Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Pelissä vois lisätä niitten kilvellisten kk tehoa niin että alueelle ei mentäs ihan vaa ohi juoksemalla. operation locker tunnelit on pelin järjettömin paukutus kohta. Pikkuhiljallee peli muilta osin kunnossa mun mielestä

Ja mitä enemmän tuotakin kenttää pelaa niin löytää ne kulkureitit vastapuolen 'omille' lipuille ja taistelu hajaantuu muuallekin kuin sille keskilipulle väkisin yrittämiseen. Ei sillä, ei ole minunkaan suosikkikenttä, mutta kun bf4 aloitin niin ehkä tuossa konkreettisimmin tuli esiin että ollaan uudessa sukupolvessa kun 31 tiimikaveria hölkkää samaan suuntaa kun basesta lähdetään ja kun nuo kaksi eri puolen nyrkkiä noilla miesvahvuuksilla kohtaa niin onhan siinä pauketta ja hauska sitäkin oli aluksi vaan ihmetellä ja hekotella kun 64 pelaajaa panee parastaan. Siellä löytyy noita käytäviä joista pääsee pikkuporukalla mukavasti vastustajan selkään ja kaikille lipuille joka tekee kentästä sitten loppupeleissä ihan nautittavan mielestäni.
 
Vastaus: Battlefield 4

Samaa munattomuutta ku niiden tankkien 50cal kk:t. Sehän sahaa oikeasti ihmisen kahtia ku sillä rytäyttää. Ihan niin ei tarvi täs pelis, mut onhan se naurettavaa ku ammuttava hahmo vaan nytkyy tovin ja sit kirmaa kulman taakke jemmaan.

Totta jos vaikka vertaa 50cal sniperiin mitä löytää kentältä niin tankil kk:lla ei saa betonipossua rikki kunnol, eikä veneen ja kopterin minigunikaan oo ihan voimissaan
 
Vastaus: Battlefield 4

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen takavuosien COD lätinät. Mätäneekö bäfäyhteisökin ja kentiltä löytyy kohta massoittain mulkkuja? Lopetetaan nyt itkeminen ja odotellaan toinen toisiamme tukien sitä korjaavaa patchiä.

Ei oolut minun nuoruudessa BFBC2 aikakaudella tämmöstä parkumista... ;)
 
Vastaus: Battlefield 4

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen takavuosien COD lätinät. Mätäneekö bäfäyhteisökin ja kentiltä löytyy kohta massoittain mulkkuja? Lopetetaan nyt itkeminen ja odotellaan toinen toisiamme tukien sitä korjaavaa patchiä.



Ei oolut minun nuoruudessa BFBC2 aikakaudella tämmöstä parkumista... ;)




Lapsukaiset itkee :D
 
Vastaus: Battlefield 4

No kerro nyt että mikä se on se balanssin määritelmä. Jos oikein tulkitsin sun sotanickin, niin sulla on Attack helillä K/MIN 0.87, eli vähän parempi kuin esim. IFV:llä (0.74). Scouttihekolla oot nakuttanut 0.96, RCB:llä 1.34 ja MBT:llä 0.99. Mulla on stingerillä K/MIN 0.68, ja Iglalla 0.36, tappoja ensiksimainitulla 34kpl 50 minuutin aikana, ja jälkimmäisellä 30 vajaan puolentoista tunnin sihtailun jälkeen. Mun IFV K/MIN on esim. 0.91, joka on sama tehokkuus johon olen päässyt MAA:lla (ilman mitään aktiivipassiiviradareita). Maailmanlistan ykköshekokuskilla (PS4) näyttäisi olevan Scouttihekolla 2.50 K/MIN.
BF4Stats-sivun ykkösstinger-nobon K/MIN on 0.53.

edit. PS4:n noskill #1 stingeröitsijällä sentään 1.99 K/MIN, kakkosella taas selvästi vähemmän.

En tiedä mistä keksit verrata kpm balanssiin, mutta se ei liity asiaan. Tämäkin oikeastaan jo vahvisti aikaisemmin toteamani. jamppi sen tuolla jo kauniimmin selittikin, mistä nuo mielipide erot saattaisivat johtua
 
Vastaus: Battlefield 4

Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen takavuosien COD lätinät. Mätäneekö bäfäyhteisökin ja kentiltä löytyy kohta massoittain mulkkuja? Lopetetaan nyt itkeminen ja odotellaan toinen toisiamme tukien sitä korjaavaa patchiä.

Ei oolut minun nuoruudessa BFBC2 aikakaudella tämmöstä parkumista... ;)

Melkoista rutinaa on tullut jo sivukaupalla, eikä todellakaan voi muuta kuin nauraa. Peli on kaikille sama, sopeudu siihen. Tässähän on vikoja ihan joka saralla, juutuubihan ne on meille jo kertonut.. Jalkaväkeä puolustettakoon nyt sen verran, että senhän on tarkoituskin kylvää miinoja ja paukuttaa singolla kaikkea, mikä vaan petrolia syö. Tankit ja hekothan tekevät kentällä ihan mitä haluavat, jos niiden toimintaan ei tykinruoka "saa" puuttua, on se paukku sitten sitten ohjautuva tai ei. Kantomatkoihin ja muihin en ole ottamassa mitään kantaa, pelaan ennemmin senkin ajan.. ;)
 
Vastaus: Battlefield 4

Mitä jos sammuttaisitte sen konsolin välillä ja lähtisitte haukkaamaan happea? Ei ole meinaan ulkoharrastukset ja lämpötila ihan balanssissa ;)
 
Vastaus: Battlefield 4

Kohta 1) Tätä yritin selittää joskus sata viestiä sitten. Kun jalkamiehet heittävät singot pois ja ottavat stingerit esiin, vihollispuolen tankeilla on nopeasti ylivoima. Vastaavasti hulilupterit saavat rellestää lipulla aika vapaasti, jos siellä on vihollisen RPG-miehet yrittämässä sitä lipulle ajanutta tankkia. Sitä on balanssi. [Ei sitä että 1 kopteri ja sen lentäjän taidot ratkasee koko mapin]

Kohta 2) Tuo on kilpapelaajien ratkaistava. Aikanaan Socom 2:ssa sovittiin kirjallisesti ennen matsia, mitkä olivat kielletyt aseet. Nyt voi esim. nauhoittaa koko pelin todisteeksi jos sääntörikkomus on tapahtunut [tai painaa sitä share-painiketta kerran niin edelliset 15 min on tallessa]. PS2 aikana piti olla ihan tuomareita spectaamassa. Se oli hippasen vaikeempaa järjestää, mutta homma toimi silti. Vielä kerran - kyllä kilpapelaajat tietävät jos pelin balanssi on rikki kilpailumielessä. Te sitten keskenään sovitte, miten toimitte. Jos vastapuoli on asioista eri mieltä, teidän tuskin tarvitsee pelata.

Pointti a) Pitääkö 98% pelaajista taipua 2% (kilpapelaajien) tahtoon? Ei. Sori.

Pointti b) Erilaiset säädöt/säännöt serverissä voisi olla hauska lisä. Esim. Ei IGLA/Stinger, tms- Nämä saatte kyllä sitten kun tulee vuokraservut. Itse pelaan ihan mielelläni näitä, joissa tiettyjä juttuja on kielletty.

Pointti c) Siellä kartalla on publassa 32 vihollista. 32. Jos niistä esim. viidesosa on hapettunut kopterin pörräämiseen, on kopua tähtäämässä 6-7 ukkoa. Nyt tuolla vaan tapahtuu niin pirun paljon enemmän, että semmosta rauhaa kuin BF3:ssa oli, ei vaan ole olemassa. Oli aselaji mikä tahansa. Tottukaa siihen piipitykseen. Sitä on luvassa jatkossakin.

Siis ootko sä oikeasti tosissas??? 98% puplapalloja? Mistä sä oikein revit näitä sun faktoja? Kyllä kilpapelaajat tietää onko peli rikki kokonaisuudessaan eikä vain omalta näkökannaltaan. Sori. Ja toi sun argumentti isoista servuista on täyttä paskaa. Kyllä puuceen pojatkin olivat paljon tyytyväisempiä bf 3 balanssiin, kun taas nykyisen painokseen. Eikä se voi olla mitenkään sattumaa!

Toi sun asenne ylipäätään, et jos ette oo vehicle balanssiin tyytyväisiä ni älkää pelatko vehicleillä (esim kumpi vaan koupuista) on sama ku täältä alettais huutelee, et jos ootte niin kovia ptfo inffejä ni pelatkaa sit pelkkää domia- tyylillä! Ja tekstistäsi huokuu myös kiinnostus klaanipelejä kohtaan. Aika ristiriitaista meininkiä...
 
Vastaus: Battlefield 4

En tiedä mistä keksit verrata kpm balanssiin, mutta se ei liity asiaan. Tämäkin oikeastaan jo vahvisti aikaisemmin toteamani. jamppi sen tuolla jo kauniimmin selittikin, mistä nuo mielipide erot saattaisivat johtua
Voisiko joku elitefieldin kilpapelaaja-edustaja sitten pikku hiljaa selventää, että mitä se balanssi helikoptereiden kanssa tarkoittaa? Eikö yksi javelin-mies voi pitää 450m säteellä koko maa-aluetta hallinnasssaan vrs. iglamies, tai mitä sillä hekolla ei voi tehdä mitä jollain muulla vermeellä voi? Silti se yksi sinkomies ottaa turpaansa edes säädylliseltä ajoneuvokuskilta, jos ei mistään jeepeistä puhuta. Mulle on ainakin tankin kyytiin hypätessäni ihan selvää, että en tule sillä todennäköisesti koko rundia myllyttämään, vaan että sillä voi esim. ajaa lipulle, ja ehkä saada sen tyhjennettyä, ennen kuin vetää seinämiinoihin tai saa tomahawkista. Voitte vaikka linkittää videoita sieltä teidän oikeista peleistä, niin hiffataan me hupipelaajatkin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Se tarkoitta sitä että se ilma ja AA:t pitää olla sellaisessa balanssissa että teillä pikku höpösannuillakin olisi jotku mahdollisuudet leijua siellä ilmassa ja tehdä jotain hyödyllistä.

Se tarkoittaa myös sitä että se pitää olla suhteessa kuinka paljon skilliä sillä kopulla dominointi ja pelin pelaaminen vaatii ja kuinka paljon skilliä niitten AA-vehkeitten käyttäminen vaatii ja kuinka paljon niitä siellä kentällä pyörii. (Nyt niitä on vielä aivan vitusti koska liian helppoa, muistaako kukaan case Usas-12 +Frag tai HB + Mass dartti? Joo, ne pugas mutta silti...)

Onko ne nyt missään balanssissa? Se paljon sillä kopulla tai jetillä pärjääminen vaatii ja kuinka paljon sen hyvänkin pilotin baseen lukottaminen vaatii? Vastatkaa rehellisesti?

Tämä asia on selvitetty sen kymmenen kertaa tässä ketjussa mutta se ei mene jakeluun näköjään yhdellekkään peliä yksiulotteisesti inffinä pelaavalle. Se että te kuvittelette ettei niillä ajoneuvoilla pelejä ratkaista, lippuja vallata ja ettei tämä ole mikään kopterifield tjsp. on paska-puhetta. Joku voi vaikka ottaa otannan siitä olennaisimmasta statsista keskusteluun osallistuneiden tilastoista kun "PTFO-inffit" eivät kerran asiaa tajua. Lyökää jonoon keskusteluun osallistuneiden W/L ratiot ja laskekaa keskiarvot "PTFO-inffien" ja sen "ajoneuvohuora" porukan välillä kun kerran ne statsit on keskusteluun tuotu. Se ei todellakaan mene niin että ainoa tarkoitus tässä pelissä on juosta aivottomasti laput silmillä lippujen ja M-comien väliä.

Tämä ei ole Kopterfield eikä myöskään PTFO-inffifield. Tämä on Battlefield ja siihen pelisarjaan kulluu ajoneuvot osana peliä ja ne ovat aina olleet tehokkaita eikä niiden tuhoamisesta ole tehty liian helppoa.

Vaikka en olekaan sitä mieltä, että kopterit tarvitsevat järisyttäviä buffeja, on se rehellisesti sanottava, että ne ovat nykyisellään täysin olematon pelote. Aikaisemmissa Bäfä-versioissa kun näit helikopterin lähestyvän, tuli heti sellainen "oh shit, kohta ropisee" -fiilis. Nyt niitä ei oikeastaan noteeraa ollenkaan.

Aamen. Tällä hetkellä itse inffinä tai maa-ajoneuvoilla pelatessa en välitä niistä ollenkaan. itteasiassa eihän niitä edes yleensä koskaan näe missään ja jos näkee uhkaksi niistä ei ole kun joku nopo omalla puolella kuitenkin lukottaa sitä koko ajan.
 
Vastaus: Battlefield 4

Jos tuntuu että kaikilla on anti air varusteet vaihtaa takki tai kulkuneuvoille ja päin vastoin...
Ei ole pakko tahkota kopua jos kaikilla on olalla putket.
Voi myös hieman säätää sitä omaa peli silmää!
Ymmärrän että aina harmittaa kuolla useasti tai pudota tantereeseen mutta sitten pitää hieman miettiä mitä pystyy tekemään...
 
Vastaus: Battlefield 4

Kyllähän tosiasia on se että kopu nähdessään iglan pitää olla paska housussa samoin ku hävittäjänki. Iglan pitäs iskeä vähintään disable osuessaan. Ei noihin näin igla koulutuksen saaneena tarvii oikeastikaan 3 ohjusta ampua et kone tulee alas.
 
Vastaus: Battlefield 4

W/L ratio nyt ei kerro mitään, suomi squadilla pelatessa pelit voitetaan aika hyvällä prosentilla vaikkei kukaan ole kuin peruspelaaja. Yksin kun pelailet niin voitto on aivan kiinni siitä onko koko tiimissä ketään muuta objektiivista kiinnostunutta vai jonottaako kaikki niitä vispilöitä respassa tai seisovat talojen katolla snipojen kanssa.

Statsit on muutenkin lapsille.

Toisekseen Jampin itkut on kuultu moneen kertaan, juu stiglassa pitäis kai olla joku minipeli sisällä, vedä erä pacmania ja jos pääset radan läpi niin saat ampua kun skilliä löytyy. Sen ohjuksen voi kuka vaan ampua, sillä ehkä saa kopun tonttiin, ehkä ei. Tappoja sillä ei kyl juuri tule. Sen sijaan se kopteri jonka lentäminen on niin ***** vaikeaa, niin sillä voi saada hemmetisti aikaan, paljon tappoja, kuljettaa porukkaa objektiiville, olla spawnbeaconina jne, mutta samalla ottaa tietoisen riskin siitä että on maalina. Hyväksy se niin ei sieppaa niin pahasti. Kyllä sille lentotaidolle saa vastinetta toisin kuin sille stiglalle, ei sillä kopuja pudottelemalla juuri pisteitä napsita eikä lippuja.
 
Vastaus: Battlefield 4

Voi *****. "Oikeesti?" Oikeasti niillä ilma-ajoneuvoilla on muitakin counttereita kuin yks hikinen counteri 45 sekunttiin tai mitä se nyt lie. Ketään ei kiinnosta mitä niillä pirun putkilla oikeasti voi tehdä. Oikeasti toinen hyökkää ja toinen puolustaa, ensin hyökkääjä ampuu kaiken paskaksi ohjuksilla ja muulla paskalla. TÄMÄ ON PELI!!!

Ja jos maa on täynnä AA-putkea vaihtakaa maahaan. Se ***** maa on joka kerta täynnä AA-putkea jos siellä on edes keskinkertainen lentäjä puikoissa. Miksi ne ***** ajoneuvot on ees tässä pelissä jos ne ei kerran tähän kuulu?

Ja Piissi se on myös tullut selväksi ettet paljoa tästä pelistä ymmärrä ja olet ainoastaan se ottava osapuoli jolla saattuu kun joku muu niitä vehkeitä osaa käyttää.
 
Vastaus: Battlefield 4

"Pelaajat ovat eritasoisia, osaavat eri asioita ja käyttävät eri välineitä. "
Oma W/L on tasan 50%. Pelaan 95% ajasta yksin HC:ta, ja kyllä siellä ainakin koptereita pörrää joka kentässä, missä sellaisia on. Mä tulen pilottina pääsääntöisesti tonttiin ilman AA:takin, mutta en mä missään väitetysti balansoidussa kolmosessakaan saanut koskaan leijuskella rauhassa. Nelosen osalta mä väitän, niinkuin itsekin myönsit, että valtaosan ajasta jengi kaivaa stiglat esiin vasta kun se heko alkaa olla uhka tai pistää vituttamaan, jota se ei jonkun nobon leijuntatreeneissä ole. Vähän sama kuin että mua ei muuten kuin puukotusmielessä kiinnosta jos joku roimii mortarilla jostain omasta basestaan, ellei se sitten satu osumaan just muhun.

Kyllä, lentäminen on vaikeampaa kuin lipulta toisella juokseminen tai tankin ohjastaminen. Väitän silti, että se on helpompaa kuin kopterin tiputtaminen RPG:llä, mistään jeteistä puhumattakaan. Edelleen, kuten itsekin sanoit, Battlefieldiin kuuluu erinäiset ajoneuvot, ja kun sitten sitä imba-stigla-miestä vastaan tulee mikä tahansa maa- tai meripuolen vehje tai vaikka miehitetty stationary MG, niin trade-offina noskill-clear skies-valinnastaan ei sitten saakaan enää mitään aikaiseksi.

Itse en harrasta sen pahemmin maa-, meri- kuin ilmavehkeidenkään baseen lukottamista, mutta eikö tää ole ihan sama asia kuin se, että on ihan oikein jos joku baserapettaa hekolla, kun tiimityöllä sen kuitenkin olisi saanut alas?
 
Vastaus: Battlefield 4

Ja Piissi se on myös tullut selväksi ettet paljoa tästä pelistä ymmärrä ja olet ainoastaan se ottava osapuoli jolla saattuu kun joku muu niitä vehkeitä osaa käyttää.

Aivan oikein, turpaan tulee että rutisee ja kun kopteri ilmestyy menen automaattisesti sikiöasentoon rukoilemaan :D

Mutta omasta kyvyttömyydestäni (pelissä) huolimatta pelatessa hyvässä seurassa on kivaa ja läppä lentää, mikäs sen mukavampaa, vielä kun välillä voittaa niin kyllä kelpaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Pitäiskö samalla poistaa koptereistakin sit ne no-skill-heatsiikkerit? Sehän on ihan yhtälailla helpoa ottaa lukitus mun omasta kopusta pikku jamp1n pikkukopteriin, ku stingerillä. Ja ihan yhtälailla se on ammu ja unohda tyyppinen ratkaisu.
 
Vastaus: Battlefield 4

Statsit on muutenkin lapsille.

Toisekseen Jampin itkut on kuultu moneen kertaan, juu stiglassa pitäis kai olla joku minipeli sisällä, vedä erä pacmania ja jos pääset radan läpi niin saat ampua kun skilliä löytyy. Sen ohjuksen voi kuka vaan ampua, sillä ehkä saa kopun tonttiin, ehkä ei. Tappoja sillä ei kyl juuri tule. Sen sijaan se kopteri jonka lentäminen on niin ***** vaikeaa, niin sillä voi saada hemmetisti aikaan, paljon tappoja, kuljettaa porukkaa objektiiville, olla spawnbeaconina jne, mutta samalla ottaa tietoisen riskin siitä että on maalina. Hyväksy se niin ei sieppaa niin pahasti. Kyllä sille lentotaidolle saa vastinetta toisin kuin sille stiglalle, ei sillä kopuja pudottelemalla juuri pisteitä napsita eikä lippuja.

Yleensä sellaiset ei statseistaan välitä jolla ei hyviä statseja ole. Mutta kyllä mä ainakin itse kattelen välillä statsejani ja hieman kattelen kuinka sitä edistyy. En kyttää mitään helvetin flag capture määriä tms. koska ei sinne lipulle oikeasti tarvitse koko joukkueen mennä.

Ja onko joku väittänyt ettei sitä sitä stiglaa saisi käyttää. Mun mielestä ilmatorjunta on oltava Bf:ssä mutta tarviiko sen olla liioiteltu. Active radar joka kantaa maapallon ympäri, osuu vaikkei paljon tähtäisikään. Igla jonka kantama on niin naurettava että kun objektiivilla olevaa kopua kerran ammut ei sen counterit tai nopeus riitä siihen että se pystyisi poistua paikalta. Ilmatorjunnan tehtävä on poistaa uhka objektiivin läheisyydestä ei dominoida ilmaa. Ilman pitää dominoida ilmaa ja siinä onnistuessa auttaa maassa olevia ja poistaa niitä uhkia objektiivilta. Olihan Bf3:ssa paljon kopteri ja jetti kuskeja jotka dominoi maata ilmasta mutta nämä pelaajat olivatkin aiva **atanan hyviä. Itse olen joku keskinkertainen jetti kuski ja suomen parhailla kesti 2-10s. saada mut alas sieltä.

Kyllähän tosiasia on se että kopu nähdessään iglan pitää olla paska housussa samoin ku hävittäjänki. Iglan pitäs iskeä vähintään disable osuessaan. Ei noihin näin igla koulutuksen saaneena tarvii oikeastikaan 3 ohjusta ampua et kone tulee alas.

No näinhän se on mutta tässä koptereihin ja jetteihin tulee täysi jäätyminen jolloin 1 osuttu ammus on riittävä yleensä koko laitteen alas saamiseen. Ja pitääkö sen AA:n uhkan näkyä jo kun saat vispilät ilmaan basen yllä jolloin ensimmäiset active radarit iskeytyvät kopteriin?

Jos tuntuu että kaikilla on anti air varusteet vaihtaa takki tai kulkuneuvoille ja päin vastoin...
Ei ole pakko tahkota kopua jos kaikilla on olalla putket.
Voi myös hieman säätää sitä omaa peli silmää!
Ymmärrän että aina harmittaa kuolla useasti tai pudota tantereeseen mutta sitten pitää hieman miettiä mitä pystyy tekemään...

Minkä takia pitäisi sopeutua maahan jos ilmatorjunta on naurettava. Minkä takia koko ilmaa on edes tehty peliin jos sitä voidaan dominoida maasta täydellisesti? Eikös se nyt olis mukavampaa että vehkeet olisi balanssissa ja toimittavat niille tarkoitetun tehtävän. Bf3:ssa ilmatorjunta hoisi täydellisesti sille tarkoitetun tehtävän ja poisti uhkan objektiivin läheisyydestä, pelaajille jäi aikaa vallata lippu. Bf3:ssa oli jo aivan tarpeeksi hyvät counterit ilmalle ja hyvätkin lentäjät sai pudotettua kun hieman vaivaa näki ja käytti järkeä.

Tuossa muutama threadi login foorumeilta ja voitte miettiä että onko se ainoastaan 2% mitkä on tyytyväisiä balanssiin. Scoutin korjausta on nerffattu jo, nyt alkaa olemaan AA:n vuoro.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065670137527671/
http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493797357176/
http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064772545750938/
http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493799141754/
http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064772523066253/

Piissin argumentoinnit lähentelee pelkkää paskanjauhantaa eikä perustu millään tavalla faktoihin tai siihen että olisi kokemusta molemmilta puolilta. Ymmärrän että pelaat tätä peliä huvikseen mutta oliko sulle bf3:ssa ilma jollain tavalla ongelma? Oliko se mun mielestä OP ja väitätkö että stiglat sellaisenaan olivat huonoja?

P.S. Voin jossain vaiheessa laittaa tänne videon kuinka naurettavan helppoa on ilman dominointi maasta eikä tarvitse lähes minkäänlaista skilliä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Land-to-Air superiority, Team: Vispilät Tonttiin LOOOL Kyllä net kuule noilla tiiminimillä pahottavat eräät mielensä ikiajoiksi!
 
Vastaus: Battlefield 4

Pitäiskö samalla poistaa koptereistakin sit ne no-skill-heatsiikkerit? Sehän on ihan yhtälailla helpoa ottaa lukitus mun omasta kopusta pikku jamp1n pikkukopteriin, ku stingerillä. Ja ihan yhtälailla se on ammu ja unohda tyyppinen ratkaisu.

Kyse on kahden ilma laitteen välisestä taistelusta etkä voi verrata sitä millän tavalla stiglaan muuten kuin sen toimintaperiaatteen takia, tietty jos seekereitä voisi spämmiä samaan tahtiin kuin stingereitä olis asia ehkä toisin. Sulla ja monella muulla on tainnut mennä jossain vaiheessa asiat sekaisin. Kukaan ei ole missään vaiheessa halunnut että stiglat poistetaan!!!!!!!
 
Ylös Bottom