Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

S-postillako otit? jos näin niin viitsisitkö osoitteen laittaa :)

https://help.ea.com

Kirjauduin tuonne Origin ID:llä ja sitä kautta laitoin asiasta kyselyä. Vastaus tuli s-postiin alle puolessa tunnissa. Varmaankin osoitteeseen customerexperience@ea.com voi laittaa myöskin suoraan postia kun tuolta minulle vastaus tuli, mutta veikkaisin että nopeiten homma hoituu tuolta tukisivujen kautta. Ihan suomeksi sai vieläpä kirjoitella.

https://help.ea.com

Kirjauduin tuonne Origin ID:llä ja sitä kautta laitoin asiasta kyselyä. Vastaus tuli s-postiin alle puolessa tunnissa. Varmaankin osoitteeseen customerexperience@ea.com voi laittaa myöskin suoraan postia kun tuolta minulle vastaus tuli, mutta veikkaisin että nopeiten homma hoituu tuolta tukisivujen kautta. Ihan suomeksi sai vieläpä kirjoitella.

Haha! Itselleni vastattiin että ps3-version koodia ei saa päivitettyä ps4:lle. Tuo China Rising-koodi ei toiminut ps3:llakaan... Nyt tunnin palloillut ea:n chat-tuessa. Yksi kaveri pyyteli jo lähettämään kuvaa pelistä, koodista, manuaalista ja tietyistä tiedoista. Kesti niin kauan kuvan ottaminen että kaveri häipyi ja seuraava sitten väittikin ettei onnistu...

Onko täällä nyt siis kyse yleisesti ps4-version koodin toimimattomuudesta, vai onko joku saanut neloselle uuden koodin ps3-version tilalle?

Haha! Itselleni vastattiin että ps3-version koodia ei saa päivitettyä ps4:lle. Tuo China Rising-koodi ei toiminut ps3:llakaan... Nyt tunnin palloillut ea:n chat-tuessa. Yksi kaveri pyyteli jo lähettämään kuvaa pelistä, koodista, manuaalista ja tietyistä tiedoista. Kesti niin kauan kuvan ottaminen että kaveri häipyi ja seuraava sitten väittikin ettei onnistu...

Onko täällä nyt siis kyse yleisesti ps4-version koodin toimimattomuudesta, vai onko joku saanut neloselle uuden koodin ps3-version tilalle?
Mulla siis ainakin PS3-versio. Tosiaan päivitin sen PS4-versioon ja vasta sen jälkeen naputtelin lisärikoodin. En sitten tiedä olisko mun "kuulunut" saada tuota virallisesti, mutta mielestäni kyllä koska eipä tullut mieleen että se Zainaraisin olisi pitänyt ensin lunastaa. Otin siis koodilipareesta kuvan ja kirjoitin asiakaspalvelijan pyytämän numerosarjan paperilapulla siihen viereen.

Eli sama homma kuin itsellänikin... Kuvan ehdin lähettää, mutta heti kun henkilö vaihtui niin vaihtui tuen mielipidekin. Aika persiistä sinänsä

Nyt kun peliä on päivitetty niin tuntuu jo huomattavasti paremmalta. Toki vielä itselläni on esiintynyt mm. seuraavia ongelmia:
  • FPS dropit joissa silminnähden mennään alle 30 ruutua sekunnissa
  • kulmantakaa ilmestyvät luodit eli kun olet tuli taistelussa ja olet saanut osumaa, juuri kun menet kulmantaakse niin sekunnin päästä olet spawnivalikossa
  • välillä tuntuu että kun tulittaa vastustajaa niin jos vastustajalla tulittaa samaan aikaan niin ei voi itse tulittaa
  • spawniruudun sijasta koko näyttö on mustana.

Kaikki samat, ja lisäksi reviven jälkeinen valikkorivi accept revive tai redeploy jää näkyviin ruudun keskelle. Kiva tähtäillä kun ko. teksti möllöttää just tähtäimen kohdalla.

Tänään aika paljon porukkaan porailin kuulaa ilman minkäänlaista vaikutusta, parhaimmillaan ei riittänyt karbiinin lipas eikä pistoolinkaan lipas siihen perään, ja itse kuolee metri tolkulla kulman taakse.

Remingtonilla kaverit kuolee laukaukseen vasta kun hahmo on ehtinyt pumpata uuden kudin piippuun. Haulikolla tuon lagaamisen huomaa parhaiten.

No kai se tästä, mutta viimeisimmän päivityksen jälkeen frame ratet kyllä tippuu aika äkäiseen entiseen verrattuna. Jotain korjataan ja samalla luodaan uusia vikoja.

Pari päivää nyt tapellut tuon päivityksen kanssa. EA ilmoittaa, että Dice on kieltänyt heitä antamasta uutta koodia. Eilen EA laittoi viestiä, että antaa uuden koodin viestin mukana...jota ei kuitenkaan laittanut.
Ja että se koodi ei siirry PS3-> PS4:lle.

Alkoi sen verran ketuttamaan, että saa kuluttaja-asiamies ratkoa riidan. Katsotaan mitä ne on mieltä tällaisesta. Summa on pieni, mutta asia periaatteellinen. Muutenkin sieppaa tuo rahastus ja peli on raakile.

Olen puhunut, Jag har talat.

Onhan tuo sinänsä aika naurettavaa toimintaa, että ensin jakelevat koodia ilmaiseksi ja sitten se yhtäkkiä lopetetaan. Toiset saa, toiset ei... Ja eiköhän tuo mene oikeasti niin päin, että EA on kieltänyt itse jakelemasta uusia koodeja. Sen verran hienomaineinen yhtiö kuitenkin kyseessä...

[/LIST]

Kaikki samat, ja lisäksi reviven jälkeinen valikkorivi accept revive tai redeploy jää näkyviin ruudun keskelle. Kiva tähtäillä kun ko. teksti möllöttää just tähtäimen kohdalla.

Tänään aika paljon porukkaan porailin kuulaa ilman minkäänlaista vaikutusta, parhaimmillaan ei riittänyt karbiinin lipas eikä pistoolinkaan lipas siihen perään, ja itse kuolee metri tolkulla kulman taakse.

Remingtonilla kaverit kuolee laukaukseen vasta kun hahmo on ehtinyt pumpata uuden kudin piippuun. Haulikolla tuon lagaamisen huomaa parhaiten.

No kai se tästä, mutta viimeisimmän päivityksen jälkeen frame ratet kyllä tippuu aika äkäiseen entiseen verrattuna. Jotain korjataan ja samalla luodaan uusia vikoja.

Accept revive bugi on tullut uutena mutta siitäkin pääsee kun ei heti samantien rämppää x:ää herätyksen jälkeen vaan odottaa hetken. Itse en ole huomannut ettäkö vihut ei ottais kutia vastaan, liekö syynä
dat aim syndrooma. Kulman taakse kuolematkin on loppunut suurimmilta osin, tosin itse tulee kuolla tipahdettua ennen kuin ääntä edes kuuluu taikka sitten kuulostaisi kuin joku olisi ampunut äänenvaimennetulla aseella vaikka
killcamista toisin selviää. Ps4:llä ei mun mielestä frame droppia ole näkynyt niin paljon kuin ennen, ps3:sta en tiedä enkä sillä millä alustalla pelaat. Välillä servut alkaa lagamaan silleen että yhden rundin aikana n.5s välein tökkäsee
mutta poistunut taas seuraavan mapin kohdalla. Parempaan suuntaan ollaan menossa kyllä päivitysten osalta. Peli alkaa tuntua jo pelattavalta lukuunottamatta kaikkea no skill lock on aseita mitkä pitäis nerffata heti.

PS4:sella pelaan. Frame raten pudotuksia mulla ei aiemmin ole ollut juurikaan, nyt paikoitellen aivan diakuvaa. PS3:sella sama peli oli ihan kamalaa, sille tasolle tämä konsoli ei onneksi notkahda kuin aivan hetkeksi ja sekin harvoin, ja en usko etteikö näistäkin voitaisi päästä eroon pienellä viilauksella.

Tänään oli hankalia pelejä, en tiedä oliko oma netti vähän huonona tms, mutta useaan ukkoon sai paremmissakin peleissä survoa n. 4 kutia ennen kuin alkoi ruksit ilmestymään. Mutta silti suunta on oikea, tänään suurimmat lägäykset oli dominaatiossa, frame ratet taasen putoili conquestissa kun alkaa ryskyä ja tapahtua.

Luottamuksen rakentaminen alkanut alusta viimeisen päivityksen jälkeen. Nyt tästä uskaltaa jo nauttia! Kun ei ole pelkoa pelin kaatumisesta.

Pelimuodoista löytyy, mutta konkka se on joka täällä maistuu. Kun kentätkin alkavat tulla tutuiksi, tulostakin voisi olettaa syntyvän. Kaupunki ei maastona oikein toimi, luonto jo heti paremmin. Aseista konepistoolit ja perusrynkky ajavat asiansa. Sivupisneksistä sai tänään tuore lääkintämies tulikokeen siinä Metron kaltaisessa kentässä. Ryömiä tulen alla ja nakella EA-pakettia hulluna spammina omien jalkoihin. Hetkiä, momentseja tulee takuuna pitkin iltaa.

PS4:sella pelaan. Frame raten pudotuksia mulla ei aiemmin ole ollut juurikaan, nyt paikoitellen aivan diakuvaa.

Sama huomattu täällä. Aiemmin ite peli pyöri ookoo mutta nyt päivityksen jälkeen ihan selkeästi fps laski alle last gen tason.
Lisäksi tuntuu kuin olis tullu pelaajia kaukaisilta mailta euroservereille kun eivät kuolemaan suostu ynnä reilusti nurkan taakse kuolee.

Vakaampi tuo peli nyt on mutta ennemmin otan epävakaan pelin kuin tuon sössön mitä se nyt on.

Silti ihan parhautta :D

Eilen tuli unlockkien kiilto silmissä väännettyä yksinpeli"kampanja" loppuun. Tuskaa. Ei. Näin. Dice. Ei. Näin.

Sen lisäksi että koko juoni on luokattoman huono ja kampanja (onneksi?) lyhyt, niin pari pitkähköäkin kohtaa piti pelata uudelleen kun peli päätti jumittaa tai bugata. Pari kertaa ALT-F4:n painaminen oli todella lähellä.
Suurimpia WTF-momentteja olivat mm. padolta alas hyppivät viholliset (eivät muuten kuole <100 metrin pudotukseen :rolleyes:). Niin, eiväthän nuo viholliset kuole muutenkaan ennen kuin "menevät päälle"; jos pääset esim. katolle paikkaan josta näet vihollisia odottamassa skriptinsä "laukeamista" (tulet tarpeeksi lähelle, ammut jotain, tms), niin saat vaikka singolla ampua päähän ja kaverit jatkavat seisomista. Sanotaanko että "immersio" kärsi parissa paikassa...

Noh, onneksi kampanja oli lähinnä läpijuoksua kun valkkasi sniper-kiväärin toiseksi aseeksi aina kun voi... :p

Ehkä joskus, tuhannen kännissä, voisi pelata viimeisen tehtävän uudelleen että saa muutkin kuin P90:n auki. Ehkä...

Mulla kävi niin mukavasti, että siinä kampanjan suht alussa, kun hissillä noustaan sinne raksan yläkertaan ja se helikopteri tulee, niin kuolen siihen samantien, aivan sama mitä rupean siinä tekemään. Tämä johtui ilmeisesti siitä, että minulle jäi 10hp jäljelle, ennenkuin sinne hissiin menin.. Niin ja vaikeustaso siis normaali. Eihän siinä auttanut, kuin alusta aloittaa ja kiinnostaa kuin kilo kiviä.. :rolleyes:

Eilen tuli unlockkien kiilto silmissä väännettyä yksinpeli"kampanja" loppuun. Tuskaa. Ei. Näin. Dice. Ei. Näin.

Ite kyllä tykkäsin kampanjasta, enkä oikein täysin voi ymmärtää näitä TÄYSIN lyttääviä murska-arvosteluja näissä fps-yksinpelien kampanjoissa. En tiedä minkälainen peli sieltä pitäisi tulla että olisi edes hyvä.
Myönnettäköön että juonessa on aukkoja, tekoälyssä puutteita, ja alun helikopterin kanssa taistelu todella ärsyttävä. Silti hyvää ja viihdyttävää räiskintää mulle, ja vaikeimmalla tasolla sopivasti haastetta. Uusimpaan Codiin verrattuna tämä tuntui paljon paremmalta, vaikkei sekään toiminnan puolesta huono ollut sekään.

Ite kyllä tykkäsin kampanjasta, enkä oikein täysin voi ymmärtää näitä TÄYSIN lyttääviä murska-arvosteluja näissä fps-yksinpelien kampanjoissa. En tiedä minkälainen peli sieltä pitäisi tulla että olisi edes hyvä.
Myönnettäköön että juonessa on aukkoja, tekoälyssä puutteita, ja alun helikopterin kanssa taistelu todella ärsyttävä. Silti hyvää ja viihdyttävää räiskintää mulle, ja vaikeimmalla tasolla sopivasti haastetta. Uusimpaan Codiin verrattuna tämä tuntui paljon paremmalta, vaikkei sekään toiminnan puolesta huono ollut sekään.

Eihän tuota kampanjaa olis tullut pelattua läpi ellei aivan pakko olisi ollut. Mun mielestä siitä puuttui vaikka mitä, jokainen tehtävä loppujen lopuksi aika samanlaisia. Missä koput, jetit? Olis ollut kiva että niilläkin pääsis leikkii kun väkisin tota kampanjaa piti pelata. Ja 3 kertaa vielä viimeinen tehtävä pelattava läpi mikä oli mun mielestä huonoin kaikista, missä kunnon loppuhuipennus? Mulla jäi toi south china sea:ssa jumiin checkpoint. Kun spawnasin oli äijä puoliks sen laivan kannen sisällä. Sieltä ei päässyt hyppimällä pois ja aina tipahti laivan sisälle. Siellä sit hetken hengasin ja pääsin sinne attack veneeseen. Harmittaa kun peli jäi siihenkin jumiin, mulla bugas vihollis veneiden spawnit, niitä tuli samaan läjään koko ajan lisää. Siinä sitten 1000 tapon ja 200 000 pisteen jälkeen ajattelin lähtee laivalle mutta eihän sitä siellä ollutkaan.

Ite kyllä tykkäsin kampanjasta, enkä oikein täysin voi ymmärtää näitä TÄYSIN lyttääviä murska-arvosteluja näissä fps-yksinpelien kampanjoissa.
Kampanja on äärimmäisen lineaarinen ja pitää pelaajaa kädestä liian paljon. Mene paikasta A paikkaan B ja tapa X määrä vihollisia, tämä jatkuu sen 5 tuntia kunnes peli päättyy.
Muissa FPS pelien Kampanjoissa on sentään vaihtelua, Bad Company 2:sen kampanjassa joka kenttä oli erillainen:

Jossain tehtävssä piti selviytyä pakkasen kynsistä, seuraavaksi oli luvassa tiukka takaa-ajo kohtaus ja sen jälkeen piti vuoristosta kivuta alas vihollisen tukikohtaan ja varastaa jotain.
Tyyli oli vapaa, Ase laulaen tai hiippailen ja kentät olivat laajoja joten sait itse päättää mitä reittiä käytät.

Minkä ihmeen takia Dicen piti tehdä BF4 kampanjasta geneerinen "murica fuck yeah räiskintä, kun kykyä heillä olisi ollut parempaakin. Toivotaan että Bad Company 3:sen kampanja ei ole samanlainen kuin BF4:sen.

Ylös Bottom