Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mua alkoi häiritsemään huomattavasti kun hypättiin 24 pelaajasta 64:ään. Pelissä on oikeasti aivan tarpeeksi melskettä ja tekemistä noin isolla porukalla ja pienillä kentillä vaikkei ruudulle puskettaisi punaisia kolmioita. Good for you jos tykkäät. Itse varmaan hyppään hc:n puolelle kuten jo mainitsin.No eihän se tämän hetkinen toteutus olekkaan ollut jo muutaman vuoden enkä ole kuullut että se olis ongelma. Ei tää mikään splinter cell ole. Ne joille toi spottaus on ns. liian helppoa niin on siirtynyt hc puolelle. Nykyään vielä näkee jos sut spotataan niin voit myös käyttäytyä sen mukaan. Jos huomaat olevas spotattuna pystyt ennakoimaan että nyt sieltä sit tullaan.
Nyt on pahoja vaikeuksia löytää peliä. Muilla samaa?
Vanha kunnon argumentti... Joo, oon mä nyt vähän reenannutkin. Näitä ampupelejä sen 10 vuotta konsoleilla. Ja toki tunteja BF4:ssa VASTA 85, mutta joku käry nyt pelistä kuitenkin. Ja jos kaikki keskustelu kääntyy aina siihen että "sä oot vaan ihan huono", ei siinä päästä mihinkään.
Ehkä viittasin myös niihin servuihin, jossa itse ollaan "vähän" altavastaajina. Höpelökin pelaaja pääsee pelaamaan tankilla aika jees, jos oma puoli vie konkkaa joku 400-0. Sitten kun on sillä 0-puolella, meno on vähän erilaista. Aika harva nimittäin pelaa koko iltaa sillä puolella. Eilen pelailin.
Esim. Altai Rangessa parhaimmillaan pääsi omasta basesta sen 100 m, kun oli vihun kopun, parin tankin, sinkomiesten ja AA:n hellittävänä. Voihan sitä basessa pysyä jos haluaa olla turvassa. Tai oikeastaan peruuttaa kartasta pois. En mä nyt niin kännissä näitä pelejä pelaa etten tietäisi että rakennusten keskelle EI mennä ilman jalkaväen varmistusta... Jos luet pari sivua takaperin, annoin ihan samoja vinkkejä tankista. Sillä ei todellakaan mennä kaikkialle, ja pitää vähän kattoo.
Valaiskaa tyhmää kun on vasta niin vähän pelitunteja alla. Mistä tietää tulleensa spotatuksi?
Eiku joo, my bad, sekoitin nyt sen ilmaisimen mikä näyttää mistä suunnasta lockataan.
No nyt! Oon kironnut alusta asti että HCssa ei nää karttaa paitsi kuollessaan. Rupee puukko löytämään leiriytyneitä ihan eri tavalla.Ehkä tiesit jo tämän, mutta tietämättömille infona, että kun painat BF4:ssä scoreboardin esille niin (ainakin PS4:llä) saat mapin näkyviin L1/R1 napeista ja voit jättää sen siihen scoreboardin tilalle niin, että sinulle aukee aina kartta scoreboardin sijaan.
.
Eilen kokeilin ensimmäistä kertaa HC:tä, ja pamahti MVP (Guilin Peaks). Oli mun juttu kyllä, kun en noista tonttulakeista oikein piittaa. Suosittelen kyllä kokeilemaan.
Joo, jos sua harmittaa niin...
Muuten ei mitään lisättävää itse keskustelun aiheeseen mutta minun mielestäni on oikeutettua mielipiteeseen, oli sitten juuri kentille ensikertaa saapunut, vähäisen kokemuksen omaava tai tuhansia pelitunteja monipuolisesti pelannut.No joo. Omia pelituntejä /päivä julkaisusta lähtien 1h/pv. Ei ihan riitä sun luvuille (5,5 h/päivä). Lukemisen ymmärtämisessäkin nyt ilmeisesti on vähän hakemista, kun mulla ei jalkamiehenä siis ole ongelmia tuhota sitä tankkia. Tjuherman tuossa kommaskin, että laitteet tuhoutuu liian helposti. En ehkä oo ihan ainut sitten mielipiteeni kanssa.
Joo, jos sua harmittaa niin paljon niin voin ihan jättää kirjoittamatta mitään. Tai voit ihan skipata mun kommentit, jos ne haittaa ihan niin paljon. Ja ehkä koko pointti itseään kunnioittavassa keskustelijassa on, että mielipiteet voi muuttua. Se on ihan itsetuntokysymys. Mun mielestä mielipiteet saa muuttua. Ja hyvä niin.
.
Ehkä tiesit jo tämän, mutta tietämättömille infona, että kun painat BF4:ssä scoreboardin esille niin (ainakin PS4:llä) saat mapin näkyviin L1/R1 napeista ja voit jättää sen siihen scoreboardin tilalle niin, että sinulle aukee aina kartta scoreboardin sijaan. Scoreboardin tuijotus on yleensä turhaa ja mieluummin heti kuoleman jälkeen kyylään karttaa kuin scoreboardia ja otan sieltä suuntaa missä ne vihut suunnilleen liikkuu. Tonttulakit ja huohotushealthit on mulle isohko turn-off, siksi pelaan HC-moodia vaikkei sekään täydellinen ole. Molemmissa moodeissa puolensa, joten siitä on turha tässä alkaa kinata.
Saisi tulla ne vuokraserverit jo...
Emmä kyllä saa HC:ssa mitään karttaa scoreboardin tilalle? PS4 ja hc-conquest.