Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Mainio beta! Joillekin ei ole mappi maistunut, mutta mielestäni ainakin dominationissa toimii erittäin hyvin. Kyseessä on kuitenkin close combat actionia, mutta ei niin ahtaasti kuin BF3:ssa. Etenemismahdollisuuksia on paljon ja kaikille pelaajatyypeille löytyy oma paikkansa. Loistavaa mappisuunnittelua myös tuo lasikatolle pääsy, erittäin monta hienoa tilannetta muodostunut sen myötä. Itse tykkään paljon ja odotukset itse pelistä ovat korkella. Vielä kun pääsee tätä mättämään PS4:lla niin mikäs tässä räiskiessä :)
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Minullekin on alkanut maistua Siege of Shanghai ja koko BF4 sitä enemmän mitä enemmän on tullut betaa pelattua, kumpaakin moodia. :) Jopa tuohon TTK:n laskuun olen tottunut ja sen myötä tulee liikuttua varovaisemmin kuin BF3:ssa.. Eiköhän tämä tule myös nykyboksille ostettua, varsinkin kun olen Xbonerin ostamassa vasta sitten joskus Suomen julkkarin jälkeen.

EDIT: Nii ja paremmalta tämä nytkin näyttää jo kuin BF3 kun ei ole sitä sinistä filtteriä. :p Toki konkassa kerrostalon räjäytyksen jälkeen maa on yhtä valkoista tekstuuria mutta eiköhän tuo retailiin korjata. Ja suckspressionin fiksaukselle littipeukut täältä vielä!! :cool:
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Jeps, mun mielestä toi Siege of Shanghai on konkkaronkassakin ihan täyttä rautaa. :cool:

Mahtaa olla aika epic 64 pelaajalla! Eikä kyllä oo PS3:n 24:lläkään mikään aavekaupunki.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Itse pidin betasta. Conquestia tuli pääsääntöisesti pelattua, Domination ei maistunut itselleni tässä pelissä vaikka Codeissa se on aina ollutkin suosikki pelimuoto. Frendit ei oikein vakuuttunut betasta. Haulikot on kyllä liian tehokkaita tällä hetkellä, ja ne tuntuivat aiheuttavan suurimman ärsytyksen pelikavereissa toinen oli pistoolit. En silti tiedä ostanko tätä peliä ainakaan heti julkaisussa. Jos pitäisi valita tämä vai tuleva Cod niin silloin valinta olisi Battlefield 4. Codit on mennyt viime vuosina selllaiseen suuntaan, että ei ne ei nappaa enään minua. Cod = Too ADHD + Too Much QS For My Taste.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Nyt on tullut muutama tunti pelattuu betaa ja vaikuttaa kyllä erittäin lupaavalta. Tuskin malttaisin odottaa että ps4 versio tulee :D Itse Shanghai mappi herättää vähän ristiriitaisia fiiliksiä. B-lippu jossa 4 hissii nousee lippu kerrokseen on kyl niin kiva kun noin 3 kaverii odottaa miltein aina c4:n tai noobi tuubin kanssa hissin ovien avautuessa. Onneksi porukka ei kämpi sitä katolle meneviä hissejä aivan niin paljoo jota ite käytän lähes tulkoon aina.

Oletko huomannut muuten kun spot näppäintä painaa pohjassa tulee esiin komento huutoi? (need repairs, need ammo, need medic ja ynm) Tosin kun pelaa kiinan ukolla nii kukaa ymmärrä huutoo ellei kato radarii. Tosin kukaa sitä radarii kato xboxilla kun spottaan vihollisen random kaverin viereen tai pyydän jotai niin ei mitään reaktioo (järkevää ainakaan)

Sellainen juttu kanssa että kun liittyy kaverin peliin joinaamalla tai kaverin kutsusta, pelin loputtua tai kesken pelin siirtyy automaattisesti kaverin puolelle jos team balance ei ole kohdillaan. Tää on mielestäni tosi hyvä juttu verrattuna bf3:een jossa piti aina vahtii puolen vaihto mahdollisuutta jos halusi kaverin puolelle.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Toki konkassa kerrostalon räjäytyksen jälkeen maa on yhtä valkoista tekstuuria mutta eiköhän tuo retailiin korjata.

Pilvenpiirtäjän kaatumisen jälkeen maa täyttyy pölystä, joten sen kuuluukin näyttää siltä kun se nyt näyttää.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Alla omia, täälläkin jo moneen kertaan todettuja juttuja videon muodossa.
[video=youtube;McvnEiqaxGY]http://www.youtube.com/watch?v=McvnEiqaxGY&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Minullekin on alkanut maistua Siege of Shanghai ja koko BF4 sitä enemmän mitä enemmän on tullut betaa pelattua, kumpaakin moodia. :) Jopa tuohon TTK:n laskuun olen tottunut ja sen myötä tulee liikuttua varovaisemmin kuin BF3:ssa.. Eiköhän tämä tule myös nykyboksille ostettua, varsinkin kun olen Xbonerin ostamassa vasta sitten joskus Suomen julkkarin jälkeen.

EDIT: Nii ja paremmalta tämä nytkin näyttää jo kuin BF3 kun ei ole sitä sinistä filtteriä. :p Toki konkassa kerrostalon räjäytyksen jälkeen maa on yhtä valkoista tekstuuria mutta eiköhän tuo retailiin korjata. Ja suckspressionin fiksaukselle littipeukut täältä vielä!! :cool:

Ei TTK ole laskenut? ainakin symthic antaa sen perus 25 alotus dmg. Tosi hyvält vaikuttaa ja ehdoton hankinta mut luultavasti vasta ps4 ku toi 24 pelaajaa on vaan liian vähän. Class balance on mielestäni kohdillaan tai ainakin paremmin kuin bf3 nyt kun kaikilla classeilla on mahdollisuus carbineihin ja reconilla on c4. Supportin xm25 on loistoase mut siit taitaa tulla aika helvetillinen jossai metron tyylisessä mapissa. Toivottavsti ne ei kuitenkaa nerffailis aseita yhtä innokkaasti kuin bf3.
Tos niille xm25 video jotka ei välttämät oo viel ymmärtäny sitä kunnolla
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Itsellä on nyt muutama suuren suuri ärsytys tässä. Krafiigoista ja muista niihin liittyvistä bugeista ei tässä kohtaa kannata vielä valittaa koska builduppi on vanhaa jo valmiiksi.

- Tankit, ei herra mun jee... Nerffattu niin munattomiksi ettei main gunilla saa järkevästi mitään muuta kuin toisia ajoneuvoja tuhottua. Splash damagea lisää ja paljon.

- Pikkulintu versus Tankki... Pikkulinnulla ei taida saada edes hitmarkkia tankista KK:n kanssa, realistista ehkä mutta tämä on edelleenkin arcade peli. Toisinpäin Tankilla kun ammut pikkulintua pikkulintu jatkaa matkaa jollei kuski pyörähdä talon seinään tai mereen. Ei jeesus, kyllä se pitää olla laaki ja vainaa jos tankilla pientä kopua ampuu.

-Pikkulintu versus jalkaväki... Huh huh, en tiedä enkö osaa vai missä mättää. Luodit pölisee ympärillä ja ukko jatkaa pomppimista.

-Pellehermannien spottauslaite. Pliis heivatkaa se kokoversiosta mäkeen. 12:sta vastustajasta neljä kämppii talojen katolla spottaamassa kaikkea mikä liikkuu. Flaret ja savut palautuu vieläpä hemmetin hitaasti. Sitä hemmetin piipitystä ei vaan jaksa. RPG:tä on buffattu nopeammaksi ja vähennetty droppia paljon, Kyllä sillä pitäisi jo paskemmankin saada tuhoa aikaseksi ilman guided ominaisuuksiakin.

-Aseet vaikuttaa muuten olevan ihan söpösti balanssissa mutta näiden ammu ja unohda tyyppisten kökköjen lisääntymistä en kattele hyvällä. Ne ei tee kenenkään pelistä parempaa tai helpompaa, ne ainoastaan ärsyttää ja passivoi entisestään apinoiden peliä.

-Ei vieläkään Ping lukemaa konsoleilla scoreboardilla. [facepalm] Peli joka antaa huonosta yhteydestä etua eikä pingit näy... Voisiko olla liikaa vaadittu jotta tämä ominaisuus joka on itsestään selvyys ollut aina PC:n puolella joka ikisessä pelissä saataisiin myös konsoleille. Varsinkin kun niistä servereistä maksetaan ihan Euroja. Pelaako oikeasti konsoliväki niin paskoilla neteillä ettei pingejä voi näyttää ihan numeroilla. Edes admineille mahdiollisuus nähdä pingit jotta regionhopperit, puhelimien ja mokkuloiden lagietua hyväksi käyttävät voisi potkia EA:n servereille kaltaistensa seuraan...
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Hei nyt oikeesti!! En pääse pelaamaan (PC), koska saan käskyn asentaa PunkBuster, joka mulla on asennettuna.

Poistin ja asensin uusiks --> ei toimi
Koitin PBSetupista laittaa pelivalikoimaan BF4 --> onnistu --> koitin päivittää ni sain Erroria.

Muilla ongelmaa??
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Hei nyt oikeesti!! En pääse pelaamaan (PC), koska saan käskyn asentaa PunkBuster, joka mulla on asennettuna.

Poistin ja asensin uusiks --> ei toimi
Koitin PBSetupista laittaa pelivalikoimaan BF4 --> onnistu --> koitin päivittää ni sain Erroria.

Muilla ongelmaa??

Kun asensit betaa, rastititko pb:n asennuksen pois? Jos näin, niin koita antaa asentaa se siinä betan asennuksen yhteydessä.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Kun asensit betaa, rastititko pb:n asennuksen pois? Jos näin, niin koita antaa asentaa se siinä betan asennuksen yhteydessä.

Siis juu nimenomaan siinä asennuksen yhteydessä rastitin PB:n mukaan asennukseen.
Kaverilla on PB:n versio 0.993 ja mulla on ihan sama versio. Tarkistin Betan asennuksen Originilla ja virheitä origin ei ilmottanu.

Ja siis kaveri pääsee pelaamaan, minä en.
Näytä liitetiedosto 11703 Näytä liitetiedosto 11704
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Onko muilla ollu sellasta ongelmaa PC:llä että kun yrittää liittyä peliin ni connecting kohdan jälkeen heilahtaa Error Game Disconnected: client closed down connection sen sinisen palkin kohdalle?ERROR
Game disconnected: client closed down connection.ERRORGame disconnected: client closed down connection.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Ensivaikutelma on aivan täysi 10+.
Tulen matsiin jota ehti sen viisi minuuttia pelata, no se nyt ei häiritse mitään. Mutta sitten.. katson ympärilleni, mitä näen? Kauheata, harmaata, lataamattoman näköistä mössöä koko mappi täynnä. Ymmärsin hetken päästä kyllä, että pilvenpiirtäjä oli tässä vaiheessa jo pelkkää tuhkaa, mutta se näytti niin järkyttävän paskalta PS2-peliltä. Ymmärrystä laski myös julisteet tai litkä lie mainokset, jotka eivät olleet loppuun asti ladanneet.

Sitten matsin jälkeen latasi uutta, ja siihen se sitten tilesi. Jaa-a. :-D
Noo.. jos kohta kokeilee kumminki uusiks, eikä 5min takia ala paskaksi haukkumaan.. vaikka periaatteessa teinkin niin.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

PC:llä pelattu kaverin kanssa tämä päivä. Ei oikeen vakuuttanut, päädyttiin muutaman tunnin päästä pelaamaan BF3. Hienommat grafiikat toki, mutta siihen ne uudistukset oikeastaan taitaa jäädä. :/
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

-Pellehermannien spottauslaite. Pliis heivatkaa se kokoversiosta mäkeen. 12:sta vastustajasta neljä kämppii talojen katolla spottaamassa kaikkea mikä liikkuu.
Tätä tuli itsekkin kirottua muutamaan otteeseen. Conquestissa vihollinen vallannu kaikki liput ja sitten ihmettelee missä ne omat tiimiläiset luuraa, jaaha kaikki jossain talon katolla kämppimässä eikä objektiivia osata pelata ollenkaan.

Siis juu nimenomaan siinä asennuksen yhteydessä rastitin PB:n mukaan asennukseen.
Kaverilla on PB:n versio 0.993 ja mulla on ihan sama versio. Tarkistin Betan asennuksen Originilla ja virheitä origin ei ilmottanu.

Ja siis kaveri pääsee pelaamaan, minä en.
Jos omistat Battlefield 3:sen, voit kopioida PB tiedoston bf3 kansiosta ja laittaa sen Bf4 kansioon. Sitten pitäisi toimia.


Mitä nyt muutaman tunnin olen tätä betaa kokeillut. Ei kyllä pysty tätä peliä ostamaan tän sukupolven konsolille, tuntuu kuin pelais Bf3:sta joka ei toimi kovin hyvin.
Beta versiohan on kyseessä niin bugit ja sun muut ymmärtää, mutta ei viitsi täyttä hintaa maksaa "Battlefield 3,5:sta".
Ainakin Ps4 version tulee ostettua kun se ilmestyy. 60 fps and 64 pelaajaa aww yess!
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Huh miten susiruma toi 360:n bf4 beta on. Selkeästi huonommat graffat kuin mitä bf3 betassa oli aikoinaan. Kyllä melkoinen kusetuksen maku jos noin hutaistut versiot julkaisevat "vanhoille" konsoleille. Ei tarvi edes miettiä hankkimistä nykykonsolille vaan vasta sitten ps4:lle/xbonelle.
 
Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

Alla omia, täälläkin jo moneen kertaan todettuja juttuja videon muodossa.
[video=youtube;McvnEiqaxGY]http://www.youtube.com/watch?v=McvnEiqaxGY&feature=youtu.be[/video]

Hieno video kiitos. Tekijällä selkeä ääni ja tyylikäs pelitapa. Ainoa mikä videon lopussa iski silmään oli ruudun säätäminen. Eli ruutu oli videossa ainakin liian suuri eikä säädetty oman TV:n/ monitorin kokoon. Hyvää menoa ja odotus kovenee BF:jää kohti!
 
Ylös Bottom