Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

Heräs yksi kysymys liittyen battleloggiin ja noihin emblemeihin. Eli kun olet luonut sen emblemin ja siihen voi valita: Do not share, share with friends ja share with everybody. Niin jos otan tuon with everybody niin meinaako se sitä, että kuka tahansa voi käyttää tuota emblemiä?

Nimittäin ajattelin aloittaa tekemään 3D tyyppisiä emblemejä ja KFIN:in jätkät vois niitä halutessaan käyttää :D
Nyt on luotu 3. 2 Suomi teemaa ja sitten olis Ässät tyyppinen SM-Liiga emblem. Ajattelin luoda noita SM-Liiga emblemejä ym.
TPS ei valitettavasti onnistunut luomaan, koska layerit ei riittänyt. Tappara, Kärpät, SaiPa luulis onnistuvan. Ehkä myös HPK.

Elikkäs jos jotakuta kiinnostaa niin voin halukkaalle väsäillä jonkinlaista emblemii aina ajankulukseni ;)

Heräs yksi kysymys liittyen battleloggiin ja noihin emblemeihin. Eli kun olet luonut sen emblemin ja siihen voi valita: Do not share, share with friends ja share with everybody. Niin jos otan tuon with everybody niin meinaako se sitä, että kuka tahansa voi käyttää tuota emblemiä?

Nimittäin ajattelin aloittaa tekemään 3D tyyppisiä emblemejä ja KFIN:in jätkät vois niitä halutessaan käyttää :D
Nyt on luotu 3. 2 Suomi teemaa ja sitten olis Ässät tyyppinen SM-Liiga emblem. Ajattelin luoda noita SM-Liiga emblemejä ym.
TPS ei valitettavasti onnistunut luomaan, koska layerit ei riittänyt. Tappara, Kärpät, SaiPa luulis onnistuvan. Ehkä myös HPK.

Elikkäs jos jotakuta kiinnostaa niin voin halukkaalle väsäillä jonkinlaista emblemii aina ajankulukseni ;)

KFIN emblem kiinnostaa kyllä, mutta miten saan sellaisen käyttööni?

KFIN emblem kiinnostaa kyllä, mutta miten saan sellaisen käyttööni?
BLogista käyt siellä customize emblem. Jos joltain haluat käydä noukkimassa emblemin, niin mene pelaajan logiin. Sieltä pitäis löytyä jaetut emblemit. En kyllä tiedä pitääkö emblemin id kopioida tai jotain muuta vastaavaa. Oma emblem kuitenkin tulee olemaan suomen lippu tai "666". :D

Tämmöinen höpöhöpö pelihetki joulunpyhiltä :)

Paracel stormia pelailin 64 pel. konkkaa siis ja A lippua valtaamaan menossa. Jostain snipu naputteli, ei näkynyt ukkoa missään ja taponhan se musta sai. Siellähän ne A: n viereiseltä pikku saarelta kaksi scouttia naputteli helppoja tappoja A lipulle.

Pikkuisen suivaannuin ja iski semmoinen vendetta- moodi päälle, normisti siis kiltisti joukkueen pussiin pelailen. Spawnasin lähimpään veneeseen ja rantauduin tuon pikku saaren takapuolelle.

Etsin nämä scouttiveljekset käsiini ja eiku defibillaattorit kouraan ja sähköshokkihoitoa pojille.

Siinä toista ukkoa sähköistäessäni huomasin kun koko oma squadi spawnas siihen viereen kattomaan showta. Oli senverran huumorintajuisia ukkoja, etteivät rohmunneet tappoja itselleen vaan kattelivat rivistä vieressä.

Sähköhoidon jälkeen nämä tiimikaverit aloitti sellaisen teabaggaamisen jotta ei moista ole nähty kuin kennelissä, ilmeisesti ukot joutu samojen snipujen uhreiksi aiemmin.

Siinäpä kunnon hörönaurut ja eiku peliä jatkamaan, jotenkin jäi vaan huvittamaan tuo hetki ja pakko oli jakaa, ei ehkä niin hauska näin kerrottuna mutta itseä viihdytti suunnattomasti.

Ja tämmöistä vain battlefieldissä :)

Mukavaa vuodenvaihdetta kaikille kfiniläisille!

Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa kuin minulla. Olen ihmetellyt vkon pvät miksi kanssa pelaajat ovat pelkästään jenkkejä. Filterissä on Eurooppa ruksittu, mutta pelkästään saan vaihtoehdoiksi jenkkiservuja. Alustana PS3 ja aikasemmin peli on toiminut moitteetta. Pari päivää sitten tapahtu tämmönen episodi itelle, että kaikki pelin tallennetut asetukset 'nollaantuivat'. En tiedä voiko tällä olla osuutta asiaan.

Minulla on arviolta joka toinen kerta BF4 & PS3 jäätyessä (mitä taas tapahtuu raivostuttavan usein) menneet asetukset defaultille, ja samalla hävinnyt kampanjaedistys, mikä Battlelogissa kyllä edelleen näkyy suoritettuna. En serveriongelmaasi osaa mitään sanoa, mutta lainasinkin viestiäsi lähinnä varoitukseksi tuosta mahdollisesta kampanjan menetyksestä, minkä omalla kohdallani katsoin liittyvän tuohon asetukset defaultille -häikkään.

Peli on ostoslistalla mutta onko PS4:n versio siinä kunnossa että kannattaa harkita edes hankkimista? Vielä saisi "Day-1" versioita jossa on mukana joku bonuskenttä. Peli taisi olla enemmän tai vähemmän buginen launchissa joka alustalla.

Peli on ostoslistalla mutta onko PS4:n versio siinä kunnossa että kannattaa harkita edes hankkimista? Vielä saisi "Day-1" versioita jossa on mukana joku bonuskenttä. Peli taisi olla enemmän tai vähemmän buginen launchissa joka alustalla.

Itsellä ps4 versio. Assaulttina pelannu noin 25 tuntia, eikä kertaakaan jäätynyt. Ainoastaan rundien alussa saattaa äänet hävitä mutta muuten on toiminut hyvin.

Taitaa olla aika sattumanvaraista kellä toimii ja kellä ei. Jotkut sanoo että ei voi ensimmäistäkään matsia pelata kaatuilun takia.

Itse koitin samaa sniputtajaan, mutta eipä deffan tehot tehonnut vihulaiseen.. Lie missä vika sit..?

Niitä pitää "lämmittää" jonki aikaa ennen tymäytystä. Eli r2 pohjaan jonkin aikaa. Sama tiimikavereita herätellessä, niin saavat täyden healtin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Niitä pitää "lämmittää" jonki aikaa ennen tymäytystä. Eli r2 pohjaan jonkin aikaa. Sama tiimikavereita herätellessä, niin saavat täyden healtin.
ahaaaa.. tätä en tiennykkää, aina heittäny mediccii perää. :O nyt tietää tänki :) kiitoksia!! :)

Olisko pleikkarikolmosen puolella vielä pelaajia? Meillä on melko dynaaminen duo kasassa mutta kolmannesta tai jopa neljännestä pyörästä ei olis haittaa. Ottakaapa yhteyttä jos omistatte skypen ja voitte kommunikoida sen kautta pelatessa! (ei umpisurkeita, eikä es-jonneja mielellään)

Hommasin itselleni normaali bf4 rupesin tutustumaan nettipelailun saloihin ja nyt oon koukussa... Peli on toiminut ihan ok muutamaa jäätymistä lukuun ottamatta. Mut kysymys kuuluukin, latasin china risingin lisäosan missä pitäisi tulla lisäkenttiä ja muuta sälää. Pelailen enimmäkseen conguestia, pitäisikö uusien karttojen ilmestyä kyseiseen pelimuotoon vai missä niitä pääsee pelaamaan? Netistä olen etsinyt apua huonolla tuloksella. Nämä taitaa olla itsestään selvyyksiä monelle pelaajalle, mutta minulle joka just oon aloitellu nettipelaamisen tämä tuottaa hieman harmaita hiuksia. Onko tähän peliin olemassa mitään "ohje sivua" mistä voisi saada jotain vinkkejä mielummin Suomenkielinen, mutta kyllä se englantikin ajankanssa kääntyy...

Hommasin itselleni normaali bf4 rupesin tutustumaan nettipelailun saloihin ja nyt oon koukussa... Peli on toiminut ihan ok muutamaa jäätymistä lukuun ottamatta. Mut kysymys kuuluukin, latasin china risingin lisäosan missä pitäisi tulla lisäkenttiä ja muuta sälää. Pelailen enimmäkseen conguestia, pitäisikö uusien karttojen ilmestyä kyseiseen pelimuotoon vai missä niitä pääsee pelaamaan? Netistä olen etsinyt apua huonolla tuloksella. Nämä taitaa olla itsestään selvyyksiä monelle pelaajalle, mutta minulle joka just oon aloitellu nettipelaamisen tämä tuottaa hieman harmaita hiuksia. Onko tähän peliin olemassa mitään "ohje sivua" mistä voisi saada jotain vinkkejä mielummin Suomenkielinen, mutta kyllä se englantikin ajankanssa kääntyy...

China Rising karttoja pääsee pelaamaan toistaiseksi vain China Rising servereillä. Servereillä missä on pelin normaalit kartat (Zavod 311, Siege of Shanghai jne.) ei pääse pelaamaan mutta kunhan peliin julkaistaan vuokrattavat palvelimet niin tämäkin on mahdollista.

Pääset pelaamaan kyseisen lisä-osan karttoja on filtteröimällä serverivalikosta ainoastaan China Rising karttoja eli laitat rastit: Altai Range, Dragon Pass, Guilin Peaks ja Silk Road. Yleensä näiden karttojen nimen vieressä on suluissa CR. Lisä-osan serverien nimet ovat muotoa: -[DICE]- BF4 CHINA RISING CONQUEST - Normal 104961 kun taas normaali kartoilla se on -[DICE]- BF4 CONQUEST - Normal 107727

Kiitoksia avusta. Täytyypä mennä tutkimaan niitä servereitä (kun muksut on menny nukkuun) jos onnistuisin löytämään kadonneet kentät. Nämä nykyisetkin on ihan mukavaa ajanvietettä mutta ei se vaihtelu pahitteeksi olisi. Mitä tarkoittaa vuokrattavat palvelimet? Täytyykö minun maksaa jotain silloin että pääsee suoraan pelaamaan China risingia? Onko premiumin omistajilla samajuttu, että joutuu etsimään kenttiä vai onko ne jotenkin nopeemmin löydettävissä?

Kiitoksia avusta. Täytyypä mennä tutkimaan niitä servereitä (kun muksut on menny nukkuun) jos onnistuisin löytämään kadonneet kentät. Nämä nykyisetkin on ihan mukavaa ajanvietettä mutta ei se vaihtelu pahitteeksi olisi. Mitä tarkoittaa vuokrattavat palvelimet? Täytyykö minun maksaa jotain silloin että pääsee suoraan pelaamaan China risingia? Onko premiumin omistajilla samajuttu, että joutuu etsimään kenttiä vai onko ne jotenkin nopeemmin löydettävissä?

Ei sun tarvi maksaa missään vaiheessa enää mitään, toi vuokraserveri on sellainen että jos nyt päätät itsellesi hankkia sellaisen, saat itse päättää mitkä kartat siellä kiertää. Jolloinka voit sitten miksailla normaaleja karttoja ja lisärien karttoja miten haluat, nythän ne on julkisilla avoimilla servereillä omina kokonaisuuksinaan. Sä löydät ne kaikki kartat kun menet kohtaan Browse servers yms, ja sieltä painat oikeaa tai vasenta tattia jolloinka pääset filtteriä päättämään. Sieltä löytyy kartat ja kun ruksitat jonkun niin se hakee pelejä sillä kartalla, voit laittaa yhden, useamman tai vaikka kaikki, sekä muita hakuvaihtoehtoja.

Premiumeilla on tavallaan joku pieni etu päästä julkisille servereille nopeammin, mutta en itse ole huomannut tässä mitään eroa. Aina oon päässyt peliin ihan vaikka ottamalla Quick Game ja pelimuodon, sitten olenkin jo pelissä :)

Mutta tosiaan, ei ole pakko ottaa vuokraservua, yksittäiselle pelaajalle siitä ei ole hyötyä, ellei sulla sitten ole joku sellainen mittava kaveriporukka ja haluat että kaikki pelaatte aina sun turvallisessa serverissä. Ja jotkut klaanit hyötyy tosta kun voivat hiota taktiikoitaan rauhassa omalla palvelimella. Tavis pelaaja, kuten minä itse, mulle kelpaa julkiset palvelimet aivan hyvin :)

Voi veljet kun on mageeta settiä PS4:sella tämä!

Niin paljon kovempi tekemisen meininki isommilla kentillä ja isommalla pelaajamäärällä. Rokkas kovaa jo PS3:sella, mutta tämä, uuh. Pyöriikin tosi sulavasti, ja pelaaminen huomattavasti tyydyttävämpää. Erityisesti Reconilla aivan erilainen tatsi tähtäämiseen uudella kapulalla.

Pari konkkaa tuli väännettyä ihan hyvillä pisteillä, kolmas peli kaatui kun vastustajalla 5 tickettiä jäljellä, joka toki vähän syletti :P

Onko teistä muista "vaikea" tunnistaa vihuja tässä pelissä? Esim Zavodissa tuntuu että "sotkeutuvat" kentän väreihin pahasti.

Vai johtuuko siitä että mulla on 720p tv?

Onko teistä muista "vaikea" tunnistaa vihuja tässä pelissä? Esim Zavodissa tuntuu että "sotkeutuvat" kentän väreihin pahasti.

Vai johtuuko siitä että mulla on 720p tv?

X1:llä tuo peli pyörii 720p resolla ja ps4:llä 900p:nä, joten jos olet PS:llä, niin voi olla ongelma.

Ylös Bottom