Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

Näköjään tänään on kaikki taas alhaalla. Ei pysty mitään pelejä pelaan. Eli baariin on lähdettävä.

Pelistä löytyy ihan kelpo mutta lyhyt 6-8h yksinpelikampanja joten kokeilkaa vetää sekin läpi verkkoa odotellessa :)

Premium add-on tarjouksessa storessa 25€. Menee ostoon kun Hardline ei oikein ekojen trailereiden puolesta säväyttänyt.

Edit: Ei muuten tarvi lähteä baariin. Yksinpelin vetää läpi hardilla ja parilla promillella helposti...

Oon nyt googletellut suomeksi ja lontooksi, mutta onnistuuko 360:ltä premiumin siirto Onelle ilmaiseksi? Itse BF4 levy pitää ostaa.
Kun löytyy useaa tietoa päivämääristä mihin mennessä tuo olisi pitänyt tehdä ja/tai onnistuu heti ilmaiseksi lataamalla Onen storesta samalla accountilla. Tai sitten tietoa jostain pienestä summasta jolla upgradeta se 360 premium one versioksi?

Tack!

Oon nyt googletellut suomeksi ja lontooksi, mutta onnistuuko 360:ltä premiumin siirto Onelle ilmaiseksi? Itse BF4 levy pitää ostaa.
Kun löytyy useaa tietoa päivämääristä mihin mennessä tuo olisi pitänyt tehdä ja/tai onnistuu heti ilmaiseksi lataamalla Onen storesta samalla accountilla. Tai sitten tietoa jostain pienestä summasta jolla upgradeta se 360 premium one versioksi?

Tack!
Jos upgrade tarjous on vielä voimassa niin muistaakseni voit lataa storesta one version, siellä jossain näkyy se upgrade systeemi ja aikaisemmin ainakin oliko nyt 10e mitä maksoi. Eli sun ei siis tarvitse ostaa levyä one:lle. Mutta kun pelaat upgrade versiota pitää olla 360 levy sisällä one:ssa. Tai tämäkin tieto perustuu siihen miten sen ps4:llä toimi aiemmin.

Oli kyllä taas tänään niin legendaarinen pelleilijä Metrossa ettei paremmasta väliä. Oikeen kotomaan ehta ES-Jonne parhaasta päästä. Muuten en olisi edes jaksanut uhrata puolta tuntia elämästä reporttien tekoon videon kanssa jos PSN-viestittely olisi ollut edes hieman vähemmän nenäkästä. Toivottavasti oikeus taas tapahtuu... Näky olevan jo aiemminkin päässyt samasta aiheesta Tubeen ja näky täälläkin vaikuttavan.

[video=youtube_share;nitiH3yKWWQ]http://youtu.be/nitiH3yKWWQ[/video]

Lapset näin EI E-penistä boostata...

Juu kova poeka näyttää tämäkin markkis olevan, paras killstriikki 80 vaikkei kopterikuski olekkaan. Mietin vaan mikä pistää kaivautumaan seinien sisälle ja sieltä sitten ruikkimaan tietäen että tili suljetaan varmasti, aijoo se ratiohan se kuten meillä muillakin. Miks suomalaisilla servuilla pääsääntösesti ei saa käyttää ilmatorjuntaa ollenkaan, ei AAta, ei iglaa, ei stingeriä, sitä oon kans joskus miettiny.

Tänään muuten joulun jäljiltä on hyvin toiminut servut, löytyy kymmeniä täysiä servuhaulla vaikka ennen oli niin niukasti ja jopa battlelogi, josko se tästä taas jatkuisi pelikelpoisena seuraavaan patchiin asti.

Itse tein siirron PS3>4 tuossa Final Standin julkasun aikoihin ja silloin ainakin premiumi siirtyi ongelmitta. Jos Onella tai PC:llä pääset jotenkin näkemään pelikirjastosi tms. niin siellä saattaa löytyä Premium tai sitten ihan Onella Marketplacesta katsomalla hinta saattaa olla "Ilmainen"

Jos upgrade tarjous on vielä voimassa niin muistaakseni voit lataa storesta one version, siellä jossain näkyy se upgrade systeemi ja aikaisemmin ainakin oliko nyt 10e mitä maksoi. Eli sun ei siis tarvitse ostaa levyä one:lle. Mutta kun pelaat upgrade versiota pitää olla 360 levy sisällä one:ssa. Tai tämäkin tieto perustuu siihen miten sen ps4:llä toimi aiemmin.
Kaikki nuo 10e upgradet next genille loppuivat jo alkuvuodesta tietääkseni. Ja tuosta 360-levyllä "pelaamisesta" en alkaisi lupailemaan kun konsoleilla on eri formaatti levyissä. 360:lla vissii oli DVD(?) ja X1:lla on Blurayt. PS3 ja 4 käyttivät kumpikin Blurayta ja siksi niillä ei ollut mtn ongelmaa.

Miks suomalaisilla servuilla pääsääntösesti ei saa käyttää ilmatorjuntaa ollenkaan, ei AAta, ei iglaa, ei stingeriä, sitä oon kans joskus miettiny

Varmaan ainut järkiperäinen syy tähän on se, että adminit ovat hekohuoria ja ilman ilmatorjuntaa hekotappojen metsästäminen on paljon helpompaa. Itse moukutan silti aina stingerillä niin paljon kuin vain ammuksia riittää. Bannit on pieni haitta siihen nähden, että saa noille idiooteille pari kuolemaa lisää. Ei tollasilla servuilla - jossa adminit käyttää valtaa oman edun nimissä - huvita pelata muutenkaan :D Sama pätee myös tiimien tasoittamiseen viime hetkellä omaksi eduksi. Katso ens kerralla huvikses tommosen servun omistajan battlelogia, on nimittäin varmasti oikein kunnon helikopterisankari :)

Varmaan ainut järkiperäinen syy tähän on se, että adminit ovat hekohuoria ja ilman ilmatorjuntaa hekotappojen metsästäminen on paljon helpompaa. Itse moukutan silti aina stingerillä niin paljon kuin vain ammuksia riittää. Bannit on pieni haitta siihen nähden, että saa noille idiooteille pari kuolemaa lisää. Ei tollasilla servuilla - jossa adminit käyttää valtaa oman edun nimissä - huvita pelata muutenkaan :D Sama pätee myös tiimien tasoittamiseen viime hetkellä omaksi eduksi. Katso ens kerralla huvikses tommosen servun omistajan battlelogia, on nimittäin varmasti oikein kunnon helikopterisankari :)
Kokeilkaapa joskus mennä 64 tai jopa 32pelaajan serverillä helikopteriin, tulee hyvin pian selväks miks noita kielletään. Nuo kaikki on pelkkiä shoot and forget aseita, jotka ovat aivan täydellisessä epäbalanssissa niiden helppouteen ja määrään nähden. Hekolla ei basesta pääse parhaimmassa tapauksessa kuin nousemaan nii sieltä jo tulee kaiken maailman aktiivi radaria, stiglaa, mobileAA ja muuta skeidaa niin paljon että koko kopteri on hyödytön. Pahimmassa tapauksessa 2 stigla miestä voi estää koko kopterin nousun basesta. Se srawin opettelu ei niin kauaa kestä etteikö sillä voisi niitä koptereita alas saada, mutta porukka haluaa itse niitä helppoja tappoja kun ei tarvitse kuin sohaista taivaalle, unohtaa ja pisteitä tulee.

Kokeilkaapa joskus 32vs32 konkka servulla inffinä pysyä hengissä jos objectivea pelaat... Aina joku ampuu... Pitäis ne aseet kieltää että saan valtailla lippuja rauhassa...

Kokeilkaapa joskus 32vs32 konkka servulla inffinä pysyä hengissä jos objectivea pelaat... Aina joku ampuu... Pitäis ne aseet kieltää että saan valtailla lippuja rauhassa...
Jos rölliä yritit nii oli jo aika huono yritys. Fakta on se, että bäfässä on jo aivan liikaa kaikkea lock on shaibaa ja näkymättömiä miinoja (slam). Toki näillä saadaan enemmän pelaajia pelille kun kaikki voivat saada niitä helppoja tappoja tekemättä mitään, mutta bäfä veteraaneja nämä vaan ärsyttävät. Tämäkin keskustelu on täälläkin käyty monen monta kertaa, mutta siltikään kaikki eivät tunnu ymmärtävän että bäfä on mennyt piloille viimeistään 4 osan myötä.

Bf3 oli vielä kuitenkin toimiva ja hyvä peli, bf4 pelaaminen loppuu lähes poikkeuksetta turhautumiseen pelin rykimisen takia, vaikka peli on ollut markkinoilla yli vuoden. Ja ei, minunkaan ei olisi pakko peliä pelata, mutta planetside 2 ei ole vielä konsolille tullut, eikä tällä hetkellä konsolilla ole bäfälle kilpailevaa multiplayeria.

Kokeilkaapa joskus mennä 64 tai jopa 32pelaajan serverillä helikopteriin, tulee hyvin pian selväks miks noita kielletään. Nuo kaikki on pelkkiä shoot and forget aseita, jotka ovat aivan täydellisessä epäbalanssissa niiden helppouteen ja määrään nähden. Hekolla ei basesta pääse parhaimmassa tapauksessa kuin nousemaan nii sieltä jo tulee kaiken maailman aktiivi radaria, stiglaa, mobileAA ja muuta skeidaa niin paljon että koko kopteri on hyödytön. Pahimmassa tapauksessa 2 stigla miestä voi estää koko kopterin nousun basesta. Se srawin opettelu ei niin kauaa kestä etteikö sillä voisi niitä koptereita alas saada, mutta porukka haluaa itse niitä helppoja tappoja kun ei tarvitse kuin sohaista taivaalle, unohtaa ja pisteitä tulee.

Olen täysin eri mieltä. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa pysyä hekolla ilmassa isoissakaan mapeissa ja on täysin naurettavaa, että stingereitä ja muita nerffataan heikommiksi, jotta hekoilla olisi mukavampi lentää. Attack hekot on yhdentekeviä kun niitä ei voi huoltaa vauhdissa, mutta littlebirdit/zw11 on kyllä niin syöpää kuin vain voi olla, koska niitä voi korjata kyydistä. 2 korjaajaa jolla stingerit/rpg -> hekoa ei saa alas millään muulla kuin AA:lla ja sekään ei riitä kun ohjukset kestää latautua ja heko käy basessa korjaamassa. Varsinkin kentät kuten Dawnbreaker tai Siege ovat yhtä hupia, kun lukituksen väistää helposti siirtymällä talon taakse piiloon. Kun viimenään osut siihen hekoon srawilla niin ei se tuhoudu edes yhdestä osumasta, ei edes hcssa. Montahan ohjusta tollanen kurkkupurkki oikeasti kestäisi? Stingereihin lisää tehoa tai pikkuhekoista kyytikorjausmahdollisuus pois. Onhan se nyt s**tanan naurettavaa, että kahden korjaajan varustama pikkulintu tarvii seitsemän ohjusta pudotakseen, ja nämäkin pitää tulla kolmen eri ampujan piipuista, koska mechanic-perkeillä varustetut korjaajat fiksaavat hekon ennenkuin ehdit edes ladata.

Olen täysin eri mieltä. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa pysyä hekolla ilmassa isoissakaan mapeissa ja on täysin naurettavaa, että stingereitä ja muita nerffataan heikommiksi, jotta hekoilla olisi mukavampi lentää. Attack hekot on yhdentekeviä kun niitä ei voi huoltaa vauhdissa, mutta littlebirdit/zw11 on kyllä niin syöpää kuin vain voi olla, koska niitä voi korjata kyydistä. 2 korjaajaa jolla stingerit/rpg -> hekoa ei saa alas millään muulla kuin AA:lla ja sekään ei riitä kun ohjukset kestää latautua ja heko käy basessa korjaamassa. Varsinkin kentät kuten Dawnbreaker tai Siege ovat yhtä hupia, kun lukituksen väistää helposti siirtymällä talon taakse piiloon. Kun viimenään osut siihen hekoon srawilla niin ei se tuhoudu edes yhdestä osumasta, ei edes hcssa. Montahan ohjusta tollanen kurkkupurkki oikeasti kestäisi? Stingereihin lisää tehoa tai pikkuhekoista kyytikorjausmahdollisuus pois. Onhan se nyt s**tanan naurettavaa, että kahden korjaajan varustama pikkulintu tarvii seitsemän ohjusta pudotakseen, ja nämäkin pitää tulla kolmen eri ampujan piipuista, koska mechanic-perkeillä varustetut korjaajat fiksaavat hekon ennenkuin ehdit edes ladata.
Kyllä muuten lähtee yhdestä kudista srawista scout ja attack heko, läski lähtee vasta toisesta. Mulla ei itellä ole myöskään ole ollut muuta ongelmaa hekon kanssa muuta kuin se että esim. Golmudissa ja dawnissa AA spämmii jotain activea basesta omaan baseen Dawni esim. antaa todella huonoa suojaa hekolle ja bf4 lagiset counterit tuntien saa 1 AA basesta sekä 1-2 stiglaaja sen kopun alas aika äkkiä. Shanghai on hyvä kopu mappi, mutta sielläkin yleensä 1-2 ottaa asiakseen sen että ne istuu joko hvm:n kanssa c tornissa tai sitten stiglan kanssa jossain basen viereisillä katoilla ja lukottaa kopua baseen monesti koko rundin. Itse omistan tälläisen yhden paha maineisen suomi serverin missä on yleensä ollut kieltoina activen käyttö, AA basecamp ja stiglalla/javella tms. lukottaminen baseen. Ja ei, en ole kopu huora. Itsellä ei ole mitään ongelmia ottaa sitä kopua alas srawilla, rpg:llä tai muulla vastaavalla. Ja ei, en kiellä lock on aseiden käyttöä serverillä vaikka joskus sen säännöt ovat kokonaan kieltäneetkin, yleensä vain laiskuudesta en ole jaksanut joka kerta kirjoittaa perinpohjaisia sääntöjä serverille kun joudumme serveriä muokkaamaan joka viikko matsien takia.

Kyllä muuten lähtee yhdestä kudista srawista scout ja attack heko, läski lähtee vasta toisesta.

Noh, tästä en lähde kiistelemään. Otan sulle nauhalle ens kerralla (jos muistan), kun sraw ainoastaan disabloi hekon, jonka etevä korjausmies sitten kätevästi korjaa takaisin lentoon :D Tottahan se on, että toi AA-kamppi basessa on aivan älytöntä varsinkin kun pienet mapit kuten Zavod mahdollistavat sen, että AA ylettää kahdelle ekalle lipulle basesta käsin. Ei oikein houkuttele lentämään hekolla siinä kentässä kun lääniä on niin vähän ja AA:t kantaa 500m.
Tiimipeli on se mikä tekee noista pikkulinnuista niin ylivoimaisia, kun on tosiaan pari korjausmestaria kylkipuolella. Siitä vielä toinen kun spawnii kerran supportiksi ja heittää siivelle roikkumaan ammuslaatikon (tämän jälkeen takaisin engiksi), niin on sitten pojilla mukavasti loputtomat ohjuksetkin.

Huoh, koko aamun tapellut multiplayeriin pääsyn kanssa. Musta ruutu ja oikeessa yläkulmassa joku latausjuttu ollut jo puoli tuntia.

Ylös Bottom