Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Ei Helvetti, sama juttu kävi minullekin äsken. voisitko laittaa mulle ton sähköpostiosotteen jos saisi vaikka nuo rahat takaisin?

Juu itellä kävi sama juttu. No en mä jaksa rahoja pyytää takas. Pääsee nyt pelaan kuitenkin mut tulevaisuudessa pitää kattoo kyl tarkemmin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tein itse ihan samanlailla.

Mutta latasi ja asensi sen heti 30 päivä. Ei toiminut. 18 päivä illalla menin storeen ja siel oli maksullinen versio valittuna, mutta valikosta sai valittua ilmaisen version, hyvin toimii. Joten lisäosa kohdassa itsellä näkyy 2x ch :D

-V

Juuri näin minäkin toimin.
Hinnan alasveto valikosta tosiaan löytyy se ilmainen.
 
Vastaus: Battlefield 4

Gigantissa sama homma eli verkkokaupassa oli ilmoitus, että peliin sisältyy China Rising ja vieläpä tuotekuvassa näkyi tuo maininta pelikotelon ylälaidassa. No eipä ollut lisäriä, vaan sain ihan perusversion.

Markantalo ja Gigantti kuuluvat samaan konserniin, jotenka sielläkin varmasti myyvät vain perusversiota, vaikka muuta mainostavat.

Jaahans, eikös tuo ole jo laitonta myydä tuotekuvausta vääristävää tavaraa? :/

Minä ainakin olin siinä uskossa et saan ensimmäisen lisäosan tuon mukana. Kuluttaja-asiamiehelle vois melkeen soittaa ja kysästä onko tuossa mitään tehtävissä..
 
Vastaus: Battlefield 4

Jaahans, eikös tuo ole jo laitonta myydä tuotekuvausta vääristävää tavaraa? :/

Minä ainakin olin siinä uskossa et saan ensimmäisen lisäosan tuon mukana. Kuluttaja-asiamiehelle vois melkeen soittaa ja kysästä onko tuossa mitään tehtävissä..

kyllä se koodi pitäisi olla olla kotelon sisäl siel paperi lappuses. jos pelin kannes lukee CR, niin koodin myös pitää olla sisäl. ei noi kauppiaat pelejä availe ja koodeja ota pois sisältä. ja tuo koodi syötetään storessa redeem codes kohtaan..
 
Vastaus: Battlefield 4

On kyllä surkeat nuo uuet napit ajoneuvoissa. Ei tehe tällä hetkellä edes mieli ajaa millään. Kokeilin veteraani nappejaki mutta ei oikein nekään miellyttäny. Jospa se ajan kanssa alkais luonnistuun. Muuten ollu ok peli.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kuinka moni on saanut uuden koodin PS3-PS4:lle päivitetyistä china rising paketista ea:n tukipalvelusta tms? Itse en saanut vaikka sitä sieltä tivasinkin. Aika epäselvä tapaus kaikkiaan, kun sitä ei selkeästi mainita ettei se seuraa mukana. Pitäisköhän ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, vai lieneekö vain ajan tuhlausta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tänään pöristelin Silk Road mapissa motocrosilla kaasu pohjassa ja vauhtia taisi olla huimat 5km/h :eek:....vähän samanlaista jäätymistä, silloin kun joku ampuu sua ja ase jäätyy.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse itseäni toistaen... Jos tosiaan joltain löytyisi tuo China Rising-koodi PS4:lle, niin saa laittaa yv:llä tänne... Olisi joulu pelastettu :D
 
Vastaus: Battlefield 4

China Rising -mappeja olen jonkun aikaa pelannut, ja kaikki neljä vaikuttavat ihan pelattavilta. Ei ole mitään erityistä suosikkia, mutta samalla mikään niistä ei myöskään tunnu vastenmieliseltä. Saa kuitenkin nähdä tuleeko tulevia karttapaketteja (tai premiumia) tässä hankittua. Yleensä en ole juuri lisäkartoista fps-peleihin maksanut, ja todennäköisesti sama jatkuu tämänkin kohdalla.

Kokonaisuudesta sen verran, että kyllä tämä uusin Battlefield on oma selkeä suosikkini uusien konsoleiden julkaisupelivalikoimasta. Varsinkin kun itse kohtaamani tekniset ongelmat jäivät online-puolella lopulta kohtuullisen pieniksi, eikä niitä lähiaikoina ole enää lainkaan esiintynyt, niin tarjoaa peli erittäin viihdyttävää ja tapahtumarikasta pelattavaa moninpelin puolella.
 
Vastaus: Battlefield 4

Paluu menneisyyteen. Viimeisen huollon (EA maintence) jälkeen pelaaminen on kuin bf3 betassa. Ukko kyntää osittain maan alla ja välillä seurataan menoa todella syvältä. Tämä kiva pikku bugi on tullut nyt lähes joka mapissa. Myös servereiltä lentää aika rankasti ulos. Kyseessä siis PS4 versio.
 
Vastaus: Battlefield 4

Pystyykö tässä pelaamaan co-op campaingnia niin, että 2 pelaajaa on samalla konsolilla?

Koko pelistä ei löydy Co-op-pelimuotoa. Pudottivat tämän pois, koska eivät halunneet tuoda BF3:n kaltaista "keskeneräistä" asiaa enää SP:n ja MP:n rinnalle. Hyvä näin, sillä pelottaisi ajatella, miten "rikki" tuo moninpeli olisi, jos siitä olisi karsittu vielä enemmän resursseja.
 
Vastaus: Battlefield 4

pelaa vaan kerralla läpi :) sillain itekki tein, ku ekan kerran oli tallennustiedot hävinny :/

Tätä suunnittelin itsekin. Kertaalleen on jo tallennustiedot kadonneet. Miten pitkä tuossa on tuo tarina? Jos vetäisi tänään yhdeltä istumalta läpi.
 
Vastaus: Battlefield 4

terve,
Poika sai joululahjaksi PS3:lle tämän uusimman Battlefieldin. Moninpeli ei vin onnistu, kun ei kytkeydy EA- serverille. Heti alkuun herjaa "losing connection to EA servers". Olen mielestäni avannut kaikki tarvittavat portit routerilla, mutta mikään ei auta. Tähän on tietysti joku todella simppeli ratkaisu?
 
Vastaus: Battlefield 4

Voisiko olla EA:n servereillä jotain häikkää, kun eilen ilmoitti illalla samaa NFS Rivalsissa. Tänään kyllä pelasi tuossa Rivalsissa online.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kuin myös täällä eilen illalla pätkäisi ea serverit poikki ja ei päässyt kirjautumaan kuin vain battlelogiin tietokoneen kautta, tänään en ole kokeillut. Oisko se joulurauha näissäkin taistoissa? Muuten peli kyllä toiminut jo kohtuullisesti alkuhässäkän jälkeen, mutta välillä 'nykimislagi/suojan taakse kaartelevat luodit' vaivaa edelleen..
 
Ylös Bottom