Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 4

...aloitteleva pärjää parempaa pelaajaa vastaan noinkin helposti :)

No ne levelithän ei edelleenkään kerro mitään, eikä pelatut tunnitkaan.
Ja sit en myös ymmärrä tuota itkua. Toisessa lauseessa valitat että it-heput pudottaa kopterit liian vikkelästi ja helposti, ja sit perään toisessa lauseessa kerrot et k/d 5.0 tulee helposti..
 
Vastaus: Battlefield 4

"Mun ei tartte". 5,0 K/D helposti hankittu koska pelihän on niin saakutin helpoksi tehty (kaikilta osa-alueilta että huonotkin pärjää), silti saan vihaviestiä publajannuilta kuinka kopterini lagaa ja minulla on koodit sun muut päällä. Ja tervetuloa yrittämään. Toivottavasti joku kohta vastaa tuohon kysymykseen suoraan eikä kierrellen. Mielestäni balanssissa on vikaa jos se aloitteleva pärjää parempaa pelaajaa vastaan noinkin helposti :)

Eli silloin kun itse olit lvl 10:ssä, niin olit täys nyyppä?
 
Vastaus: Battlefield 4

Mielestäni balanssissa on vikaa jos se aloitteleva pärjää parempaa pelaajaa vastaan noinkin helposti :)


Turhaampa tänne näköjään koittaa viestejä laittaa kun kovasti vaikuttaa että suurin osa tämänkin foorumin käyttäjistä on näitä sinitakkisia valkolakkeja:)

Tai sitten se itseään parempana pelaajana pitävä onkin oikeasti varsin sukka, think about it ;) Koomista lukea miten "bäfä-eliitti" täällä on helisemässä pelin balanssista, ootte kyllä aika läppiä :D

Itselläni on varsin suppea kokemus BF-peleistä, viimeksi pelannut Bad Company 1:stä netissä ennen tätä, Bad Company 2 ja BF3 jäi tyystin välistä, joten omaan makuuni tämä nykyinen meno on varsin hyvä. Ei varmaan olisi tullut ostettua tätä mahtavaa peliä jos aloittelevat pelaajt ja uudet sarjaan tutustuvat pelaajat olis täysin dominoituja pleissä ja ainoastaan ne vanhat sotaratsut pärjäis. Menis vaihtoon aika äkkiä se peli.

Oon samoilla linjoilla Piissin ja Petekin kanssa, peli on (onneksi) tehty niin että mahdollisimman moni siitä pystyy nauttimaan, ja tämä on hyvä :)

PS, Ei, en käytä Iglaa, Stingeriä tai SRAWia, vaan heilun RPG selässä tai hiivin tankkien taakse C4:n kanssa
 
Vastaus: Battlefield 4

No ne levelithän ei edelleenkään kerro mitään, eikä pelatut tunnitkaan.
Ja sit en myös ymmärrä tuota itkua. Toisessa lauseessa valitat että it-heput pudottaa kopterit liian vikkelästi ja helposti, ja sit perään toisessa lauseessa kerrot et k/d 5.0 tulee helposti..

Olen ehkä mahdollisesti tehnyt muutakin tuon K/D:n eteen kuin vain lentänyt (pelannut sitä inffiäkin ehkäpä?). Mutta kyllä, downbreaker ja floodzone ainoat mapit jossa taidolla tekeekin jotakin johtuen talojen antamasta suojasta. Järki hoi, älä jätä tässäkään asiassa.


Ja totta, lvl ei vaikuta pelaajan taitoihin mitenkään. Käytin sitä vain yleistyksenä. Voidaan me tietysti ottaa +200h pelannu 0,2k/d:lla, 250 spm:lla, pelaaja 50v pappakin tähän esimerkiksi jos se teille käy paremmin? (tarkoitin edellisessä viesteissäni lvl10 jannuilla ns. "smurffeja"). Annetaas taas esimerkki kun vauhtiin kerta päästiin...

Noh, "pappa" käy esimerkiksi koittamassa kopteria rundin alussa, häviää 1v1 tilanteen toiselle paremmalle pilotille. "Papan" päässä käy ajatus kostosta, ja mikäs sen helpompaa kuin spawnata lipulle, ja aloittaa tämä taitoa vaativa kopterin piipittäminen aina sinne 300m asti. Tähän kun "pappa" jää vielä vihujen basen läheiselle lipulle niin vihujen kopteri ei pääse nykyisistä mapeista johtuen pois edes omalta spawnilta. Mitä seuraavaksi tapahtuu, voit lukea edellisestä viestistäni...


Niin ja notta ei ihan mene pelkäksi tappeluksi tämä ja toisen mollaamiseksi, niin voisi pari parannus ehdotusta antaa asiaan:

-Below the radar takaisin -> kopteri joutuu lentämään matalalla = helpompia maaleja tankeille, RPG/SRAW:lle yms.
Hyvää: Kopteri ei näe läheskään yhtä hyvin mappia/vihuja kuin lentämällä +100 metrissä ja altistuu muille aseille helpommin. Todella helppoja maaleja nykyisellä ohjattavuudella tankeille ja erityisesti viiva suoraan lentävälle SMAW:lle.
Huonoa: Stinger ei lukitu, joten melko varmasti tämä ei tule tapahtumaan koska suurin osa pelaajista tuntuu rakastavan omaa AA-ohjustaan. Kopteri taisteluissa joutuisi ehkä käyttämään omia taitojaan kun heatseekerit ei lukitu matalalla lentävään viholliseen, ehkäpä liian vaikeaa joillekin?

- Tupla flaret (enkä tarkoita BF3 alun tapaista pelleilyä) -> kopterin gunnerin ja pilotin välinen yhteistyö korostuu. Oikein käytettynä ei kuitenkaan ole stinger miesten mieleen, koska tässä tapauksessa yhteistyö on pahasta.
Hyvää: Kopteri pystyisi tekemään muutakin kuin pysyttelemään siellä mapin reunalla tekemättä mitään. Vaatisi todellakin sitä yhteistyötä saada se kopteri alas sieltä taivaalta, samoin kuin pysyäkseen siellä taivaalla. Nykyisen puolen minuutin latausajan kanssa mielestäni olisi hyvin balansoitu, vai?
Huonoa: Noh, liian vaikea tiputtaa yksin. Osaava gunneri ja pilotti olisi liikaa joillekin pelaajille...

Siinäpä nyt pari. Tietysti asiaa voitaisiin myös lähteä lähestymään nerfaamalla sitä AA-linjastoa, mutta mielestäni se ei ole tarpeen (ellei koptereille tehdä mitään), koska niistä tulisi melkolailla hyödyttömiä joka ei ole pointtini. Välillä sieltä ilmasta löytyy itseäkin parempi pilotti ja sehän vituttaa kun perse hellänä joutuu katsomaan sitä kuoleman tanssia ...

edit: BF:n eliittiä, ei vitsi otan tuon kyllä kunniana.
 
Vastaus: Battlefield 4

Olen ehkä mahdollisesti tehnyt muutakin tuon K/D:n eteen kuin vain lentänyt (pelannut sitä inffiäkin ehkäpä?). Mutta kyllä, downbreaker ja floodzone ainoat mapit jossa taidolla tekeekin jotakin johtuen talojen antamasta suojasta. Järki hoi, älä jätä tässäkään asiassa.


Ja totta, lvl ei vaikuta pelaajan taitoihin mitenkään. Käytin sitä vain yleistyksenä. Voidaan me tietysti ottaa +200h pelannu 0,2k/d:lla, 250 spm:lla, pelaaja 50v pappakin tähän esimerkiksi jos se teille käy paremmin? (tarkoitin edellisessä viesteissäni lvl10 jannuilla ns. "smurffeja"). Annetaas taas esimerkki kun vauhtiin kerta päästiin...

Noh, "pappa" käy esimerkiksi koittamassa kopteria rundin alussa, häviää 1v1 tilanteen toiselle paremmalle pilotille. "Papan" päässä käy ajatus kostosta, ja mikäs sen helpompaa kuin spawnata lipulle, ja aloittaa tämä taitoa vaativa kopterin piipittäminen aina sinne 300m asti. Tähän kun "pappa" jää vielä vihujen basen läheiselle lipulle niin vihujen kopteri ei pääse nykyisistä mapeista johtuen pois edes omalta spawnilta. Mitä seuraavaksi tapahtuu, voit lukea edellisestä viestistäni...


Niin ja notta ei ihan mene pelkäksi tappeluksi tämä ja toisen mollaamiseksi, niin voisi pari parannus ehdotusta antaa asiaan:

-Below the radar takaisin -> kopteri joutuu lentämään matalalla = helpompia maaleja tankeille, RPG/SRAW:lle yms.
Hyvää: Kopteri ei näe läheskään yhtä hyvin mappia/vihuja kuin lentämällä +100 metrissä ja altistuu muille aseille helpommin. Todella helppoja maaleja nykyisellä ohjattavuudella tankeille ja erityisesti viiva suoraan lentävälle SMAW:lle.
Huonoa: Stinger ei lukitu, joten melko varmasti tämä ei tule tapahtumaan koska suurin osa pelaajista tuntuu rakastavan omaa AA-ohjustaan. Kopteri taisteluissa joutuisi ehkä käyttämään omia taitojaan kun heatseekerit ei lukitu matalalla lentävään viholliseen, ehkäpä liian vaikeaa joillekin?

- Tupla flaret (enkä tarkoita BF3 alun tapaista pelleilyä) -> kopterin gunnerin ja pilotin välinen yhteistyö korostuu. Oikein käytettynä ei kuitenkaan ole stinger miesten mieleen, koska tässä tapauksessa yhteistyö on pahasta.
Hyvää: Kopteri pystyisi tekemään muutakin kuin pysyttelemään siellä mapin reunalla tekemättä mitään. Vaatisi todellakin sitä yhteistyötä saada se kopteri alas sieltä taivaalta, samoin kuin pysyäkseen siellä taivaalla. Nykyisen puolen minuutin latausajan kanssa mielestäni olisi hyvin balansoitu, vai?
Huonoa: Noh, liian vaikea tiputtaa yksin. Osaava gunneri ja pilotti olisi liikaa joillekin pelaajille...

Siinäpä nyt pari. Tietysti asiaa voitaisiin myös lähteä lähestymään nerfaamalla sitä AA-linjastoa, mutta mielestäni se ei ole tarpeen (ellei koptereille tehdä mitään), koska niistä tulisi melkolailla hyödyttömiä joka ei ole pointtini. Välillä sieltä ilmasta löytyy itseäkin parempi pilotti ja sehän vituttaa kun perse hellänä joutuu katsomaan sitä kuoleman tanssia ...

edit: BF:n eliittiä, ei vitsi otan tuon kyllä kunniana.

No kyllä se tälläkin (42v) "papalla" sokeri vielä suussa sulaa :p
Tulee vain välillä noista kopoista mieleen, et jos ei muulla osu, niin otetaan kopo (vähän kuin Clintin leffassa Armoton, ei osunut enään pistoolilla, niin otettiin haulikko mukaan).
Mulle on aivan sama, mikä mun K/D on. Itse pyrin pelailemaan pelkästään tiimille. Voihan tän pelin myös rakentaan niin et annetaan toisille pelkästään kopot ja toisille kivet ja ritsat.....aika vaikea arvata kummalla puolella haluaisit olla?
ps. kaikki kunnia niile, jotka todella osaavat lentää noita helikoptereita....kuten myös kunniaa niille jotka osaavat tiputtaa ne maasta!!!!
 
Vastaus: Battlefield 4

Hiukan rautapuolen asiaa... olen ymmärtänyt että vanhat PS3:n BT-mikit eivät toimi PS4:ssa vaan sen mukana tulee joku lapsellinen piuhamikki? Saakos PS4:lla siis mitenkään toimimaan yhdistelmää, jossa ääni tulee (vahvistimen kautta) omista erillisistä kuulokkeista, mikki on vaikka pöydällä pelaajan edessä ilman, että joutuu istumaan se nappi korvassa kuullakseen squadin mölinät? Ja mites se VOIP ylipäätään nelosella toimii (pätkiikö, kuuluuko riittävän hyvin jne)?
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei kannata antaa napin hämätä. Kyseessä on täysiverinen headset, mute-nappia myöten. Äänenlaatu on hyvä ja tutun keskustelijan pystyy erottamaan joukosta helposti. Ei pätki eikä puhise. Sen sijaan poimii turhaan peliäänet meiltä television kaiuttimien luukuttajilta.

Voit valita joko pelkän Voice Chatin tai kaikki peliäänet headsetin kautta. Mikäli jätät kytketyn headsetin pois korvasta, et kuule muiden keskusteluja. Standardi 3.5 mm plugi, joten vaihtoehtoja mukana tulevalle luirulle löytyy todennäköisesti jo valmiina kotoa. Y-sovittimella laajenee yhteensopivuus kattamaan PC:n headsetit.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tähän kopteri keskuteluun muutamia mielipitetä.. Itse yleensä kopulla kuolen killed in action koska ohjukset tulee ecm tai flaren läpi ja kopu kääntyy poikittain tippuen maahan. Jos kopu ei reakoisi osuumiin pyörimällä paikallaan sillä vois päästä pois sieltä stingeri viidakosta minne sitä ei haluta riehumaan.
Mobile AA on aika ylivoimanen active radarilla, mutta eipä silläkään tappoja tuu ku jetit ja koput ei tuhoudu niihin ohjuksii vaan ajautuvat maahan jollei pääse ampuu päätykillä loppuun.
 
Vastaus: Battlefield 4

Sen sijaan poimii turhaan peliäänet meiltä television kaiuttimien luukuttajilta.

Voit valita joko pelkän Voice Chatin tai kaikki peliäänet headsetin kautta. Mikäli jätät kytketyn headsetin pois korvasta, et kuule muiden keskusteluja.

PS3:lla set up oli niin, että kuuntelin peliääniä + muiden jutustelua vahvistimeen kytketyillä laadukkailla langattomilla kuulokkeilla ja pöydällä lepäili sitten PS:n mikki noukkimassa omat löpinäni. Näin ei kantaudu peliäänet mikin kautta kiertoon muille, saa nauttia erinomaisesta äänetoistosta ja vieläpä miellyttävästi. Jos siis ymmärsin oikein tämä ei ole enää 2013 tekniikalla mahdollista?? :confused:
 
Vastaus: Battlefield 4

Eikö ole aika selvää että uudessa pelissä balansseja hiukan säädellään suuntaan tai toiseen. Jos nyt uudessa pelissä kopteri ei ole enää niin ylivoimainen kuin edellisessä, niin kuka pakottaa sillä lentämään mapista toiseen? Vai valitsetko joka kerta myös aina sen huonoimman pyssyn ja turhimmat lisävarusteet itsellesi? Järkeä saa siis käyttää vapaasti eli jos kopterilla ei pärjää, niin älä lennä sillä vaan tee jotain muuta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Täytyy kyllä peesata Lumisokeeta täs hekokeskustelussa.

BF3:ssa Heko/AA -balanssi oli mielestäni juuri sopiva, taitava hekokuski/gunneri -yhdistelmä teki huomattavaa tuhoa kentällä, mutta hyvin koordinoitu squadi pudotti hekon kuin hekon. Itsekin hekolla tuli lenneltyä paljon ja kun mukana oli hyvä gunneri sekä maan tasolla yhteistyössä toimiva tankkisquad, niin vihollisen ajoneuvojen keskimääräinen elinaika voitiin laskea sekunneissa. Myös klaanipeleistä on roimasti kokemusta 2on1:n riveissä.

Nyt BF4:ssä sama ei enää onnistukaan, kun kaksi, monissa mapeissa jopa yksi stinger-mies pystyy pudottamaan hekon helposti. Viimeistään siinä vaiheessa kun scoreboard näyttää sen 10/0 k/d:n, on turha edes ottaa hekoa alle, kun jo noustessa alkaa piipitys, kun lähilipulla on stinger-mies päivystämässä.
Jotain balanssia tuohon todellakin tarvittaisiin, enkä siis todellakaan halua, että hekon pitäisi olla mahdoton pudottaa, vaan että se todella vaatisi yhteistyötä että sen kokeneen hekotiimin saa pudotettua.

Tuota below radaria itsekin kaipailisin niin olisi edes jotain saumaa paeta piipitystä.
Ei mul muuta.

-[2on1]Stifu


e: Pokkuksella tossa kyllä pointti, kehittäjillä varmasti kädet täynnä hommia noiden kaatumisten ja muiden ärsyttävien bugien karsimisessa. Eli toivottavasti, kun ne saadaan kuntoon, alkaa myös tuo balanssien hakeminen.
 
Vastaus: Battlefield 4

Eikö ole aika selvää että uudessa pelissä balansseja hiukan säädellään suuntaan tai toiseen. Jos nyt uudessa pelissä kopteri ei ole enää niin ylivoimainen kuin edellisessä, niin kuka pakottaa sillä lentämään mapista toiseen? Vai valitsetko joka kerta myös aina sen huonoimman pyssyn ja turhimmat lisävarusteet itsellesi? Järkeä saa siis käyttää vapaasti eli jos kopterilla ei pärjää, niin älä lennä sillä vaan tee jotain muuta.

Kopterit ei olleet ylivoimaisia BF3:ssa... Niin surullista kuin se onkin. Todellisuudessa siinäkin kopterit oli niin helppo ottaa alas että klaani-matseissa koput joutuivat leijumaan oman basen päällä katto korkeudessa ampuen TV:llä ja scopella Gunnerin flarejen viennin jälkeen.

Tästä päästään siihen että competitive kopun ampujat opetteli ampumaan TV:llä ja scopella niin hyvin ettei niitä saanut enään juuri kukaan alas sieltä katon rajasta. Yksi meidän kopun ampujista kiskasi 300 streakin publalla... Sitä ei olisi tapahtunut jos kopuista ei olisi tehty pinnassa lentäessä niin heikkoja...
 
Vastaus: Battlefield 4

Eiköhän nyky Battlefieldien balanssin voi tiivistää niin, että nyyppien ehdoilla mennään. Mitä taitoa vaatimampi ase tai laite, sitä enemmän sitä vastaan annetaan nyyppäystävällisiä vasta-aseita. Nyt varsinkin, kun BF4 on suositumpi kuin ikinä ja sen vioista tietää kaikki, seuraava tulee olemaan entistä tuskasempi veteraaneille.

On tullut tässä palattua BF2 ja BF2142 pariinkin ja onhan se iso muutos. Siellä on vielä taidollakin merkitystä. (Ja commander on hyödyllinen ja porukka jaksaa pelata sillä, hienosti sekin kustiin BF4:ään).
 
Vastaus: Battlefield 4

Kopterit ei olleet ylivoimaisia BF3:ssa... kiskasi pitkälti yli 300 streakin publalla... Sitä ei olisi tapahtunut jos kopuista ei olisi tehty pinnassa lentäessä niin heikkoja...

Eli jos se kopu olisi ollut tehokkaampi alemmissa korkeuksissa niin silloin olisi ollut kivempi saada tuo streaki siellä? Jossain se on kuitenkin saatava niin ettei kukaan vaan saa pudotettua ja katkaistua sitä. Tai sitten sen katkaisu on sallittua ainoastaan jos vähintään puolet vastustajista keskittyy vain kopun tiputtamiseen ja omaa lisäksi myös hyvän pilotin avustamaan siinä jne :cool:

No okei, provoilut sikseen. Mutta kyllä se kopu oikeasti oli aika ylivoimainen BF3/BC2:ssa; varsinkin osaava pikkulintu korjaajineen oli käytännössä lähes mahdoton pudottaa. Erityisesti ongelmaksi muodostui kierrokset joissa vaan toisella puolella oli se uber-koputiimi ja toisella puolen ei ketään vastaavan tasoista lentelijää & pelkkiä randomeita. Nyt ollaan menty sitten vastaavasti hiukan yli AA-aseiden toimivuuden kanssa.

Eiköhän me kuitenkin saada sitä kaivattua turvaa ja raiskausmahdollisuuksia kopukuskeille kunhan ehtivät nuo tärkeämmät asiat ensin korjaamaan... sitä odotellessa voi sitten touhuta vaikka mitä jännää ja palkitsevaa muilla keinoin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Eiköhän me kuitenkin saada sitä kaivattua turvaa ja raiskausmahdollisuuksia kopukuskeille kunhan ehtivät nuo tärkeämmät asiat ensin korjaamaan... sitä odotellessa voi sitten touhuta vaikka mitä jännää ja palkitsevaa muilla keinoin.

En ole vielä päässyt BF4:sta kokeilemaan, mutta kuulostaa tosiaan siltä, että DICE on pelannut tavallaan varman päälle antamalla ylivoiman maasta-ilmaan-aseistukselle koptereita vastaan.
 
Vastaus: Battlefield 4

kuulostaa tosiaan siltä, että DICE on pelannut tavallaan varman päälle antamalla ylivoiman maasta-ilmaan-aseistukselle koptereita vastaan.

Jos kahdesta pitää valita, niin parempi se on näinpäin. Eli maajoukot pääosassa.
Niin sen pitääkin olla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Olen ehkä mahdollisesti tehnyt muutakin tuon K/D:n eteen kuin vain lentänyt (pelannut sitä inffiäkin ehkäpä?). Mutta kyllä, downbreaker ja floodzone ainoat mapit jossa taidolla tekeekin jotakin johtuen talojen antamasta suojasta. Järki hoi, älä jätä tässäkään asiassa.


Ja totta, lvl ei vaikuta pelaajan taitoihin mitenkään. Käytin sitä vain yleistyksenä. Voidaan me tietysti ottaa +200h pelannu 0,2k/d:lla, 250 spm:lla, pelaaja 50v pappakin tähän esimerkiksi jos se teille käy paremmin? (tarkoitin edellisessä viesteissäni lvl10 jannuilla ns. "smurffeja"). Annetaas taas esimerkki kun vauhtiin kerta päästiin...

Noh, "pappa" käy esimerkiksi koittamassa kopteria rundin alussa, häviää 1v1 tilanteen toiselle paremmalle pilotille. "Papan" päässä käy ajatus kostosta, ja mikäs sen helpompaa kuin spawnata lipulle, ja aloittaa tämä taitoa vaativa kopterin piipittäminen aina sinne 300m asti. Tähän kun "pappa" jää vielä vihujen basen läheiselle lipulle niin vihujen kopteri ei pääse nykyisistä mapeista johtuen pois edes omalta spawnilta. Mitä seuraavaksi tapahtuu, voit lukea edellisestä viestistäni...


Niin ja notta ei ihan mene pelkäksi tappeluksi tämä ja toisen mollaamiseksi, niin voisi pari parannus ehdotusta antaa asiaan:

-Below the radar takaisin -> kopteri joutuu lentämään matalalla = helpompia maaleja tankeille, RPG/SRAW:lle yms.
Hyvää: Kopteri ei näe läheskään yhtä hyvin mappia/vihuja kuin lentämällä +100 metrissä ja altistuu muille aseille helpommin. Todella helppoja maaleja nykyisellä ohjattavuudella tankeille ja erityisesti viiva suoraan lentävälle SMAW:lle.
Huonoa: Stinger ei lukitu, joten melko varmasti tämä ei tule tapahtumaan koska suurin osa pelaajista tuntuu rakastavan omaa AA-ohjustaan. Kopteri taisteluissa joutuisi ehkä käyttämään omia taitojaan kun heatseekerit ei lukitu matalalla lentävään viholliseen, ehkäpä liian vaikeaa joillekin?

- Tupla flaret (enkä tarkoita BF3 alun tapaista pelleilyä) -> kopterin gunnerin ja pilotin välinen yhteistyö korostuu. Oikein käytettynä ei kuitenkaan ole stinger miesten mieleen, koska tässä tapauksessa yhteistyö on pahasta.
Hyvää: Kopteri pystyisi tekemään muutakin kuin pysyttelemään siellä mapin reunalla tekemättä mitään. Vaatisi todellakin sitä yhteistyötä saada se kopteri alas sieltä taivaalta, samoin kuin pysyäkseen siellä taivaalla. Nykyisen puolen minuutin latausajan kanssa mielestäni olisi hyvin balansoitu, vai?
Huonoa: Noh, liian vaikea tiputtaa yksin. Osaava gunneri ja pilotti olisi liikaa joillekin pelaajille...

Siinäpä nyt pari. Tietysti asiaa voitaisiin myös lähteä lähestymään nerfaamalla sitä AA-linjastoa, mutta mielestäni se ei ole tarpeen (ellei koptereille tehdä mitään), koska niistä tulisi melkolailla hyödyttömiä joka ei ole pointtini. Välillä sieltä ilmasta löytyy itseäkin parempi pilotti ja sehän vituttaa kun perse hellänä joutuu katsomaan sitä kuoleman tanssia ...

edit: BF:n eliittiä, ei vitsi otan tuon kyllä kunniana.

Lumisokea olet täysi vitsi.
Jos vain olisit tarpeeksi hyvä pilotti niin pysyisit siellä ilmassa.
Tämä peli on tarkoitettu tiimipeliksi, eikä yhden/kahden kopterihuoran pidäkkään voida tuhota koko vastustajan joukkuetta.
Mielestäni on erittäin oikeutettua että seniili aivovammanen apina saa sen kopterin sieltä taivaalta alas kun vain haluaa.
L2P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Eli jos se kopu olisi ollut tehokkaampi alemmissa korkeuksissa niin silloin olisi ollut kivempi saada tuo streaki siellä?...

:D Eikun yritän väittää ettei koko streakkia olisi välttämättä syntynyt jollei siitä kopun tuhoamisesta olisi tehty niin helppoa matalalennossa. Todellisuudessahan tuo katossa kiikkuminen oli varsinkin lentäjälle pirun tylsää, eikä sieltä katonrajasta suurin osa mitään aikaseksi saanut. Todennäköisesti myös ne oikeasti hyvät kopu-parit olisi pelanneet peliä niin kuin se on tarkoitettu pelattavaksi, aktiivisesti hyökkäillen ja olisi ollut edes teoriassa mahdollista pudottaa ne siinä samalla jos vain lentämisen ja pudottamiseen vaadittavat taidot olisi edes vähän paremmin balanssissa

Pointtina myös se ettei peliä voi alkaa tasapainottaa vain sen pienen kärjen takia, silloin viedään matto alta niitä ketkä vasta harjoittelevat ja haluaisivat oppia uutta. Myöskään sille ei voi mitään että jos vain toisella puolella publalla sattuu olemaan jonkun alan osaajia, jos sen takia aletaan peliä tyhmentää ja helpottamaan on se loputon suo. Sillä aina kun yritetään tehdä peliä vaikeammaksi sille pienelle dominoivalle kärjelle, se vaikutus tulee kertoimella niille jotka vasta opettelevat kyseisen homman saloja.
 
Ylös Bottom