Vastaus: Battlefield 4
No ne levelithän ei edelleenkään kerro mitään, eikä pelatut tunnitkaan.
Ja sit en myös ymmärrä tuota itkua. Toisessa lauseessa valitat että it-heput pudottaa kopterit liian vikkelästi ja helposti, ja sit perään toisessa lauseessa kerrot et k/d 5.0 tulee helposti..
Olen ehkä mahdollisesti tehnyt muutakin tuon K/D:n eteen kuin vain lentänyt (pelannut sitä inffiäkin ehkäpä?). Mutta kyllä, downbreaker ja floodzone ainoat mapit jossa taidolla tekeekin jotakin johtuen talojen antamasta suojasta. Järki hoi, älä jätä tässäkään asiassa.
Ja totta, lvl ei vaikuta pelaajan taitoihin mitenkään. Käytin sitä vain yleistyksenä. Voidaan me tietysti ottaa +200h pelannu 0,2k/d:lla, 250 spm:lla, pelaaja 50v pappakin tähän esimerkiksi jos se teille käy paremmin? (tarkoitin edellisessä viesteissäni lvl10 jannuilla ns. "smurffeja"). Annetaas taas esimerkki kun vauhtiin kerta päästiin...
Noh, "pappa" käy esimerkiksi koittamassa kopteria rundin alussa, häviää 1v1 tilanteen toiselle paremmalle pilotille. "Papan" päässä käy ajatus kostosta, ja mikäs sen helpompaa kuin spawnata lipulle, ja aloittaa tämä taitoa vaativa kopterin piipittäminen aina sinne 300m asti. Tähän kun "pappa" jää vielä vihujen basen läheiselle lipulle niin vihujen kopteri ei pääse nykyisistä mapeista johtuen pois edes omalta spawnilta. Mitä seuraavaksi tapahtuu, voit lukea edellisestä viestistäni...
Niin ja notta ei ihan mene pelkäksi tappeluksi tämä ja toisen mollaamiseksi, niin voisi pari parannus ehdotusta antaa asiaan:
-Below the radar takaisin -> kopteri joutuu lentämään matalalla = helpompia maaleja tankeille, RPG/SRAW:lle yms.
Hyvää: Kopteri ei näe läheskään yhtä hyvin mappia/vihuja kuin lentämällä +100 metrissä ja altistuu muille aseille helpommin. Todella helppoja maaleja nykyisellä ohjattavuudella tankeille ja erityisesti viiva suoraan lentävälle SMAW:lle.
Huonoa: Stinger ei lukitu, joten melko varmasti tämä ei tule tapahtumaan koska suurin osa pelaajista tuntuu rakastavan omaa AA-ohjustaan. Kopteri taisteluissa joutuisi ehkä käyttämään omia taitojaan kun heatseekerit ei lukitu matalalla lentävään viholliseen, ehkäpä liian vaikeaa joillekin?
- Tupla flaret (enkä tarkoita BF3 alun tapaista pelleilyä) -> kopterin gunnerin ja pilotin välinen yhteistyö korostuu. Oikein käytettynä ei kuitenkaan ole stinger miesten mieleen, koska tässä tapauksessa yhteistyö on pahasta.
Hyvää: Kopteri pystyisi tekemään muutakin kuin pysyttelemään siellä mapin reunalla tekemättä mitään. Vaatisi todellakin sitä yhteistyötä saada se kopteri alas sieltä taivaalta, samoin kuin pysyäkseen siellä taivaalla. Nykyisen puolen minuutin latausajan kanssa mielestäni olisi hyvin balansoitu, vai?
Huonoa: Noh, liian vaikea tiputtaa yksin. Osaava gunneri ja pilotti olisi liikaa joillekin pelaajille...
Siinäpä nyt pari. Tietysti asiaa voitaisiin myös lähteä lähestymään nerfaamalla sitä AA-linjastoa, mutta mielestäni se ei ole tarpeen (ellei koptereille tehdä mitään), koska niistä tulisi melkolailla hyödyttömiä joka ei ole pointtini. Välillä sieltä ilmasta löytyy itseäkin parempi pilotti ja sehän vituttaa kun perse hellänä joutuu katsomaan sitä kuoleman tanssia ...
edit: BF:n eliittiä, ei vitsi otan tuon kyllä kunniana.