Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

Onkohan kellään mitään tietoa millo tulee joku korjaus päivitys ? Vituttaa kuin pientä oravaa tuo tilttaaminen, tänään 6 krt putkeen tilttas että joutu pleikkarin sammuttaan napista
muuten kyllä mahtava peli jos ei onnettomia grafiikkoita lasketa :D

Eihän tuo peli ole graafisesti mennyt lainkaan eteenpäin BF3:sta? Ihan sama puhutaanko PS3:sta, nelosesta vai PC:stä.

Hahmojen liikkuminen näyttää typerämmältä kuin BF3:ssa, mapit näyttävät mielettömän tylsiltä jne. Vähän jää nyt epäselväksi miksi tämä pitäisi ylipäätään hommata.

Onkohan kellään mitään tietoa millo tulee joku korjaus päivitys ? Vituttaa kuin pientä oravaa tuo tilttaaminen, tänään 6 krt putkeen tilttas että joutu pleikkarin sammuttaan napista
muuten kyllä mahtava peli jos ei onnettomia grafiikkoita lasketa :D

Aivan samaa mieltä kanssasi! Tilttailee kuin pieni sika, ja grafiikka itkettää BF3:nkin verrattuna mutta kun se "Only in Battlefield" -hetki sattuu kohdalle hyvän tiimityön seurauksena niin kaikki unohtuu :D

Meikäläinen on kyllä säästyny tilttailuilta kokonaan :o mut 5 viimeistä peliä taas loppui yhteyden menettämiseen, voi kun tää peli saatais toimii ni olis niin nannaa :) ei auta muu kun haamuilla reilyn kanssa sillä aikaa.

Eihän tuo peli ole graafisesti mennyt lainkaan eteenpäin BF3:sta? Ihan sama puhutaanko PS3:sta, nelosesta vai PC:stä.

Hahmojen liikkuminen näyttää typerämmältä kuin BF3:ssa, mapit näyttävät mielettömän tylsiltä jne. Vähän jää nyt epäselväksi miksi tämä pitäisi ylipäätään hommata.
Ei nyt nykykonsolille saa mitenkää väännettyä hyvää grafiikkaa silleen et toimis hyvin. Ja miksi pitää hankkia? :D koska se on Battlefield ja se vaan pitää hommata. Kannattaa nyt kuitenkin Ps4:lle tai pc:lle hommailla jos hommaa, ei oo mitenkää miellyttävää paukuttaa 12v12 isoissa mapeissa.

Itellä ei oo pelin jäätylyn kanssa mitenkään kauheesti tullut ongelmia, mitä nyt pari kolme kertaa pleikka jäätyny. noin 12h yhteensä pelattu multiplayeria.

Ei nyt nykykonsolille saa mitenkää väännettyä hyvää grafiikkaa silleen et toimis hyvin. Ja miksi pitää hankkia? :D koska se on Battlefield ja se vaan pitää hommata. Kannattaa nyt kuitenkin Ps4:lle tai pc:lle hommailla jos hommaa, ei oo mitenkää miellyttävää paukuttaa 12v12 isoissa mapeissa.

Itellä ei oo pelin jäätylyn kanssa mitenkään kauheesti tullut ongelmia, mitä nyt pari kolme kertaa pleikka jäätyny. noin 12h yhteensä pelattu multiplayeria.
Sekin kertoo jotain nykykonsolien BF4:stä, että muistan kuulleeni että DICE vihasi ks. versioiden tekemistä. EA:n idea siis täysin tehdä PS3 ja Xbox360 versiot.

Sniper siellä, sniper täällä, sniper tornin päällä, sniper sivusta, sniper takaa.. Tuntuu että joka kenttä on sniputtajien unelmien mukaan kyhättyjä.. Innolla odotan PS4:n 64 pelaajan matseja joissa 56 ovat reconeita ja muut niiden uhreja.

edit: Niin ja tää spawn rape on ihan hirveetä tässä pelissä (juurikin snipujen osalta) :P

Viimeksi muokannut moderaattori:

Sniper siellä, sniper täällä, sniper tornin päällä, sniper sivusta, sniper takaa.. Tuntuu että joka kenttä on sniputtajien unelmien mukaan kyhättyjä.. Innolla odotan PS4:n 64 pelaajan matseja joissa 56 ovat reconeita ja muut niiden uhreja.

edit: Niin ja tää spawn rape on ihan hirveetä tässä pelissä (juurikin snipujen osalta) :P

Äläs ny. Lähinnä noissa ärsyttää se, että niistä harvoin on mitään hyötyä omalle puolelle. Istuvat jossain merkityksettömässä paikassa, kun pitäisi lippua hakea. Ja ei siellä aukioden keskellä kannata juoksennella, tankkiin vaan ja snipuille kyytiä.
Ainakaan itse en ole snipuihin ärsyyntyt muuten, mutta pääasiassa pelaan 32vs32 cq, rush ja obliteration, ja pienemmissä pelimuodoissa voi olla toisin. Pelin kaatuilu sen sijaan vähän rasittaa. Ja on se operation locker taas kunnon kranuspammispedeille tehty metro2:nen. Harvoin tulee järkevää peliä aiinä kentässä.

Missäs nämä klaani hommat on? en löydä tai sitten oon ihna lapanen... Eilenä ensimmäinen päivä kun servut tai pleikka ei kaadunnut bäfää pelatessa. Pelitunteja takana joku 28h, mä tykkään tästä bäfästä.
Karttoja melkein jo toivoopi lisää, pari mappia on mitkä ei ole ollenkaan mieleen.

Missäs nämä klaani hommat on? en löydä tai sitten oon ihna lapanen... Eilenä ensimmäinen päivä kun servut tai pleikka ei kaadunnut bäfää pelatessa. Pelitunteja takana joku 28h, mä tykkään tästä bäfästä.
Karttoja melkein jo toivoopi lisää, pari mappia on mitkä ei ole ollenkaan mieleen.

Ensi vuoden alussa pitäisi tulla platoonat battlelogiin bf4. Mikä sitten on heidän "early" on toinen juttu. "we WILL be introducing Platoons on Battlelog for BF4 in early 2014"

Noh noh!

Kiitos sen uuden nightvision/lasermerkkaus-härvelin reconeista on mielestäni paljonkin hyötyä. Varsinkin jos hyvällä squadilla liikkuu ja kommunikoi. Puolustelen tässä itseäni sillä tykkään pelata reconilla (oon ihan säkki kyllä siinäkin...) ja jostain katolta kun R2 rämpyttäen laittaa tonttulakkeja vihuille niin ei pääse ihan niin useasti yllättää omia selästä. Niijuu, on mulla se pyssykin mutta harvemmin sillä mihinkään osun.

Noh noh!

Kiitos sen uuden nightvision/lasermerkkaus-härvelin reconeista on mielestäni paljonkin hyötyä. Varsinkin jos hyvällä squadilla liikkuu ja kommunikoi. Puolustelen tässä itseäni sillä tykkään pelata reconilla (oon ihan säkki kyllä siinäkin...) ja jostain katolta kun R2 rämpyttäen laittaa tonttulakkeja vihuille niin ei pääse ihan niin useasti yllättää omia selästä. Niijuu, on mulla se pyssykin mutta harvemmin sillä mihinkään osun.

:D Niin tai......... Jos vaikka reconina kylväisit motion sensor palloja siihen objektiven lähelle. Tumppaisit tugsin maahan, räjäyttäisit vihun vaunut cnelosella, ottaisit sen objektiven ja ampuisit vihut (jos et osu snipu riflellä ota karbine). En tiedä onko edellä mainitussa mitään ideaa, mutta jos vaikka kokeilisit ;) Meinaan harvoja matseja sieltä katolta käsin R2 rämpyttäen on voitettu.

Ja sitä PLD laitetta voi käyttää ihan kätevästi lennosta maalaten/merkaten, kun menee kohti objektivea.

Siinä muutama ajatus heitetty ilmoille mitä tällä hahmolla voi tehdä...

mistä kentistä/pelimuodoista löytyy näitä ANTI-AIRCRAFT vehkeitä? ei ole tullut vastaan kun Rogue Transmissions kentässä (Taitaa olla conquest ja siinä B-lipulla)

:D Niin tai......... Jos vaikka reconina kylväisit motion sensor palloja siihen objektiven lähelle. Tumppaisit tugsin maahan, räjäyttäisit vihun vaunut cnelosella, ottaisit sen objektiven ja ampuisit vihut (jos et osu snipu riflellä ota karbine). En tiedä onko edellä mainitussa mitään ideaa, mutta jos vaikka kokeilisit ;) Meinaan harvoja matseja sieltä katolta käsin R2 rämpyttäen on voitettu.

Ja sitä PLD laitetta voi käyttää ihan kätevästi lennosta maalaten/merkaten, kun menee kohti objektivea.

Ainut vaan ettei nää reconit tee muuta kuin ampuu pulttilukko snipulla ja jättää kaiken tuon pois. Kaiken lisäks kun niitä reconeja ei tarvii olla ku 1-2 eikä sitä puolta/koko joukkuetta + voisivat miettiä kuinka paljo he ovat hyödyksi jossai domination pelimuodossa kun he cämppivät katolla jossa kuitenki korostuu lipuilla juokseminen. Meinaan tätä menoo pitää hankkii rauhottavia :D

Nojoo, vähän kärjistetysti sanoin mutta kyllä mä sillä oon aina välillä koittanu muutakin tehä :D Harmittaa ku oon niin säkki tässä vielä että suurin osa mapista menee aina kill camia katsellessa... :D Eiköhän se siittä!

Komppaan Deviljouta. Sillä reconilla voi pelata tärkeänä palasena joukkuetta ollen hyödyksi voiton tavottelussa. Se vaan ei onnistu pulttilukko kädessä talon katolta, omasta basesta tai kentänlaidalta. Oon pelannut nyt noin 50h tätä peliä enkä ole nähnyt ensimmäistäkään hyödyllistä pulttilukkotaiteilijaa... Monen monta olen nähnyt jotka pilaavat koko joukkueen pelin... Karbiini käteen vain ja opettelemaan sitä peliä, jos tuntuu että menee reisille niin se pulttilukko ja passivoituminen on viimeinen mitä kannattaa alkaa harrastaa, niin ei opi koskaan.

Niitten pulttilukkojen tarpeellisuutta voidaan tässä pelissä vaikka kuvailla sillä että noin 60.ssä klaanimatsissa jota BF3.ssa pelasin taisin kerran nähdä pulttilukon kentällä... Ja sekin oli Metrossa

Noinhan se on, ensin kannattaa opetella peli kunnolla ulkoa jonka jälkeen voi sitten leikkiä monenlaisilla ase- ja varusteyhdistelmillä. Ainakin BF3:ssa onnistui pulttilukkokiväärin kanssa etulinjan sotiminenkin, kunhan ensin oppi tuntemaan kartat ja pelimekaniikat. BF4 tuskin on tässä suhteessa kovin erilainen, mutta reconilla on paljon helpompi pelata parempien varusteiden takia. Varmaan tuosta maalauslaitteesta on etulinjan taistelijallekin hyötyä varsinkin ajoneuvopainotteisissa kentissä, ainakin itse kaipasin vastaavaa vehjettä BF3:n soflamin kanssa tuskaillessa. Battlefieldin hienous on monipuolisuudessa, joten varmasti mieluisa omaa squadia ja tiimiä auttava pelityyli kyllä löytyy.

Vastaus: Battlefield 4 [Hype]

En tiedä ootko saanut jo asian korjattua, mutta muillekin tiedoksi että PS3 supportilla EI VOI käyttää toistaiseksi sitä Indirect fire -squad specializationia tms., tai pleikkari leipoo kiinni heti spawnatessa.

Samalla tavalla jäätyy PS3 jos ottaa Support luokan "Perimeter defence" -field upgraden käyttöön.

Onkos joku onnistunut saamaan nuo yksinpelin aseet käyttöön? P90 ja M249 eivät jostain syystä aukea viimeisen tehtävän jälkeen. Missä vika?

Ylös Bottom