Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mites se nyt on rikki? Vai tarkotatko omaa konsoliasi?
![]()
Huti nro. 1: Ihan alkuun nyt tämä PunkBuster-viallisuus. Eli ainakin itse onnistuin kauhaisemaan viallisen pb-tiedoston pelin mukana, enkä päässyt pelaamaan. Kun kopioin Medal of Honor: Warfighter:in pb-tiedoston BF4:seen niin johan lähti pelittään.
Huti nro. 2: Frame rate ongelmat. Itse ajattelin sen johtuvan liian korkeista grafiikka-asetuksista, mutta ei. Jopa Medium-grafiikoilla pelattaessa tulee aivan jäätäviä lagipiikkejä. Lähdin itse siis liikkeelle High-asetuksilla ja peli pyörii yleisesti todella siististi. Ruudulla saa räjähdellä niin maan prkleesti ja fps on silti vakaa 60. Sitten tulee niitä tilanteita, kun ei tapahdu mitään ja silti fps tippuu alle 10:neen pariksi kolmeksi sekunniksi.
Huti nro. 3: Satunnainen kaatuilu. Eihän se mikään paha homma sinänsä ole, koska PC:llä pelataan nettiselaimen kautta (esim. Chrome). Joten peliin pääsee liittymään saman tien takaisin, koska bäfän kaatuminen ei kaada Chromea. Mutta ei se silti ole hyväksyttävää.
Onhan sulla uusimmat beta-ajurit asennettu näyttikseen? Sekä AMD kuin myös Nvidia julkaisi betat tätä betaa varten.
Betaversion ongelmia, eiköhän noi satunnaiset kaatuilut ole korjattu retailiin.
Kaveri sano että silläkin on tullut noita frame rate onglemia tänään. Eilen pyöri vielä ihan nätisti, kun ei ollut beta-ajureita ladannut.Mulla on ajurit ajan tasalla ja tiedostan kyllä että kyseessä beta-versioNoi vaan nyt oli ne suurimmat epäkohdat johon DICE:n ja EA:n pitää todella panostaa
![]()
Kellään muulla tehnyt niin, että kun olet joinimassa servulle, tulee latausruutu ja musiikit alkaa. Tämä ruutu noin minuutin, kunnes heittää takaisin windowsiin, ja tulee ilmoitus "BF4 Beta lakkasi toimimasta". Eli siis peliin asti en ole kertaakaan vielä päässyt. 64bit Win8 koneessani.
Täällä pyritään rikkomaan Battlefield 4 neitsyys vasta PS4:lla. Siihen asti mennään teidän videoilla ja teksteillä.
Meinasin alkaa latailemaan betaa, mutta pidetään Nisu linja tiukkana ja korkataan BF4 sitten PS4: llä, vai oletko jo mennyt latailemaan![]()
Kaverin koneella ei ainakaan toi bf4 beta jostain syystä ilmestynyt sinne geforce experiencen listalle.En kyllä tiedä mikä on GeForce Experiencen optimoinnin päämäärä tämän kohdalla, ei se ainakaan tasainen 60fps ole.Kaikki tapissa paitsi tehosteet mediumilla, tippuu ikävästi 50fps välillä. Heti kun tiputtaa MSAA:n 2x, niin johan pysyy 60-90 fps:ssä.
Onko sulla joku fps mittari? Jos ei, niin fps tippumista 60->50 ei kyllä varmaan huomaa ainakaan jos keskittyy itse peliin.
Saavutukset/Trophyt
On ihan Betan ominaisuus, että kaatuu. Itelläkin kaatunu 2 krt.
Mutta tosiaan. Kannattaa ensin tehdä se asennuksen tarkitus originissa. Eli menet pelin kuvakkeen päälle, klikkaat oikealla hiiren näppäimellä ja painat korjaa asennus. Toivotaan et lähtee pelittään![]()
Ei hemmetti uskoisi ainakaan saavutuksista, että uusi bäfä olisi pääasiassa moninpeli, jossa sattuu olemaan yksinpelikin... Vaivaiset viisi saavutusta tulee moninpelistä. Plääh.![]()
Jep, sen tyyliset esim tee hassunhauska tappo hypäten katolta kuolemaan tai jotain makaa paikallasi koko peli. Täysin epäoleellisia ja vaikuttavat peliin. Mutta sen tyyliset joissa rohkaistaan esim. eri luokkien käyttöä, ovat tervetulleita.Tämä on vain hyvä. Eipähän näy trophy hunttereita kentällä kauhean pitkään yrittämässä jotaan täysin epäoleellista.
Hyvät trophyt tämäntyylisiin moninpeleihin on joko: A/ Muutama trophy jotka on aivan pirun helppoja (tyyliin käynnistä moninpeli) tai B: MAG:n tyyliset joiden suorittamiseen menee 400h ja joita kukaan ei ala keräämään pelkästään pyttyjen takia vaan ne toimivat ainoastaan lisä-ilona ja haasteena niille jotka oikeasti pelaavat peliä pitkään.
Tämä on vain hyvä. Eipähän näy trophy hunttereita kentällä kauhean pitkään yrittämässä jotaan täysin epäoleellista.