Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

mites tämäb battlefieldin ruudunpäivitys. jasaako kone pitää koko ajan tuon 60fps yllä?
 
Vastaus: Battlefield 4

mites tämäb battlefieldin ruudunpäivitys. jasaako kone pitää koko ajan tuon 60fps yllä?




Taisi jossain testissä olla, että se vaihtelee 40 - 60 fps:n välillä. Itse en ole havainnut yhtään droppia. Todella nätti, mutta ennenkaikkea erinomaisesti pyörivä peli.
 
Vastaus: Battlefield 4

mites tämäb battlefieldin ruudunpäivitys. jasaako kone pitää koko ajan tuon 60fps yllä?
Ei jaksa, normi FPS on siinä 50 paikkeilla. Joskus saattaa pyöriä 40-30 fps, kun oikeesti alkaa paska jylläämään ruudulla.
Kummiskin peli toimii sulavasti, vaikka ei koko ajan 60 ruutua näytä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ohjainta kallistamalla kurkkaa nurkan taakse. Tämän voi laittaa pelin asetuksista päälle ja toimii muuten hyvin!

Toimii hulihupterissa ja suihkarissa myös. Pitää vain painaa nappia (itselläni nuolinäppäimistä ylös) ja kallistaa. Näkee esim kopukiistoissa naapurin kanssa hyvin, josko tämä on yläpuolella, sivulla tai alhaalla.

Toivoisi, että porukka viitsisi spotata vihun lentohärveleitä myös silloin, kun se on oman kanssa nahinoissa. On elämä hieman helpompaa, kun vastapuolen veijarin näkee minimapissa.
 
Vastaus: Battlefield 4

joo tuota juuri tarkoitin, koska ps3:lla ainakiv älillä tuli sellaisia lagituksia..mutta nämä ovat vissiin saatu nyt sitten pois ps4:lla :)?
 
Vastaus: Battlefield 4

Mistäs tän pelin saa tilattua edukkaimmin? Suoraan PS4:selle hommaamassa ja laite tulossa vasta vuodenvaihteen jälkeen, mutta voihan sitä alkaa jo kartoittamaan ostopaikkoja. ;)
 
Vastaus: Battlefield 4

Rupee oleen vitsit vähissä....Ainakin 10 kertaa heittäny ps4:lla erroria ja poistanu tallenukset. Äsken olin aika lopussa kampanjaa ja sit poistaa kaikki. Kyllä syö miestä. Muilla samoja ongelmia?
 
Vastaus: Battlefield 4

Joo no... Ei se pc:lläkään niin mahtavaa kyllä ole :/ Kaverilla pelattiin, niin servua johon pääso sai etsiä aikalailla. 2 kertaa siinä kahen tunnin aikana myös tyhjeni kaikki servut ja muutenkin lennettiin pihalle lähes joka pelissä ennen loppua. Peli vaihtu siinä vaiheessa kun koko bäfä jääty samalla kun lensi pihalle servulta. Battlelogin kautta ei enään päässyt peleihin, kun se bäfä jäi päälle. No onneksi EA on panostanut kunnolla näihin ja battlelog käski sammuttaa battlefieldin tehtävienhallinnasta. :rolleyes: No eihän se mihkään sieltäkään sammunut vaan koko kone piti uusiks käynnistää.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mullakin PS4 versio pelistä ja oli viimeinen chapter menossa. Käynnistelin sit pelin tänä aamuna ja kaikki savet poissa. On näköjään muillakin savet kadonneet.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuo rgb blur ärsyttää kyllä pelatessa ps4,onko tämä nyt joku glitch vai tarkoituksella pelissä?Niinkuin 3d laseja tarvisi välillä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuo rgb blur ärsyttää kyllä pelatessa ps4,onko tämä nyt joku glitch vai tarkoituksella pelissä?Niinkuin 3d laseja tarvisi välillä.

Käsittääkseni se on vasta puolen commanderin tekosia kun hän käyttää EMP:tä. Tarkoituksellista se ei silti ole ja Dice tutkii asiaa, niin kuin tusinoittain muitakin asioita.

Edit. Dice on ilmoittanut että asia on korjattu seuraavassa PC-patchissa (2 Dec). Konsolit joutuu aina vähän odottamaan.

Dice sanoi:
PC Game Update Notes
-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
- Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience.
 
Vastaus: Battlefield 4

PS4:
Itse pidän paljon kontrollien muuttumisesta. Myös tiimikaverien soisi ymmärtävän R1-painikkeen ja sen, että spottailu on ellei sallittua, niin peräti suositeltavaa!

Muutama perustelu miksi nykyiset näppäin-layoutit on sysipaskat,

-Trigut on ampumiseen ja tähtäämiseen pirun paljon hitaammat pidemmän liikkeen takia ja ittellä ainakin puutuu kädet samanlailla kuin autopeleissä isomman liikkeen ja puristamisen seurauksena. Jännetupintulehdus, here i go again... Minä en ainakaan halua mitään aseenkahva simulaattoria liipaisimineen, haluan peliohjaimen joka vastaa tarkoitusta, trigut ei ole hyvät kuin autopeleihin...

-Aikaisemmin pelasin kuusisormisesti, keskisormet triguilla. Pystyi ampumaan ja spottaamaan samaan aikaan. Nyt tämä layout pakottaa pelaamaan vain neljällä sormella ja samalla rajoittaa toimintanopeutta merkittävästi.

Lähtökohtasesti tämä muutos on pyllistys paljon peliä pelanneiden lihasmuistille, tässä liikkeessä ei ole mitään hyvää tai perusteltua. Se on aivan sama jos joku haluaa noin pelata ja antaa tasoitusta, mutta se että kaikki pakoitetaan suoraan sanoen kaikin puolin paskempaan ohjaukseen on vain väärin...
 
Vastaus: Battlefield 4

Muutama perustelu miksi nykyiset näppäin-layoutit on sysipaskat,

-Trigut on ampumiseen ja tähtäämiseen pirun paljon hitaammat pidemmän liikkeen takia ja ittellä ainakin puutuu kädet samanlailla kuin autopeleissä isomman liikkeen ja puristamisen seurauksena. Jännetupintulehdus, here i go again... Minä en ainakaan halua mitään aseenkahva simulaattoria liipaisimineen, haluan peliohjaimen joka vastaa tarkoitusta, trigut ei ole hyvät kuin autopeleihin...

-Aikaisemmin pelasin kuusisormisesti, keskisormet triguilla. Pystyi ampumaan ja spottaamaan samaan aikaan. Nyt tämä layout pakottaa pelaamaan vain neljällä sormella ja samalla rajoittaa toimintanopeutta merkittävästi.

Lähtökohtasesti tämä muutos on pyllistys paljon peliä pelanneiden lihasmuistille, tässä liikkeessä ei ole mitään hyvää tai perusteltua. Se on aivan sama jos joku haluaa noin pelata ja antaa tasoitusta, mutta se että kaikki pakoitetaan suoraan sanoen kaikin puolin paskempaan ohjaukseen on vain väärin...


Täysin eri näkemys mul asiassa. Kun pitää ohjainta kädessä nii menee sormet triggereille luontaisesti ja huomattavasti nopeempi ampua kun pitää ne etusormet siinä. Taas sit L1 ja R1 näppäimillä joutuu erikseen nostaa sormet luonnottamaan asentoon ja siinäkin menee oma aikasansa kun nostat ne siihen. + Kuka spottaa samaan aikaa ku pitäs ampuu vihollista? Ite ainaki ammun henkiltä eka vihun kun vihu viellä spottailee ;) Sony vihdoin päivitti ohjaimensa tälle vuosituhannelle jolla voi pelaa räiskintäpelejä!

ja sitten aiheeseen vihdoin pääsee vähä isommilla pelaajamäärillä pelaa bäfää kun posti vihdoin sen toi :) Innostusta tosin kyl laskee bugit mitä oon kuullut olevan :S
 
Vastaus: Battlefield 4

Muutama perustelu miksi nykyiset näppäin-layoutit on sysipaskat,

-Trigut on ampumiseen ja tähtäämiseen pirun paljon hitaammat pidemmän liikkeen takia ja ittellä ainakin puutuu kädet samanlailla kuin autopeleissä isomman liikkeen ja puristamisen seurauksena. Jännetupintulehdus, here i go again... Minä en ainakaan halua mitään aseenkahva simulaattoria liipaisimineen, haluan peliohjaimen joka vastaa tarkoitusta, trigut ei ole hyvät kuin autopeleihin...

-Aikaisemmin pelasin kuusisormisesti, keskisormet triguilla. Pystyi ampumaan ja spottaamaan samaan aikaan. Nyt tämä layout pakottaa pelaamaan vain neljällä sormella ja samalla rajoittaa toimintanopeutta merkittävästi.

Lähtökohtasesti tämä muutos on pyllistys paljon peliä pelanneiden lihasmuistille, tässä liikkeessä ei ole mitään hyvää tai perusteltua. Se on aivan sama jos joku haluaa noin pelata ja antaa tasoitusta, mutta se että kaikki pakoitetaan suoraan sanoen kaikin puolin paskempaan ohjaukseen on vain väärin...

joo itselläkin samaa ongelmaa että oikee käsitahtoo puutua ja sormi kipeytyy kun joutuu jännittää kokoajan.
 
Vastaus: Battlefield 4

Täysin eri näkemys mul asiassa. Kun pitää ohjainta kädessä nii menee sormet triggereille luontaisesti ja huomattavasti nopeempi ampua kun pitää ne etusormet siinä. Taas sit L1 ja R1 näppäimillä joutuu erikseen nostaa sormet luonnottamaan asentoon ja siinäkin menee oma aikasansa kun nostat ne siihen. + Kuka spottaa samaan aikaa ku pitäs ampuu vihollista? Ite ainaki ammun henkiltä eka vihun kun vihu viellä spottailee ;) Sony vihdoin päivitti ohjaimensa tälle vuosituhannelle jolla voi pelaa räiskintäpelejä!

Menet metsään ja pahasti joten en jaksa edes jatkaa vääntöä... Kauempana olevat vihut spotataan ENNEN ampumista jotta muut näkee lopettaa sen vihun KUN et saakkaan sitä joka kerta hengiltä... Lisäksi en minä ainakaan saa tapettua jokaista ampumaani vihua 100% varmuudella hengiltä läheltäkään joten eiköhän se ole hyvä että ukko jatkaa maalattuna matkaa ja joku muu voi sen lopettaa.

Lisäksi se nyt on vain faktaa että tämä layout on hitaampi käyttää triggereiden liikkeen takia ja vähentyneiden sormien takia. ( jos pystyy ampumaan ja tähtäämään keskisormilla niin hyvä, mä en pysty)

Joka muuta väittää puhuu vain oman lihasmuistinsa aivopesemiä väitteitä tunnustamatta tosiasioita...

Niin kuin sanoin. Jos haluat pelata noilla napeilla ja antaa muille tasoitusta se on minulle aivan se ja sama. Mutta se että noihin pakotetaan kaikki on väärin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Täysin eri näkemys mul asiassa. Kun pitää ohjainta kädessä nii menee sormet triggereille luontaisesti ja huomattavasti nopeempi ampua kun pitää ne etusormet siinä. Taas sit L1 ja R1 näppäimillä joutuu erikseen nostaa sormet luonnottamaan asentoon ja siinäkin menee oma aikasansa kun nostat ne siihen. + Kuka spottaa samaan aikaa ku pitäs ampuu vihollista? Ite ainaki ammun henkiltä eka vihun kun vihu viellä spottailee ;) Sony vihdoin päivitti ohjaimensa tälle vuosituhannelle jolla voi pelaa räiskintäpelejä!

ja sitten aiheeseen vihdoin pääsee vähä isommilla pelaajamäärillä pelaa bäfää kun posti vihdoin sen toi :) Innostusta tosin kyl laskee bugit mitä oon kuullut olevan :S

Mä näpytän ainakin käytännössä kokoajan spottausnappia kun liikun. En tiedä johtuuko silmistä, telkkarista vai korvien välistä mutta en hanki nähdä niitä vihuja koskaan... Monesti oon välttänyt kuoleman ainoastaan sillä kun juoksen jossain metsässä tai muuten vaan pimeässä paikassa että hakkaan spottausnamiskaa täysin hävyttömästi ja hetikun hiippalakkeja näkyy niin lasken sarjan kohti.

Kun siitä on jäänyt tuollainen tapa, vaikka ukko olisi kuinka lähellä niin yleensä aina spottaan ennenkuin alan ampumaan koska se tulee käytännössä siinä samalla :D Välillä sitä kyllä kuoltu sen takia kun vihu avaa tulen ku meikäläinen vielä osoittelee sormella.
 
Vastaus: Battlefield 4

Muutama perustelu miksi nykyiset näppäin-layoutit on sysipaskat,

-Trigut on ampumiseen ja tähtäämiseen pirun paljon hitaammat pidemmän liikkeen takia ja ittellä ainakin puutuu kädet samanlailla kuin autopeleissä isomman liikkeen ja puristamisen seurauksena. Jännetupintulehdus, here i go again... Minä en ainakaan halua mitään aseenkahva simulaattoria liipaisimineen, haluan peliohjaimen joka vastaa tarkoitusta, trigut ei ole hyvät kuin autopeleihin...

-Aikaisemmin pelasin kuusisormisesti, keskisormet triguilla. Pystyi ampumaan ja spottaamaan samaan aikaan. Nyt tämä layout pakottaa pelaamaan vain neljällä sormella ja samalla rajoittaa toimintanopeutta merkittävästi.

Lähtökohtasesti tämä muutos on pyllistys paljon peliä pelanneiden lihasmuistille, tässä liikkeessä ei ole mitään hyvää tai perusteltua. Se on aivan sama jos joku haluaa noin pelata ja antaa tasoitusta, mutta se että kaikki pakoitetaan suoraan sanoen kaikin puolin paskempaan ohjaukseen on vain väärin...

Tarkoittaako tämä nyt sitten että ampuminen ja tähtääminen tapahtuu L2/R2? Itsellä ei vielä peliä ole, tällä viikolla tulee. Eikä voi vaihtaa L1/R1 näppäimiin? Koska itellä sormet menee juurikin näille näppäimille paremmin kun DS4 otan kätösiin. Niinkuin DS3:n kanssakin kävi. Olen koittanut ampumista takanäppäimillä, mutta en saa siihen oikein tuntumaan. Peukaloille tapahtuu silloin jotain, ja osuminen menee vaikeammaksi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tarkoittaako tämä nyt sitten että ampuminen ja tähtääminen tapahtuu L2/R2? Itsellä ei vielä peliä ole, tällä viikolla tulee. Eikä voi vaihtaa L1/R1 näppäimiin? Koska itellä sormet menee juurikin näille näppäimille paremmin kun DS4 otan kätösiin. Niinkuin DS3:n kanssakin kävi. Olen koittanut ampumista takanäppäimillä, mutta en saa siihen oikein tuntumaan. Peukaloille tapahtuu silloin jotain, ja osuminen menee vaikeammaksi.

Juurikin näin. Mutta eiköhän tuohon muutos tule kun porukat tarpeeksi kauan avautuu EA.n ja Dicen foorumeilla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Valitettavasti täytyy mainita olevani pettynyt hieman uusimpaan bäfään. Ensinnäkin kentät on aika putkimaisia tai ainakin useimmat kentät ovat ahtaita kaupunkiräiskintöjä. Missä on ne laajat ulkoilmakentät tyyliin Caspian border yms joissa kalustolla on suuri rooli? Itse olen sen tyylinen pelaaja että toivoisin tältä pelisarjalta juurikin kalustopainotteisuutta tai ainakin kenttien osalta laajuutta ja mahdollisuutta tehokkaaseen kaluston käyttöön. En varmaan ole kaikkia kenttiå vielä edes kokenut moninpelissä, mutta pahalta näyttää. Tulee heti mieleen codiräiskinnät ja silmitön liipasin pohjalla riehuminen :( Premiumin tuleviin kenttäpaketteihin en ole tutustunut, toivottavasti sieltä edes olisi tulossa kalustoystävällisiä kenttiä.

Jännä miten noiden äänien kanssa samaa ongelmaa kuin kolmosessakin. Miten ne eivät ole saaneet sitä korjattua vieläkään? Tarkoitan siis sitä kun välillä häviää moninpelissä äänet kokonaan esim ajoneuvoista tms. Kokemukseni siis ps4:llä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Juurikin näin. Mutta eiköhän tuohon muutos tule kun porukat tarpeeksi kauan avautuu EA.n ja Dicen foorumeilla.

Jaha.. Niinpä tietenki. Taidanpa sitte jatkaa Killzonen ja CoDin pelaamista. "Posteljoonin odotus" fiilis vähä nyt meni.

Tympeä vaan jos kaikissa tulevaisuuden peleissä tulee tämä takanäppäimillä ampuminen pakolliseksi.. Kaikki ei välttämättä taivu moiseen asentoon ohjaimen kanssa.
 
Ylös Bottom