Vastaus: Battlefield 4
Eilen tosiaan tuli testattua metroa ja muutamia mappeja. (PS3) Tykkäsin todellakin HUD säädöksistä, nyt todellakin pystyn itse päättämään mitkä asiat on tärkeitä kun käydään sotaa. Tässä pientä videota siitä X factorGaiming auttaa.
[video=youtube;VkwvN0MvVBE]https://www.youtube.com/watch?v=VkwvN0MvVBE[/video]
Varsinkin Metroa hakatessa huomasi, että onhan pelaajan liike huomattavasti napakampi, aivan loistava lisäys. Ensimmäisen hetkien aikana tuli huomattua, että AEK ei enää pläräyttäny samalla tavalla kuin aikasemmin vaan piti antaa 1-2 lisää vihulle. En tiedä onko tätä asetta päivitetty, mutta ehkä suurin syy oli se, että pelaajan liike oli sen verran tarkkaa joten ylipelasin tähtäyksen, burstaamisen ja kaikki luodit eivät osuneetkaan kohteeseen ja siirryin toiseen vastustajaan niin kaveri, jonka luulin nirhanneeni alkoi antamaa jo takaisin tulta.
Palataan tuohon pelaajan liikkumiseen, että näkisin 'jänistelyn' lisääntyvän tämän myötä. Tässä sitten samaiselta kaiffarilta näyttöä kuinka selkeästi askelien äänet kuuluvat.
[video=youtube;tZThmrlDIlo]https://www.youtube.com/watch?v=tZThmrlDIlo[/video]
Tässähän alkaa tulla muistiin vanha kunnon Americas Army jossa piti osata kuunnella ja välttää yliliikkumista kun ollaan alueella missä on vain 1vs1 tai pahimmassa tapauksessa 1vs2-3 tilanne. Ennakoida vihun liikkeet askelien perusteella ja käyttää sitä hyväksi. Kunnon flashbang kunniaan tosin olen sitä jo käyttänyt jo tovin (4kk), en tiedä kuinka paljon sitä on nerffattu, mutta loistava kaveri 12vs12 inffy väännöissä, joissa ehkä on hivenen arpaa kuka osaa pelata peliä taktisemmin.
Lisäyksenä pariin otteeseen eilen peli jämähti Metroa pelatessa. Aikasemmin vanhoista mapeista ainoastaan Gulf of Oman kaatuili aikoinaan. Se vielä unohtui mainita etten ainakaan vielä ole kuollut kertaakaan kun seinän taakse kiiruhdan tulisateen alta. Aivan loistava päivitys ja peli maistuu perkeleen hyvältä jälleen.
Eilen tosiaan tuli testattua metroa ja muutamia mappeja. (PS3) Tykkäsin todellakin HUD säädöksistä, nyt todellakin pystyn itse päättämään mitkä asiat on tärkeitä kun käydään sotaa. Tässä pientä videota siitä X factorGaiming auttaa.
[video=youtube;VkwvN0MvVBE]https://www.youtube.com/watch?v=VkwvN0MvVBE[/video]
Varsinkin Metroa hakatessa huomasi, että onhan pelaajan liike huomattavasti napakampi, aivan loistava lisäys. Ensimmäisen hetkien aikana tuli huomattua, että AEK ei enää pläräyttäny samalla tavalla kuin aikasemmin vaan piti antaa 1-2 lisää vihulle. En tiedä onko tätä asetta päivitetty, mutta ehkä suurin syy oli se, että pelaajan liike oli sen verran tarkkaa joten ylipelasin tähtäyksen, burstaamisen ja kaikki luodit eivät osuneetkaan kohteeseen ja siirryin toiseen vastustajaan niin kaveri, jonka luulin nirhanneeni alkoi antamaa jo takaisin tulta.
Palataan tuohon pelaajan liikkumiseen, että näkisin 'jänistelyn' lisääntyvän tämän myötä. Tässä sitten samaiselta kaiffarilta näyttöä kuinka selkeästi askelien äänet kuuluvat.
[video=youtube;tZThmrlDIlo]https://www.youtube.com/watch?v=tZThmrlDIlo[/video]
Tässähän alkaa tulla muistiin vanha kunnon Americas Army jossa piti osata kuunnella ja välttää yliliikkumista kun ollaan alueella missä on vain 1vs1 tai pahimmassa tapauksessa 1vs2-3 tilanne. Ennakoida vihun liikkeet askelien perusteella ja käyttää sitä hyväksi. Kunnon flashbang kunniaan tosin olen sitä jo käyttänyt jo tovin (4kk), en tiedä kuinka paljon sitä on nerffattu, mutta loistava kaveri 12vs12 inffy väännöissä, joissa ehkä on hivenen arpaa kuka osaa pelata peliä taktisemmin.
Lisäyksenä pariin otteeseen eilen peli jämähti Metroa pelatessa. Aikasemmin vanhoista mapeista ainoastaan Gulf of Oman kaatuili aikoinaan. Se vielä unohtui mainita etten ainakaan vielä ole kuollut kertaakaan kun seinän taakse kiiruhdan tulisateen alta. Aivan loistava päivitys ja peli maistuu perkeleen hyvältä jälleen.