Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

Leviää pää kyllä näihin ohjaimiin. Miksi helvetti ne menivät nämäkin sorkkimaan pilalle. Yritin selailla löytyskö mitään vanhoja ohjain asetuksia, mutta ei sattunut silmään. Premiumilla hakkaan PS3 BF. Auttakee jos joku tietää jotain mitä vanhus ei löydä.

Leviää pää kyllä näihin ohjaimiin. Miksi helvetti ne menivät nämäkin sorkkimaan pilalle. Yritin selailla löytyskö mitään vanhoja ohjain asetuksia, mutta ei sattunut silmään. Premiumilla hakkaan PS3 BF. Auttakee jos joku tietää jotain mitä vanhus ei löydä.

Veteranilla pääset lähelle, mutta täysin samoja ei taida saada. Laittoivat spottaamisen R2:een, joten se vaikuttanee asiaan. Itse tuskailin Betassa samasta asiasta, mutta on näihin nyt jo tottunut.

Ihan kiva toi mortari... Rushissa hyökkääjänä varsinkin helppo raiskata puolustajia. Tuloksena 19-0, 19-3, 27-1 yms. Eiköhän nerffivasara käy taas :) Varsinkin tossa viimisessä tuntu tuo mun mortari takaavan voiton, kun ei puolustajat uskalla mennä pommille.

Onko kenelläkään tietoa minkälaisia karttapäivityksiä olis mahdollisesti myöhemmin tulossa.
Pelaan itse mieluiten HC Domination pelimuotoa, mutta onhan nää kartat ihan hanurista. Tässä ei ole millään lailla Domination meininkiä ku lähes kaikki pelaajat istuvat sniperkiväärin kans pusikoissa ja talojen katoilla piilossa. Ja minkä ihmeen takia tota minimappia ei voitu laittaa tähän. Bf3:ssa tykkäsin pelata ilman minimappia koska niissä mapeissa ei puskajussit pystyny istuun piiloissaan.
Toinen kysymys on, että tietääkö kukaan millon pleikkarilla pelaavat pääsee vuokraan servereitä :)

Sori Nisupulla, menin pilaamaan sun ja mun oman luottamuksen ja menin ostamaan jo tän Bäfän. :D

Täähän on oikee hyvä peli, mut täs ei oo yhtään mappia joka olis mun mielestä oikeesti tosi hyvä, kaikki vähän sellasta keskilaimeita kakkoja.

Harkinnassa jos hommaisi tuon BF4 Premium-jäsenyyden, saisi siis kaikki uudet kartat tuolla kiinteällä hinnalla.
En nyt niin älyttömästi tätä pelaa, mutta kyllä noi BF3-kartatkin tuli kaikki ostettua erillisinä.

Mietin vaan että jos tuon nyt ostaa PS3:lla, niin siirtyyköhän tuokin PS4:lle sitten kun itse pelin upgradettaa? :confused:
Toki varmin jos odottelee siihen asti että PS4 saapuu, 3vk päästä toivon mukaan.

Jaahas näköjään se Premium siirtyy mukana PS3->PS4.
https://help.ea.com/article/upgrade-battlefield-4-for-ps4-and-xbox-one

Viimeksi muokannut moderaattori:

No nii yksinpeli tuli hardilla hakattua ja vaikeustaso yllätävänki helppo. Ei tosta kyllä paljoa mieleen jääny mutta tulipahan pelattua. Mitä itse multiplayeriin tulee nii semmonen 16 tuntia takana. Peli krässänny todella monta kertaa. Hirveä lagi ja paljon outoja kuolemia. Supportilla en pysty yhtään pelaamaan koska jos sillä yrittää spawnata krässää samantien pleikkari ja eiku konsolin napista sammuksiin :D äänetkin jatkuvasti hukassa... no perus EA/DICE hommaa mutta voisihan sitä olettaa että jotain olisivat oppineet menneinä vuosina.... Mutta tunnelma ja mapit mielestäni aivan hyvät ja vaikuttaa kyllä siltä että on nextgen konsoleille ja yleensäki suuremmille määrille pelaajia suunnattu. varsinkin conquest. Rushissa mapit toimineet omasta mielestä hyvin. Ja battlelog statseinee kyllä toimii miten sattuu mut oikeastaan se on sivuseikka. Squadin muodostus tehty aivan helvetin vaikeaksi ku ei voi lobbyssä jo muodostaa sitä. Premiumin suhteen päätös on helppo. Jahka saavat joskus tämän toimimaan nii sitten voisi harkita ostamista.

Mitä itse multiplayeriin tulee nii semmonen 16 tuntia takana. Peli krässänny todella monta kertaa. Hirveä lagi ja paljon outoja kuolemia. Supportilla en pysty yhtään pelaamaan koska jos sillä yrittää spawnata krässää samantien pleikkari ja eiku konsolin napista sammuksiin :D äänetkin jatkuvasti hukassa...
Mulla takana hieman yli 7h muistaakseni, eikä toi oo kertaakaan kaatunut. Ja kaikkia luokkia voi pelata ihan normaalisti, ei lagaa yhtään. Oudot kuolematkin johtuu omista lentotaidoista. :D Noi äänet kyllä joskus katoaa, silloin kun heti pelin alussa hyppää vaikka johonkin veneeseen. Digitaalinen versio kyseessä.

Mulla takana hieman yli 7h muistaakseni, eikä toi oo kertaakaan kaatunut. Ja kaikkia luokkia voi pelata ihan normaalisti, ei lagaa yhtään. Oudot kuolematkin johtuu omista lentotaidoista. :D Noi äänet kyllä joskus katoaa, silloin kun heti pelin alussa hyppää vaikka johonkin veneeseen. Digitaalinen versio kyseessä.

Juu onhan omissaki taidoissa hiomista :D voihan toi kaatuilu ongelma johtua omastaki yhteydestä. BF3 ei kyllä vastaavaa ongelmaa ollu kertaakaan vaikka samat laitteet käytössä. Pitää sitä vielä hioa mutta toi support ongelma alkoi ku sain sille unlockattua vermeitä. Eli olen kyllä aikasemmin sillä päässyt pelaamaan mutta tänään en :D muilla classeilla kyllä antaa pelata...

Ongelma ratkesi :D

Tommosen vastauksen sain battlelogin foorumeilta: Just dont use the last 2 field upgrades of support and you are ok. Those 2 give the crash. Im sure it will be fixed in the new version.

[video=youtube_share;UDzh4iDBCMU]http://youtu.be/UDzh4iDBCMU[/video]

• Ensimmäisen kerran konsoleilla, 64 pelaajaa ja 60 fps @ PS4
  • Komentaja voi tulla mukaan iPadilla tai Android-tabletilla

Mites hei.. jos yritän puukottaa vihun, ja vihu saakin mun veitsestä kiinni, niin pystynkö enää pistämään vastaan?
Jos pystyn niin pitääkö vaan rämppää R3? Ja mitä jos mua yritetään puukottaa, jos haluun puolustautua niin pitääkö myös rämpätä analogia?

Siis voihan ISO V!!! Joka toinen peli jäätynyt tänään :eek: Olen vielä päässyt hyvään squadiinkin ja jopa komentajat olleet vedossa. Unlockkauksia ja ylennyksiä satelee ja sitten kuva jäätyy kesken parhaimman äksönin ja äänet pari sekkaa perässä. Ärrinmurrinprklärräpää!! Tämä PS3 -versio on kyllä täys susi. Onneksi tuo TJ PS4:n saapumiseen ei ole enään kovin suuri :p Tosin siihen mennessä quit% lähentelee jo varmaan sataa.

Ihan sama homma mulla tänään boxilla. Joka toinen peli jäätyy totaalisesti!
Boxin boottaus pakko tehdä.

Mites hei.. jos yritän puukottaa vihun, ja vihu saakin mun veitsestä kiinni, niin pystynkö enää pistämään vastaan?
Jos pystyn niin pitääkö vaan rämppää R3? Ja mitä jos mua yritetään puukottaa, jos haluun puolustautua niin pitääkö myös rämpätä analogia?

Vastapuukko toimii vain edestä. Tuossa tulee "reaktionappi", jota pitää painaa vain ekrran, jotta vastapuukko onnistuu. Rämppäys ei ole eduksi.

Ylös Bottom