Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

Pääseekö jengi onlineen ps4 versiossa?

Eilen pelasin ensimmäisen yksinpelitehtävän lävitse ja tallensin. Tänään käynnistin pelin, niin tallennus on kadonnut. Great.
Täällä olen päässyt joka kerta olen pelannut ja ei ole viellä mitään häikkää ollut onlinen kaa, yksinpelitallennukset ovat myös säilyneet. Pitääkö tuo yksin peli pelata lävitse kokonaan ennen kun saa sieltä hankitut aseet onlineen?

Mua ei päästetä Bäfäilemään ei sitten millään. Konsolinetistä tilattua BF4 ei näy, vaikka PS4 tuli jo. PSN storeenkaan ei pääse, joten digi digiäkään en saa ladattua. Olin niin valmis pelaamaan koko viikonlopun. :(

On kyllä niin nannaa tämä peli että aijai :D Ilmeisen helposti pääsee myös kaverilistalla olevien peleihin mukaan kun jo peliserveriä tai pelimuotoa valitessa se näyttää missä peleissä kaverit on ja antaa mahdollisuuden liittyä, mikäli serverillä vaan on tilaa. Tän päivän aikana oon kerran lentäny ulos pelistä, itseasiassa ihan just äsken, taisi se sentään tallentaa mun edistyksen nimittäin alla oli joku 40min iso conquest jossa pisteitä tippu ihan kiitettävästi.

Nyt täytyy mennä kohta kaivelemaan noita pleikkarin laatikoita ja pussukoita sen mikin toivossa, en tajunnut heti ottaa sitä talteen mutta kyllä se löytyy. Eikö sen pitäisi olla ihan heti toimintakunnossa kun vaan kytkee ohjaimeen sen kiinni vai pitääkö säätää jotain asetuksia. Olen vaimentanut ohjaimen oman kaiuttimen, vaikuttaako se mikkiin?

Peli korkattu pleikkari nelosella. Vaatii aika paljon totuttelua PS3-version jälkeen. 64 pelaajaa, ruudunpäivitys, graffat muutenkin... ja DualShock4. :D

PS4:llä R2/L2-liipaisimet ovat ihan vakionakin niin hyvät, että konventiot on muutettu vastaamaan uutta ohjainta.

L1/R1-tapa johtui käytännössä puhtaasti siitä, että Dualshock 3 -ohjaimien kuperat liipaisimet eivät tuohon tähtäilyyn ja ammuskeluun soveltuneet (ilman erillisiä virityspalikoita).

Aivan, mutta R1 L1 combo toimi huomattavasti paremmin koska spottaukseen tai granaatin heittämiseen ei tarvinnut siirtää sormia. Miettkääpä mikä on liipasinsormi? Se on etusormi ja nyt kun sitä käyttää R2 L2 combossa, niin sormea joutuu siirtämäön. Huono ratkaisu Diceltä joka pilasi myös minun peli-ilon :( Ainakin toistaiseksi...

Yksinpelitallennukset eikä Premium siirtynyt näemmä cross-gen siirrossa. Premiumin nyt onneksi sain ilmaiseksi aktivoitua uudestaan.

Aika paljon sniputtajia tuossa Dawnbreakerissa kun pelasin rush pelimuotoa. Loppupeleissä tuli helppo voitto kun oli vähän porukkaa purkamassa (Olimme siis hyökkäysvuorossa). Kartat vaikuttavat hyviltä ja nyt vaikuttaisi olevan oikeassa suhteessa urbaaniataisteltanteria sekä ihan luonnossa olevia taistelutanteria.

Ruudunpäivitys on todella sulavaa, grafiika on hyvät ja kontrollit toimii hyvin (ainakin opin nopeasti uudet kontrollit). Koska Playstation 4 ei tue heti julkaisussa Sony Wireless headsettiä (toivottavasti mahdollisimman pian saataisiin tuli) kytkin Creativen Fatal1ty kuulokkeen jatkojohdon kanssa televisioon kiinni ja hyvin äänet toistuivat (ääniasetuksena oli War Tapes). Varsinkin hyvin oli toteutettu tuo että mistä suunnasta ääni tulee. Nyt näin alustavasti Battlefield 4 on lunastanut ne odotukset mitä olen sille asettanut ja katsotaan sitten paremmin kunhan on enemmän tunteja pelikelloon tullut.

Täällä olen päässyt joka kerta olen pelannut ja ei ole viellä mitään häikkää ollut onlinen kaa, yksinpelitallennukset ovat myös säilyneet. Pitääkö tuo yksin peli pelata lävitse kokonaan ennen kun saa sieltä hankitut aseet onlineen?

Spoilerissa pieni juttu yksinpelin lopusta, mutta ei mitenkään tarinaan liittyen. Kerron vain miten yksinpelissä saa avattua aseita moninpeliin.
Yksinpelin lopussa voi valita loppuratkaisun kolmesta eri vaihtoehdosta. Jokaisen loppuratkaisun valitseminen avaa yhden aseen moninpeliin.
Eli moninpeliin saa kolme asetta yksinpelistä. Ne aseet mitä keräillään ja löydetään yksinpelin aikana ovat vain yksipelissä käytettävissä.

Voi luojuus DICE.....
Hain aamulla PS4:n ja nyt Battlefieldin ladattuani, mielihyvän sijasta sain pettyä pahasti. MIKSI ohjainasetukset on muutettu aivan p******. Tähtäin/ampumis combo vielä menee(toki tähänkin olisi voinut vaihtoehtona tarjota vanhan R1/L1 yhdistelmän). Kyykkyyn o:sta?!?! Spottaus R1?!?! entinen Select nappi löytyi varsin mallikkaasti varsin huonosta sijainnista huolimatta.....

Kannattaa vaihtaa kontrolli asetuksista Soldier buttons "Veteran" asetuksille, kuin myös kaikkien eri ajoneuvojen esim. Tank buttons "Veteran" asetuksille. Tuolla lailla napit ovat hieman enempi BF3 tyyliset, mutta eivät aivan täysin tuon spottaus napin vaihdon ja Dual Shock 4:n vuoksi.

Taidanpa itse ostaa premium accon ps4 versioon kun pitää tuo konsolin mukana tullut $10 kuitenkin johonkin tuhlata :) onko täällä ketään muita premiumin ostaneita?

Taidanpa itse ostaa premium accon ps4 versioon kun pitää tuo konsolin mukana tullut $10 kuitenkin johonkin tuhlata :) onko täällä ketään muita premiumin ostaneita?

En ole vielä ostanut mutta aikomuksena on kyllä hankkia. Kuitenkin tätä tulee pelattua paljon, niin onhan se kätevää että saa kaikki karttapaketit samaan hintaan.

Eka matsi tuli otettua BF4:sta ja tietenkin PS4:llä. Valitsin 64 pelaajan konkan ja mapiksi tuli paracel storm. VOI POJAT! Kyllä oli mahtavaa painaa saaristossa nyyppänä menemään. Lopussa eeppistä talon puolustusta, kun vihollista nousee rannasta lipulle vähän joka suunnasta. Lisäksi aivan käsittämättömän hieno äänimaailma. Napit on välistä hukassa, mutta onneksi vähän treenasin yksinpelissä ja test rangella. Toinen peli päättyi sitten erroriin...

Eka matsi tuli otettua BF4:sta ja tietenkin PS4:llä. Valitsin 64 pelaajan konkan ja mapiksi tuli paracel storm. VOI POJAT! Kyllä oli mahtavaa painaa saaristossa nyyppänä menemään. Lopussa eeppistä talon puolustusta, kun vihollista nousee rannasta lipulle vähän joka suunnasta. Lisäksi aivan käsittämättömän hieno äänimaailma. Napit on välistä hukassa, mutta onneksi vähän treenasin yksinpelissä ja test rangella. Toinen peli päättyi sitten erroriin...
:cool:
Vähänkö peli muuttui PS3 versiosta -> PS4 versioon, ihan kuin olis eri peli....siis positiivisesti :cool:.....jostain syystä sniputtajat hävis 64 mapeissa :eek:

Mä alotin eileen aamulla lataamaan ja vieläki lataa tota full game juttuu 77% atm. eennenku menin nukkumaan niin se oli 47% eli ei se paljoo oo lataillu yön aikana :S

Jatkuvasti kaatuilee PS4:llä. muilla samaa ongelmaa? Eihän pelissä ansaittu XP säily, jos peli tilttaa? Lisäksi ihan lopussa olleen kampanjan save oli kadonnut, kysyy vaikeustasoa..:mad:

Itsellä taitaa olla jotenkin ihmeen hyvää tuuria tai jotain, Batle pelaa todella hienosti ei kaatuile netissä ja yksinpeli toimi (PS4 versio). Kerran jouduin käynnistää uudelleen koneen kun yritin Batlea pelata mutta tuli vain musta ruutu, muuten ei ongelmia. Täytyy koputtaa kyllä puuta ja toivottavasti ei tulisikaan. Onneksi nuo ajoneuvojen ohjauksen pystyy muuttaan BF3 säädöille, noi BF4 on hieman oudot. Ampuminen sujuu hienosti R2 ja on kyllä oikea paikka tuolle. Peli itsessään tuntuu todella hyvältä, varsinkin tuo 64 pelaajan conquest on aivan uutta ja hienoa. Huikean kokoiset mapit ovat näyttäviä ja mapit ovat parempia kuin BF3:sessa, paitsi se Shanghai kenttä ei oikein vie sytytä. Tähän peliin tulee kyllä vie hyvin tunteja upotettu. :D Yksin peliäkin on jonkin verran pelattu, todella näyttäviä kohtauksia siittä löytyy mutta siinähän se sitten taitaa olla sen hienoudet.

Jatkuvasti kaatuilee PS4:llä. muilla samaa ongelmaa? Eihän pelissä ansaittu XP säily, jos peli tilttaa? Lisäksi ihan lopussa olleen kampanjan save oli kadonnut, kysyy vaikeustasoa..:mad:

Ei mulla ole ainakaan jäätymisiä ollut (digitaalinen versio).

Tuli muuten äskein pelattua rush pelimuotoa mutta tällä kertaa karttana oli Siege of Shanghai. Täytyy sanoa että kyseessä oli loistava rushmatsi. Melkein hävisimme mutta sitkeästi tappio asemasta noustiin voittoo kun saimme pidettyä viimeisen M-COMin puhtaana vihollisista.

Täytyy seuraavaksi ehkä illemmalla kokeilla muita pelimuotoja kuten conquestia, obliterationia ja defusea mutta tuossa hetki sitten ei löynyt serveriä jossa olisi ollut pelaajia.

Tuleeko tuo China Rising kaikille alustoille samaan aikaan vai onko jollakin konsolilla etuoikeus saada tuo lisäsisältö muita aikaisemmin?

Tuleeko tuo China Rising kaikille alustoille samaan aikaan vai onko jollakin konsolilla etuoikeus saada tuo lisäsisältö muita aikaisemmin?
Mun muistikuvien mukaan boxille saa/sai aikasemmin.

Peli on kertakaikkiaan uskomattoman makee PS4 versiolla, mutta kyllähän se syö miestä kun joka toisessa matsissa lentää ulos koko pelistä. Onko muilla samaa ongelmaa?

Ylös Bottom