Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Ja tuossa pitkästä aikaa kävin scout-helikopterilla lentelemässä niin pakko sanoa että mitähän spläshiä ne meinaa oikein nerfata noista 25mm panoksista, koska nykyinenkin on todella pieni?? 3 äijän kasaakin kun nakuttaa ampua niin jokaiseen pitää kyllä osua jos haluaa ne saada hengiltä. Ei sinällään haittaa kunhan vain pitäävät sen nerfauksen tuossa splash damagessa eivätkä koske hit-damageen olleenkaan. Koska jos näin käy niin sillä ei tee mitään ja kun normi kk:kin on tehoton hernepyssy niin onpahan taas tämäkin balanssi rikottu...
Jännä juttu kanssa kuinka normi KK:lla (joka tarkoitettu inffejä vastaan) autot/kopterit/jetit yms. tuhoutuvat paljon nopeammin kuin 25mm paukuilla. Inffeja sitten saa ampua melkein yhtä paljon kuin vaikka autoa? 25mm paukut sitten tekevät vain 1 damage/osuma ajoneuvoihin, jolloin niitä on melkein turha käyttää. Inffejä vastaan 25mm sitten toimii paljon paremmin ja tekee enemmän damagea. IMO saisivat buffata tuota normi KK:ta esim. BF3 tapaiseksi jolloin sillä tekisikin jotakin. Jos et osannut ampua niillä niin et osunut välttämättä mihinkään, kuitenkin hyvän pilotin käsissä tappava yhdistelmä.
Mun mielestä taas scouttien splash damage on ihan liian iso. BF3:ssa piti sentää osua nii tässä en edes yritä osua vaa ammun jalkojen juuree pikku burstin ja hyvin tippuu jengiä.
Hyvä vaa että splash damagea pienennetään, mutta 25mm sais kyllä olla tehokkaampia ajoneuvoja vastaan. Muutenki ihan kuraa 1vs1 tilanteet ku kaikki homoilee heat seekkereillä. BF3:ssa sentää suurin osa halus ratkasta 1vs1 KK:lla. Naurettavan näköstä ku koput ihan lähekkäin ja molemmat vetää heat seekkereitä ku ei 25mm:lla saa toista alas jos ei ammu kuskia, varsinkaa jos on korjaaja :D
 
Vastaus: Battlefield 4

Hyvä vaa että splash damagea pienennetään, mutta 25mm sais kyllä olla tehokkaampia ajoneuvoja vastaan. Muutenki ihan kuraa 1vs1 tilanteet ku kaikki homoilee heat seekkereillä. BF3:ssa sentää suurin osa halus ratkasta 1vs1 KK:lla. Naurettavan näköstä ku koput ihan lähekkäin ja molemmat vetää heat seekkereitä ku ei 25mm:lla saa toista alas jos ei ammu kuskia, varsinkaa jos on korjaaja :D
Kyllä se aika minimaalinen on jo nykyisin. Kaikesta muusta mitä sanoit olen samaa mieltä. Nykyinen kk on tarkoitettu "inffeja vastaan" mutta silti sillä ei tee inffejä vastaan mitään. Betassa se oli OP joten Dice vaihteeksi päätti nerfata sen ylihuonoksi...
 
Vastaus: Battlefield 4

Mistä hän näkee nämä service staarit kun 100ss jälkeen Battlelog ei niitä ainakaan näytä?

Battlelogin kännykkäsovellus näyttää myös 100ss eteenpäin.

Decou varmaan pelaa hc:ta. Kävin yks päivä testaamassa 25mm tykkiä siellä ja ruumiita tuli aika nopeasti. Tai oikeastaan kun sinne päin vain ampui tuli tappoja. Siellä se splash damage näkyykin enemmän kuin normissa. Samaa mieltä snown kanssa tosta normi tykin buffauksesta, inffeihin aika turha mutta jos vaikka 1v1 kopu taistelua miettii vie normi tykki voiton. Ahdistelevat stealth jetitkin putoaa aikaa rivakasti sillä.

Normin puolella taitaapi pelailla ku yksin lentelee, klaanilaisten kanssa ku pelailee niin hc-puolella. Mut molemmissa vetelee kyllä ihan samanlaisia streakkeja. :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Mua v***ttaa koko ajan enemmän ja enemmän 3d-spottaus (eli ammutaan "tonttulakkeja" eikä havaittuja sotilaita). Näillä (PS4) pelaajamäärillä kuitenkin suunnilleen kymmenen sekunnin välein joku sut huomaa tai sattuu painamaan spottaus-nappia kun sihtailee sinne päin. Erittäin usein kuollessa huomaa, että tultiin hakemalla hakemaan vaikkei kyseisellä vihollisella voinut olla mitään hajua missä olet vain koska joku näki sut kilometrin päästä 15 sekuntia aiemmin. Mun mielestä spottaus pitäisi olla korkeintaan minimapissa muutaman sekunnin näkyvä piste, joka ei liiku eikä näytä suuntaa. Eli "vihollinen tuolla", ei "näin vihollisen vilaisulta ja hakkeroin siinä ajatuksen voimalla sen kännykän näkymään meidän kepsissä (ja verkkokalvoilla) 10 sekunniksi". Hardcoressa tuo vissiin on paremmin toteutettu, mutta siellä on sitten taas muut asiat omalla tavallaan päin pyllyä. Sen verran kuitenkin ruvennut tuo häiritsemään, että ehkä pakko siirtyä hardcoreen.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ikäväkseni voin todeta että ympärillä pyörii ohjusmiestä ja C4-heppuja sitten "vähän" enemmän. 24 vs 64 on merkittävä pelaajamäärän lisäys. 40 ukkoa lisää samaan mappiin näkyy ja tuntuu kovasti. Välissä tuo peli on ehkä liiankin hektistä, enkä missään nimessä haluaisi lisää pelaajia. Ukot ja ajoneuvot kun kuitenkin kasaantuu lipuille, niin siellä kyllä tapahtuu. Yleinen tilanne on, että kaksi Javelin miestä tähtäilee, vihun tankki ja 1-2 C4 miestä. Itse kyllä pidin enemmän tuosta pienemmästä pelaajamäärästä.

Voin jopa sanoa että tässä pelissä on vähän OP olla jalkamies. Pikkanen raunio/talo, niin tankilla ei oo juuri mitään jakoa sua vastaan. Se ei oo ihan reilua tai edes järkevää balanssin kannalta.

Melkoisia kauhu skenaaritoita kyl nyt luot. Oletkohan ihan sisäistänyt mitä kaikkea sillä pystyy tekemään ja mitä ei kannata tehdä. Kannattaa xyu viellä varmaan vähän treenata. Kyllä sil ihan kivasti pystyy viel tankkaamaan vaik pelaajia onkin enemmän (enemmän ammuttavaa). :D Jos vähäänkään miettii mistä menee ja mitä tekee niin ihan hyvää tulosta sillä saa.

Sitten jos on viel hyvä/tuttu gunneri nousee tankin potentiaali viel korkeemmalle.

Gunnerin hommaan semmoisia tipsejä, yleisesti kaikille: proximity scan on aikas ehdoton, 3persoonaa kannattaa käyttää myös ympärille tiiraamiseen. Katso hudista minne kuski katsoo ja vahdi päinvastaista suuntaa. Kun kohtaatte tankin, hyppää ulos ammu singolla, korjaa, ammu singol (jos ei jo tuhoutunut) ja muista välil käydä sisäl et proxi pelaa. gunnerin KK saa myös vihuja napsittua kuhan ammutte tarkasti :D Jos vihu esim: kiven takana ja tankki/gunnerin kk ei pysty ampuu, kuski kattoo toisen kulman ja sinä hyppäät hakemaan sen toista kautta, etkä istu siel gunnerin paikalla kökkö housussa vaan haet sen vihun. Usein publalla gunneri vaan istuu siin ja ihmettelee, koittaa ampuu kiven läpi jätkää.
Viimeisin ja ehkä tärkein: Älä ammu sillä Gunnerin KK nappi pohjas turhaan: lintuja,puita,tankkeja,1500m päässä olevaa jettiä yms. :D
Liian usein se kk paukuttaa taukoomatta kuumentumisesta toiseen, ilman mitään järkevää syytä. Helvetin kiva flankkää tankin persuuksiin ku kaveri päättää ilmoittaa meidän tulemisesta KK laulaen.

Siin jotain tipsejä gunnerille. Paljon unohtu sanoa varmasti, mutta näillä alkuun.

Lopussa viel esimerkki muutama päivä sit pelatusta goldmundista tankilla. Ite olin gunneri ja kaveri ajoi. Pidettiin koti lippua E, D lippua (se juna lippu) ja F lippua.
Tossa kentässä melko turha viedä sitä tankkia sinne a/b akselille tuhottavaksi, ellei oo vahvasti omia inffejä apuna.


 
Vastaus: Battlefield 4

Mua v***ttaa koko ajan enemmän ja enemmän 3d-spottaus (eli ammutaan "tonttulakkeja" eikä havaittuja sotilaita). Näillä (PS4) pelaajamäärillä kuitenkin suunnilleen kymmenen sekunnin välein joku sut huomaa tai sattuu painamaan spottaus-nappia kun sihtailee sinne päin. Erittäin usein kuollessa huomaa, että tultiin hakemalla hakemaan vaikkei kyseisellä vihollisella voinut olla mitään hajua missä olet vain koska joku näki sut kilometrin päästä 15 sekuntia aiemmin. Mun mielestä spottaus pitäisi olla korkeintaan minimapissa muutaman sekunnin näkyvä piste, joka ei liiku eikä näytä suuntaa. Eli "vihollinen tuolla", ei "näin vihollisen vilaisulta ja hakkeroin siinä ajatuksen voimalla sen kännykän näkymään meidän kepsissä (ja verkkokalvoilla) 10 sekunniksi". Hardcoressa tuo vissiin on paremmin toteutettu, mutta siellä on sitten taas muut asiat omalla tavallaan päin pyllyä. Sen verran kuitenkin ruvennut tuo häiritsemään, että ehkä pakko siirtyä hardcoreen.

Miten sä erotat sen että sut tapettiin siks että olit spotattu vahingossa tai että sut oli oikeasti nähty. Mun mielestä toi on tosi hyvä tapa osoittaa vihollinen. Kumminkaan sulla ei ole kuin kourallinen kavereita jotka vois kertoa missä se vihollinen menee. Eikä spotti nyt hirveän kauan kestä. Hc puolella mua häiritsee minimapin puuttuminen, tekee joistain laitteista aika turhia ja varsinkin jos yksin pelaat publaa ei ole tiimikavereiden havainnoista mitään hyötyä. Se on sitten eri asia jos pelaat porukassa ja useammalta tulee vinkkejä voipim kautta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Suurin osa pelaajista ei ilmeisesti edes tiedä mistä spotataan... Niin vähän tuolla näkyy ketään spotattuna, ihan turha sitä on syyttää. Perus publaperseilyissä porukat ei saa edes ajoneuvoja spotattua jotta ilma voisi yrittää auttaa ja omat maa-ajoneuvot yrittää tulla hätiin.

Tuo spottaus on oleelinen osa kommunikointia ja tiimi-peliä. Noutaja on voinut tulla ihan minimapin johdattamana jos on ammuskellut ilman silua.

Lisäksi ei kill-camista näe mistä tai miksi se vastustaja kylkeen paino. Ei se menneitä näytä...
 
Vastaus: Battlefield 4

Gunnerin hommaan semmoisia tipsejä, yleisesti kaikille: proximity scan on aikas ehdoton, 3persoonaa kannattaa käyttää myös ympärille tiiraamiseen. Katso hudista minne kuski katsoo ja vahdi päinvastaista suuntaa. Kun kohtaatte tankin, hyppää ulos ammu singolla, korjaa, ammu singol (jos ei jo tuhoutunut) ja muista välil käydä sisäl et proxi pelaa...


Joo toi toimii kaverin kaa hyvin, mutta kun pelaa randomina randomilla servulla, ja oot gunnerina, niin 8 10:stä kuskista lähtee ajaa karkuun kun hyppää ulos korjaamaan tai ampumaan singolla.
Että se riepoo. Onko ihmiset tosiaan noin hölmöjä...?
 
Vastaus: Battlefield 4

Joo toi toimii kaverin kaa hyvin, mutta kun pelaa randomina randomilla servulla, ja oot gunnerina, niin 8 10:stä kuskista lähtee ajaa karkuun kun hyppää ulos korjaamaan tai ampumaan singolla.
Että se riepoo. Onko ihmiset tosiaan noin hölmöjä...?

On.
 
Vastaus: Battlefield 4

Tuossahan tuli ne tärkeimmät tipit tankki miehelle. Itseänikin yleensä ärsyttää kun random jätkä astuu tankkiin kanssani ja paukuttaa sen KK:n kanssa taukoamatta. Todella ärsyttävää, koska silloinhan paljastuu oma flankki ym. Se on kuin tonnikalapurkki lyötäisiin tarjottimelle...
Joskus palaa hermot ja lähden takaisin omaa spawnia kohti, jos ei kaveri siinä ajassa poistu tankista niin jään sinne paikoilleni pyörimään. Joko se lähtee silloin tai tyyppi tajuaa, että älä ammu jos ei ole mitään mitä ampua kohti.

Yleisestihän se menee tankilla juuri, että pitää fiksusti pelata. Ei ammu sillä tykillä hätiköityjä laukauksia vaan maltilla ampuu jotta saa varmasti sen osuman. Jos jatkuvasti tulee osumaa/lock on piippaa niin kannattaa vaan perääntyä ja etsii uuden reitin. Tietenkin samalla pitää muistaa missä niitä miinoja voi olla. Tankillakaan ei kannata änkeä keskelle taistelua vaan pysyttelee hieman kauempana. Tällöin voi myös minimoida ne C4 yllätykset. Samalla pitää muistaa aina tarkkailla ympärilleen 3rd Person modella jos vain on mahdollista. Samalla kannattaa vilkuilla ilmatilaa jos heko sattuu lentämään tarpeeksi matalalla niin antaa paukkua vaan :D

Spottaamiseen en itse ole kiinnittänyt huomiota miten toiset sitä hoitaa. Itse kun pelaan aina kaverin kanssa niin toimitaan tiiminä ja molemmat spammaa spot nappulaa taukoamatta :D Myös ihan kaksintaistelussa itse hakkaan spottia varmuuden vuoksi.
 
Vastaus: Battlefield 4

Gunnerin hommaan semmoisia tipsejä, yleisesti kaikille...

Nämä kun kaikki sisäistäisivätkin. Varsinkin tuo jatkuva kk:n rääkkäys. Itse kun olen gunnerina, ammun vain silloin kun maaleja oikeasti on lähettyvillä. Turhaan huutava kk taas ei anna mitään indikaattia siitä, onko uhka oikea vai vaan aikaansa ja sormeaan kuluttavan tyypin rätkyttelyä.

Toisaalta jos olen publalla gunnerina ja valmis korjaamaan tankkia, ihan liian usein kuski ajelee taistelussa hädissään mihin sattuu. Tästä seuraa se että a) en pysty korjaamaan hitsipillillä ja b) olen jatkuvassa tulituksessa.


Lopussa viel esimerkki muutama päivä sit pelatusta goldmundista tankilla. Ite olin gunneri ja kaveri ajoi. Pidettiin koti lippua E, D lippua (se juna lippu) ja F lippua.
Tossa kentässä melko turha viedä sitä tankkia sinne a/b akselille tuhottavaksi, ellei oo vahvasti omia inffejä apuna.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/32/427908399930096640/363960862/

Kas, meikäkin on ollut tuossa erässä juuri juoksemassa sitä A-B-C-lippujen akselia. :D
 
Vastaus: Battlefield 4

Nämä kun kaikki sisäistäisivätkin. Varsinkin tuo jatkuva kk:n rääkkäys. Itse kun olen gunnerina, ammun vain silloin kun maaleja oikeasti on lähettyvillä. Turhaan huutava kk taas ei anna mitään indikaattia siitä, onko uhka oikea vai vaan aikaansa ja sormeaan kuluttavan tyypin rätkyttelyä.

Toisaalta jos olen publalla gunnerina ja valmis korjaamaan tankkia, ihan liian usein kuski ajelee taistelussa hädissään mihin sattuu. Tästä seuraa se että a) en pysty korjaamaan hitsipillillä ja b) olen jatkuvassa tulituksessa.




Kas, meikäkin on ollut tuossa erässä juuri juoksemassa sitä A-B-C-lippujen akselia. :D
Itsehän gunnerina osallistun tarpeen tullen ampumaan singolla vastustajan tankkia oman tankin latausaikoina, ja samalla korjaten. Tietenkään Battlefield 4:ssa (pc) tunteja on melko vähän takana ja ps4:lla niitä on tuskin tuntiakaan ihanan kuminauhaefektin ansiosta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Toisaalta jos olen publalla gunnerina ja valmis korjaamaan tankkia, ihan liian usein kuski ajelee taistelussa hädissään mihin sattuu. Tästä seuraa se että a) en pysty korjaamaan hitsipillillä ja b) olen jatkuvassa tulituksessa.

Tästä on mun mielestä vähän pöhköä valittaa, jos pelaa randomjoukkueessa eikä joukkueen sisällä ole kommunikointia niin eihän se tankkikuski voi tietää milloin olet hyppäämässä ulos korjaamaan tai juoksemaan karkuun ennen kuin tankki räjähtää, nimittäin hyvin monet korjaajat kirmaavat tuli perseen alla haneen ja jättävät ajoneuvon hajoamaan tai jopa vihollisille, koska muuten voi tulla K/D ratioon lovi kun kuolee.

Ei se tankkikuski taistelun tiimellyksessä edes välttämättä huomaa että olet hypännyt ulos kun siitä ei tule mitään ilmoitusta ruudulle. Tähän ei ole muuta ratkaisua kuin että yrittää kommunikoida, jos se ei kuule tai ymmärrä niin eihän sille sitten mitään voi :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Hc puolella mua häiritsee minimapin puuttuminen, tekee joistain laitteista aika turhia ja varsinkin jos yksin pelaat publaa ei ole tiimikavereiden havainnoista mitään hyötyä. Se on sitten eri asia jos pelaat porukassa ja useammalta tulee vinkkejä voipim kautta.

BF3:ssa tottui HC:ssa minimappiin alkuaikoina, mutta kun No-map HC-serverit tuli saataville, siirtyi aika moni HC-serveri käyttämään kyseistä presettiä, eikä se hidastanut menoa. Spottauksesta oli/on lähinnä se hyöty, että jos spottaat etkä saakaan kaveria hengiltä niin spot assistin kautta saat tiedon, että kaveri on kylmä ja ottaa spawnista uudelleen vauhtia. Isohko jeesi ainakin HC:ssa.

Ehkä tiesit jo tämän, mutta tietämättömille infona, että kun painat BF4:ssä scoreboardin esille niin (ainakin PS4:llä) saat mapin näkyviin L1/R1 napeista ja voit jättää sen siihen scoreboardin tilalle niin, että sinulle aukee aina kartta scoreboardin sijaan. Scoreboardin tuijotus on yleensä turhaa ja mieluummin heti kuoleman jälkeen kyylään karttaa kuin scoreboardia ja otan sieltä suuntaa missä ne vihut suunnilleen liikkuu. Tonttulakit ja huohotushealthit on mulle isohko turn-off, siksi pelaan HC-moodia vaikkei sekään täydellinen ole. Molemmissa moodeissa puolensa, joten siitä on turha tässä alkaa kinata. :)

Saisi tulla ne vuokraserverit jo...
 
Vastaus: Battlefield 4

Tästä on mun mielestä vähän pöhköä valittaa, jos pelaa randomjoukkueessa eikä joukkueen sisällä ole kommunikointia niin eihän se tankkikuski voi tietää milloin olet hyppäämässä ulos korjaamaan tai juoksemaan karkuun ennen kuin tankki räjähtää, nimittäin hyvin monet korjaajat kirmaavat tuli perseen alla haneen ja jättävät ajoneuvon hajoamaan tai jopa vihollisille, koska muuten voi tulla K/D ratioon lovi kun kuolee.

Näin tietysti. Mutta usein valtavaa vauhtia pakittava tankkikuski varmasti näkee, kun yritän loikkia häntä kiinni hitsipilli kädessä ja spämmään spotti-nappia (ukko huutaa: "Let me repair you!"). Vaikkei meillä olisikaan puheyhteyttä, tämän pitäisi olla aika hyvä vinkki apuaikeistani.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mua v***ttaa koko ajan enemmän ja enemmän 3d-spottaus (eli ammutaan "tonttulakkeja" eikä havaittuja sotilaita). Näillä (PS4) pelaajamäärillä kuitenkin suunnilleen kymmenen sekunnin välein joku sut huomaa tai sattuu painamaan spottaus-nappia kun sihtailee sinne päin. Erittäin usein kuollessa huomaa, että tultiin hakemalla hakemaan vaikkei kyseisellä vihollisella voinut olla mitään hajua missä olet vain koska joku näki sut kilometrin päästä 15 sekuntia aiemmin. Mun mielestä spottaus pitäisi olla korkeintaan minimapissa muutaman sekunnin näkyvä piste, joka ei liiku eikä näytä suuntaa. Eli "vihollinen tuolla", ei "näin vihollisen vilaisulta ja hakkeroin siinä ajatuksen voimalla sen kännykän näkymään meidän kepsissä (ja verkkokalvoilla) 10 sekunniksi". Hardcoressa tuo vissiin on paremmin toteutettu, mutta siellä on sitten taas muut asiat omalla tavallaan päin pyllyä. Sen verran kuitenkin ruvennut tuo häiritsemään, että ehkä pakko siirtyä hardcoreen.

Mielipiteitähän on monia, mutta kyllä minä tässä asiassa olen samoilla linjoilla. Senhän näkee jatkuvasti miten porukka villiintyy kun mapille ilmestyy punanen täppä, kaikki juoksee päätäpahkaa sitäkohti että saisi sen tapon ja jää vielä joskus pyörimään sinne vaikka spotattu vihu on jo vainaa eikä kukaan siitä ryhmästä sitä nähnyt vaan juurikin haetaan se äijä pois sieltä sivulta jonkin randomspottauksen jäljiltä lol

Parhaita esimerkkejä on kun ollaan menossa jalkasin lippua kohti randomiporukalla niin jos sieltä ystävällinen snipu taivaanrannasta spottaa meille pari täläkkää mapille, kauaskin, niin yksin saa monesti sen lipun neutralisoida. Toki onhan se hyvä lipunseutu ensin tyhjentää vihuista ettei lippu heti valu takaisin vihulle kun siltä lähtee muualle.

Mutta rauhallisesti etenevälle taistelijalle tämä spottaussysteemi nykymuodossa on kyllä myrkkyä, parasta vaan tottua juoksemaan jatkuvasti että ehtii alta pois tai selkään kun täläkänmetsästäjät tulee kohti. Poistaahan tämä toki sitä istumista silu kourassa ja hyvä niin, mutta aika hektistä on minunkin mielestä, siis jatkuvaa juoksemista, sitäkö tämän pitää olla? en tiiä mutta juosten eteenpäin mennään ja ei jäädä killcamin metsästäjien helpoksi saaliiksi. Piti oikeen laittaa field upgradekin offensivelle jotta voi juosta 10% kovempaa lol.

Pahinta minun mielestä tähän spottaukseen liittyen ovat kuitenkin kommanderin 'liidokit' ja reconin t-ugs joilta ei voi mitenkään välttyä näkymättä, mutta kai tämä kaikki on vaan sitä perinteistä corea ja ehkäpä pitäisi minunkin siirtyä tuonne hc-puolelle vaikkakin siellä taas on menty toiseen ääripäähän eli vihun tunnistaminen omista on todella vaikeaa ja taitaisi tulla tehtyä enemmän vahinkoa omille kuin vihuille..

Kynhän saisivat tuon lagin kuntoon niin ehkä ei tarvitisi marista näistä muista peliin liittyvistä 'ominaisuuksista'..
 
Vastaus: Battlefield 4

vihun tunnistaminen omista on todella vaikeaa ja taitaisi tulla tehtyä enemmän vahinkoa omille kuin vihuille..

Itseasiassa tuo asia HC:ssa on nykyään hyvällä tolalla. Omien päällä näkyy selkeästi sininen tai vihreä hattu ja team killejä tulee todella harvoin eikä edes joka rundilla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itseasiassa tuo asia HC:ssa on nykyään hyvällä tolalla. Omien päällä näkyy selkeästi sininen tai vihreä hattu ja team killejä tulee todella harvoin eikä edes joka rundilla.

Oho, kiitos tiedosta, olisi ehkä pitänyt vierailla useammin, koitetaampa tänäyönä miten se lähtee kulkemaan hc!
 
Vastaus: Battlefield 4

Miten sä erotat sen että sut tapettiin siks että olit spotattu vahingossa tai että sut oli oikeasti nähty.
En mitenkään. Sehän tässä on oikeastaan ärsyttävintä, että usein ei voi tietää, miten vihollinen tiesi missä olet. Näkikö se sut jossain vaiheessa, spottasko joku muu (tarkoituksella tai vahingossa) vai juoksiko se vahingossa sun luokse. Ei voi tietää.

Mun mielestä toi on tosi hyvä tapa osoittaa vihollinen. Kumminkaan sulla ei ole kuin kourallinen kavereita jotka vois kertoa missä se vihollinen menee. Eikä spotti nyt hirveän kauan kestä. Hc puolella mua häiritsee minimapin puuttuminen, tekee joistain laitteista aika turhia ja varsinkin jos yksin pelaat publaa ei ole tiimikavereiden havainnoista mitään hyötyä. Se on sitten eri asia jos pelaat porukassa ja useammalta tulee vinkkejä voipim kautta.
Joo siis spottaushan on ideana aivan loistava. Lisää tiimityötä ja kommunikointia ilman tarvetta puheelle. Mutta tämänhetkinen toteutus kusee aika pahasti.
 
Vastaus: Battlefield 4

Joo siis spottaushan on ideana aivan loistava. Lisää tiimityötä ja kommunikointia ilman tarvetta puheelle. Mutta tämänhetkinen toteutus kusee aika pahasti.

No eihän se tämän hetkinen toteutus olekkaan ollut jo muutaman vuoden enkä ole kuullut että se olis ongelma. Ei tää mikään splinter cell ole. Ne joille toi spottaus on ns. liian helppoa niin on siirtynyt hc puolelle. Nykyään vielä näkee jos sut spotataan niin voit myös käyttäytyä sen mukaan. Jos huomaat olevas spotattuna pystyt ennakoimaan että nyt sieltä sit tullaan.
 
Ylös Bottom