Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Taitaapi pystyä ainoastaan pelissä tai test rangella. Itse en muista että BF3:ssä pystyi päävalikosta laittamaan vaikka paljon tunteja siihen tuli uhrattua mutta ehkä muisti pettää tai sille ei ollut tarvetta. Itseäni ei tämä puute ainakaan haittaa. Oma kokoonpano riippuu paljon kartasta tai siitä mitä vastustaja käyttää, joten aseita/gadgettejä voi joutua vaihtelemaan pelin sisällä useasti.

BF3:ssa konsoleilla pystyi muokata päävalikoissa, PC:lle tuli myöhemmin päivitys että Battlelogissa pystyi muokata. Kuten totesit, niin ei se itseä haittaa kun niitä muokataan niin usein kesken matsien.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kiitos nopeista vastauksista. Ja eipä tuo itteäkää hirveemmin haittaa piti vaa mennä test rangee tekee alku pällistelyt ko ei viittiny kesken matsin ihmetellä :D
 
Vastaus: Battlefield 4

Kiitos nopeista vastauksista. Ja eipä tuo itteäkää hirveemmin haittaa piti vaa mennä test rangee tekee alku pällistelyt ko ei viittiny kesken matsin ihmetellä :D

Jep, test range on hyvä paikka kokeilla eri asioita. Varsinkin koptereilla lentämistä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Joo elikkäs ostin bäfän vasta eilen ja tuli mielee sellai kysymys et pystyyköhän aseita ja niitä muokkaa jostain valikosta et ei pelkästään kesken pelin?

Niin on tuossa vaihtoehtona mennä battlelogiin muokkaamaan aseita ja ajoneuvoja, joko pc:llä tai mobiili versiolla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse olen laittanut aina aseeni valmiiksi Test Rangessa ennen peliä.
Ja muutenkin olen muokannut niitä Loadoutteja niin, että saan aseita nopeasti vaihtamalla tilanteeseen sopivammaksi ettei tarvitse kesken pelin alkaa laittamaan attachmentteja aseisiin.

Joka tilanteeseen sopiviksi olen tehnyt: M416, AUG A3 ja F2000
Lähitilanne: AEK-971 ja MTAR
Pitkälle matkalle: AK-12 ja AR160

Tietty tostahan nyt puuttuu carbinet ym mut mitä niitä nyt luokittelemaan :D Pointtinahan on se, että kannattaa olla pari asetta jo valmiiksi laitettuna tiettyyn tilanteeseen sopivaksi ettei tarvitse kuluttaa aikaa kauhean paljon kesken pelin jos asetta päättää vaihtaa :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse olen laittanut aina aseeni valmiiksi Test Rangessa ennen peliä.
Ja muutenkin olen muokannut niitä Loadoutteja niin, että saan aseita nopeasti vaihtamalla tilanteeseen sopivammaksi ettei tarvitse kesken pelin alkaa laittamaan attachmentteja aseisiin.

Joka tilanteeseen sopiviksi olen tehnyt: M416, AUG A3 ja F2000
Lähitilanne: AEK-971 ja MTAR
Pitkälle matkalle: AK-12 ja AR160

Tietty tostahan nyt puuttuu carbinet ym mut mitä niitä nyt luokittelemaan :D Pointtinahan on se, että kannattaa olla pari asetta jo valmiiksi laitettuna tiettyyn tilanteeseen sopivaksi ettei tarvitse kuluttaa aikaa kauhean paljon kesken pelin jos asetta päättää vaihtaa :)
Sama homma. Test rangessa on tauluun ammuskelu mahdollisuus joka antaa pientä infoa aseen toimivuudesta. Lähes kaikilla aseilla jo 100 tappoa alla ja top-10 joukossa taitaa kaikilla aseilla olla +600 tappoa.

All around aseeni: M416, Ace 23 ja AR160
Lähikontakti: F2000, AEK-971 ja Scar-H (Bulldog myös, mutta nerfattu liikaa.)
Pitkänmatkan aseet: AUG A3, SAR-21 ja CZjoku juu ja toi AR160
Kaikki siis assaulteja.

Toki ei kannata unohtaa tuota PDW buffia. P90 on aivan mieletön nykyään. Kokeilkaa ihmeessä. Jos on tarpeeksi aimia niin tippuu helposti 6 jätkää samalla klipillä. :D

AR160 ihan ehdoton lemppari. Ei siis vain pienen rekoilin takia vaan mielettemön tarkkuuden vuoksi. 700rpm, kantavuus aseella taitaa olla pelin toisteksi paras rynnäköissä heti AUGin jälkeen. Lähtönopeus on keskiverto luokkaa ja ase toimii mielettömän hyvin. Hitaamman rpm ansiosta on vaikea tyhjentää koko lipasta joka auttaa lataamisessa.

Oma loadout AR 160
Coyote tai kobra tähtäin
no attachments
no attachments
Ergo tai vertikaali grippi

Juu ja raskasta piippua kannattaa myös kokeilla! Vaaka gripillä saa kivasti recoilia hallittua ja ase on kuin luotu medium konmpattiin. Toki omalla asetuksilla on mielettömän hyvä CLOSE - LONG ase! :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko aktiiveilla käryä milloin julkasevat sen Final standin mapit? Jotenkin alkaa jo puuduttaa tämäkin taistelutanner, noh, pelikellossa 600h että ei kai se ihme ole.. Juuri kun saivat pelin pelikelposeksi. Eipä vaan omaan makuun ole muutakaan pelattavaa. Hardline taisi tulla keväällä vasta sitten.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko jollain antaa vinkkiä, kun ostin nyt tuon premium paketin Storesta alle 18 euron ja sain kyllä kaikki uudet battlepackit mutten pääse pelaamaan lisäosia, mitä en aiemmin omistanut. Eli kun yritän esim. Dragon teeth serverille niin se antaa pitkän listan, et osta tämä dlc ja vaikka kuinka monta muuta.

Onko kukaan muu huomannut, et kun pelaa isommalla porukalla voipit päällä niin alkaisi helpommin lagittamaan? Mulla on vaan 8 megan netti ja tuntuu ettei se aina riittäisi varsinkin, jos ruudulla on paljon tapahtumaa tai äijät juoksee lähekkäin. Vai onko vaan EA:n servulle eksynyt porukkaa jostain ausseista tai USAsta?

Aseiden säätö saisi olla menussa niin kuin se oli bf3:ssa mahdollista ettei tarttisi mennä test rangelle säätämään.
 
Vastaus: Battlefield 4

Sun pitää ladata kaikki DLC kartta paketit erikseen, niissä lukee "free" kun omistaa Premiumin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko jollain antaa vinkkiä, kun ostin nyt tuon premium paketin Storesta alle 18 euron ja sain kyllä kaikki uudet battlepackit mutten pääse pelaamaan lisäosia, mitä en aiemmin omistanut. Eli kun yritän esim. Dragon teeth serverille niin se antaa pitkän listan, et osta tämä dlc ja vaikka kuinka monta muuta.

Pitää lataa ne kaikki DLC't ennen kuin niitä pelata voit, useampi giga siellä tavaraa on että jos hitaampi netti löytyy ni menee hetki jos toinenkin.

Aseita voi säätää menussa, ei ole pakko mennä Test rangelle.

Haluaisitko sitten valaista meitä monia tietämättömiä siitä mistä tämä löytyy? Itse ainakaan löydä sitä mistään.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kyllähän tuo battlelogin kautta säätäminen on tuttua, mutta nyt puhuttiin pelin omasta menusta, josta tätä loadoutien muokkaamista ei löydy
 
Vastaus: Battlefield 4

Kyllähän tuo battlelogin kautta säätäminen on tuttua, mutta nyt puhuttiin pelin omasta menusta, josta tätä loadoutien muokkaamista ei löydy
Aloitusvalikosta Multiplayer --> Test Range ja sitten esim. neliötä jos pleikkari.

Edit. Eipä mitään tuolla puhutaankin jostain menusta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Scar lähikontakti? Sehän on juuri ideaali pidemmälle matkalle damagensa ja tarkkuudensa takia ja huono lähelle hitaan rpm:n takia.

Pahoittelut mutta numero friikki minussa tarttuu tähän. Enemmän SCAR-H on lähitaistelu ase kuin pitkänkantaman. Paremminkin keskipitkän kantaman ase, miten nyt kukakin haluaa etäisyydet määritellä. Mutta ei ideaali pitkän matkan ase verrattaen esim SAR-21 kuten tästä Symthic:in vertailusta näemme.

Vaikka SCARin minimi vahinko on parempi se jää taakse tärkeissä asioissa kuten: luodin nopeudessa, hajonnan lisäyksessä, sivuttais- ja pystysuunnan rekyylissä, mitkä kaikki erittäin tärkeitä kun tarkoitus ampua kauas tarkasti.

Ei sillä etteikö SCARilla voisi ampua pidemmelle, mutta ideaali se ei ole.
 
Vastaus: Battlefield 4

Battlefield 4 premium on cross buy, joten kannattaa ostaa PS3 versio premiumista joka toimii myös PS4. Hinta plus jäsenille 13,46€.
 
Vastaus: Battlefield 4

Oisko suosituksia et mitä carbinee kannattais käyttää?
Mihin tilanteeseen? Ja millaista itse suosit?

Ase kannattaa aina valita siihen taisteluun millä tyylillä itse niitä taisteluja vetää ja tilanteeseen sopivaksi.
Itse olen suosinut eniten AK 5C carbinea, koska se tuntuu olevan all around ase. 700RPM ja tappavan tarkka. Pieni rekyyli auttaa myös siinä tarkkuudessa.
Lähitaisteluun kannattaa valita sitten nopeampia vehkeitä. Esim MTAR tai ACWR.

Pitkään taisteluun ei oikein kannata carbinea edes käyttää niiden Damage modelien kanssa, mutta jos jotain haluat niin itse ehdotan:
AK5C - Hyvä jokaisessa tilanteessa. Barreliksi kannattaa valita joko normaali, heavy barrel tai flash hider. Muzlle brakea ei kannata lyödä tähän aseeseen, koska recoil on valmiiksi tosi pieni, sekä se vain huonontaisi aseen tarkkuutta turhaan.
MTAR - Todella hyvä lähi/medium tilanteessa.
M4 - Todella tehokas ja tarkka ase. Kyseessä kuitenkin burst ase, joten kaikki eivät tästä tykkää. Silti kannattaa kokeilla
ACWR - Tehokas, tarkka ja nopea ampumaan. Recoil on hieman erikoinen mutta kun siihen tottuu tämä on yksi go to ase lähitilanteissa.

EDIT: Piti samalla kysyä millaisia tähtäimiä täällä pelaajat oikein käyttää? Onko aina käytössä RDS vai joskus jopa isompaa magnia antavia scouppeja? Itse suosin Kobra RDS tässä pelissä ja sama oli viime versiossakin. ACOG:ia tulee myös joskus käytettyä :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Mihin tilanteeseen? Ja millaista itse suosit?

Ase kannattaa aina valita siihen taisteluun millä tyylillä itse niitä taisteluja vetää ja tilanteeseen sopivaksi.
Itse olen suosinut eniten AK 5C carbinea, koska se tuntuu olevan all around ase. 700RPM ja tappavan tarkka. Pieni rekyyli auttaa myös siinä tarkkuudessa.
Lähitaisteluun kannattaa valita sitten nopeampia vehkeitä. Esim MTAR tai ACWR.

Pitkään taisteluun ei oikein kannata carbinea edes käyttää niiden Damage modelien kanssa, mutta jos jotain haluat niin itse ehdotan:
AK5C - Hyvä jokaisessa tilanteessa. Barreliksi kannattaa valita joko normaali, heavy barrel tai flash hider. Muzlle brakea ei kannata lyödä tähän aseeseen, koska recoil on valmiiksi tosi pieni, sekä se vain huonontaisi aseen tarkkuutta turhaan.
MTAR - Todella hyvä lähi/medium tilanteessa.
M4 - Todella tehokas ja tarkka ase. Kyseessä kuitenkin burst ase, joten kaikki eivät tästä tykkää. Silti kannattaa kokeilla
ACWR - Tehokas, tarkka ja nopea ampumaan. Recoil on hieman erikoinen mutta kun siihen tottuu tämä on yksi go to ase lähitilanteissa.

EDIT: Piti samalla kysyä millaisia tähtäimiä täällä pelaajat oikein käyttää? Onko aina käytössä RDS vai joskus jopa isompaa magnia antavia scouppeja? Itse suosin Kobra RDS tässä pelissä ja sama oli viime versiossakin. ACOG:ia tulee myös joskus käytettyä :)

Itselleni parhaimmat carbinet ovat AK5C, MTAR-21 ja ACW-R. Jälkimmäinen on tuntunut patchin jälkeen parhaalta carbinelta lähitaistelussa. Kannattaa myös kokeilla nyt patchin jälkeen A-91 carbinea, loistava ase sekin nyt kun kunnolla paranneltu joka puolelta.

Itse käytän oikeastaan aina red dottina joko Kobraa tai Coyotea. Joskus kokeilen myös FLIR-tähtäintä savukranaattien kanssa. Pidemmälle kantamalle joko ACOG-scopea tai M145-scopea. Tarkkuuskivääreissä tulee käytettyä ihan normaalia Rifle Scopea tai Ballisticia Variable Zoomilla.

Nyt muuten itsekin kysyn: Mikäs on teidän mielestänne paras tarkkuuskivääri?
Itse käytän aina SRR-61:tä. En oikein löydä syytä käyttää oikeastaan muita tarkkuuskivääreitä juuri tuon SRR:n bullet speedin ja dropin vuoksi. Tottakai lähitaistelussa muutama sniper (esim. M40A5 tai GOL Magnum) on parempi, mutta muuta en oikeastaan käytä, koska en löydä sille mitään syytä. Mielestäni SRR on ehkä hieman liian vahva, voisivat ainakin tuon bullet dropin korjata.
 
Ylös Bottom