turhaan sen vihun ympärillä eikä sen kohdalla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Oliskohan mulla senssi 25. Juu toki pitää ittekin tähdätä [emoji3]. Täytyy tosiaan siä testikentällä testata tota paremmin, kun siä ei ammuta takasin [emoji3]
 
Vastaus: Battlefield 4

Jos tähtääminen tuntuu vaikealta kannattaa sitä treenata hetki Test Rangessa.
Itsekkin olin tottunut PS3:n asetuksiin ja kun hyppäsin PS4:n puolelle tuntui tähtääminen vaikeammalta. Hieman piti hieno säätöä laittaa asetuksiin.
Elikkäs ekana kannattaa sensitivy laittaa kohdilleen. Itselläni: Sensitivy 30 ja Zoom Sensitivy 75.
Tässä pystyy hipiltä liikuttamaan melko nopeasti ja samalla pitämään sen tarkkuuden melko hyvänä, hitaampi zoom sensitivy taas mahdollistaa tarkemman tähtäämisen. Tai ainakin itselläni on näin.

Noita kannattaa itse säädellä ja katsoa mikä itsellään toimii parhaiten :)

Jokaisessa shooter pelissä kuitenkin nä hommat toimii samalla tavalla. Nopeampi sensitivy varmistaa nopeamman tähtäämisen, liikuttamisen ja reaktion. Kun taas hitaampi antaa tarkkuutta ym. Nopealla sensitivyllä taas on huonona puolena se, että sitä tähtäämistä pitää hetken joskus lämmitellä ja jos sormet ovat jäässä niin ei tunnu tähtäämisestä tulevan mitään. Turhaan kuunella toisia ihmisiä näissä sensitivy asioissa. Käytät vain sitä miksi itselläsi toimii parhaiten. :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Tänään käyty testikentällä vähän harjottelemassa ja kyllä se aim assistant näyttää toimivan. Sitten tosiaan vielä senssi kuntoon ja peliin ottaan pataan [emoji3]
 
Vastaus: Battlefield 4

Karjala takaisin - jos ei muuta niin kenttä kerrallaan:

[video=youtube;uqDy6D9DZz8]https://www.youtube.com/watch?v=uqDy6D9DZz8[/video]
 
Vastaus: Battlefield 4

Olipas aika hauska veto, vaikka eihän se juurikaan Karjalan maastoa muistuta. Ja missä ovat suomalaiset Leopard-tankit? :)

Myös joku ihmeellinen leijuva tankki ja mechejä vilahti kuvassa...

 
Vastaus: Battlefield 4

Myös joku ihmeellinen leijuva tankki ja mechejä vilahti kuvassa...
Nuohan on tuosta Battlefield 2142 pelistä. Jotain huhua olikin netissä että tässä DLC paketissa saattaa olla jotain BF 2142 viitteitä. Mikä on omasta mielestä ihan jees.
 
Vastaus: Battlefield 4

Nuohan on tuosta Battlefield 2142 pelistä. Jotain huhua olikin netissä että tässä DLC paketissa saattaa olla jotain BF 2142 viitteitä. Mikä on omasta mielestä ihan jees.
Kävin tuota op. whiteoutia pelaamassa ja täytyy sanoa että taas ollaan mappi suunnittelussa mokattu. Liian iso mappi liian pienellä määrällä ajoneuvoja. Kukkulaa ja korkeita kohtia jotta varmasti kaikki ottaa sen mukavan asennon snipu kiväärinsä kanssa. Lippujen spawnit olivat lähes tulkoon suojaamattomissa paikoissa ja kuolema korjasikin 6 spawnia peräkkäin lähes heti. Tuo hover tankki oli tosi ihmeellinen ohjata eikä sen tykkiä pystynyt oikeastaan liikuttaa ylös eikä alas. Lipulta löytyvä cs-24 mikä ampuu jonkun shortin canister shellin oli aika op tai glitchinen, shotti 500 metrin päähän ja vihu oli laakista vainaa ja näitä tuli 4 putkeen samalta matkalta ja vain ammuin sillä perusteella että katos tuolla on joku spotissa. No ei nyt vielä heitetä pyyhettä kehään, toivon että muut mapit tuovat hieman parempaa mappi suunnittelua ja hieman enemmän bf3 tyylisiä ratkaisuja.
 
Vastaus: Battlefield 4

Bf4 pian tulossa mun PS4:lle
mahtaa olla ihan toinen peli PS3 pikkuveljeensä verrattuna esim 64 pelajaan taisteluineen
 
Vastaus: Battlefield 4

Eikö tosiaan tässä ps3ssa pysty valitsemaaan mitenkään mihin mappiin haluaa mennä pelaan :mad: Bf3:ssa oli hyvin toi tsydeemi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mihin kaikki Naval Strike servut/pelaajat on hävinny? Paras lisäri, ja kaikki HC-servut tyhjiä, normaalin puolelta löytyi pari kansoitettua. Aika vähän muidenkaan lisäreiden mappeja pääsee pelaamaan... :(
 
Vastaus: Battlefield 4

Huomasin itsekkin pelaajakadon, Destiny vissiin vienyt hekokuskit toisiin ulottuvuuksiin. Tänään oli taas 11CET serveribuuttaus, nyt on mukava taas tahkota muutama päivä kun lagi on pienempi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Pikainen kysymys vain, että kun olen ostanut ps3 bf4 ja premium ja nyt ostin ps4, niin pystyykö sitä vielä ps storessa muuttamaan 10€ ps4 versioksi? Ja vielä sellainen kyssäri että jos ostan ps4 bäfän kaupasta niin saako siihen premiumin ilmaiseksi jos sen on ostanut storesta?
 
Vastaus: Battlefield 4

Pikainen kysymys vain, että kun olen ostanut ps3 bf4 ja premium ja nyt ostin ps4, niin pystyykö sitä vielä ps storessa muuttamaan 10€ ps4 versioksi? Ja vielä sellainen kyssäri että jos ostan ps4 bäfän kaupasta niin saako siihen premiumin ilmaiseksi jos sen on ostanut storesta?
Et enää pysty upgradea ps3 versiota ps4:lle. Se tarjous loppui jo maaliskuussa. Sekä joudut tietääkseni ostamaan myös premiumin uudelleen koska se olisi siirtynyt vain upgradetessa. Suosittelen kattelemaan käytettyjä levy versioita jostain ja sitten ostamaan premiumin. Storestakin voi bf4 välillä löytyä tarjouksessa.
 
Ylös Bottom