Vastaus: Battlefield 4
Voisikos joku valaista tyhmää.
Elikkäs olen nyt pelannut netissä n.12h ja ihan hyvältä toi peli vaikuttaa. Kuitenkin.. Eikö tässä pelissä onnistu muodostamaan squadia ennen kuin liittyy peliin? Tuntuu jotenkin tyhmältä odotella, että kaveri menee peliin ja sitten itse pitää liittyä perässä ja aika usein saa odotella siinä queue:ssa.
Tuntuu jotenkin tyhmältä, kuitenkin parhaat pelihetket tulee koettua kun kavereiden kanssa pelaa. Pelikin sujuu paremmin kun onnistuu kommunikoimaan ym.
Nyt kuitenkin netissä hakannu jonkunsen verran ja noi ekat aseet vaikuttaa olevan omat suosikkini. AK-12, SAR-21 ja U-100 mennään kokoajan

M416 oli BF3:ssa oma lemppari, mutta tässä en vaan meinaa onnistua sen kanssa.
Omat lemppari kentät ovat varmaan Zavod 311 ja Operation Locker.
K/D ratio 2.89 ja SPM n.600. Tyhmää kyl kun joskus toi SPM laskee vaan siksi kun pelaat RUSH muotoa defenderinä ja koko attacker joukkue on omassa spawnissa snipujen kanssa

Ei siinä oikein ole mitään tehtävissä. Sniper Rifleihin en koske pitkällä tikullakaan vaikka BF3:ssa niillä tuli pelattua toisteks eniten Assault Rifle aseiden jälkeen.
Olisko PS3:lla porukkaa jotka tahtois pelailla meikäläisen ja MeriMax_87:n kanssa RUSH pelimuotoa?
Kyllä on viimepäivinä mennyt surkeaksi. Kaatuu järkiään mapin vaihdon yhteydessä, Battlelog on alhaalla useammin kuin toimii, verkkoviive aiheuttaa nykimistä etc.
Toinen pelistä riippumaton asia mikä nyppii niin on jo useaan kertaan ketjussa mainitut kanssapelaajat. Hyvin harvoin medicit tekevät mitä niiden kuuluisi ja supporteilta saa turhaan ruinata ammo packeja. Aikaa turhaa myöskään yrittää yksin vallata/puolustaa lippuja samalla kun muut juoksevat päättöminä ympäriinsä. Tällaista tämä touhu aivan liian usein.
Juu toi on kyllä naurettavaa ollu. Itse juoksen kokoajan pelaajien perässä antamassa medic pack/medic kit ja uhraan oman henkeni vain siksi, että menen revivee kaatuneen joukkue kaverin. Kiitos on sitten se, että kun itse kuolee niin kukaan ei auta vaikka medicciä on 2-3kpl vieressä. Tyhmät supporterit taas ei anna ammuksia, vaikka seisoo pistooli kädessä ja huutaa ammuksia ja antaa sen jälkeen pari puukon isku turpaan. Juoksevat vaan uuteen camppimis paikkaan....

Myös on niitä sniputtajia jotka on jossain korkealla vuorella, joka ei vaikuta millään pelinkulkuun ja sieltä koittavat saada sitten jotain eksyneitä pelaajia napsittu taikka toisia snaippaajia. Onhan se varmaan hienoo kun peli loppuu ja tehoissa on 0 kills 0 deaths ja 100points jotka ovat tulleet vahingossa spottaamisen avulla