Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

Hehe et taida olla ainut joka on lyönyt pleikkarin päälle aattoiltana tai sitä seuraavana ;) Mutta kyllä se siitä lähtee rullailemaan.

Tolla Reconilla onkin yllättävän hauska pelailla, aluksi mulla oli vähän sellaiset fiilikset että ei se oo mun juttu. DMR-kivääreillä pystyy olemaan enemmän tulitukena tiimille kun nuo ovat keskimatkan kiväärejä, ja sitten taas perinteisellä snipulla voi napsia vihuja vähän kauempaa ja antaa tulitukea omalle tiimille kun he valtaavat vaikka lippua tai m-comia (rushin pommia). Voi sitä fiilistä kun oot hyvissä asemissa, nollaat kiikarin 400m:iin, huomaat vihollisen pään aidan takana ja puristat liipasimesta, BOOM headshot! :D

Kiikarikiväärille kun saa sen straight pullin niin siitä tulee miltein semiautomaattinen ase, ei tarvitse laskea tähtäintä latauksen ajaksi, hyvissä asemissa erittäin hyödyllinen lisä tiimille.

Todellisuudessa se tiimi jolla on eniten näitä taustajoukkoja on se häviävä osapuoli. Pelissä pelataan lipuista ja tiketeistä eikä ne kiven takana snipaavat tai katolla kämppäävät auta peliä yhtään. Ainoa tapaus ehkä jolloin snipusta voi olla hyötyä on kun rushissa hyökätään ja puolustat pläntättyä mcomia ja tämäkin harvoin. En nyt väitä että recon class olisi huono homma ja oikein käytettynä onkin oikein tehokas mutta siinä vaiheessa kun tapellaan 6 lipusta ja 32 pelaajasta 20 snipailee taustajoukkoina ei siinä kyllä lipun valtaamisesta mitään tule ja ne jotka oikeasti pelaavat objektia huokailevat mielessään kun katsoo mappia ja lipun ympärillä näkyy kasa snipuja. Peli on muutenkin pilattu sillä että joka mapissa on katto tai talo mihin puolet tiimistä pääsee snipailemaan.

Juu SEN verkko eli sony enterntainment network. PSN verkko on periaatteessa vanha käsite tai taitaa tuo olla vielä ps3:lla käytössä. Sitten syynä varmaan taitaa olla vain ruuhka. Tullut monelta muultakin valitusta ettei pääse kirjautumaan sisään.

Täytyy tässä olla jotain muutakin, kun nythän me ei päästä aloitusvalikosta eteenpäin mihinkään, missä voitaisiin valita eri servereitä. Kertaakaan ei ole edes yrittänyt mihinkään multiplayeriin, vaan ainoastaan voidaan pelata Campaignia.

Edittiä sen verran, että piti tehdä ihan uusi tili ja nyt pääsen pelaamaan Multiplayeria. Omituista, että mikä mättää vanhassa tilissäni...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Todellisuudessa se tiimi jolla on eniten näitä taustajoukkoja on se häviävä osapuoli. Pelissä pelataan lipuista ja tiketeistä eikä ne kiven takana snipaavat tai katolla kämppäävät auta peliä yhtään. Ainoa tapaus ehkä jolloin snipusta voi olla hyötyä on kun rushissa hyökätään ja puolustat pläntättyä mcomia ja tämäkin harvoin. En nyt väitä että recon class olisi huono homma ja oikein käytettynä onkin oikein tehokas mutta siinä vaiheessa kun tapellaan 6 lipusta ja 32 pelaajasta 20 snipailee taustajoukkoina ei siinä kyllä lipun valtaamisesta mitään tule ja ne jotka oikeasti pelaavat objektia huokailevat mielessään kun katsoo mappia ja lipun ympärillä näkyy kasa snipuja. Peli on muutenkin pilattu sillä että joka mapissa on katto tai talo mihin puolet tiimistä pääsee snipailemaan.

No tottahan tuo on. Äsken pelasin erän Rushia Zavod 311 kartassa puolustajana, olin kyllä iteki snipuna mutta käytössä oli noi keskimatkan kiväärit joten pystyin olemaan enemmän siellä tilanteessa mukana ja laittelin radio beaconia aina kun mahdollista, mutta vihut keskittyivät niiden pommien räjäyttelyn sijaan perustamaan snipulinjastoa sinne metsän reunaan joka johti siihen että noin kolmannes hyökkäävästä puolesta oikeasti yritti niitä pommeja räjäytellä.

Eihän siitä mitään tullut kun puolustus oli aivan ylivoimainen niitä muutamaa vihollista vastaan jotka oikeasti yrittivät jotain tehdä.

Mutta sanoisin silti että oikeassa kartassa reconi on ihan hyvä olla sillä snipukiväärillä kunhan on muuten tasapainoinen tiimi, toki jos tiimi koostuu siitä että on 4 snipua ja yksi assault joka joutuu aina spawnimaan joko snipuille tai kaukaiselle omalle lipulle niin syöhän se iloa taatusti.

Itsellä ei ole väliä millä luokalla pelaan, tiimin ehdoilla mennään :)

Tästä ensimmäiselle nopealle China Rising koodi PS4:lle:

MGET-J5N3-J66F

Itselläni on Preemiumi niin tämä jäi ylimääräiseksi.
Toivottavasti tästä on jollekin iloa ja ilmoitathan kun olet koodin käyttänyt.

Oli joku jo ehtinyt käyttämään... :(

Onhan toi BF4 ihan kiva. Tänään pelasin Campaingin loppuun ja oli itselleni pienoinen pettymys, mutta eihän BF:ssä ikinä olekkaan ollut sellaista storya mitä vaikka Call Of Duty on tarjonnut. Hauskoja kohtia oli ja eeppistä tuhoa myös sai luoda. Vihut oli tyhmiä kuin saappaat eikä se oma squadikaan mikään Einstein porukka ollut. Paljon sai jatkuvasti ammuskella ja koko homma tuntus vähän yksitoikkoiselta. Ihan hauska se story kuitenkin oli. 7- Multiplayerissä pelannut yhden pelin Zavod 311 Rush Modessa. Oma squad hallitsi kyllä pelin salat ja oli se ainut porukka joka tiesi mitä PTFO tarkoittaa. Hyvin pelattiin tiiminä ja kaikki tuntus toimivan. Itse pelasin perus Medicciä ja squadista löytyi myös 2 Engineeriä ja 1 Supo. Toimittiin hyvin porukassa ja räjäytettiin 7/8 MCOMia. Ammuksia sain aina kun pyysin ja Engineerit tuhos heti uhkaavat tankit. Ihan hyvä kuva pelistä tuli ja toivottavasti loputkin mapit toimii niinkuin tuo Zavod. 50-20 ja 10600pts MVP #1 ekassa pelissä tuntui ihan hyvältä saavutukselta kun miettii, että muilla oli M416 ym kovia pyssyjä ja attachmentit hommattuna. Ihan hyvä peli kaiken kaikkiaan, saisivat vain korjata bugit ja jäätymiset.

Täältä varmasti löytyy aktiivista porukkaa PS4:sen puolelta?

Itsellä parhaillaan latautumassa BF4 konsolille. Joutuu nyt tuon aloittamaan tyhjältä pöydältä PS4:sella, kun PSN-Accountin salasana hukassa, ja nyt kyllästyttiin odottelemaan jeesiä PSN-tuelta. Hyvät 40h peliä kerettiin hakkaamaan sisään jo PS3:sella, mutta eiköhän ne nopeasti kiritä kiinni.

Eniten nakertaa tässä uudelle konsolille siirtymisessä peliseuran jääminen yhä vanhemmalle alustalle, että josko täältä sitten löytyisi porukkaa tahkoomaan tätä? :) Battlefieldiä on tahkottu Xbox 360-alustalla Bad Companysta asti, jokaista peliä useamman sataa tuntia. Nää vaan iskee ja kovaa.

Uusi PSN-acco on TranssiApina-, jos joku mielii lisätä seuraksi :)

Itsellä parhaillaan latautumassa BF4 konsolille. Joutuu nyt tuon aloittamaan tyhjältä pöydältä PS4:sella, kun PSN-Accountin salasana hukassa, ja nyt kyllästyttiin odottelemaan jeesiä PSN-tuelta. Hyvät 40h peliä kerettiin hakkaamaan sisään jo PS3:sella, mutta eiköhän ne nopeasti kiritä kiinni.

Eniten nakertaa tässä uudelle konsolille siirtymisessä peliseuran jääminen yhä vanhemmalle alustalle, että josko täältä sitten löytyisi porukkaa tahkoomaan tätä? :) Battlefieldiä on tahkottu Xbox 360-alustalla Bad Companysta asti, jokaista peliä useamman sataa tuntia. Nää vaan iskee ja kovaa.

Peliseuraa kyllä löytyy todella paljon ps4:lle, käypä täällä niin saat listan josta voit alkaa lähettelemään kaverikutsuja :) http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=109151&page=7&p=1533672#post1533672

Mä lisään sut seuraavaks ku käynnistän konsolin jossain vaiheessa, tai voit ite lisätä mut, tagi on HuttuFIN

Oma tägi Lord_Peacemaker, lisään sut tänään illalla kun saan koneen tulille. Objektiiviä pelaavaa seuraa tarvitaan aina, ja voisikin sanoa että ne pelit joissa on vedetty täydellä suomisquadilla on yleensä oltu Ace Squad, ja ne matsit on aika hyvällä ratiolla myös voitettu.

Itse olen surkea ajoneuvojen kanssa, mukavuusalue on enemmän jalkaväkenä sinko selässä, kaveriporukassa on onneksi taitavia kuskeja ja lentäjiä paikkaamassa minun puutteitani.

Jeje, kuulostaa erinomaiselta. Lähestulkoon aina tulee objektiivia pelattua, ellei sitten joskus ota vähän irtiottoja Reconilla ja lähde samoilemaan :) Vaunut pysyy hyvin räpylässä mutta olen täysin kykenemätön pilotti :D Ehkäpäs tänään vielä geimiä, näyttäs tunnin vielä latailevan peliä :)

-Jori

Itse olen surkea ajoneuvojen kanssa, mukavuusalue on enemmän jalkaväkenä sinko selässä

Tottakai MBT-lawi viellä?

Ihmetyttää kyllä Dicen ratkaisu lisätä näitä "lock-on-ja-unohda" -aseita näinkin paljon tähän peliin. Oliko se RPG:n käyttäminen sitten niin vaikeaa pelin tietylle kohderyhmälle että heille piti saada tälläinen hakeutuva ohjus härvelikin? Mutta ilmeisesti tämä on sitä nykyaikaa ja tehdään pelistä helppo että jokainen pärjää taidoista riippumatta ...

(eikä nyt ole kohdistettu keneenkään tämä viesti, kunhan lainasin Piisin viestiä kun liittyi aiheeseen)

Tottakai MBT-lawi viellä?

Ihmetyttää kyllä Dicen ratkaisu lisätä näitä "lock-on-ja-unohda" -aseita näinkin paljon tähän peliin. Oliko se RPG:n käyttäminen sitten niin vaikeaa pelin tietylle kohderyhmälle että heille piti saada tälläinen hakeutuva ohjus härvelikin? Mutta ilmeisesti tämä on sitä nykyaikaa ja tehdään pelistä helppo että jokainen pärjää taidoista riippumatta ...

No sanoppa muuta! Ja vaikak oliski tollanen niinku se nyt on niin miksi ihmeessä se lataa niin nopeasti! Sama stingerin kanssa. Nehän latoo yhdestä putkesta rakettia taivaalle ku uutena vuotena! Toki normissa tuo ei sinällään niin ahdista kun ajoneudot korjaantuu odottelemalla.

No sanoppa muuta! Ja vaikak oliski tollanen niinku se nyt on niin miksi ihmeessä se lataa niin nopeasti! Sama stingerin kanssa. Nehän latoo yhdestä putkesta rakettia taivaalle ku uutena vuotena! Toki normissa tuo ei sinällään niin ahdista kun ajoneudot korjaantuu odottelemalla.

Jep :D Mun mielestä on äärimmäisen tyydyttävää ampua vanhalla kunnon RPG:llä jäätäviä roikkuja vihollisen tankkeihin yms hah, saa vähän funtsia että toi on nyt noin kaukana niin otetaas sihtiä vähän ylös ja noooooin, goooooooaaaaaaaaaalllllll!

Yritän tulla tänään vielä pelailemaan jos tiimiin mahtuu mukaan :)

Isoin vitutus on jos pelaa rushia ja puolustaessa oma joukko täynnä reconeita jotka istuu vaan taustalla.. Siinä sit yksin purkamaan!

Tämänpäiväisen ja muutaman edellisen pelisession jäljiltä alkaa olla hieman kaksijakoiset fiilikset tästä pelistä. Tänään varsinkin on ilmennyt paljon noita 1 osuman kuolemia ja tuota halvatun hitreg pasketta. Nostaa pelifiilistä, kun lasket parin metrin päästä vihuun 5-10 kutia tähtäimen läpi hitmarkerit vilkkuen ja kuolet itse yhteen osumaan. Välillä peli toimii vallan mainiosti ja silloin tämä on huikeata menoa.

Tänään sain engineerille auki tuom SMAW-singon ja on muuten hyvä vehje. Tehoa on hieman vähemmän kuin RPG:ssä, mutta suorempi lentorata on täydellinen koptereiden metsästykseen. Tuossa viimeisimmässä sessiossa tuli parissa rundissa 4 pudotusta tuolla putkella. Hieman auttoi sietämään noita muita ongelmia.

Moi,

Laitan tähän väliin peliseuranhakuilmoituksen:

Olen objektia pelaava yli kolmekymppinen, Ps3 ja tunnus: ninerumble

Lisäilkää kaveriksi, lista vielä ihan tyhjä aloittelijalla...

Kiitos, jatkakaa!
icon7.png

Onkohan jossain nyt jotain vikaa, vai kestääkö tämän installointi oikeasti monen monta tuntia PS4:selle? :P

2-3h meni aamusella lataamiseen, nyt installoinut jo varmasti 2-3h, näyttää tällä hetkellä Campaing 100%, Full game 49%. Kampanjaa pääsee pelaamaan, mutta ekan tason jälkeen ilmoittaa että Installing ja antaa myös jonkin prosenttiluvun.

Tässä haluaisi näin vapaapäivänä päästä pelaamaankin!

Onkohan jossain nyt jotain vikaa, vai kestääkö tämän installointi oikeasti monen monta tuntia PS4:selle? :P

2-3h meni aamusella lataamiseen, nyt installoinut jo varmasti 2-3h, näyttää tällä hetkellä Campaing 100%, Full game 49%. Kampanjaa pääsee pelaamaan, mutta ekan tason jälkeen ilmoittaa että Installing ja antaa myös jonkin prosenttiluvun.

Tässä haluaisi näin vapaapäivänä päästä pelaamaankin!

Siinä kestää yllättävän kauan ladata se. Sehän siis vasta on ladannut kampanjan olikohan jotain 8gb. Sitten kun se samalla asentelee kampanjaa se lataa moninpeliä samalla joku reilu 30gb. Ja itse koitin aina puolen tunnin välein kampanjaa enkä päässyt ekaa pidemmälle. Antaa sen vain latautua rauhassa niin pääsee vielä pelaamaankin. Kampanja näytti eri prosentteja aina kun yritin jatkaa ekaa tehtävää. Ensin oli 60% ready ja taas seuraavalla kerralla 20%.

Siinä kestää yllättävän kauan ladata se. Sehän siis vasta on ladannut kampanjan olikohan jotain 8gb. Sitten kun se samalla asentelee kampanjaa se lataa moninpeliä samalla joku reilu 30gb. Ja itse koitin aina puolen tunnin välein kampanjaa enkä päässyt ekaa pidemmälle. Antaa sen vain latautua rauhassa niin pääsee vielä pelaamaankin. Kampanja näytti eri prosentteja aina kun yritin jatkaa ekaa tehtävää. Ensin oli 60% ready ja taas seuraavalla kerralla 20%.

Ok, eli siis ihan normaalisti tuo on tuolla menossa. Eipä auta kun keksiä nyt jotain muuta sitten :D

Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa kuin minulla. Olen ihmetellyt vkon pvät miksi kanssa pelaajat ovat pelkästään jenkkejä. Filterissä on Eurooppa ruksittu, mutta pelkästään saan vaihtoehdoiksi jenkkiservuja. Alustana PS3 ja aikasemmin peli on toiminut moitteetta. Pari päivää sitten tapahtu tämmönen episodi itelle, että kaikki pelin tallennetut asetukset 'nollaantuivat'. En tiedä voiko tällä olla osuutta asiaan.

Ylös Bottom