Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Eilen tosiaan tuli testattua metroa ja muutamia mappeja. (PS3) Tykkäsin todellakin HUD säädöksistä, nyt todellakin pystyn itse päättämään mitkä asiat on tärkeitä kun käydään sotaa. Tässä pientä videota siitä X factorGaiming auttaa.

[video=youtube;VkwvN0MvVBE]https://www.youtube.com/watch?v=VkwvN0MvVBE[/video]

Varsinkin Metroa hakatessa huomasi, että onhan pelaajan liike huomattavasti napakampi, aivan loistava lisäys. Ensimmäisen hetkien aikana tuli huomattua, että AEK ei enää pläräyttäny samalla tavalla kuin aikasemmin vaan piti antaa 1-2 lisää vihulle. En tiedä onko tätä asetta päivitetty, mutta ehkä suurin syy oli se, että pelaajan liike oli sen verran tarkkaa joten ylipelasin tähtäyksen, burstaamisen ja kaikki luodit eivät osuneetkaan kohteeseen ja siirryin toiseen vastustajaan niin kaveri, jonka luulin nirhanneeni alkoi antamaa jo takaisin tulta.
Palataan tuohon pelaajan liikkumiseen, että näkisin 'jänistelyn' lisääntyvän tämän myötä. Tässä sitten samaiselta kaiffarilta näyttöä kuinka selkeästi askelien äänet kuuluvat.

[video=youtube;tZThmrlDIlo]https://www.youtube.com/watch?v=tZThmrlDIlo[/video]

Tässähän alkaa tulla muistiin vanha kunnon Americas Army jossa piti osata kuunnella ja välttää yliliikkumista kun ollaan alueella missä on vain 1vs1 tai pahimmassa tapauksessa 1vs2-3 tilanne. Ennakoida vihun liikkeet askelien perusteella ja käyttää sitä hyväksi. Kunnon flashbang kunniaan tosin olen sitä jo käyttänyt jo tovin (4kk), en tiedä kuinka paljon sitä on nerffattu, mutta loistava kaveri 12vs12 inffy väännöissä, joissa ehkä on hivenen arpaa kuka osaa pelata peliä taktisemmin.


Lisäyksenä pariin otteeseen eilen peli jämähti Metroa pelatessa. Aikasemmin vanhoista mapeista ainoastaan Gulf of Oman kaatuili aikoinaan. Se vielä unohtui mainita etten ainakaan vielä ole kuollut kertaakaan kun seinän taakse kiiruhdan tulisateen alta. Aivan loistava päivitys ja peli maistuu perkeleen hyvältä jälleen.
 
Vastaus: Battlefield 4

Noh nyt on kokeiltu molemmilla alustoilla (PS3 ja PS4) ja pakko sanoa, että pelistä on tullut huomattavasti hauskempaa pelattavaa.
Kill tradeja kyllä tulee silloin tällöin, mutta itse en kertaankaan kuollut esim. seinän taakse ym.
RUSH pelimuotoa tietenkin tuli pelattua. Ihan hauskaa, että noiden MCOM:ien paikkoja ollaan vaihdettu joissakin kentissä sekä esteitä lisätty kenttiin. Hienoa.

Samalla tuli käytettyä lähes jokaista asetta ja heti löytyi omat lempparit.

F2000 - Kobra RDS - Heavy Barrel - Ergo Grib. Mahtava ase nykyään. Aseessa ei juuri ole recoilia paitsi verticalia hitusen, spreadi aseessa on kyllä älyttömän iso, mutta 850 rpm hoitaa asian vaikka osa ammuksista menee ohi. Suosittelen, että kokeilette!
M4 - Kobra RDS - Muzzle Break - Vertical Grib. Sama homma, lähes olematon recoil. Mahtava tarkkuus. Osaavan kädessä varmistaa huikeitakin kill streakkeja!
MTAR - Kobra RDS - Muzzle Break - Ergo Grib. Sama homma kuin F2000

Itse kuitenkin huomasin, että moni ase on saanut uudistuksia. Varsinkin recoilin suhteen. Ennen en edes harkinnut käyttäväni F2000 ilman Angled Gribbiä. Kannattaa siis testata kaikki aseet läpi. Oli hienoa kun ensimmäistä kertaa nauttisin BF4:n pelaamisesta. Hyvä, että tää patchi tuli. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei tämä kyllä mikään taivaista tullut pätsi kuitankaan ole.

Rubberband on takaisin.... Jeee...
Kulmien taakse kuolemisia tulee edelleen.
Jäätävää diashowta alkanut taas ilmaantumaan tiettyjen tapahtumien aikana ja tapahtumia ollessa paljon pienellä alueella.

Lisäksi asioita on paljon viturallaan joille ei ole edes luvattu tehdä mitään.

Hakeutuvan roskan määrä ja niiden lukituskantamat ja latausajat.
Autoaim on edelleen aivan tolkuton.
Pingit näkymään edes admineille ja ping capit vuokra-servereille, myös offical asetuksilla pyöriville servereille. Helpoin tapa parantaa KAIKKIEN pelikokemusta ja saisi servereiden vuokraajat edes vähän vastinetta rahoilleen. Nyt serverin vuokraaminen on huonoin sijoitus mitä voi olla jollei sitä tarvitse otteluiden pelaamiseen. 60e/3kk siitä että saa ehkä valita mappi rotaation.... BF4.n servereiden systeemit ja rajoitukset on suuren suuri vitsi. Kiitos mielensäpahottaja-kerho, kiitos.

Paljon tuli pätsin mukana hyvää mutta Dicen tavaramerkki on aina ollut, kun yksi asia korjataan samalla rikotaan toinen. Lisäksi on paljon helposti korjattavia asioita joita ei suostuta tekemään ja laittamaan oikeasti balanssiin kun suojellaan sitä casuaali-massaa "nolife Bäfä-hermannien" omistamiselta.

Dice on onnistunut näillä peliliikkeillään jo lähes tappamaan ainakin PS.llä koko competitive-scenen joka oli vielä BF3.ssa varsin iso. Sama on ilmeisesti tapahtunut PC.llä, Boxista en tiedä.

Miksei voida kuunnella balanssi-asioissa niitä jotka pelaavat niitä vastaan jotka myös tuntevat pelin kaikki kujeet? Jos ei haluta kuunnella sitä oikeaa kokemusta balanssista niin antakaa nyt edes työkalut serverien vuokraajille jotta nämä voivat muokata itse niitä pelin ominaisuuksia. Säännöt serverin latausruudussa on vain suuri vitsi joista ainakaan itse en välitä tuon taivaallista.
 
Vastaus: Battlefield 4

Pingeistä puheenollen, onko jotenkin pingit noussut päivityksen jälkeen?
Muistaakseni joskus tällä foorumilla sanoin että oma pingi BF4 EU-servuihin on siinä noin 60-80ms paikkeilla.
Tällä hetkellä pienin pingisin servu jonka löydän on 103ms. Kyllähän se toimii, mutta kun katson vaikkapa Battlefield 3:sen tai vaikkapa CS:GOn servu listaa. En edes löydä EU servuja joissa pingi ois päälle 100ms.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse en kyllä ole omassa pingissäni huomannut mitään erikoista. Peli toimii hyvin eikä mitään rubber bandia ole ilmaantunut. Yhteydet näyttää erinomaista luokkaa. En sitten tiedä mistä tuo johtuu.
Vähän ennen patchin julkaisua oli kyllä todella huonot yhteydet, mutta se oli ihan arvattavissa.

Myös kavereilla toimii peli moitteetta. Olisikohan peli moodi syynä? Itse en ole vielä muuta pelaillut kuin RUSH ja Dominationia. :rolleyes:
Tietty se voi olla, että servuissa voi olla näin alkuun ongelmia. EA:n servut on muutenkin ollu aika kuraa. Ihan sama mistä sitten puhutaan. Oli se NHL, BF ym. Aina niissä on jotain vikana. :D
 
Vastaus: Battlefield 4

Pingeistä puheenollen, onko jotenkin pingit noussut päivityksen jälkeen?
Muistaakseni joskus tällä foorumilla sanoin että oma pingi BF4 EU-servuihin on siinä noin 60-80ms paikkeilla.
Tällä hetkellä pienin pingisin servu jonka löydän on 103ms. Kyllähän se toimii, mutta kun katson vaikkapa Battlefield 3:sen tai vaikkapa CS:GOn servu listaa. En edes löydä EU servuja joissa pingi ois päälle 100ms.

Ei täälläkään mitään muutosta ennen/jälkeen fallpatchin, samaa 33ms näyttää aina.. Arveluttaa tuokin kyllä joskus kun aina on muka tuo sama. Serverinä on se ps4builder, mihin se sitten viittaakin.

Hudimuutokset olivat omaan mieleen, mahtavuutta kun saa täysin muokata kaiken mitä ruudulla näkyy. Diashow ja lagiminen jatkuu joskin ei aivan niin kauas ehdi nurkan taa kuin ennen, mutta syöhän tuo pelikokemusta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Xbox One jäätyy päivitysikkunaan, kun pitäisi ladata tämä uusin päivitys. Kellään ollut vastaavaa?
 
Vastaus: Battlefield 4

[video=youtube_share;X0qJOjoR-64]http://youtu.be/X0qJOjoR-64[/video]
Noni nyt sit loppu mun SRAWeilut :D
Suomen ykköseks hyvä lopettaa, ja ssaada joku normi ase ykköseks mulla :D
Anyways, tossa nyt uusin montage, jätetty helpot sraw tapot pois (ehkä pari jäi).
Jos ekaa videoo mielytti enemmän mun toka montage, niin tää kolmas (linkkasin) vetää kyllä edeliset maanrakoon :D

Toivottavasti nautitte, pettymään ei pitäis joutua :D

Palautetta otetaan taas vastaa :p
 
Vastaus: Battlefield 4

^ Jälleen kerran Punisher iskee ja lujaa :D
Hienoja tappoja ja vaikka itsekkin olen todella hyvä SRAW:in kanssa niin kakkoseksi meikäläinen jää!
Ainoa mistä en videossa tykkää on tuo sensitivy. Jotenkin tyhmän näköistä kun ukollas kestää tehdä 360 käännös puoli vuotta.
Congrats! :D
 
Vastaus: Battlefield 4

^ Jälleen kerran Punisher iskee ja lujaa :D
Hienoja tappoja ja vaikka itsekkin olen todella hyvä SRAW:in kanssa niin kakkoseksi meikäläinen jää!
Ainoa mistä en videossa tykkää on tuo sensitivy. Jotenkin tyhmän näköistä kun ukollas kestää tehdä 360 käännös puoli vuotta.
Congrats! :D

Thanks :D No mulla on ollu sensitivy 9vuotta 20-25 hujakoil :DD
 
Vastaus: Battlefield 4

Thanks :D No mulla on ollu sensitivy 9vuotta 20-25 hujakoil :DD
Aijaa no itselläni on 28-34 eli ei kauheasti isompi siis. Eli mun päässä taas on joku ruuvi löysällä ilmeisesti. Tai toinen syy voi olla se, että en ole hirveästi enään tota peliä selvinpäin pelaillut. Mietinkin tässä, että mikäs mun K/D voisi olla jos vain selvinpäin pelaisisin. Nyt se on 3.06 :rolleyes:

Onkos täällä ketään joka olis aktiivinen viikonloppu pelaaja siinä kello 18:00-02:00 välisenä aikana. Itse yleensä pelaan vain viikonloppuisin bäfää.
Jotenkin tylsää pelailla yksinään joten olis kivaa löytää porukka jonka kanssa pelailla. Mikki löytyy ja hyvää peliseuraa muutenkin :cool:

PSN näkyykin nimeni alla eli lisäämään vaan jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

[video=youtube_share;X0qJOjoR-64]http://youtu.be/X0qJOjoR-64[/video]

Kiitos komeasta videosta ja samalla perehdytyksestä SRAW:n käyttöön! Itse en ole vielä saanut tuota asetta, mutta videon perusteella toimii, kuten Kornet-panssarintorjuntaohjus..? Sillä olen ampunut yhden kopterin alas juuri noin ohjaamalla rakettia. Tuo vaikuttaa hieman haastavalta, kun pitää kääntää tähtäys / katse kokonaan pois kohteesta ja reilusti vieläpä. Tällä hetkellä ammuskelen RPG-7:llä koptereita alas, siinä onkin pitkällä matkalla haasteensa, kun mitään raketin ohjausta saati ohjautumista ei ole olemassa.

Sellainen kyssäri muuten, että pelaavatko BF4:ssä kaikki verkkopelaajat vain toisia samalla alustalla peliä pelaavia vastaan, vai onko yhteisservereitä esimerkiksi Pleikkarin ja Xboxin pelaajille?
 
Vastaus: Battlefield 4

On toi Punin "ruoskiminen" kyllä komeeta kateltavaa. Itekki monta kertaa tultu alas Punin "ohjaamana" ja aina sitä miettii et mistähän se tällä kertaa. Itekki jonku verran srawilla ammuskellu ilmaan ja luulu olevani kohtuu hyvä mut kyllä toi video pudotti takas maan pinnalle...ja lujaa :D
Mikä tästä tekee vielä hauskempaa, on se, että Puni ku taidetaan pääasias tuntea bf3-ajoilta ilmojen kuninkaana, niin nyt se heiluu jossain ruohon juurella ja pudottelee singolla porukkaa :D
 
Vastaus: Battlefield 4

On toi Punin "ruoskiminen" kyllä komeeta kateltavaa. Itekki monta kertaa tultu alas Punin "ohjaamana" ja aina sitä miettii et mistähän se tällä kertaa. Itekki jonku verran srawilla ammuskellu ilmaan ja luulu olevani kohtuu hyvä mut kyllä toi video pudotti takas maan pinnalle...ja lujaa :D
Mikä tästä tekee vielä hauskempaa, on se, että Puni ku taidetaan pääasias tuntea bf3-ajoilta ilmojen kuninkaana, niin nyt se heiluu jossain ruohon juurella ja pudottelee singolla porukkaa :D

Haha :D itekki naureskilin just tota, et nykyään en enää taivaal lennä vaan oon siirtyny maanpinnalle tekee häiriöitä :D

@Joblo Tosiaan toimii kun kornet. Alussa kannattaa vaan keskittyä tähtäimes pysyviin kohteisiin, tuon oppii suht. nopeasti kun vain käyttää. Mene eim sinne harjottelu paikkaan mis voit treenaa UAV koneisiin :)
Noi scopen ulkopuoliset tapot tulee vähän jo rutiinina siitä syystä, että tietää miten se SRAW käyttäytyy :p
Toinen asia minkä ite opin ihan pari viikkoa itten vasta, oli tuo ns. ''Syvyyskatse'' et pystyy hahmottaa SRAWin liikkeen tosi pitkil matkoilla.
Kaikenhan oppii vaan pelaamalla :)
ps. ei ole cross platform tukea eli PS - XBOX yhteisia servuja.
 
Vastaus: Battlefield 4

Puni hävis mulle BF3 inffynä ja hävittäjälentäjänä... :( Pelaatteko viel samalla porukalla ja joko tonzah hommanu sen ps4??????? :D
 
Vastaus: Battlefield 4

PS4 tuuletin huutaa todella kovaan Battlefieldiä pelatessa, missä pidätte konsolianne, vai aina kuulokkeet päässä?
 
Vastaus: Battlefield 4

PS4 tuuletin huutaa todella kovaan Battlefieldiä pelatessa, missä pidätte konsolianne, vai aina kuulokkeet päässä?

Hieman kiidyttelee tuuletin kun mönkiäl ajaa ympäriinsä tai tankil caspian border kentässä lehtien seassa, heti kyl hiljenee kun hidastaa vauhtia
Mutta Ei kyllä lähellekään niin kovaa suhinaa kovinmillakaan pidä kun vanhan compuutterin nvidia 8800gt millä aikoinaan pelaili
 
Ylös Bottom