Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
mites tämäb battlefieldin ruudunpäivitys. jasaako kone pitää koko ajan tuon 60fps yllä?
Ei jaksa, normi FPS on siinä 50 paikkeilla. Joskus saattaa pyöriä 40-30 fps, kun oikeesti alkaa paska jylläämään ruudulla.mites tämäb battlefieldin ruudunpäivitys. jasaako kone pitää koko ajan tuon 60fps yllä?
Ohjainta kallistamalla kurkkaa nurkan taakse. Tämän voi laittaa pelin asetuksista päälle ja toimii muuten hyvin!
Tuo rgb blur ärsyttää kyllä pelatessa ps4,onko tämä nyt joku glitch vai tarkoituksella pelissä?Niinkuin 3d laseja tarvisi välillä.
Dice sanoi:PC Game Update Notes
-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
- Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience.
PS4:
Itse pidän paljon kontrollien muuttumisesta. Myös tiimikaverien soisi ymmärtävän R1-painikkeen ja sen, että spottailu on ellei sallittua, niin peräti suositeltavaa!
Muutama perustelu miksi nykyiset näppäin-layoutit on sysipaskat,
-Trigut on ampumiseen ja tähtäämiseen pirun paljon hitaammat pidemmän liikkeen takia ja ittellä ainakin puutuu kädet samanlailla kuin autopeleissä isomman liikkeen ja puristamisen seurauksena. Jännetupintulehdus, here i go again... Minä en ainakaan halua mitään aseenkahva simulaattoria liipaisimineen, haluan peliohjaimen joka vastaa tarkoitusta, trigut ei ole hyvät kuin autopeleihin...
-Aikaisemmin pelasin kuusisormisesti, keskisormet triguilla. Pystyi ampumaan ja spottaamaan samaan aikaan. Nyt tämä layout pakottaa pelaamaan vain neljällä sormella ja samalla rajoittaa toimintanopeutta merkittävästi.
Lähtökohtasesti tämä muutos on pyllistys paljon peliä pelanneiden lihasmuistille, tässä liikkeessä ei ole mitään hyvää tai perusteltua. Se on aivan sama jos joku haluaa noin pelata ja antaa tasoitusta, mutta se että kaikki pakoitetaan suoraan sanoen kaikin puolin paskempaan ohjaukseen on vain väärin...
Muutama perustelu miksi nykyiset näppäin-layoutit on sysipaskat,
-Trigut on ampumiseen ja tähtäämiseen pirun paljon hitaammat pidemmän liikkeen takia ja ittellä ainakin puutuu kädet samanlailla kuin autopeleissä isomman liikkeen ja puristamisen seurauksena. Jännetupintulehdus, here i go again... Minä en ainakaan halua mitään aseenkahva simulaattoria liipaisimineen, haluan peliohjaimen joka vastaa tarkoitusta, trigut ei ole hyvät kuin autopeleihin...
-Aikaisemmin pelasin kuusisormisesti, keskisormet triguilla. Pystyi ampumaan ja spottaamaan samaan aikaan. Nyt tämä layout pakottaa pelaamaan vain neljällä sormella ja samalla rajoittaa toimintanopeutta merkittävästi.
Lähtökohtasesti tämä muutos on pyllistys paljon peliä pelanneiden lihasmuistille, tässä liikkeessä ei ole mitään hyvää tai perusteltua. Se on aivan sama jos joku haluaa noin pelata ja antaa tasoitusta, mutta se että kaikki pakoitetaan suoraan sanoen kaikin puolin paskempaan ohjaukseen on vain väärin...
Täysin eri näkemys mul asiassa. Kun pitää ohjainta kädessä nii menee sormet triggereille luontaisesti ja huomattavasti nopeempi ampua kun pitää ne etusormet siinä. Taas sit L1 ja R1 näppäimillä joutuu erikseen nostaa sormet luonnottamaan asentoon ja siinäkin menee oma aikasansa kun nostat ne siihen. + Kuka spottaa samaan aikaa ku pitäs ampuu vihollista? Ite ainaki ammun henkiltä eka vihun kun vihu viellä spottaileeSony vihdoin päivitti ohjaimensa tälle vuosituhannelle jolla voi pelaa räiskintäpelejä!
Täysin eri näkemys mul asiassa. Kun pitää ohjainta kädessä nii menee sormet triggereille luontaisesti ja huomattavasti nopeempi ampua kun pitää ne etusormet siinä. Taas sit L1 ja R1 näppäimillä joutuu erikseen nostaa sormet luonnottamaan asentoon ja siinäkin menee oma aikasansa kun nostat ne siihen. + Kuka spottaa samaan aikaa ku pitäs ampuu vihollista? Ite ainaki ammun henkiltä eka vihun kun vihu viellä spottaileeSony vihdoin päivitti ohjaimensa tälle vuosituhannelle jolla voi pelaa räiskintäpelejä!
ja sitten aiheeseen vihdoin pääsee vähä isommilla pelaajamäärillä pelaa bäfää kun posti vihdoin sen toiInnostusta tosin kyl laskee bugit mitä oon kuullut olevan :S
Muutama perustelu miksi nykyiset näppäin-layoutit on sysipaskat,
-Trigut on ampumiseen ja tähtäämiseen pirun paljon hitaammat pidemmän liikkeen takia ja ittellä ainakin puutuu kädet samanlailla kuin autopeleissä isomman liikkeen ja puristamisen seurauksena. Jännetupintulehdus, here i go again... Minä en ainakaan halua mitään aseenkahva simulaattoria liipaisimineen, haluan peliohjaimen joka vastaa tarkoitusta, trigut ei ole hyvät kuin autopeleihin...
-Aikaisemmin pelasin kuusisormisesti, keskisormet triguilla. Pystyi ampumaan ja spottaamaan samaan aikaan. Nyt tämä layout pakottaa pelaamaan vain neljällä sormella ja samalla rajoittaa toimintanopeutta merkittävästi.
Lähtökohtasesti tämä muutos on pyllistys paljon peliä pelanneiden lihasmuistille, tässä liikkeessä ei ole mitään hyvää tai perusteltua. Se on aivan sama jos joku haluaa noin pelata ja antaa tasoitusta, mutta se että kaikki pakoitetaan suoraan sanoen kaikin puolin paskempaan ohjaukseen on vain väärin...
Tarkoittaako tämä nyt sitten että ampuminen ja tähtääminen tapahtuu L2/R2? Itsellä ei vielä peliä ole, tällä viikolla tulee. Eikä voi vaihtaa L1/R1 näppäimiin? Koska itellä sormet menee juurikin näille näppäimille paremmin kun DS4 otan kätösiin. Niinkuin DS3:n kanssakin kävi. Olen koittanut ampumista takanäppäimillä, mutta en saa siihen oikein tuntumaan. Peukaloille tapahtuu silloin jotain, ja osuminen menee vaikeammaksi.
Juurikin näin. Mutta eiköhän tuohon muutos tule kun porukat tarpeeksi kauan avautuu EA.n ja Dicen foorumeilla.