Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

Haloo! Miten sen sitten pitäisi olla,.

Ainut vaan että nykyisin stingeri lataus-aikakin on todella, todella lyhyt. Otetaan vaikka attack kopu vs stinger tilanne: Lennät lippujen lähettyvillä. Yksi stingeri lukitsee sinua, laitat flaret. Olet kerinnyt lentää pakoon max 10-50m kun seuraava lukotus jo alkaa. OK, tämä stingeri ei vielä tuhoa kopteria, mutta saa sinun kopterisi pyörimään paikoillaan (miksi tämä uudistus?) tai huonossa tapauksessa kun se osuu kylkeen kopteri heittää 180 astetta ja tulee kuin kivi maahan (kiitos "kaasun katoamisen").

No jos jotenkin kumman takia onnistuit pysymään ilmassa et kuitenkaan pääse pakenemaan paikalta vaan jäät auttamatta stinger miehen rangen sisään pommitettavaksi (koska pyörit paikoillasi). Toinen osuma, alat taas pyöriä ja pyörit kunnes kuolet etkä voi tehdä asialle yhtään mitään. Tähän kun lisätään että jokainen +lvl10 jannu pystyy kantamaan oikealla varustuksella sen 5x stinger putkea mukanaan ja ampumaan niitä kuin raketteja, niin en tiedä sitten mikä tässä on balanssissa.

Nykyisillä koptereilla ei myöskään pysty enään vaikuttamaan stingermiehiin riittävän kaukaa (ilmeisesti foorumien itku-parku on saanut jotakin aikaiseksi) vaan koptereiden tulee tulla lähelle jolloin ne ovat enemmän kuin helppoja maaleja tankeille/AA:lle/RPG:lle/sekä myös näille surullisen helpoille maasta ammuttaville AA-ohjuksille.

Miksi myös hyvää pilottia rankaistaan siitä että hän osaa lentää? Jos hän on voittanut ilmaherruuden tuhoamalla vihollisten kopterin ja muut mahdolliset härpäkkeet (esimerkiksi sen AA:n joka löytyy melkein jokaisesta mapista nykyään), niin miksi häntä pitää rankaista siitä että nämä jannut, jotka eivät pärjänneet siellä ilmassa, voivat tuhota hänet vieläkin helpommin tekemättä juuri mitään maasta käsin?

Nopeasti kun katsoo näitä stinger asiaa puolustajien statseja (esim. battlelogin foorumeilta), huomaa että suurin osa ei ole koskenutkaan lentolaitteisiin, tai ovat todella kehnoja niissä. Miksi? Ehkäpä heillä ei vaan löytynyt aikaa/kiinnostusta panostaa asiaan ja harjoitella sitä lentämistä? "JOS MINÄ EN LENNÄ, NIIN EI SIELLÄ LENNÄ MUUTKAAN" tuntuu olevan liian tuttua huttua BF4:ssä, ja näinhän se menee. Jos joku haluaa pitää sen ilman puhtaana se onnistuu melko helposti yksin, maasta käsin.

En kuitenkaan sano että stingereistä pitäisi tehdä aivan turhia, mutta kokeilkaa yksin lentää esimerkiksi 64 pelaajan Langdang damissa. Tämän jälkeen tiedätte mitä tarkoitan. Et pääse omaa basea pidemmälle (tai edes sieltä basesta pois, koska siellä ei ole suojaa) kun teidän härvelinne piippaa ja otatte osumaa AA:n/Jettien Activeradarista, heatsiikkereistä tai stingereistä. Perus publahermannille tämä varmasti on hyvä ratkaisu, kun saa rauhassa ihailla niitä levolution hommia aina muutaman ohjuksen ampumisen lomassa.

Mutta miksi pelissä rankaistaan sitä pelaajaa, joka oikeasti haluaa olla hyvä? Joka oikeasti on paneutunut asiaansa? Miksi tämä lvl10, juuri pelin hankkinut, pystyy pitämään 100 tuntia peliä pelanneen kokenee pilotin aisoissa ILMAN ETTÄ se tekee edes tiukkaa? Jos vielä väität että asiat on hyvin balanssissa niin sitten et ole joko kokeillut lentämistä tai et vain halua nähdä asiaa toiselta kannalta. /rant


edit: Nimimerkillä semmonen 10k kopteri tappoa BF4:ssa. Floodzone ja Downbreaker ainoat mapit jossa pystyt lentämään taidolla ja samalla väistämään ohjukset (kiitos talojen). Huomannut että näissäkin mapeissa nyypät olisivat tiputtaneet kopterin jos olisivat ottaneet RPG:n. Stingeri on kuitenkin tuttu ja turvallinen valinta, koska se ei vaadi aivotyöskentelyä juuri lainkaan... "ammu ja unohda" niinkuin eräs vanha herra kerran tokaisi skype keskustelussa.

edit2: ISOT PROPSIT NIILLE JOTKA SIELTÄ TAIVAALTA SEN KOPTERIN AMPUVAT SRAW:lla/RPG:lla. Harjoittelu tekee mestarin tässäkin asiassa, ehkä ette vain osaa? Kuten en itsekkään, mutta otan sen kopterin sieltä taivaalta alas mieluummin toisella ilma-laitteella :)

edit3: Ei nyt tartte tuoda tätä HC vs Normi keskustelua tähän balanssi asiaan (miksi se on muuten aina HC pelaaja joka nämä asiat tuo esille?). Se ajoneuvon healthregen ei auta tässäkään stingeri asiassa mitään, koska se alkaa vasta liian myöhään ja on todellakin hidasta. Ja tällä hetkellä et tarvitse siihen kopterin tiputukseen edes squadia, yksi mies riittää attackin alas saattamiseen helposti.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tottakai, pysykää poissa tai piippautan. Haloo! Miten sen sitten pitäisi olla, kopteri on heikkoa tekoa, ei sen kuulu kestää viittä stingeriä. Vai pitääkö stingerin olla kahden miehen ase? Kun se ei vaan ole, voi voi.

Jos tankki kestää 4 RPG:tä ja kopu pari stinger-ohjusta niin onhan se kopteri vähän v**un vahvaa tekoa.

Mutta montako RPG:tä se kopu kestää? :D
Ei vaan tämä ei ole simulaattori. Balanssi > realistisuus.
Ja tuskin teistä jongguista monikaan hooceeta vetää kuitenggaan? Normissahan heltit palautuu itekseen, ajoneuvot korjaantuu, omat kudit (+kranut +miinat) eivät pure, lippaat tasaantuvat (puolikasta lipasta vaihdettaessa kutit eivät mene hukkaan), minimappi toimii, kaikkiin squadilaisiin voi spawnia ja omia ei tarvi spotata (ynnä vihuilla ei näy tondepäähineitä).
Eniveis, ei ne ajoneuvot ny hyödyttömiä pidä olla mutta kyllä yhden squadin toimesta tuhottavia kuitenki.
 
Vastaus: Battlefield 4

Nyt kun noista AA-jutuista höpistään, niin hienosti DICE rankaisee Iglan käytöstä sillä, että viimeistä ohjusta ei voi saada osumaan, koska lukitus katkeaa heti kun ammut, koska ukko heittää aseen maahan... Näkee taas miten hyvin testitiimi teki hommansa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Nyt kun noista AA-jutuista höpistään, niin hienosti DICE rankaisee Iglan käytöstä sillä, että viimeistä ohjusta ei voi saada osumaan, koska lukitus katkeaa heti kun ammut, koska ukko heittää aseen maahan... Näkee taas miten hyvin testitiimi teki hommansa.

Totta... Melkonen naamapalmuilun aihe taas... Oliko STRAWilla muuten sama?
 
Vastaus: Battlefield 4

http://www.digitalcombatsimulator.com/en/ tuolta kannattaa kovat taidot omaavien kopterilentäjien hankkia simut ja kokeilla kuinka kovasti vaatii oikeasti taitoa lentäminen kopterilla. Jännä miten suuria tunteita aina nämä bf saavat aikaan ihmisissä.

Ihan asiaakin , että toimiiko jenkkistoresta toiselle ps4 olevalle accolle ostetussa bf4 suomistoresta ostettu premium vai pitääkö sekin ostaa tuolle jenkkitilille?
 
Vastaus: Battlefield 4

Kuka täällä on puhunut tai verrannut nyt mitään oikeeseen elämään? Me puhutaan pelistä ja pelissä balanssi on pää-asia, kukaan ei ole muuta väittänyt joten kiitos vaan vinkistä, simulaattorit ei kiinnosta pätkääkään...
Meni nyt "vähän" metsään viisastelut...

Se PELIN balanssi tässä mättää, ei sillä ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa. Bäfä ei ole simulaattori vaan peli joka on toiminut aina kivi, paperi, sakset periaatteella ja ainoita FPS-pelejä joihin ajoneuvot kuuluvat erottamattomana osana. Ilman ajoneuvoja se ei ole enää Battlefield... Peliä ei voi tasapainottaa niin että nerffataan vehkeitä sen takia millaista tuhoa ne eniten peliä pelaavat aiheuttavat ja kuinka paljon ne aiheuttavat hampaitten kiristelyä publapalloille... Nyt on niin tehty ja metsään menty.


Ja vaikka nä seuraavat pari lausetta taas mulkulta maistuu jo ittestäkin ;) niin... Jos ajoneuvot ahdistaa ja se harmittaa ettei itse kykene tai viitsi niitä harjoitella, siirry vaikka Codiin. Lisäksi kaikki nyt vaan ei voi osata joka asiaa yhtä hyvin, se kannattaa vain hyväksyä ja niellä ylpeytensä vaikka välillä rumasti tukkaan tuleekin. Jos et osaa ajaa/lentää ajoneuvoilla tai muuten niitä poistaa pelistä kuin varusteilla joita simpanssikin osaisi käyttää, se on voi voi...

Kiitti, kuitti ja loppu mun osalta.

Uudet vuodet vaan kaikille. Pusi pusi...
 
Vastaus: Battlefield 4

Onnea vaan niille jotka nyt ovat aloittaneet pelin ja alkavat harjoittelun nollasta. Teitä ei tulla ampumaan juurikaan hakeutuvilla niin kauan kuin ammuskelette pää-asiassa huteja ja törmäilette kuusiin, kun taas alatte edes hiukan saamaan tulosta aikaan, piippaus on tauoton...

Mutta eikös se ole oikeassakin sodassa niin, että se oma pahin vihollinen pyritään tuhoamaan ensimmäisenä hinnalla millä hyvänsä. Harmittomat viholliset saavat vähemmän huomiota.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ihan asiaakin , että toimiiko jenkkistoresta toiselle ps4 olevalle accolle ostetussa bf4 suomistoresta ostettu premium vai pitääkö sekin ostaa tuolle jenkkitilille?

Todennäköisesti tarvitsee. Itse ostin jenkkitunnukselle Amazonista BF4+Premium bundlen. Premium piti myös aktivoida sillä jenkkitunnuksella käynnistämällä bf4 sillä ja kirjautumalla battlelogiin sillä battlelog-tunnuksella, millä normaalistikin kirjaudut.
 
Vastaus: Battlefield 4

Yli 100h itsellä PS4-Bäfää taulussa, ehkä tunti siitä ilmavehkeissä (ja suht vähän panssareissakin vrt. BF3) juurikin sen takia, että jengi tykkää pelata sillä engineer-luokalla ja ampua kaikki ajoneuvot tuusannuuskaksi. Jos sitä kivi-sakset-paperi-vertausta jatkaa, niin eikös ko. pelin tarkoitus ole voittaa kaveri valitsemalla vastavoima tämän tekemään ratkaisuun? Sillä ei ole väliä, tykkääkö henkkohtaisesti just kivestä enemmän kuin saksista. Turha spämmätä saksia jos vihulla on kokoajan kivi kädessä, eikös?

Pelejä ei voiteta ilmasta käsin. Viime kerralla kun tarkistin, taivaalta ei löydy yhtään konkkalippua vallattavaksi eikä MCOMia viritettäväksi. Joten jos spedejä on 20/32 ukosta pioneereja, vastavoimaksi suosittelen assaulttia medpäkin ja rynnäkkökiväärin kanssa, taikka sitten reconia karbiinilla ja pokepalloilla varustettuna. Niin kauan kun pelit päättyvät meikän tiimin voitoksi 500-0 kun vihun pioneerit häviävät mies miestä vastaan tulitaistelut en nakkaa pas######n vaikka tulisi omat kopterit kerta kerrasta tonttiin. Aina kun putoatte, tiedätte, että olette vetäneet yhden tai usemman pelaajan huomion pois objektiivista, jonka jalkaväki on siten kyennyt helpommin hoitamaan kotiin.

(Ja joo, olis se kiva päästä välillä ilmaankin. Tai edes panssariin. Kolmosessa olin heti Hacan jälkeen Suomen kovin tankkikuski ainakin omassa pienessä mielessäni)
 
Vastaus: Battlefield 4

Blindi puhuu tuossa asiaa. Jos lentäminen ei juuri nyt onnistu järkyttävän Stigla-spämmin takia, vastaa siihen muulla tavalla. Sitä paitsi ilmatorjuntaohjuksella on vaikea tuhota tankkeja, joten maataisteluvehkeet pärjäävät paremmin, kiitos niiden sitkeiden kopterikuskien, jotka pitävät vihollisten silmät taivaalla.

Tuomatta sen enempää realismikeskustelua tähän, todettakoon, että "stingerit" luotiin aikoinaan juuri sellaisiksi, että kuka tahansa pudottaa niillä ilmalaitteen. Koptereiden balanssi on ollut aina yksi vaikeimmista asioista toteuttaa bäfässä. Mutta täytyy myöntää, että tällä hetkellä kopterit ovat täysin mitätön pelote.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kuka täällä on puhunut tai verrannut nyt mitään oikeeseen elämään? Me puhutaan pelistä ja pelissä balanssi on pää-asia, kukaan ei ole muuta väittänyt joten kiitos vaan vinkistä, simulaattorit ei kiinnosta pätkääkään...
Meni nyt "vähän" metsään viisastelut...

Se PELIN balanssi tässä mättää, ei sillä ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa. Bäfä ei ole simulaattori vaan peli joka on toiminut aina kivi, paperi, sakset periaatteella ja ainoita FPS-pelejä joihin ajoneuvot kuuluvat erottamattomana osana. Ilman ajoneuvoja se ei ole enää Battlefield... Peliä ei voi tasapainottaa niin että nerffataan vehkeitä sen takia millaista tuhoa ne eniten peliä pelaavat aiheuttavat ja kuinka paljon ne aiheuttavat hampaitten kiristelyä publapalloille... Nyt on niin tehty ja metsään menty.


Ja vaikka nä seuraavat pari lausetta taas mulkulta maistuu jo ittestäkin ;) niin... Jos ajoneuvot ahdistaa ja se harmittaa ettei itse kykene tai viitsi niitä harjoitella, siirry vaikka Codiin. Lisäksi kaikki nyt vaan ei voi osata joka asiaa yhtä hyvin, se kannattaa vain hyväksyä ja niellä ylpeytensä vaikka välillä rumasti tukkaan tuleekin. Jos et osaa ajaa/lentää ajoneuvoilla tai muuten niitä poistaa pelistä kuin varusteilla joita simpanssikin osaisi käyttää, se on voi voi...

Kiitti, kuitti ja loppu mun osalta.

Uudet vuodet vaan kaikille. Pusi pusi...

Tarkoitus oli vain muistuttaa , että kyseessä on peli ja ei moisesta kannata ihan noin kovasti meuhata. Ei tuotakaan niin balanssiin saa etteikö joku mielensä pahoittaisi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Blindikin tuolla sanoi, et kopteri vetää objektiivista 1-2 veijaria pois, eikä oo ihan pariin kertaan jääny ku mut on vedetty kylmäks stingeri olalla. Stingerillä on paha alkaa lahtaamaan äkisti lähenevää jalkaväen vihua.
Ja sitäpaitsi, jos on oikeesti asian osaava koputiimi korjaajineen, niin ei se sieltä alas ny ihan helpolla tule. 10-0 ja siitä eteenpäin lukemia on tullu vastaan monesti, eikä eikä kopterin pudotukseen tunnu riittävän edes puolikas squadi.
 
Vastaus: Battlefield 4

BF 3:ssa en itse viihtynyt noiden lentohärveleiden puikoissa yhtään. 4 osan myötä on mm. scouttikopterin kilkkeet lähes kaikki auki. Lentely on ihan kivaa, mutta ilman tuota stinger/igla vaaraa aika helvetin tylsää. Jos johonkin kaipaisi muutosta, niin kopuille buffia damageen ja hieman voisi nopeuttaa flaren latausta. Stinger/igla voisi olla entisellään.

Ja oma henk.koht. buffitoive olisi SRAW buffi kopuja vastaan. Ei ainakaan eilen illalla kaikki osumat tiputtanu kopteria tonttiin. On meinaan meikäläisen uusi lempitykki. Tappaa maalla, merellä ja ilmassa.

Blindikin tuolla sanoi, et kopteri vetää objektiivista 1-2 veijaria pois, eikä oo ihan pariin kertaan jääny ku mut on vedetty kylmäks stingeri olalla. Stingerillä on paha alkaa lahtaamaan äkisti lähenevää jalkaväen vihua.
Ja sitäpaitsi, jos on oikeesti asian osaava koputiimi korjaajineen, niin ei se sieltä alas ny ihan helpolla tule. 10-0 ja siitä eteenpäin lukemia on tullu vastaan monesti, eikä eikä kopterin pudotukseen tunnu riittävän edes puolikas squadi.

Pelasin Hainan resortin rushissa hyökkääjillä erän kopterin kyydissä engineerinä ja toinen engi oli kaverina. Eivät saaneet meitä alas millään. Lähemmäs parikymmentä osumaa otti kopu erän aikana, mutta 2 korjaavaa engiä on aika tehokas yhdistelmä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Selvästi tunteita herättävä aihe josta jokaisella on oma mielipide sen mukaan miten pelaa, luonnollisesti.

Vaikka olen selvästi nykyisen asianlaidan kannalla, en todellakaan ole mikään stingereitä spämmäävä kaveri, omat tapot stinger 16 / igla 24 joten vaikka naljailette helppoja aseita käyttäväksi noobiksi niin ohi menee siltä osin. Olen luultavasti pudottanut RPG:llä enemmän kopuja kuin ohjautuvilla, yksin siitä syystä että mulla on se ryssänpatukka aika järjestään mukana. Enemmän se on säkää ja sattumaa kuin taitoa, mutta aina se ilahduttaa yhtä kaikki.

No kuitenkin jos kaikki osaisivat katsoa asiaa vähän oman mukavuusalueensa ulkopuolelta niin ei asiat mielestäni kovin huonosti ole. Kopterilentäjä ei vapaasti dominoi jos squadissa yhdellä engineerillä on IT-vehkeet, mutta ei se vielä riitä kopterin pudottamiseen. Pitää olla suojaa sekä kopulta että muilta vihuilta ja sen ajan on katse taivaalla. Lataus on tosiaankin nopea, sitä ei voi kieltää. Samalla se engineeri on kuitenkin poissa objektiivin pelaamiselta tai tankkitaistelusta. Kuten aiemmin sanoin yleensä se stinger vain häätää kopun kauemmaksi jolloin voi edes yrittää sitä objektiivia hetken.

Turha tästä on sotaa nostaa, kopulentäjät haluaa olla rauhassa ohjautuvilta, jalkaväki haluaa mahdollisuuden häätää kopuja pois. Kaikki kunnia hyville lentäjille, minä en ole sellainen. Lentäminen vaatii paljon enemmän taitoa kuin stingerin ampuminen, kyllä. Edelleen hyvä lentäjä saa taidoilleen vastinetta, on koettu kantapään kautta 10:1 kertoimia monesti ja kopu on hallinnut yksin kahtakin lippua ja kääntänyt pelin kulkua aika hyvin. Ei se huonolta lentäjältä onnistu, mutta ei kai kukaan oleta että se jatkuisi koko pelin ajan? Tottakai vastapuoli yrittää pelata sitä vastaan.

Ei tarvitse tulla sanomaan että mee pelaamaan codia jos ajoneuvot ei nappaa, en mene, jalkaväellä on tässäkin pelissä tarkoituksensa, samoin kuin ajoneuvoilla. Kaikkien tarkoitus on auttaa tiimiä voittamaan, ei vetämään kovaa lapsellista K/D ratiota henk. koht. tasolla. Vaikka se kopu jossain vaiheessa tippuu niin jos sillä on onnistunut auttamaan tiimiä lähemmäs voittoa niin ei se hukkaan ole mennyt. Ei ne tankitkaan pitkä-ikäisiä ole mutta saa niillä mahdollisesti hetkellisen ylivoiman joka kääntää peliä, ja SIINÄ on tämän pelin suola minun mielestäni. Tiukat voitot ilahduttaa hemmetisti enemmän kuin kova K/D ratio.
 
Vastaus: Battlefield 4

Samalla se engineeri on kuitenkin poissa objektiivin pelaamiselta tai tankkitaistelusta. Kuten aiemmin sanoin yleensä se stinger vain häätää kopun kauemmaksi jolloin voi edes yrittää sitä objektiivia hetken. .

Eihän siinä tarvitse kuin 2-5 sekuntia katsoa taivaalle ja tämän jälkeen voit pelata objektiivia normaalisti? Se kopteri jää yleensä siihen alle 10m korkeuteen vielä pyörimään kuin puolukka tiettyyn paikkaan joten ammut vain lisää ja uhka on poissa. Todella vaativaa hommaa siis ja et sinä kavereiden suojaa tarvitse paljoakaan että tämän kerkiät tekemään. Tuli myös tästä edellisestä viestistäi vain mieleen että et selvästikkään tiedä että sillä kopterilla ei pysty ensimmäisen osuman jälkeen tekemään paljoakaan. Heiluu niin saatanasti, kaasu ei tottele yms. että harvemmin sillä päsee edes kauemmaksi :D

Ja miksi et vieläkään vastannut kysymykseen: miksi sen level 10 jannerin pitää pystyä pitämään asiaansa panostanut kopupilotti niinkin helpolla poissa? Vai onko tästäkin pelistä tulossa tämmöinen aivot narikkaan ammuskelu, jossa ei paljoa tarvitse miettiä. Kunhan menet massan mukana. Ja jos se kopteri aiheuttaa peppukipeyttä, niin miksi et vain ota sitä Mobile-AA:ta tai jettiä ja käy sitä tiputtamassa? Miksi näiden stinger-jannujen pitää pysyä siellä mukavuusalueellaan, eli maassa, eikä paljoa persettään tarvitse hetkauttaa?

Parasta Dice:llä on myös ollut se että he ovat BF4:n tapauksessa kuunnelleet massoja. OK, onhan se hyvä asia. Mutta entäs sellaiset pelaajat jotka tykkäävät pelata klaani pohjaisia matseja tässä pelissä? Näissä matseissa balanssi on tärkeää, ei se että kuka spämmii maasta vähän sinnepäin ammuttavia lukitusohjuksia eniten. (Tankeilla MBT-law sama asia). Nyt kysynkin: KUINKA MONI teistä tännekin kirjoittelevista käyttäjistä on oikeasti pelannut edes yhden klaani matsin BF3:ssa? Se kopterin tiputtaminen siellä oli oikeasti tiimipelaamista, ei vain yhden ainoan jannerin ansiota maasta käsin ...
 
Vastaus: Battlefield 4

Koira, kalikka, kalahdus ja älähdys.
Kyllä osuu ny joillekin arkaan paikkaan, ku ei pystykään vetämään bf3:ssa totuttuun 4:n k/d ratioon kopuilla rundeja. BUUHUU.
Kyynel. Tuupa samalle servulle, niin taatusti tiputan stingerillä ja sen jälkeen meen valtaamaan konkkalipun, ku ootat sillä välin respalobbyssa uutta kopteria.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ja miksi et vieläkään vastannut kysymykseen: miksi sen level 10 jannerin pitää pystyä pitämään asiaansa panostanut kopupilotti niinkin helpolla poissa?

Ja miksi ei voi, eihän toi lvl 10 kerro mitään pelaajan osaamisesta....voihan olla et pelaaja on ihan h.....tin hyvä pelaaja, joka on vain juuri aloittanut BF:n parissa.

ps. niillä mennään mitä pelistä löytyy ja onhan tää hyvä peli (kunhan vielä noi "pikku" bugit on korjattu).
 
Vastaus: Battlefield 4

Koira, kalikka, kalahdus ja älähdys.
Kyllä osuu ny joillekin arkaan paikkaan, ku ei pystykään vetämään bf3:ssa totuttuun 4:n k/d ratioon kopuilla rundeja. BUUHUU.
Kyynel. Tuupa samalle servulle, niin taatusti tiputan stingerillä ja sen jälkeen meen valtaamaan konkkalipun, ku ootat sillä välin respalobbyssa uutta kopteria.

Ja mä oon mukana.

Kyllä kai nyt aikuiset ihmiset tajuaa että näitä pelejä tehdään että ne myy ja niitä pelataan. Se on kaikkien etu, bugeja viititään kitkeä pois ja peliä kehittää. Jos se olis niin että kopterikuskit raiskais noobeja ekat 50 tuntia 100-0 niin paljonko ne pelin muita myöhemmin ostaneet jaksais panostaa. Pelaamisen pitää olla mukavaa myös muille kuin niille jotka on muita parempia aivan oikeita klaanipelaajia. Herää nyt todellisuuteen, ei tämä peli ole tehty nostamaan juuri sinua alustalle vaan miellyttämään mahdolisimman tasapuolisesti massoja.

Edelleen, jos olet hyvä kopukuski niin pärjäät varmasti mainiosti. Eli kokemuksesta ja taidosta saa edelleen etua, ei niin paljon kuin aiemmassa pelissä, ja ymmärrän että se riepoo. Samalla ehkä valtaosa normipelaajista on tyytyväisempia ja balanssi on heidän mielestään parempi. Jos näin on, Dice on onnistunut. Enemmistön tyytyväisyys on luonnollisesti tärkeintä, ja uskon että enemmistö on niitä jotka pelaavat silloin tällöin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Koira, kalikka, kalahdus ja älähdys.
Kyllä osuu ny joillekin arkaan paikkaan, ku ei pystykään vetämään bf3:ssa totuttuun 4:n k/d ratioon kopuilla rundeja. BUUHUU.
Kyynel. Tuupa samalle servulle, niin taatusti tiputan stingerillä ja sen jälkeen meen valtaamaan konkkalipun, ku ootat sillä välin respalobbyssa uutta kopteria.

Mä tuon lisää panoksia :p
 
Vastaus: Battlefield 4

Koira, kalikka, kalahdus ja älähdys.
Kyllä osuu ny joillekin arkaan paikkaan, ku ei pystykään vetämään bf3:ssa totuttuun 4:n k/d ratioon kopuilla rundeja. BUUHUU.

"Mun ei tartte". 5,0 K/D helposti hankittu koska pelihän on niin saakutin helpoksi tehty (kaikilta osa-alueilta että huonotkin pärjää), silti saan vihaviestiä publajannuilta kuinka kopterini lagaa ja minulla on koodit sun muut päällä. Ja tervetuloa yrittämään. Toivottavasti joku kohta vastaa tuohon kysymykseen suoraan eikä kierrellen. Mielestäni balanssissa on vikaa jos se aloitteleva pärjää parempaa pelaajaa vastaan noinkin helposti :)


Turhaampa tänne näköjään koittaa viestejä laittaa kun kovasti vaikuttaa että suurin osa tämänkin foorumin käyttäjistä on näitä sinitakkisia valkolakkeja:)

edit: harmittaa kun en saa video kuvaa ulos PS4:ltä, olisi ollut hauska todistaa nämä omat väitteet parilla klipillä todeksi ...
 
Ylös Bottom