Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Onko muilla ongelmia Battlefield 4 uusimman päivityksen Jälkeen? Kun yritän käynnistää peliä se jää lataamaan pelin taustaruutuun? Alusta PS 3. Osaatteko auttaa?

PS4:lla rundin vaihtuessa jää jumittaan useammin kuin ennen. Eilen tais 3-4 kertaa tehdä sen.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kun yritän käynnistää peliä se jää lataamaan pelin taustaruutuun? Osaatteko auttaa?

Battlelogin foorumilta bongattu ohje auttoi mulla. Mulla oli ohjain kohdassa 2 ja sen vaihtaminen valikosta kohtaan 1 korjasi homman ja nyt löytyy taas se valikko.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kokeilin pelata android-tabilla commanderina konkkaa, mutta kartassa ei näy lippuja ollenkaan. Tiketitkin näyttää nollaa koko kierroksen. On melko hankala hahmottaa, mitä tantereella tapahtuu. Anna siinä sitten tulikomentoja... Onko muilla samaa, vai bugittaako vain minun commander?

Samaa vikaa on.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kukaan huomaillut, että Cruise missileistä ei tuu varoitusta? Parin pelikaverin kanssa ihmeteltiin, et mites tää nyt näin on muuttunut.:

Tuleeko sitä muuten ellei commander siitä varoitusta anna? Viikonloppuna pelailin eka kertaa commanderinä ja mikäli en väärin ymmärtänyt niin sellaista varoitusta alueella oleville tarvittaessa laittelin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuleeko sitä muuten ellei commander siitä varoitusta anna? Viikonloppuna pelailin eka kertaa commanderinä ja mikäli en väärin ymmärtänyt niin sellaista varoitusta alueella oleville tarvittaessa laittelin.

Eilen sattui ittelläkin ps4: llä ensimmäistä kertaa cruise missile niskaan zavodissa ilman mitään varoituksia. Aiemmin on tullut varoitustekstiä ja punaista rinkulaa minimappiin.

Liekö bugi vai joku uudistus tai sitten tosiaan pitää commanderin lätkäistä varoitus manuaalisesti.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mites porukka pelailee konsoleilla reconia? Itse kyllästyin assaultilla ja engineerillä kyntämiseen ja päätin alkaa snipuilee.

Noilta rynkkyclasseilta on jäänyt päälle vähän agrempi pelityyli ja sitä samaa soveltaen reconia myös. On tunteja menny totutellessa pulttilukkomeininkiin ja tähtäykseen ja on varmaan statsit ottanu hittiä vaihdoksen jälkeen, mutta ketäpä ne kiinnostaa, varsinkaan vain publapallona pelatessa :)

Onko mielipiteitä mikä olisi hyvä sniper näin konsolipuolella (ps4) ja agressiivisempaan pelityyliin? Ite pelailin cs-lr4: llä kunnes unlockasin ssr-61, joka vissiin on statsien perusteella paras noista.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kyllä mun käsittääkseni Commanderin on aina pitänyt iskeä manuaalisesti suojateilleen evacuation orderia?

Eilen tuli vihdoin ja viimein korkattua kauhean sohimis-grindaamisen jälkeen 5. melee medal ja sitä myötä Melee medal dog tag. Sain myös ensimmäisen you're gay as fuck -äänitervehdyksen kanssapelaajaltani, kun laitoin ratkaisevan juhlapuukotuksen uhrille viestin, jossa kiitin tätä palveluksestaan. :eek:
 
Vastaus: Battlefield 4

Eilen sattui ittelläkin ps4: llä ensimmäistä kertaa cruise missile niskaan zavodissa ilman mitään varoituksia. Aiemmin on tullut varoitustekstiä ja punaista rinkulaa minimappiin.

Liekö bugi vai joku uudistus tai sitten tosiaan pitää commanderin lätkäistä varoitus manuaalisesti.

Kyllä tuo on ihan commanderin lätkäistävä.
 
Vastaus: Battlefield 4

...Sain myös ensimmäisen you're gay as fuck -äänitervehdyksen kanssapelaajaltani...

Mä olen kyllä ollu vähän pettyny, kun ei ole vielä tullut yhtään ainutta hatemailia. :(

PS4 taitaa olla järjestelmänä niin uusi, ettei pelaajille tule niin helposti mieleen viskellä fakingshitfaker-viestejä, joita tuli ennen kohtuu taajaan. Tai sitten X360:llä on suustaan pahempaa porukkaa...
 
Vastaus: Battlefield 4

Mä olen kyllä ollu vähän pettyny, kun ei ole vielä tullut yhtään ainutta hatemailia. :(

PS4 taitaa olla järjestelmänä niin uusi, ettei pelaajille tule niin helposti mieleen viskellä fakingshitfaker-viestejä, joita tuli ennen kohtuu taajaan. Tai sitten X360:llä on suustaan pahempaa porukkaa...

Nykyään pitää olla varovainen mitä sinne kirjoittelee. Joku laitteli mulle hatemailia ja vastasin samalla mitalla takaisin, tai ehkä liioittelin omassa viestissäni mutta.. Jos sut reportataan tarpeeks monta kertaa sonylle voi ne sulkea sun psn tilin väliaikaisesti. Tietty sony tutkii materiaalin mitä näkyy viesteissä ensin ettei ihan turhaan tule banneja. Mun mielestä kyllä aika perseestä että kahden henkilön väliset viestit olis jotenkin sonyn asia.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mites porukka pelailee konsoleilla reconia? Itse kyllästyin assaultilla ja engineerillä kyntämiseen ja päätin alkaa snipuilee.

Noilta rynkkyclasseilta on jäänyt päälle vähän agrempi pelityyli ja sitä samaa soveltaen reconia myös. On tunteja menny totutellessa pulttilukkomeininkiin ja tähtäykseen ja on varmaan statsit ottanu hittiä vaihdoksen jälkeen, mutta ketäpä ne kiinnostaa, varsinkaan vain publapallona pelatessa :)

Onko mielipiteitä mikä olisi hyvä sniper näin konsolipuolella (ps4) ja agressiivisempaan pelityyliin? Ite pelailin cs-lr4: llä kunnes unlockasin ssr-61, joka vissiin on statsien perusteella paras noista.

Hc matseja tulee reconilla pelailtuu koska laaki ja vainaa sekä minimapin poissaolo loistaa poissaolollaan :)
338 on hyvä nopeaan pelityyliin
 
Vastaus: Battlefield 4

Hc matseja tulee reconilla pelailtuu koska laaki ja vainaa sekä minimapin poissaolo loistaa poissaolollaan :)
338 on hyvä nopeaan pelityyliin

Kiitosta vuan.

Olet yksi niistä monista jotka pilaavat HC moodin nelosessa.


Toisaalta onhan tämä BF4 aivan järjettömän surkea esitys muutenkin niin että onko tuolla nyt väliä.:(
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuli eilen unlockattua tuo MTAR, ja onhan se aivan uskomaton ase kun vähän lähemmäs pääsee. Pääsee aktiivi käyttöön aivan varmasti! Suosittelen muillekkin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mites porukka pelailee konsoleilla reconia?
Samalla tavalla kuin engineer classia, näin itellä:
acQvoPC.gif


:D Ei niitä AA-Aseita tarvita...

Siis joo kaikki sniput sopii agressiivisempaan pelityyliin, mutta jos ei meinaa pulttilukkosilla saada osumia läpi lähitaisteluissa, kannattaa silloin ottaa pistooli käyttöön.
Periaatteessa kaikilla aseilla voi pelata agressivisesti. Vaikka aseesta olisi ammukset loppunu, silti meikä tungemassa objektiiville väkisin puukko kädessä. Ei kannata olla puska reconi, vaan rohkeasti juoksemaan ympäri kenttää ja samalla pelaten objektiivia.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kiitosta vuan.

Olet yksi niistä monista jotka pilaavat HC moodin nelosessa.


Toisaalta onhan tämä BF4 aivan järjettömän surkea esitys muutenkin niin että onko tuolla nyt väliä.:(

Eipä kai niitä snipereita siellä olisi jos ne on liian tehokkaita. Ehkä snapuskan kanssa jossain katolla leirin pitäminen on vähän kyseenalaista mutta objektiivin pelaaminen reconilla on mielestäni ihan ok. Kuitenkin lähitaistelussa reconin kivääreillä voi äkkiä tulla kusi sukkaan.

Sikäli kun pelistä täyden hinnan maksaa, mielestäni kukin on oikeutettu pelaamaan niinkuin haluaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mä ostin pelin käytettynä todella halvalla, joten mä en sitten varmaan saa pelata niinkuin haluan. :(

:D jep sä pelaat niinku me sanotaan. Joo, oli ehkä vähän huonosti ilmaistu.

Anyways, pointti varmaan tuli selväksi silti, viihdettähän se bäfärinkin peluukin vain on, joten pelatkoon ihmiset kuten parhaaksi näkevät.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kiitosta vuan.

Olet yksi niistä monista jotka pilaavat HC moodin nelosessa.

:(
Jos tuntuu ettei ei ole reilua kun vihollinen ampuu sodassa niin voihan sen "pilaamiseksi" ajatella.
Oman joukkueen peliä tuskin pilaa eikä oman ryhmänkään.
Reconeita pystyy kuitenkin helpoiten välttelemään hyökkäys puuhissa ja itselle saa samat aseet niin voi hoidella sen kiusallisen vihollisen kauempaa, eikä vain ota ensimmäistä ajoneuvoa ja katso minimapista ja aja yli. On muuten Tankki vs c4 on myös parempi hc modessa sekä tv/radiohjaus härvelit. Tulee kuitenkin pelattua kaikilla luokilla ja kokoonpanoilla kentän, tehtävän ja vihollisen mukaan vaihdellen. Loistava peli ajavietteeksi.
 
Ylös Bottom