Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Ok, itsellä tuntuu et tulee kokoajan pientä fps droppia, textuurit ja grafiikatkin välillä välkkyy kun katsoo/tähtää kauas, mutta toi kai nyt on normaalia?
 
Vastaus: Battlefield 4

Pientä droppia tulee vähän väliä, ei se mainostettu 60 fps pysy koko aikaa. Mutta ei onneksi häiritsevästi droppaile. On tuo kuitenkin huikea ero ps3 pelailuun verratessa.

Välkkymistä en ole kyllä itse havainnu, muutamaan kertaan tosin textuurit on latautunu hiukan jälkijunassa pyssyillä zoomaillessa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onko täällä kellään Elisan C2300-kaapelimodeemia? Pääsettekö pelaamaan ihan normaalisti? Mulla tulee jatkuvasti "You have lost the connection to the session" -erroria, kun yrittää joinata serverille. Tuosta ei saa edes portteja auki eikä sitä saa siltaavaan tilaan.
 
Vastaus: Battlefield 4

Noniin, pari päivää sitten kun tuli täällä mainittua ettei oo PS4-versio kaattunut vielä kertaakaan...Niin nyt kippas sitten Operation Lockerin loppupuolella (conquest) virhekoodin kera. :mad:
Pari matsia ehti vetää ihan normaalisti ennen tuota, ja tosiaan eka kippi n.15h aikana...
 
Vastaus: Battlefield 4

Anteeksi kielenkäyttöni, mutta ei ***** nyt saatana.
Oonko mä ainut tällä foorumilla jolla heittää joka toinen matsi ulos, ihan helvetin pahasti syö peli-iloa kun statsit on 30-2 ja sit viskaa ulos... Voi ***** nyt helvetti, aijotaanko tätä peliä joskus korjata?
 
Vastaus: Battlefield 4

Oonko mä ainut tällä foorumilla jolla heittää joka toinen matsi ulos?

Valitettavasti et oo ainut.. Päivityksen jälkeen pari kertaa kaatunut. pelaan pelkästään conq. 30h takana. ennen päivitystä lähes joka toinen/kolmas matsi, heitti erroria tai lagas muuten vaan ****sti.. eiköhän tää tästä jonain kauniina päivänä korjaannu :)


-V
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuli korkattua tuoreen ps4:sen kera. hetken yksinpeli totuttelun jälkeen ajattelin verkon puolelle siirtyä katsomaan miltä 64 pelaajan matsit tuntuu, mutta siitä ei iloa tainnut riittää kuin 10 minuutiksi kun lähdettiin pihalle. toivonmukaa ensviikol edes pääsis aloittamaa... jatketaan kampanjaa siis
 
Vastaus: Battlefield 4

Eiköhän se ollu tältä päivältä mun osalta ohi, neljä matsia putkeen heitti ulos.
 
Vastaus: Battlefield 4

Semmosta tuli tässä mieleen, että nyt kun vihdoin ton oman PS4:sen sai ja löytyy tuo mahdollisuus päivittää BF4:n PS3-versio PS4:selle 9,95€ hintaan, niin jos näin teen niin pystynkö yhä pelata PS3:sella peliä?

Pelikaveri ei omaa PS4:sta tule vielä hetkeen saamaan, niin ennemmin oikeastaan pelaan sitä PS3:sella seuran kanssa kuin PS4:llä yksin :p Mutta tekisi kampanjaa mieli maistella!
 
Vastaus: Battlefield 4

Oonko oikeessa että jos ostan tän storesta ps3lle niin en voi päivittää tulevaisuudessa sitä ps4lle?
 
Vastaus: Battlefield 4

Ahaa elikkä olen siis väärässä.. Aikani ku tutkin niin jäi semmoinen kuva tuosta upgreidaamisesta että kun ps4 loggaa sisään niin se ehottelee sitä päivitystä nelkku versioon maksua vastaan? Voin mitä luultavimmin olla väärässä, mutta tietävät korjanee väitteeni.
 
Vastaus: Battlefield 4

Njaa, mitä tuohon nyt sanoo. Mutta kaikkiin täällä kerrottuihin jäätymisiin sun muihin tilttailuihin ei taida löytyä mitään yhtenevää tekijää. Ainakaan ne ei omiin kokemuksiin täsmää alkuunkaan, täällä tilttailtiin ennen päivitystä yhtenään(90% tilteistä tuli taulujen vaihdon yhteydessä). Kun taas päivityksn jälkeisiä tilttejä on 0(nolla) kappaletta. Sano sitten tuosta juuta tai jaata mutta näyttääpi siltä että tekeleellä on phasti töitä että saadaan hommat skulaamaaan nätisti sekä Tepolla että Jarmolla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Näkyykö nettipelissä nimenäni muille PSN-tunnus vai Origin-ID? Jälkimmäistä pystyy ilmeisesti vaihtamaankin?
 
Vastaus: Battlefield 4

Elikkä tyhmähkö kysymys mut ostin ton Battlefield 4 PS3 ja China rising lisäosalla ja aktivoin sen...kai...mut mistä ny tiedän et se on tos BF4 nyt toiminnassa? Kun jotenki tuntuu ei ihan nappii se menny.
 
Vastaus: Battlefield 4

Elikkä tyhmähkö kysymys mut ostin ton Battlefield 4 PS3 ja China rising lisäosalla ja aktivoin sen...kai...mut mistä ny tiedän et se on tos BF4 nyt toiminnassa? Kun jotenki tuntuu ei ihan nappii se menny.

Asennuksen/ aktivoinnin jälkeen kun käynnistät pelin ruutuun pitäis tulla ilmoitus jotta lisäosa asennettu. Myös ihan kokeilemalla sieltä serverihausta löydätkö lisäosan servereitä (CR) ja pystytkö liittymään niihin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Juu no ei tainu onnistuu...ei näytä mitää et aktivoitu eikä päästä sinne china rising juttuu ku käskee ostaa premiumin. Eli koodi tais mennä sen sileän tie siin.
 
Ylös Bottom